Dat ligt meer aan Isabel. Houdt ze haar temp goed vast en hoe is de temp.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef becky27 het volgende:
Even vraagje, hoe warm moet het op de kamer zijn waar Isabel ligt te tukken (onze slaapkamer dus). Is nu 18 graden maar ik denk dat het wel kouder gaat worden. Mutsje op dan??
Mag hier wel hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:03 schreef Estrys het volgende:
Zeggen dat alles super goed gaat en dat jouw baby al weeeeeken doorslaapt ja. Trap er niet in mensen![]()
Zo had ik een aanvaring met iemand vorige week. Die vroeg 'hoe gaat het? ' Dus ik zeg dat ik moe ben. En dat de nachten niet meevallen. Nou zitten zij in een IVF traject. Blijkbaar mag je dan niet zeggen dat het niet meevalt want dan krijg je de opmerking: 'jij hebt tenminste kinderen.' En 'ik zou ervoor tekenen'
Ja maar we zijn heel blij en gelukkig en we doen het met liefde hoor die nachten maar dat wil nog niet zeggen dat het makkelijk is. Zo lastig dat soort opmerkingen.
Hier ook. Ik geloof alleen niet dat het krampjes waren. Ze is steeds zo misselijk na de voeding lijkt het. En daar dus erg onrustig van. Maar net als Isabel spuugt ze nauwelijks. Ik vind het lastig beoordelen waar het aan ligt. Ze slaapt alleen bij haar papa op de arm lijkt het. Gisteren overdag heeft ze ook nauwelijks geslapen tot papa thuis kwam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Bram heeft ook vannacht 2 uur gehuild door krampjes en of hoesten. Zo zielig. Er was 1 houding waar hij rustig werd, dus ik heb bijzonder weinig geslapen.
Ai, dat hebben we hier gemerkt ! Meisje had bij mn moeder wortel gekregen, gisteren zo'n last van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef Tinuviel het volgende:
Even snel en dan de rest bijlezen.
Paradijsvogelte, wortel verstopt juist heb ik gehoord. Zou dan liever peer geven of iets van groente, die niet zo verstopt.
Sterkte Se, Marjo met jullie zieke kindjes, hopelijk is het snel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |