abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121697521
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:31:53 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121697843
Even vraagje, hoe warm moet het op de kamer zijn waar Isabel ligt te tukken (onze slaapkamer dus). Is nu 18 graden maar ik denk dat het wel kouder gaat worden. Mutsje op dan??
pi_121697989
tussen de 16 en 18 graden :) mutsje kan altijdals je denkt dat het beter is doen wat voor jou goed voelt :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_121698109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef becky27 het volgende:
Even vraagje, hoe warm moet het op de kamer zijn waar Isabel ligt te tukken (onze slaapkamer dus). Is nu 18 graden maar ik denk dat het wel kouder gaat worden. Mutsje op dan??
Dat ligt meer aan Isabel. Houdt ze haar temp goed vast en hoe is de temp.
Onze verwarming staat op 18 voor de nacht. Ik doe Bram nooit een muts op binnen. Zijn temp is stabiel op 37,1 en heeft nu zelfs iets verhoging steeds door z'n verkoudheid.
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:40:06 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121698312
Zal vanavond eens tempen hoe warm ze is. Ze ligt nu ook boven.
pi_121698483
Wij deden Luuk met die temp wel een mutsje op zodat ie zijn energie kon gebruiken in het groeien ipv voor het vasthouden van zijn temp. Nu heeft ie soms een mutsje op in huis. Als ie in bed gaat en uit een warme cosi komt, dan vind ik het een minder grote overgang.
*poef* nu is het weg
pi_121699642
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:03 schreef Estrys het volgende:
Zeggen dat alles super goed gaat en dat jouw baby al weeeeeken doorslaapt ja. Trap er niet in mensen :D
Zo had ik een aanvaring met iemand vorige week. Die vroeg 'hoe gaat het? ' Dus ik zeg dat ik moe ben. En dat de nachten niet meevallen. Nou zitten zij in een IVF traject. Blijkbaar mag je dan niet zeggen dat het niet meevalt want dan krijg je de opmerking: 'jij hebt tenminste kinderen.' En 'ik zou ervoor tekenen'
Ja maar we zijn heel blij en gelukkig en we doen het met liefde hoor die nachten maar dat wil nog niet zeggen dat het makkelijk is. Zo lastig dat soort opmerkingen.
Mag hier wel hoor :Y ;)

Doorslapen: Vanaf 3 maanden, heerlijk ! Nu al een maand of zo niet meer.
Erg vermoeiend. Heb er nog graag een IVF traject voor over *; Killing zwaar die liefde !

Sterkte Soesa, SE en Marjolijn En wie ik vergeet :@
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_121704379
Enf: Met mosterd bedoelde ik het gedoe met de flessen ! Was laat en las veel reacties en tips.

coco: sluit me aan bij de andere dames over je schoonmoeder. En fijn dat het wennen goed ging.

Mn meisje heeft het gisteren prima gedaan bij mn moeder. Was de eerste x dat ze daar alleen was. Oma komt normaal hier. Voor herhaling vatbaar dus.
Wel vandaag wat uit haar hum. Moe en jengelig. Misschien toch een reactie ?

Na bad en massage ligt ze nu al sinds 19.30 plat. Doodmoe !
pi_121710358
Even snel en dan de rest bijlezen.

Paradijsvogelte, wortel verstopt juist heb ik gehoord. Zou dan liever peer geven of iets van groente, die niet zo verstopt.

Sterkte Se, Marjo met jullie zieke kindjes, hopelijk is het snel over.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_121710472
G'morgen :W

Sterkte voor de mama's met zieke kindjes :*

Ik heb de indruk dat er hier een tandje zit te duwen. Veel sabbelen/ knabbelen, kwijlen, een rode wang (die ook weer diezelfde dag wegtrok), beetje huilerig. We hebben een bijtspeeltje (Sophie de giraf O+ ) maar dat pakt ie nog niet echt zelf vast. Hij vindt het wel prima als ik daarmee zijn tandvlees masseer.

Gisteren ging ie naar mijn moeder (elke donderdag). Normaal gesproken slaapt hij tot 7.30u, dus op werkdagen halen we hem om 6.30u chagrijnig uit bed. Dus we hadden afgesproken om eens te proberen om hem in pyjama af te leveren, zodat hij daar gevoed kon worden en meteen kon doorslapen.
Zul je net zien dat ie die ochtend uit zichzelf om 6.15u klaarwakker is. Was wel even rennen en organiseren om op tijd (lees: net te laat :') ) op mijn werk te zijn.

Zo leuk, hij ligt nu net na de eerste voeding terug in bed. Hoor ik hem hele verhalen vertellen tegen zichzelf O+
pi_121710722
Lief O+ mango
Lijkt me ook een heel geregel om naar het werk te gaan

Becky
Hoe is het vannacht gegaan?

-O- S is ziek
Gisteravond huilen, toen ik dr oppakte moest ze overgeven, 3x.. Zo zielig
En daarna knuffelen O+ toen mocht ze op mijn kussen en onder de dekens(moest schone kleertjes enz pakken), lag ze met een tevreden koppie en lekker samen geslapen. En vanmorgen (goede plas&poepluier gelukkig) Ook 3x een grote boog overgegeven

:( vind het zo zielig, ze heeft geen koorts gelukkig.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:54:22 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121710791
Kleinzusje: Ohja Whihi :D ja gaat snel hier he :+

Mango whaha O+ natuurlijk wordt ie dan eerder wakker, lol :P was jij nou ook verpleegkundige of had ik dat verkeerd onthouden? :@

Ach Zoe wat sneu! Beterschap! :*

Hier heeft mini ff een rukje gemaakt van gister 18:30 tot 3:30 :o :@ en toen nog tot 7:00. Nu ligtz al een half uurtje tussen ons in O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_121710845
Beterschap met S :*

Emf: zeker geen verkeerde nacht :)

Hier van 18.45 tot 22.30 en van 22.40 tot 7.20. Ook niet slecht :Y

Zo samen ontbijten, spelen in de box en dan alweer tijd voor het ochtend slaapje.
pi_121710922
S. ook al ziek :* beterschap!

O'tje sliep vannacht drie keer anderhalf tot twee uur :O Ik kan slechte nachten prima hebben als ze overdag een beetje slaapt en andersom, maar allebei niet :N
pi_121711019
Beterschap voor S. ;(

Ophelia, dat is ook niks idd. Sterkte vandaag!

Enf en Xanteh, lekker zo'n nacht!

Mijn mini's boventand staat op springen en hij is wat verkouden. De nachten worden er helaas niet beter op... :O c_/
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121711352
Bram heeft ook vannacht 2 uur gehuild door krampjes en of hoesten. Zo zielig. Er was 1 houding waar hij rustig werd, dus ik heb bijzonder weinig geslapen. :')
pi_121711875
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Bram heeft ook vannacht 2 uur gehuild door krampjes en of hoesten. Zo zielig. Er was 1 houding waar hij rustig werd, dus ik heb bijzonder weinig geslapen. :')
Hier ook. Ik geloof alleen niet dat het krampjes waren. Ze is steeds zo misselijk na de voeding lijkt het. En daar dus erg onrustig van. Maar net als Isabel spuugt ze nauwelijks. Ik vind het lastig beoordelen waar het aan ligt. Ze slaapt alleen bij haar papa op de arm lijkt het. Gisteren overdag heeft ze ook nauwelijks geslapen tot papa thuis kwam.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121712620
Beterschap voor zieke baby's.

En voor baby's met krampjes.

En voor mama's en papa's van zieke baby's en krampjes en niet slapende baby's. :*

Hier een goede nacht gehad, normale tijd wakker. Gisteren was M. een uur later en das irritant, ook al is het natuurlijk goed als hij steeds langer slaapt. Maar ik ben dan toch wel een uur eerder wakker, en dan ga je stiekem toch wachten tot hij ook wakker wordt. En dan duurt dat nog een uur. En dan de ochtendvoeding voor ik ga werken hoeft ie ook niet, dus kolven 's ochtends (lees een uur later) Erg vermoeiend... :O Kortom ik was blij dat ie vannacht weer een uur eerder wakker was. Dan klopt mijn planning weer. :)
pi_121712878
Leer hem klokkijken Zolena!

Nee Enf, sorry, ik heb niet zo'n spannend beroep. :N
Ik ben personeelsfunctionaris.
En das wel lekker wakker worden bij jullie hè?

Zoë, beterschap voor je zieke meiske :* Sneu idd!

M had even een heel raar huiltje, een soort van hard gesteun/ gepers? :? Geen idee. Met speen was het ineens goed. Hij ligt nou op zijn buik in de box te slapen.
pi_121712918
KZ, jou nog heel veel succes.

Coco, fijn dat wennen goed ging.

Hier gaat het prima. Verder niets toe te voegen.

[ Bericht 48% gewijzigd door Tinuviel op 19-01-2013 13:44:28 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_121712972
Wauw Tinu, wat een prachtig stel ogen O+
pi_121713992
Wow, knap kindje Tinu :o O+ :9
pi_121714382
Ohhhh Tinu *; je vente O+ hij groeit zo snel!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121715037
Beterschap aan alle kleine zieke minis ! :*
En moeie moeders !

Hier heeft ze om 4.00 uur tennis gekeken :o *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef Tinuviel het volgende:
Even snel en dan de rest bijlezen.

Paradijsvogelte, wortel verstopt juist heb ik gehoord. Zou dan liever peer geven of iets van groente, die niet zo verstopt.

Sterkte Se, Marjo met jullie zieke kindjes, hopelijk is het snel over.
Ai, dat hebben we hier gemerkt ! Meisje had bij mn moeder wortel gekregen, gisteren zo'n last van.

Tinu: prachtkereltje ! *;
  vrijdag 18 januari 2013 @ 11:54:17 #25
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121715953
Heb ik dat...Ik kijk 2 tellen niet, zit mevrouw kattebrokken te vreten :')

Edit: Tinu, wat een prachtig kereltje O+

[ Bericht 30% gewijzigd door PureEvil op 18-01-2013 12:02:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')