je zal vast wel ergens een inschrijfformulier hebben ingevuld en bovendien heb je al betalingen verricht EN een poging gedaan op te zeggen en dan wil je nog hard gaan maken dat er geen overeenkomst was?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef HLDHEDBR het volgende:
Overigens heb ik geen contract getekend, biedt dat nog kansen??
Je hebt je ingeschreven, en ik denk dat je dan automatisch akkoord bent gegaan met de voorwaarden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef HLDHEDBR het volgende:
Overigens heb ik geen contract getekend, biedt dat nog kansen??
En het staat nog wel bovenaan in eerder genoemde FAQ..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet eerst de voorwaarden lezen bij het afsluiten
Ik heb een contract ontvangen thuis, maar nooit opgestuurd. Dat contract hebben ze niet voor niets opgestuurd..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt je ingeschreven, en ik denk dat je dan automatisch akkoord bent gegaan met de voorwaarden.
Tjaa soms een beetje lui hé, had daarnaast ook niet verwacht dat nieuwe bedrijven dichter in de buurt zouden gaan vestigen. Als dat niet was gebeurd, had ik zonder moeite bij Basic Fit gebleven..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
En het staat nog wel bovenaan in eerder genoemde FAQ..
Je zit sowieso nog tot oktober vast aan ze.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef HLDHEDBR het volgende:
[..]
Tjaa soms een beetje lui hé, had daarnaast ook niet verwacht dat nieuwe bedrijven dichter in de buurt zouden gaan vestigen. Als dat niet was gebeurd, had ik zonder moeite bij Basic Fit gebleven..
Tsja.. Als ik een tv koop bij winkel X en een maand later zie ik hem bij winkel Y voor een lagere prijs dan kan ik mijn overeenkomst met X ook niet beëindigen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef HLDHEDBR het volgende:
[..]
Tjaa soms een beetje lui hé, had daarnaast ook niet verwacht dat nieuwe bedrijven dichter in de buurt zouden gaan vestigen. Als dat niet was gebeurd, had ik zonder moeite bij Basic Fit gebleven..
Dan vergelijk je een dienst met een product.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tsja.. Als ik een tv koop bij winkel X en een maand later zie ik hem bij winkel Y voor een lagere prijs dan kan ik mijn overeenkomst met X ook niet beëindigen.
Zonnige kant in januari...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef Salatrel het volgende:
bekijk het van de zonnige kant. als je die 10km nou gaat fietsen heb je je warming up meteen gehad
Het principe blijft hetzelfde, je zit vast een eerder gemaakte overeenkomst.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef HLDHEDBR het volgende:
[..]
Dan vergelijk je een dienst met een product.
Mooi. Nu ja, van die 2 tientjes per maand zul je niet arm worden. Wel vervelend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef HLDHEDBR het volgende:
[..]
Dan vergelijk je een dienst met een product.
Maar ik geef jullie gelijk het staat in de FAQ, dus daar ben ik met mijn eerste betalingen mee akkoord gegaan. Thanks!
Lezen is ook een kunst.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 05:00 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat een kutje ben je dan ook,..
Je gaat zelf een overeenkomst aan voor een jaar. Waarschijnlijk vanwege de korting en nu wil je het opzeggen?
Blijf er nog gewoon ff lekker sporten joh, apparaten en activiteiten kunnen vast niet heel erg veel anders zijn dan de concurent.
Lezen is ook een kunst zeggen tegen iemand terwijl jezelf een jaarcontract tekent en er vanaf wilquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef HLDHEDBR het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst.
Ik ben zeer positief en heb met veel plezier gesport bij Basic Fit, alleen is de afstand te groot.
We hebben een prachtig subforum, genaamd Werk, Geldzaken en Recht waar je vraag veel beter past. Heb je afdoende antwoord gekregen en kan dit topic hier op slot of wil je dat ik hem verplaats?quote:
Ik heb weinig aandacht besteedt aan de voorwaarden. Jij hebt al moeite met drie zinnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst zeggen tegen iemand terwijl jezelf een jaarcontract tekent en er vanaf wil,..
Dat de afstand zo groot was wist je ook toen je jezelf inschreef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |