Ik geef licht in het donkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar dat was donker en ik dacht dat je een neger was
dan boek je een vakantiequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil ook op vakantieBen jaloers op een vriend die nu in Korea zit. Zelf gewoon nog nooit buiten Europa geweest
[..]
Dacht al welke groep zou nog meer die aids snappen
Je weet niet wat je mist!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan boek je een vakantie
Ik ben ook nooit buiten Europa geweest maar ook niet zo heel veel behoefte aan
jaaaajaaaa, je had gewoon weer geself tanned net als Barbie van cherso!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik geef licht in het donker!!!!!
Zou heel graag naar Jordanië willenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan boek je een vakantie
Ik ben ook nooit buiten Europa geweest maar ook niet zo heel veel behoefte aan
komt nog wel hoor, vast wel. Nieuw Zeeland, Australië, Canada. Maar ik hoef niet zo naar Azië ofzo.quote:
JEZUS MINA WAT EEN GEDROCHT!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
ERMAGHERDDDDDD, WISTEN JULLIE DAT SJAAN GEWOON AL EEN KINT HEEFT????
[ afbeelding ]
HAAL DAT KIND WEG, STRAKS IS HET BESMETTELIJKquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
ERMAGHERDDDDDD, WISTEN JULLIE DAT SJAAN GEWOON AL EEN KINT HEEFT????
[ afbeelding ]
ik zag haar gisteren bij stukje over de tv kantine. Echt, dat mens is zooooo fucking lelijk met al die zooi op d'r bekquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JEZUS MINA WAT EEN GEDROCHT!!!
dat kindje is wel lief btw
en dan uit huis plaatsen en dan komt het bij Masja en Crackwhorequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HAAL DAT KIND WEG, STRAKS IS HET BESMETTELIJK![]()
![]()
en dan warm je bedje inquote:
gelijk heeft iequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
brum gooit bier over mn uggshandschoenen heen
quote:wat leuk!! staat je heel pittig!
Want dan kunnen ze het kindje reddenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan uit huis plaatsen en dan komt het bij Masja en Crackwhore
huuuuuuhhhhhquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
Zeg ik dat net van een oud klasgenootje van haar kapsel, zegt iemand dit:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
Zeg ik dat net van een oud klasgenootje van haar kapsel, zegt iemand dit:
[..]
Ja, laten we het maar even erop houden dat ik mij inderdaad ook niet echt thuisvoelde tussen die mensenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
huuuuuuhhhhh
wel een typisch HBO-V effect trouwens, ik zie heel veel verpleegkundigen dat doen na verloop van tijd. Komen ze tijdens opleiding binnen als halve Poolse hoeren, na paar jaar zijn het allemaal Ria's met Uggs/Crocs en makkelijke kapsels![]()
Ik zag gisteren iemand in een boekje staan van mijn werk, ik dacht dat het een patiënt was, bleek het ene collega te zijn. met buiktasje van Kipling, dikke kralenketting, schuimrubber oorbellen dit dat alles![]()
![]()
oefen eerst even op Brumquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga weer een poging doen tot netjes mn nagels lakken ahum
quote:
ik ook niet, over het algemeen niet tussen typische zorgmensen, maar ja.... ik ben gewoon een kneusquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, laten we het maar even erop houden dat ik mij inderdaad ook niet echt thuisvoelde tussen die mensen
Ja, heel lief!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En sorry, even druk avondjemaar kaartje is cute he? Jullie moeten 'm geheel nog even zien en ook de achterkant enzo, maar ik wil even daglichtfoto's maken
we wilden vooral iets schattigs en blij, ik had bosdiertjes bedacht en Ren had dit idee
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook niet, over het algemeen niet tussen typische zorgmensen, maar ja.... ik ben gewoon een kneus
ze moeten op werk ook nog kleeeeein beetje wennen aan mij
Jottem.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
huuuuuuhhhhh
wel een typisch HBO-V effect trouwens, ik zie heel veel verpleegkundigen dat doen na verloop van tijd. Komen ze tijdens opleiding binnen als halve Poolse hoeren, na paar jaar zijn het allemaal Ria's met Uggs/Crocs en makkelijke kapsels![]()
Ik zag gisteren iemand in een boekje staan van mijn werk, ik dacht dat het een patiënt was, bleek het ene collega te zijn. met buiktasje van Kipling, dikke kralenketting, schuimrubber oorbellen dit dat alles![]()
![]()
ja dat ook, stel je voor dat je iemand eerlijk en duidelijk vertelt wat er aan de hand isquote:
Geen initiatief durven nemenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ook, stel je voor dat je iemand eerlijk en duidelijk vertelt wat er aan de hand is
Net of niet duidelijk zeggen dat een bepaald hersenletsel nooit meer over gaat en we het anders moeten gaan aanpakken zielig is. Die mensen zijn niet helemaal achterlijk, die hebben zelf ook wel door dat er iets mis is.
En anders ziet die man het wel aan zijn echtgenote die met een vinger naar haar oor rondjes gaat zitten draaien als hij wat vertelt![]()
![]()
Hahahaha. Volgens mij heb jij best vermakelijke patienten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ook, stel je voor dat je iemand eerlijk en duidelijk vertelt wat er aan de hand is
Net of niet duidelijk zeggen dat een bepaald hersenletsel nooit meer over gaat en we het anders moeten gaan aanpakken zielig is. Die mensen zijn niet helemaal achterlijk, die hebben zelf ook wel door dat er iets mis is.
En anders ziet die man het wel aan zijn echtgenote die met een vinger naar haar oor rondjes gaat zitten draaien als hij wat vertelt![]()
![]()
Geen goede autist.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat ze op mijn werk niet allemaal zo goed weten wat ze met me aan moeten. Ik zit soms harde grappen over mijn gewicht te maken, ene dag neem ik bult brood mee en een pak kaas, andere dag neem ik een bakje tofu met groente mee, dan weer koffie met melk, dan weer zonder.
Jaaaa jaaa lieve mensen, verwarring alom!
Hebbert.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil MAC oogschaduws fml.
En dan zo'n pro palette dat ik alleen refills hoef te kopen
die zijn kudt met Dee Tee dus doe maar gewoon nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
FUUU YOUTUBE GURU;'S
ja ik heb in de kruidvat gekeken voor soortgelijke kleuren maar overal zitglitter
in
![]()
Niet alle kleuren toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn kudt met Dee Tee dus doe maar gewoon niet
behalve als ik ze écht niet snap en er gek van wordquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahahaha. Volgens mij heb jij best vermakelijke patienten.
nee maar velen wel en duurquote:
espressoquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee maar velen wel en duur
welke kleuren zoek je dan?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
behalve als ik ze écht niet snap en er gek van word
Bij velen Suri's, Kaapverdianen, eigenlijk alle Afrikanen en Antillianen dus
Happy tree friendsquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, heel lief!
Ik moest denken aan South Parks Christmas Critters maar dan écht lief
lekker naar buiten geweest vandaag?
Ha, mijn wenkbrauwkleur.quote:
Daarom kan ik het beste 's nachts lerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensenkinderen, ik ben echt op elke mogelijke manier bezig met SOG. De concentratie is laaaaaaag.
Sinds ik UD heb, liggen mijn mac's maar te verstoffenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
FUUU YOUTUBE GURU;'S
ja ik heb in de kruidvat gekeken voor soortgelijke kleuren maar overal zitglitter
in
![]()
In nakend vind in tease te licht en dan zwart weer te donker fmlquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sinds ik UD heb, liggen mijn mac's maar te verstoffen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom kan ik het beste 's nachts leren
Serieus eergister nacht ging zooooo goed! Maar toen was ook niemand online of wat dan ook![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
En Marokkanen, die lijken je te begrijpen en dan blijkt dat dus niet zo te zijn en die weigeren het te zeggen als ze je niet snappen
Ik "Dit en dit is het advies, doe dat en neem die en die pillen in"
Mens met 20-tal familieleden "ok dokter (ik ben altijd direct dokter) ik ga het direct doen"
Week erop ik "en? gedaan?"
Mens "nee te druk en bla bla bla, klaag klaag klaag over datgene waarvoor ze advies en pillen kwamen halen"
ik "is belangrijk, moet je doen, nu "
Mens "ja doe ik echt, direct hierna, bedankt dokter!"
Week erop ik "gedaan?"
Mens "nee niet gedaan, want blablabla"
ik "nu doen..... anders hoef je niet meer terug te komen, daaaaaaag"
kun je die niet bij Inglot of Make Up Studio kopen?quote:
GA SPAREN MENSquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN WANNEER GA JIJ WEER MAC SHOPPEN MET NICOLE
inglotquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je die niet bij Inglot of Make Up Studio kopen?
alhoewel, vrijwel net zo duur
Rituals heeft mooie donkerbruine kleuren, superveel pigmentquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In nakend vind in tease te licht en dan zwart weer te donker fml
Ja misschjien zit er een soortgelijke kleur in mn inglot palettequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA SPAREN MENS
die brushes zouden t laatste zijn wat je zou kopen! Eerst je makeup opmaken!!
Weer een merk erbijquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rituals heeft mooie donkerbruine kleuren, superveel pigment
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Happy tree friends
Gisteren, was erg fijn! Vandaag wel meteen supermoeik voel me echt heel wat, tot ik van mijn gat afkom..
behalve als je een PGB aan vraagt voor de helft van de familie of je hand op houdt voor een uitkeringquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Fijn ja, als om hulp vragen niet 'mag'.
ja die korting heb ik toch heul niet jonguh!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
inglot
mac met 40% korting is goedkoper dan inglot
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet ook lachen om mijn eigen garpje
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
behalve als je een PGB aan vraagt voor de helft van de familie of je hand op houdt voor een uitkering
Amber palettequote:
Ik vind de oogschaduw best chill, maar die verhalen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die korting heb ik toch heul niet jonguh!
En Inglot nog nooit geweest, maar dat fraude verhaal is wel matig ja....
weet je hoeveel daarmee gefarudeerd wordt/werd jonguhquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik word wel heel verdrietig van hoeveel er gekort wordt op die PGB's tegenwoordig...
Eens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
die fraude is voor mij al genoeg om daar nix meer te kopen
Dit, heb er niets van maar in NL zou ik er ook nooit iets van kopenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
die fraude is voor mij al genoeg om daar nix meer te kopen
Tukse tettenwijf!quote:
Ja maar ik heb ineens 15 kg minder, geen bi en ischias meer, niet meer kortademig enz enz.. Mooi dat ik me niet pasbevallen voel, en dus niet zo goed doorheb wat de grenzen nu zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
en goed uitrusten, je bent net bevallen man
Nee, dat niet. Maar weet wel dat wij op mijn stage minder kinderen krijgen omdat ouders het zich niet meer kunnen veroorloven. Terwijl het die kinderen écht helpt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet je hoeveel daarmee gefarudeerd wordt/werd jonguh
Ze moeten iedereen herkeuren, goed controlesysteem invoeren en dan mee verder gaan, dán is het prima.
Ha.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ineens 15 kg minder, geen bi en ischias meer, niet meer kortademig enz enz.. Mooi dat ik me niet pasbevallen voel, en dus niet zo goed doorheb wat de grenzen nu zijn
Dus je hoeft niet met een leuk zwembandje rond te lopen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ineens 15 kg minder, geen bi en ischias meer, niet meer kortademig enz enz.. Mooi dat ik me niet pasbevallen voel, en dus niet zo goed doorheb wat de grenzen nu zijn
heeeeerlijk welquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
over wat voor dingen hebben we het dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar weet wel dat wij op mijn stage minder kinderen krijgen omdat ouders het zich niet meer kunnen veroorloven. Terwijl het die kinderen écht helpt.
Van wat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
in amerika volle quad voor 57$
I said quad quad, in tha butt! I said quad quad in the butt!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
in amerika volle quad voor 57$
Klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I said quad quad, in tha butt! I said quad quad in the butt!
Nouja, ik loop stage bij een stichting die autistische kinderen begeleidt. Bijvoorbeeld ook kinderen waarvoor speciaal onderwijs nog even een stap te ver is. Maar wij zijn ook gewoon gecertificeerd, alleen worden verder niet vergoedt, dus ouders zijn afhankelijk van PGB.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over wat voor dingen hebben we het dan?
Want zorg voor mensen vind ik wel nodig, maar het PGB gebeuren niet zo. Wordt teveel misbruikt en/of gebruikt door mensen die geen professionele zorg kunnen verlenen.
Daardoor heb ik dan uiteindelijk soms weer meer werk, maar de wachtlijsten bij ons zijn al lang genoeg zeg maar
quote:
Ja, die ken ik. Maar een quad klinkt gewoon pijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Maar een quad klinkt gewoon pijnlijk.
Ah, toch. Wat zijn ze hier eigenlijk?quote:
gewoon eerst goed oprekkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Maar een quad klinkt gewoon pijnlijk.
dat kan ik allemaal niet inschatten, maar waarom wordt dat niet vergoed dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik loop stage bij een stichting die autistische kinderen begeleidt. Bijvoorbeeld ook kinderen waarvoor speciaal onderwijs nog even een stap te ver is. Maar wij zijn ook gewoon gecertificeerd, alleen worden verder niet vergoedt, dus ouders zijn afhankelijk van PGB.
gewoon goed ontspannen en *GLOEEEEEP* hij glijdt er zo inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
13 per refill, 6.50 voor palette zelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, toch. Wat zijn ze hier eigenlijk?
Eehm, volgensmij omdat we niet bewezen effectief zijn. Oid. Heb ik me niet uitgebreid in verdiept moet ik zeggen. Maar dat is met heel veel dingen voor autisten volgensmij. ABA is wel vergoed dacht ik, maar voor de rest moet bijna alles uit het PGB komen dacht ik....quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan ik allemaal niet inschatten, maar waarom wordt dat niet vergoed dan?
Valt me mee nog dat verschil.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
13 per refill, 6.50 voor palette zelf
57 dollar versus 58.50 euro?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt me mee nog dat verschil.
geen idee wat ABA is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eehm, volgensmij omdat we niet bewezen effectief zijn. Oid. Heb ik me niet uitgebreid in verdiept moet ik zeggen. Maar dat is met heel veel dingen voor autisten volgensmij. ABA is wel vergoed dacht ik, maar voor de rest moet bijna alles uit het PGB komen dacht ik....
Met wat ze verder voor prijzen rekenen valt het binnen het verwachtingspatroon.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
57 dollar versus 58.50 euro?
ja okquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met wat ze verder voor prijzen rekenen valt het binnen het verwachtingspatroon.
Ook een manier van werken met autisten, maar één die wel bewezen effectief is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee wat ABA is.
Maar als het niet bewezen effectief is kun je je wel afvragen of het vergoed moet worden. Dan moet óf het effect beter aangetoond gaan worden, óf mensen het zelf betalen. vind ik niet zo gek hoor, kost een hoop geld vanuit de gemeenschap. Als dat weinig tot niks (aantoonbaar) oplevert, tsja....
Zolang mensen het blijven betalen...quote:
bij mijn werk is hetzelfde hoor, maar alles wat niet bewezen effectief is wordt eruit geknald. En terecht wel, als je kijkt naar hoeveel geld het kost, vind ik dat ook wel logisch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook een manier van werken met autisten, maar één die wel bewezen effectief is.
Ja nou kijk, het levert voor de kinderen wel aantoonbaar effect op. En voor de ouders. Maar er is geen onafhankelijk onderzoek naar gedaan, dus het is niet bewezen. Maar mijn stageplek kan zulk onderzoek zelf niet financieren en dan zou het nog niet onafhankelijk zijn. Dus er zijn alleen de ervaringsverhalen, maar dat is nie hetzelfde als wetenschappelijk onderzoek.
Dus ik snap jouw punt, maar tegelijkertijd levert het de kinderen dus wel écht wat op.
True. Zal op stage eens vragen in hoeverre ze daar mee bezig zijn, met vergoeding enzo. Ik weet dat ze druk zijn met naamsbekendheid, maar als dat PGB er een keer uitgaat hebben ze dan alsnog een probleem...quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mijn werk is hetzelfde hoor, maar alles wat niet bewezen effectief is wordt eruit geknald. En terecht wel, als je kijkt naar hoeveel geld het kost, vind ik dat ook wel logisch.
Als je aantoonbaar effect denkt te hebben en vergoeding op het spel staat kun je best onderzoek doen, alleen geen mega dubbelblind onderzoek etc, maar wel op lager niveau, ook met kleinere groepjes.
Paar afstudeerprojecten van studenten orthopedagogiek/psychologie op zetten die de boel uit zoeken, hoeft niet veel geld te kosten. Kost wel tijd, maar ja, anders is straks de toko failliet, dat lijtk me ook niet wenselijk
helemaal waarquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang mensen het blijven betalen...
Maar da's met alles zo.
ja precies, das een beetje een groot risico om je toko op draaiende te houden. Zeker als heel veel straks gekort, dan wel naar gemeentes overgezet wordt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True. Zal op stage eens vragen in hoeverre ze daar mee bezig zijn, met vergoeding enzo. Ik weet dat ze druk zijn met naamsbekendheid, maar als dat PGB er een keer uitgaat hebben ze dan alsnog een probleem...
Exact. Nou is sowieso de vrees er al hoor, dat we binnen 2 jaar failliet zijn. Maar het is wel een boeiende, ik ga het eens navragen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies, das een beetje een groot risico om je toko op draaiende te houden. Zeker als heel veel straks gekort, dan wel naar gemeentes overgezet wordt.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ga eens lekker slapen, is alweer veel te laat
Tukse!
Sterkte met crisisquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef Incantrix het volgende:
Truste mopjesleuke crisis hier, dus bis morgen
Hoe herkenbaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rommel opruimen en steeds denken "o ja, die had ik ook nog".
Voornamelijk dingen die ik nog nooit gebruikt heb.
Matige kuthoarder die ik ben
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar.
Net als weten dat je iets hebt, maar niet weten waar.
Wel laatst mijn USB autolader gevonden.
De pallets zijn wel een goeden prijs als je naar de losse prijs kijkt.quote:
Goeden argumentquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De pallets zijn wel een goeden prijs als je naar de losse prijs kijkt.
Helaasch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden argument![]()
Maar van een potlood kan je niet naar de losse prijs kijken
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik dit ook maken?![]()
Zou wel tof zijn!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog niks maar die zijn meestal ook niet zo snel. We zullen wel zien!
zijn al in meerdere winkels te koopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:57 schreef Miezziej het volgende:
De Color Club FB staat ook vol met vragen over de Halo Hues 2013, maar nog geen reactie van CC zelf
NOES!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn al in meerdere winkels te koop
Op de link die Debsterr gister plaatste, is wel duidelijk de holo te zien:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES!
Maar die foto's op ebay, daar is geen holo in te zien. En het is vrijwel onmogelijk om een foto van die flesjes te maken waar je de holo niet in ziet
Op de ebayfoto's van de bestaande collectie zie je ook gen holoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES!
Maar die foto's op ebay, daar is geen holo in te zien. En het is vrijwel onmogelijk om een foto van die flesjes te maken waar je de holo niet in ziet
Ja le fu jongen, dan moet ik ze hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op de link die Debsterr gister plaatste, is wel duidelijk de holo te zien:
[ afbeelding ]
Als dit echt is, wil ik die paarse en zwarte wel
Really?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja le fu jongen, dan moet ik ze hebben![]()
Er zit ook daadwerkelijk 1 holo kleur in die ik nog niet heb![]()
Die oranjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Really?
Welke dan?
Kun je straks weer foto's maken met 16000 'similar' holo's op een rijtje en dan eentje heul zielig alleen
Ja datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
'Ik ontbijt met honderd miljoen miljard capsules en voedingssupplementen. En een rijstwafel'
De vquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die oranje![]()
Ja en een echt zwarte holo heb ik niet, ik heb alleen revolution (waarvan een letter 3 keer erin hoort te zitten, maar ik weet niet meer welke), die vind ik zwart genoeg
Ik draag nooit zwartquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De v
Ik vind Revvvolution te grijs, ik wil nog wel een echt zwarte. En als MPJ em dan niet gaat worden, dan wil ik deze wel
Dan koop jij die zwarte, neem ik jouw MPJ wel overquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil die zwarte en paarse wel, de rest lijkt teveel op wat ik al heb, maar ik ben bang dat ik die zwarte dan net zo stmo vind als mpj
CC holo's?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
mijn koopstop heeft zojuist gefaald, fml, ik hou jullie op de hoogte,
Waar waar waar waar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij al een oranje holo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil die zwarte en paarse wel, de rest lijkt teveel op wat ik al heb, maar ik ben bang dat ik die zwarte dan net zo stmo vind als mpj
Ik draag nooit 'gewoon' zwart. Maar ik gebruik het wel vaak als basis voor glitter of flakies. En alles wordt mooi met holoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik draag nooit zwart. Volkomen zinloos. Maar ik wil hem wel
Met liefdequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Op Ebay, geef me maar een emoslinger
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Op Ebay, geef me maar een emoslinger
thanksquote:
Ik denk 60 dollar, ik wacht nog op de totalsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoeveel was je voor alles bij elkaar kwijt?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
die ga ik toch nooit dragen, ik heb ttyl ook van CG en nfu oh 62 en die draag ik ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij al een oranje holo?
Of je het draagt is toch heul niet van belang want holoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die ga ik toch nooit dragen, ik heb ttyl ook van CG en nfu oh 62 en die draag ik ook niet
allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben benieuwdwelkon heb je?
Trollbaby trollt
ik heb al zoveel holo, en zoveel die k niet draagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of je het draagt is toch heul niet van belang want holo![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of je het draagt is toch heul niet van belang want holo![]()
Ik zie nog steeds het probleem nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb al zoveel holo, en zoveel die k niet draag
ja, dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het probleem niet![]()
![]()
![]()
Holo
Ik ook oranje en groen draag ik toch niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Weut ik veul
Ik zou alleen die 4 die ik net noemde nemen
Gewoo die ene ff mailenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil eigenlijk eerst iets van bevestiging vanuit color club zien.
Maar ik zie op ebay ook maar 1 listing, want waar moet je nou op zoeken? Krijg alleen de eerdere collectie
Hij heeft de complete collectie al staan.. voor 75 dollar incl verzenden. En dat vind ik dan weer een beetje veelquote:
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet sowieso nog 2 maanden wachten. Maar mijn nagels pleuren er nu toch ineens allemaal vanaf, dus is niet zo erg..
Ze zijn al in diverse beauty supplies gespot in Amerikaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil eigenlijk eerst iets van bevestiging vanuit color club zien.
Maar ik zie op ebay ook maar 1 listing, want waar moet je nou op zoeken? Krijg alleen de eerdere collectie
http://www.ebay.nl/itm/Sp(...)&hash=item721dea6999quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft de complete collectie al staan.. voor 75 dollar incl verzenden. En dat vind ik dan weer een beetje veel![]()
http://www.ebay.nl/itm/Co(...)d2357e#ht_791wt_1008
In de beschrijving staat een link naar verschillende verzendmethodes. De goedkoopste die ik daartussen zie staan is 38 dollarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Sp(...)&hash=item721dea6999
Bij verzenden zelf staat $ 4,50 en elk volgend objecht $ 2.50quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de beschrijving staat een link naar verschillende verzendmethodes. De goedkoopste die ik daartussen zie staan is 38 dollar
Wii U afbetalenquote:
Er staat verzenden 4,50 voor het eerste flesje en elk volgende flesje 2,50?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de beschrijving staat een link naar verschillende verzendmethodes. De goedkoopste die ik daartussen zie staan is 38 dollar
ik zou die andere nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290846815614 Te betrouwen?
Ze zitten al in mn mandje
30 dollar verzendkosten?!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290846815614 Te betrouwen?
Ze zitten al in mn mandje
Ja ?quote:
Dat is toch veel?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ?
Owjah zie nu idd dat die andere bij elk volgend object maar 2.5 dollar verzendkosten heeft. Dan is die goedkoper *klikt*
Ja maar ze werden bij mij niet automatisch berekend, heb dus maar een "request total from seller" gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ?
Owjah zie nu idd dat die andere bij elk volgend object maar 2.5 dollar verzendkosten heeft. Dan is die goedkoper *klikt*
Owjah ik zie hetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ze werden bij mij niet automatisch berekend, heb dus maar een "request total from seller" gedaan
Ze boeien me gewoon niet zo.quote:
Gewoon als opmerking aan die persoon doorgestuurd of? Ik kan enkel betalen kiezen verderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ze werden bij mij niet automatisch berekend, heb dus maar een "request total from seller" gedaan
Nee, in je mandje kijken.... bovenaan!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon als opmerking aan die persoon doorgestuurd of? Ik kan enkel betalen kiezen verder
Die China Glazes koop ik ook allemaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil ze eigenlijk ook wel. Maar ik heb net mijn andere CC holo's binnen, en straks komen de CG holo's en ik weet niet welke "beter" zijn enzo
Dankquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, in je mandje kijken.... bovenaan!
Ja datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die China Glazes koop ik ook allemaal.
Ik mag alleen die CG holo's kopen, verder zou ik koopstop houdenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, dan zet je alle CG naast alle CC en dan beslis ik dan wel of ik de CG ook koopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
priemquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil de zoya's liquid sands
Wait... Welke holo's van CG![]()
![]()
![]()
![]()
O kut die wilde ik ook nogquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil de zoya's liquid sands
Wait... Welke holo's van CG![]()
![]()
![]()
![]()
WAT HEB IK GEMISTquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
priemhoezo weet je nog niet dat die CG holos komen
HOE heb je dat kunnen missenquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:28 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Okee, dan zet je alle CG naast alle CC en dan beslis ik dan wel of ik de CG ook koop![]()
Nee?
hey, heb je mijn pm gezien van van de week?quote:
Wss is de uitkomst dat ik ze ook koopquote:
Nou dat was dus stress om nietsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Loqi het volgende:
HoloooooIk heb nu Angel kiss op
![]()
![]()
wheee, gisteren een 9 en 2x 8,5 gekregen
[..]
hey, heb je mijn pm gezien van van de week?
No idea. Maar holo... dusjahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE heb je dat kunnen missen
Whaaajaa goei busyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Loqi het volgende:
HoloooooIk heb nu Angel kiss op
![]()
![]()
wheee, gisteren een 9 en 2x 8,5 gekregen
[..]
hey, heb je mijn pm gezien van van de week?
Perfectquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Miezziej het volgende:
Okee, besloten, NIET de Zoya spring 2013, en WEL de CC holo's.
Goeden beslissing?
is ook wel, maar t was wel kei engquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dat was dus stress om niets
Welke dansen heb je moeten doen?
Oeh, zonnebril heb ik nog tegoed als verjaardagskado van bleiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Wss is de uitkomst dat ik ze ook koop
maar ik wil nog zoveelNieuwe bril, en zonnebril, en, en, en
![]()
*Gaat geld zoeken tussen de bankkussens
Ja tuurlijk is dat eng. Ik vond afdansen zonder publiek al dodelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
is ook wel, maar t was wel kei engmet maar 4 paren tegelijk op de vloer en de hele zaal zat vol
9 voor de foxtrot en 8,5 voor de engelse wals en chachacha
(dat zijn niet de enige dansen die we gehad hebben, maar wel de enige die we 'moesten' testen)
in maartquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No idea. Maar holo... dusjah
Wanneer komen die uit?
[..]
Whaaajaa goei busy![]()
![]()
![]()
Ok dus... deze maand die nieuwe holo's... vlg maand die derby lakjes.. maart... cg holo....................................quote:
t hielp ook niet dat ik bijna op mn muil ging toen ik nog even snel naar de hal moest net voordat ik moest dansenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat eng. Ik vond afdansen zonder publiek al dodelijk
Wat was dit dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
t hielp ook niet dat ik bijna op mn muil ging toen ik nog even snel naar de hal moest net voordat ik moest dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dinsdag starten we met brons
Vraag velen envelopjes als bruidscadeau dingesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, zonnebril heb ik nog tegoed als verjaardagskado van blei
En we moeten nog 3000 euro sparen voor de bruiloft ermahgerd
Basiscursus. die doe je hier altijd voor brons zodat je dan ook echt wat kunt leren ipv alleen rondhorkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat was dit dan?
Ik begon met brons
ik hoop dat deze china glaze niet weer zo'n faal wordt als Tronicaquote:
Dat soberso, maar daar heb ik niks aan, moet het van te voren al klaar hebben liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Vraag velen envelopjes als bruidscadeau dinges
Het feest moest bij ons achteraf betaald wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat soberso, maar daar heb ik niks aan, moet het van te voren al klaar hebben liggen natuurlijk
huhwat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe de fuck komt het nou dat ik net 3 Layla holo's heb besteld?![]()
Ja maar je kan niet anticiperen op je enveloppenoogst vind ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het feest moest bij ons achteraf betaald worden
Ja godsamme, ik kijk voor nieuws op de nagellak-feestboek en zie daar een aanbieding voor Layla's voor 5,5 pondquote:
meheheh, get ALL the holosquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja godsamme, ik kijk voor nieuws op de nagellak-feestboek en zie daar een aanbieding voor Layla's voor 5,5 pond.
En de shipping naar Nederland was maar 3 pond.
En toen was ik afgeleid![]()
En nu komen er Layla's deze kant op![]()
Das nog best aardig wat ja...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
We moeten nog wel kaartjes kopen en een taart en een pak voor BB en trouwringen en ondergoed schoenen huwelijksreis afbetalen alles
LOLquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja godsamme, ik kijk voor nieuws op de nagellak-feestboek en zie daar een aanbieding voor Layla's voor 5,5 pond.
En de shipping naar Nederland was maar 3 pond.
En toen was ik afgeleid![]()
En nu komen er Layla's deze kant op![]()
Ja dat kost best een beetjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das nog best aardig wat ja...
Ik heb nooit last gehad van logica op faalgebiedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LOL
En ongeveer even duur als de colorclubs ook![]()
Snap ik was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet anticiperen op je enveloppenoogst vind ik.
Meer dan datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar bb heeft 1500 euro ingecalculeerd voor ringen, ik denk niet dat het zo veel is. Wat betaalden jullie?
Dikke care. Holoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de shipping is veel goedkoper dan op de CC holo's he?
En aanbieding en zulks
*zoekt excuses*
Wij hadden niet zo'n dure: 1000 in totaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar bb heeft 1500 euro ingecalculeerd voor ringen, ik denk niet dat het zo veel is. Wat betaalden jullie?
Maar je rookt maar 1 pakje per maandquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hadden niet zo'n dure: 1000 in totaal
En owjah.. keuken idd...![]()
Hmmm...
Stoppen met roken zodat je kan falen; is een zeer sleckt argument; toch?![]()
Cif dwingen minder te gaan roken??quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je rookt maar 1 pakje per maand
Wie ein ekten hoarderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
Helpt ook niet dat ik 2 paar derby sokken heb gefaald en zondag nog bitje en bescherming ga aanschaffen (maar dat is verplicht; dus dat is imo niet falen)
Excuses zoeken
Zeer goeden argumentquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik heb ook color clubs gefaald.
Maar met zeer goeden compromis, want ik heb alleen de zwarte en de oranje. Dat zijn namelijk de enige kleuren waarvan ik kan zeggen dat ik ze echt niet heb. Dus dan mag het!
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow.
Wat voor iets hebben jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De basis is een niet gerhodineerde witgouden ring, met smallere geelgouden randjes. In mijn ring zitten 2 diamantjes. De ring van B is in principe hetzelfde, alleen zonder diamantjes en het witgouden gedeelte is bij hem 1 mm breder, vond hij mooier want hij heeft een stuk grovere handen dan ik.
We hadden ringen gezien bij een juwelier voor 100 miljard dus die namen we niet maar die vonden we ontzettend mooi. Alle ringen die we daarna zagen vonden we toch niet zo. Dus toen zijn we met een foto van die eerste set langs andere juweliers gegaan met de vraag of ze het konden maken en zoja voor hoeveel. En uiteindelijk hebben we het ontwerp ook een beetje aangepast naar onze eigen wensen en kwam dit eruit![]()
Waarschijnlijk heb je aan laten staan dat je een kopie wilt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het normaal dat je het verzoek om een total invoice zelf krijgt? Krijgt de verzender het nu ook?
ok, paniek voorbijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je aan laten staan dat je een kopie wilt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Dat is wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De basis is een niet gerhodineerde witgouden ring, met smallere geelgouden randjes. In mijn ring zitten 2 diamantjes. De ring van B is in principe hetzelfde, alleen zonder diamantjes en het witgouden gedeelte is bij hem 1 mm breder, vond hij mooier want hij heeft een stuk grovere handen dan ik.
We hadden ringen gezien bij een juwelier voor 100 miljard dus die namen we niet maar die vonden we ontzettend mooi. Alle ringen die we daarna zagen vonden we toch niet zo. Dus toen zijn we met een foto van die eerste set langs andere juweliers gegaan met de vraag of ze het konden maken en zoja voor hoeveel. En uiteindelijk hebben we het ontwerp ook een beetje aangepast naar onze eigen wensen en kwam dit eruit
Iets in die richting willen wij ook, maar dat het geelgoud er niet uit steekt en zonder diamanden.disclaimer
Thnx! Zonder diamanden scheelt wel flink in de prijsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel nice
Iets in die richting willen wij ook, maar dat het geelgoud er niet uit steekt en zonder diamanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |