Voor nú is hij "eruit"quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voorbarig want we weten nog niets, beter wacht je tot volgende week.
Mwah, de Mol doet uiteraard bij deze opdracht niet zijn/haar best. Maar wat ik ook met mijn opmerking bedoel dat is dat het mollen bij deze opdracht niet veel hoeft te zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar de vraag is: wie heeft er wat gedaan en waarom? Als je dat weet heb je de mol. Succes.
En terwijl de makers van widm op dit forum rondkijken denken ze na het zien van deze foto "shit is het ons toch niet gelukt de kijkers te misleiden"quote:
Hoezo? Het was toch duidelijk? Iedereen had groen behalve hij. Art heeft 'em nog uitgezwaaid. Tim ligt er duidelijk uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voorbarig want we weten nog niets, beter wacht je tot volgende week.
Ik had de verkeerde gekopieerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En terwijl de makers van widm op dit forum rondkijken denken ze na het zien van deze foto "shit is het ons toch niet gelukt de kijkers te misleiden"
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo? Het was toch duidelijk? Iedereen had groen behalve hij. Art heeft 'em nog uitgezwaaid. Tim ligt er duidelijk uit.
Ah, hij ligt er dus niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
In Tim zijn dagboek staat dat hij een rood scherm heeft gezien....
De mol heeft zijn dagboek gehackedquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
Ja, in aflevering 8 ofzo zeker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als Mol zijndequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
Van zichzelf of van andere kandidaten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
Idd het is wat vaag omschreven, alleen de site van de Avro doet weer eens moeilijk...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Van zichzelf of van andere kandidaten?
quote:Daar sta je dan met je blije hoofd, net te doen alsof je hier vrede mee hebt en jezelf het gevoel te geven dat het “ok” is dat je eruit ligt.
Daar sta je dan vriendelijk te lachen en een weloverwogen antwoord te geven, terwijl je alleen maar aan Art wil vragen of hij samen dronken met je wil worden en samen plakjes augurk van onze hamburgers wil los peuteren en bij de Mc Donalds tegen het plafond wil opgooien.
Toen ik mijn rode scherm kreeg dacht ik: ”Fuck! Dit was het dan”. Op zo’n moment wil je eigenlijk alleen maar in discussie gaan en vragen of je gewoon vanaf dan mag meereizen zodat je nog meer van het fantastische Zuid-Afrika mag zien.
Want dat had ik gewild, meer van zuid Afrika zien, meer meemaken met mijn medekandidaten die na de eerste opdrachten al voelden als mensen die je al veel langer om je heen had. Natuurlijk had ik al een paar dingen mogen doen die super vet waren en was ik onder de indruk geraakt van het land en de makers van “Wie is de mol”.Maar Ik wilde daar blijven!
Daar lag ik, te staren naar het plafond van mijn hotelkamer in Nelspruit Zuid Afrika, mijn vliegtuig zou de dag erna vertrekken en zat rustig wat biertjes te doen in de hotelbar. Er stond een tv op en er was reclame te zien, ik zag een te slechte chipsreclame waarbij een chipje werd opgegeten door... ik zag in het chipje een vorm... ik zag het hoofd van mijn bondgenoot Carolien erin hahahahaha!!!!! En dan weet je het: dit spel is geniaal!
Dank voor de overweldigende hoeveelheid aan reacties en meer dan respect voor mijn medekandidaten en alle makers van #WIDM, VET!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Zn rechteroog is nog zichtbaar.. half eruit.
Waar zeg ik dat ik het geloof.quote:
Gijs Staverman kwam na de executie weer terug toch ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Tim, de enige mol die er voor een week ''uit heeft gelegen''.
Disleksie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef Spinacia het volgende:
Even wat anders, in de uitzending vanavond was er weer een spelfout. Met de uitleg van de vakjes met het rots springen stond er kadidaat ipv kandidaat (of is dit al gezegd..)
Who cares?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef Spinacia het volgende:
Even wat anders, in de uitzending vanavond was er weer een spelfout. Met de uitleg van de vakjes met het rots springen stond er kadidaat ipv kandidaat (of is dit al gezegd..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |