Als je het niet zeker weet met meneer. Als je het wel zeker weet is het Sergeant Uit de Ketting of Majoor Uit de Ketting.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Shit, ik moet een sgt ( of sgt majoor mailen ), weet alleen niet hoe ik ;m moet aansprekenMeneer of met rang? Ik weet niet zeker wat zijn rang is namelijk.
Nope nog niet, hoezo uit de ketting?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je het niet zeker weet met meneer. Als je het wel zeker weet is het Sergeant Uit de Ketting of Majoor Uit de Ketting.
Bij twijfel hou het bij Meneer Uit de Ketting.
Je bent nog niet in dienst toch?
Oh, dan zal hij/zij het vast prima vinden als je het gewoon bij Meneer houdt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope nog niet, hoezo uit de ketting?
ik dacht al haha.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dan zal hij/zij het vast prima vinden als je het gewoon bij Meneer houdt.
Uit de Ketting is een voorbeeld achternaam.
Maar bij twijfel niet doen, iemand met een verkeerde aanspreektitel aanspreken is meestal geen goed idee. Een rang hoger kom je vaak nog wel mee weg, maar een rang lager scoor je geen punten meequote:
Ty voor 't advies, zou ik ook niet zo op prijs stellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar bij twijfel niet doen, iemand met een verkeerde aanspreektitel aanspreken is meestal geen goed idee. Een rang hoger kom je vaak nog wel mee weg, maar een rang lager scoor je geen punten mee
Zie je wel, sporten is slecht voor jequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Ok ik heb een soort van spierpijn in me milt, nog nooit gehad dit. Na de bijna 3.1KM leek 't net of ik 40x per minuut in m;n maag werd gestompt door die steekKotsen erachterna. Maar dit is de eerste keer, 't voelt niet echt goed
Wat is het hier rustig trouwensquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je wel, sporten is slecht voor je
Correct.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Vortix het volgende:
Ja hoi. Slapen is trouwens het meest onderschatte ooit in deze maatschappij, maar daar kom je pas achter als je ooit eens een keer in drie dagen tijd maar drie uur in je rukbunker kan liggen
correct.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Vortix het volgende:
Ja hoi. Slapen is trouwens het meest onderschatte ooit in deze maatschappij, maar daar kom je pas achter als je ooit eens een keer in drie dagen tijd maar drie uur in je rukbunker kan liggen
Slapen is geen luxe. Het is noodzaak. Ik lig er vanavond om 21.30 in denk ik. Pffff....quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Vortix het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Vortix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:22 schreef Erasmo het volgende:
Het KPU blijft me verbazen, ik krijg een rekening van ¤1,15 voor een baretanker besteld inWat voor tanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |