abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121699651
Hee allemaal,

Afgelopen maand abonnement bij Basic Fit opgezegd, aangezien ik de overstap wil maken naar een andere aanbieder. Dit per brief gedaan en bij het surfen kwam ik er al achter dat het opzeggen een grote moeite is.. Ik heb de brief niet aangetekend opgestuurd, dus wist niet of hij aan zou komen. Tot mijn verbazing is de brief echter goed behandeld en kreeg ik afgelopen week een reactie.

In de reactie wordt een opzegtermijn van 10-2013 genoemd, terwijl ik dacht dat ik per maand op kon zeggen. Ik ben vanaf 10-2012 lid en betaal maandelijks mijn abbonement. Vandaag kreeg ik te horen van medestudenten dat je een dergelijk abbonement sinds kort ook per maand op kan zeggen. Heeft iemand hier misschien meer informatie over?

Zou mij enorm helpen!
pi_121699937
Bel ze op?
pi_121699951
jaarcontract en daarna kun je per maand opzeggen
pi_121699954
Je hebt pech, je zit vast aan een jaarcontract. Daarna kan je pas per maand opzeggen.
pi_121699978
chapeau trouwens dat je het toch 3,5 maand vol hebt gehouden :')
pi_121700003
Contract voor 1 jaar en daarna per maand opzegbaar?
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:07:48 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_121700100
http://www.basic-fit.nl/over-basic-fit/faq/lidmaatschap

(let op, is ook een basic website, dus hier en daar nog wat spelvauten en zo :') )
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_121700293
Pakspul:

BasicFit is een beetje raar, je kunt heel slecht contact met ze krijgen. Hebben een 0900 nummer dat 2 dagen max. 3 uren beschikbaar is, betaal je al 60 c.p.m.

Salatrel:

Haha, bewijst maar weer dat lezen ook een kunst is. Ik moet 10 km afleggen om daar te komen. Sinds het nieuwe jaar zijn er twee bij mij in de straat en buurt gevestigd. Vandaar dat ik nu de overstap wil maken;)

DJKoster/Dennis101:

En wat als je nou na een maand (of 3.5) het niet naar je zin hebt of iets dergelijks?
pi_121700356
Overigens heb ik geen contract getekend, biedt dat nog kansen??
pi_121700479
Niet eerst de voorwaarden lezen bij het afsluiten :')
pi_121700560
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef HLDHEDBR het volgende:
je zal vast wel ergens een inschrijfformulier hebben ingevuld en bovendien heb je al betalingen verricht EN een poging gedaan op te zeggen en dan wil je nog hard gaan maken dat er geen overeenkomst was? :')
pi_121700578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef HLDHEDBR het volgende:
Je hebt je ingeschreven, en ik denk dat je dan automatisch akkoord bent gegaan met de voorwaarden.
pi_121700618
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet eerst de voorwaarden lezen bij het afsluiten :')
En het staat nog wel bovenaan in eerder genoemde FAQ..
pi_121700628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Je hebt je ingeschreven, en ik denk dat je dan automatisch akkoord bent gegaan met de voorwaarden.
Ik heb een contract ontvangen thuis, maar nooit opgestuurd. Dat contract hebben ze niet voor niets opgestuurd..
pi_121700702
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef DJKoster het volgende:

[..]

En het staat nog wel bovenaan in eerder genoemde FAQ..
Tjaa soms een beetje lui hé, had daarnaast ook niet verwacht dat nieuwe bedrijven dichter in de buurt zouden gaan vestigen. Als dat niet was gebeurd, had ik zonder moeite bij Basic Fit gebleven..
pi_121700803
'Niet naar je zin hebben' is geen reden tot ontbinding. Het niet voldoen aan gestelde voorwaarden in de overeenkomst wel.
pi_121700894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef HLDHEDBR het volgende:

[..]

Tjaa soms een beetje lui hé, had daarnaast ook niet verwacht dat nieuwe bedrijven dichter in de buurt zouden gaan vestigen. Als dat niet was gebeurd, had ik zonder moeite bij Basic Fit gebleven..
Je zit sowieso nog tot oktober vast aan ze.
pi_121700953
bekijk het van de zonnige kant. als je die 10km nou gaat fietsen heb je je warming up meteen gehad
pi_121700977
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef HLDHEDBR het volgende:

[..]

Tsja.. Als ik een tv koop bij winkel X en een maand later zie ik hem bij winkel Y voor een lagere prijs dan kan ik mijn overeenkomst met X ook niet beëindigen.
pi_121701068
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Tsja.. Als ik een tv koop bij winkel X en een maand later zie ik hem bij winkel Y voor een lagere prijs dan kan ik mijn overeenkomst met X ook niet beëindigen.
Dan vergelijk je een dienst met een product.

Maar ik geef jullie gelijk het staat in de FAQ, dus daar ben ik met mijn eerste betalingen mee akkoord gegaan. Thanks! :Y
pi_121701099
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef Salatrel het volgende:
bekijk het van de zonnige kant. als je die 10km nou gaat fietsen heb je je warming up meteen gehad
Zonnige kant in januari...
pi_121701120
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef HLDHEDBR het volgende:

[..]

Het principe blijft hetzelfde, je zit vast een eerder gemaakte overeenkomst.
pi_121701345
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef HLDHEDBR het volgende:

[..]

Maar ik geef jullie gelijk het staat in de FAQ, dus daar ben ik met mijn eerste betalingen mee akkoord gegaan. Thanks! :Y
Mooi. Nu ja, van die 2 tientjes per maand zul je niet arm worden. Wel vervelend.
Succes met het kiezen van een nieuwe sportschool.
pi_121709558
Wat een kutje ben je dan ook :'),..

Je gaat zelf een overeenkomst aan voor een jaar. Waarschijnlijk vanwege de korting en nu wil je het opzeggen?

Blijf er nog gewoon ff lekker sporten joh, apparaten en activiteiten kunnen vast niet heel erg veel anders zijn dan de concurent.
pi_121742635
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 05:00 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat een kutje ben je dan ook :'),..

Je gaat zelf een overeenkomst aan voor een jaar. Waarschijnlijk vanwege de korting en nu wil je het opzeggen?

Blijf er nog gewoon ff lekker sporten joh, apparaten en activiteiten kunnen vast niet heel erg veel anders zijn dan de concurent.
Lezen is ook een kunst.

Ik ben zeer positief en heb met veel plezier gesport bij Basic Fit, alleen is de afstand te groot.
pi_121742967
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef HLDHEDBR het volgende:

[..]

Lezen is ook een kunst.

Ik ben zeer positief en heb met veel plezier gesport bij Basic Fit, alleen is de afstand te groot.
Lezen is ook een kunst zeggen tegen iemand terwijl jezelf een jaarcontract tekent en er vanaf wil :'),..

Dat de afstand zo groot was wist je ook toen je jezelf inschreef.
pi_121746369
Je medestudenten snappen het ook niet hoor :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121747269
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef HLDHEDBR het volgende:

[..]

Lezen is ook een kunst.

We hebben een prachtig subforum, genaamd Werk, Geldzaken en Recht waar je vraag veel beter past. Heb je afdoende antwoord gekregen en kan dit topic hier op slot of wil je dat ik hem verplaats?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_121747305
Stel je niet aan zeg en fiets die 10km, je wil toch sportief doen?

Ik fiets 2x per dag 12 km (heen en terug naar me werk), ook met dit weer.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_121835018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Lezen is ook een kunst zeggen tegen iemand terwijl jezelf een jaarcontract tekent en er vanaf wil :'),..

Dat de afstand zo groot was wist je ook toen je jezelf inschreef.
Ik heb weinig aandacht besteedt aan de voorwaarden. Jij hebt al moeite met drie zinnen |:(

Nogmaals dat was de enige optie op dat moment, nu er twee sportscholen bij zijn gekomen in mijn wijk ga ik liever daar heen.

Kan slotje op, heb al antwoord op mijn vraag ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')