9,9 van de 10 wel ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar Indielakjes = velen glitter?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
9,9 van de 10 wel ja.
velen glitters, suspension base en gaan met die banaan.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Indielakjes zijn van die blije mensen die hun lakken met een zelf-geprint etiket op Etsy verkopen voor honderd miljoen?
Jupquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Indielakjes zijn van die blije mensen die hun lakken met een zelf-geprint etiket op Etsy verkopen voor honderd miljoen?
Of voor 14.25 voor 90 lakbeurten!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Glitterkots!
Verkoop alle glitter voor 10 euro per flesje!
Goed gedaan jonge, er had minstens een gat moeten zitten met al die puntenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja godver, ik heb niet eens een pijnlijke plek op mn hoofd, dus
ERMAHGERD DUS ALS JE 1 KEER PER WEEK JE NAGELS LAKT DOE JE ER BEKANT TWEE JAAR MEEquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of voor 14.25 voor 90 lakbeurten!
en iets met overleidenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lief dagboek, gisteren ben ik tegen de lamp gelopen...
WAT LET JE?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Glitters bij Ebay kopen, doorzichtige nagellak kopen. Mixen en voor een tientje per flesje verkopen![]()
![]()
En poepen als iemand je wil verkrachtenquote:
Elke week diezelfde kutglittersquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD DUS ALS JE 1 KEER PER WEEK JE NAGELS LAKT DOE JE ER BEKANT TWEE JAAR MEE
HETZELFDE WAT ME LET OM RIJK TE WORDEN MET EEN MATIGEN BJOETIEBLOG!quote:
geen gratis spullen willenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HETZELFDE WAT ME LET OM RIJK TE WORDEN MET EEN MATIGEN BJOETIEBLOG!
Ja maar webshop! Geen menselijk contact nodigquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HETZELFDE WAT ME LET OM RIJK TE WORDEN MET EEN MATIGEN BJOETIEBLOG!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item3f163254ed
PLAYBOYNAGELLAK MAKEN
uhuhquote:Glitter Rabbit Shape Paillette Spangles
ERMAGERDquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item3f163254ed
PLAYBOYNAGELLAK MAKEN
Maar wat is dan de definitie van Indie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Debsterr het volgende:
a england is ook indie hoor. En Cirque, en RBL.
Maar die mengen het niet zelf, dat vind ik heel iets anders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Debsterr het volgende:
Toch wel iets professioneler dan de gemiddelde Etsy-lakquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Debsterr het volgende:
Indie is niet corperate, vaak handgemaakt maar soms ook productie. vaak 1mans bedrijvenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wat is dan de definitie van Indie?
ermahgerd ik ben het eens met schaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch wel iets professioneler dan de gemiddelde Etsy-lak
Cirque dus wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die mengen het niet zelf, dat vind ik heel iets anders.
independentquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wat is dan de definitie van Indie?
Ja dat las ik ergens! Weet alleen niet meer waarquote:
NOES THE UNIVERSE WILL IMPLODE!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ermahgerd ik ben het eens met schaar
CALL THE DOCTORquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES THE UNIVERSE WILL IMPLODE!
Ik ken die lak dus nietquote:
Nope die komen uit de fabriek welquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar die mengt niet zelf of wel?
Ah, thnxquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Indie is niet corperate, vaak handgemaakt maar soms ook productie. vaak 1mans bedrijven.
omg epicquote:
extradureglitterquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
omg epic![]()
Maar al die glitters die kunnen best oplossen in lak, je moet een speciale soort geteste glitter hebben waar ik de naam niet meer van weet
Ik lollerdequote:
ja weet ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die andere lossen serieus op als je pech hebt
ERMAGERD TOEPASSELIJKE NAGELLAKquote:
ik heb dat eens gehad, dat stinkttttttttt!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die andere lossen serieus op als je pech hebt
Deze nagellak kan je een abo voor afsluiten, krijg je elke maand een lak. Voor 130 dollarquote:
Mja, ik hou van een lakje omdat ik de lak mooi vind, niet omdat het een indie lakje isquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lollerde.
Maar goed, ik hou wel van indies, heb ook 1 lade met allemaal indie lakjes (zowel machinaal als hand blended dus).
ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik hou van een lakje omdat ik de lak mooi vind, niet omdat het een indie lakje is
De nail polish boxquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze nagellak kan je een abo voor afsluiten, krijg je elke maand een lak. Voor 130 dollar![]()
(per jaar neem ik aan, maar dat staat er niet bij)
Want dat zei ik inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik hou van een lakje omdat ik de lak mooi vind, niet omdat het een indie lakje is
Mghehehe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
tegenwoordig is t alleen maar van
OMFG KIJK MIJ EEN INDIE LAKJE HEBBEN
en dan twee weken later
OMFG DE GLITTERS VAN MIJN INDIE LAKJE ZIJN VERLEUR FMLBUHUHUUHUUU
En op sommige blogs komen echt alleen maar indie lakjes voorbij die nergens te koop zijn en als je ze al ergens vindt zijn ze 30 euro.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
tegenwoordig is t alleen maar van
OMFG KIJK MIJ EEN INDIE LAKJE HEBBEN
en dan twee weken later
OMFG DE GLITTERS VAN MIJN INDIE LAKJE ZIJN VERLEUR FMLBUHUHUUHUUU
Ik heb een paar glitter toppers van Essence (ook van die oude Twins) en die gebruik ik al haast nooit. Zie er voor mezelf dan ook het nut niet voor in om voor 10 dollar nog meer van die zooi te kopen, helemaal niet als het inderdaad niet zo handig in elkaar gefabriekte glitterkots is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb zoeen kut glitter lak in witte basis waarvan de basis nu roze is
Je zei, ik hou wel van indies.quote:
Van eerder genoemde merken heb ik alleen van A England een paar lakjes. Tot zover mijn Indie collectiequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En op sommige blogs komen echt alleen maar indie lakjes voorbij die nergens te koop zijn en als je ze al ergens vindt zijn ze 30 euro.
En je hebt uiteraard ook indie die niet glitterkots is maar nog steeds lastig te krijgen vaak, en duur. Dus ik heb er niet veel.
het is revieuw ...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik hou wel van de indies die er al een tijdje zijn dus mooie labels en zulks hebben. En idd haat aan blogs die alleen maar samples showen van indies. Of overduidelijk nooit eerlijk zijn in hun review!
Ik heb er een paar, maar alleen omdat ik die te fakking briljant vond om te laten staanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Van eerder genoemde merken heb ik alleen van A England een paar lakjes. Tot zover mijn Indie collectie
Welke waren dan te fakking briljant?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er een paar, maar alleen omdat ik die te fakking briljant vond om te laten staan![]()
A-England heb ik best veel van
Zenuwen waarvoor?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Loqi het volgende:
Ik heb alleen a-englands![]()
heeft er iemand nog goeden tips voor zenuwen?
voor of tegen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Loqi het volgende:
Ligt eraan zenuwen waarvoor?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Loqi het volgende:
Welke indies heb jij verder danquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er een paar, maar alleen omdat ik die te fakking briljant vond om te laten staan![]()
A-England heb ik best veel van
tis een handige oogbalcollector neem ik aan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd zulk een handigen tool![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechts 20 dollar![]()
ik moet straks afdansenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil nog steeds die derby collectie.... fuuu debs !!!Wrom heb je die ook getoond
![]()
![]()
Overigens.. theheh revieuw....Er is een reclame die zegt dat ze vele revieuws op de site hebben.. ik grinnik iedere keer bij het woord
![]()
![]()
deze bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke waren dan te fakking briljant?
Spannendquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
tis een handige oogbalcollector neem ik aan?![]()
freaky
[..]
ik moet straks afdansen![]()
quote:
Voor Halloween wel leuk..quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Eh, twee Happy Hands, Floam, RBL, een cultnails...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke indies heb jij verder dan?
Ik heb HARE, WingDust, RBL, Cult Nails, White Owl Lacquer, en nog een paar losse.
Lijkt er wel op ja, iig closequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dat nou het lettertype van lush?![]()
[ afbeelding ]
ik hou wel van drekgroen jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voor Halloween wel leuk..![]()
Maar jij was voornamelijk van de vieze groene kleuren toch?
dat heb ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Spannend
Kopje kamillethee drinken of zo?
En verder erop vertouwen dat je het kan
Zulks een matigheidquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja, iig close
Gewoon gaan. Succes!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat heb ik niet![]()
ja dat is ook wel, maar voor een volle zaal enzobuh
20 nuquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
3 in de stash, 4 onderweg, totaal 7
Mwah, 2/3e ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das bijna alles of nie
Oh ja jij hebt drama indiesquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
a england, nerlacquer, pretty&polished, crowstoes, Darling Diva Polish, Lex, Lynderella, sticks n stones, floam, dollish polish,
PRECIES 2/3 ook echtquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Debsterr het volgende:
31 (33 incl. base en topcoat), ik heb er 22 (incl base en topcoat)
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Debsterr het volgende:
31 (33 incl. base en topcoat), ik heb er 22 (incl base en topcoat)
Ja maar, A-Englandquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vind A England eigenlijk gewoon te duur. 9 pond is meer dan 10 euro, vind ik te duur om dan velen lakjes aan te schaffenNu met de sale vond ik het wel leuk om er een paar bij te kopen die ik al langer wil hebben. Maar ik vind een groot deel van de collecties ook een beetje meh
Moet ik nou weer zeggen dat je geen smaak hebt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vind A England eigenlijk gewoon te duur. 9 pond is meer dan 10 euro, vind ik te duur om dan velen lakjes aan te schaffenNu met de sale vond ik het wel leuk om er een paar bij te kopen die ik al langer wil hebben. Maar ik vind een groot deel van de collecties ook een beetje meh
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet ik nou weer zeggen dat je geen smaak hebt?
Ik heb er 14, waarvan 5 voor de volle prijs denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
ze drogen te traag, verder zijn ze heul mooiquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar, A-England
Qua structuur en lakken toch echt wel mijn favo merk
Ja prima wel! Is wel heel dun. Zou 'm niet opnieuw kopen maar toen een keer als aanbieding gekocht omdat ik wel benieuwd was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
En hoe bevalt die topcoat?
Daar heb ik dus alleen St George en Bridal Veil van. En die laatste vond ik te weinig holo, dus gelukkig heb ik nu Zoya Stormquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er 14, waarvan 5 voor de volle prijs denk ik.
Maar bij the Legend werd het ook gewoon zwart voor mijn ogen en deed ik meteen BUY NOW
Qua droogtijd heb ik nooit problemen, ik gebruik ook nooit sneldrogende topcoats of wat dan ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze drogen te traag, verder zijn ze heul mooi
ik heb de originele MPJ alquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar heb ik dus alleen St George en Bridal Veil van. En die laatste vond ik te weinig holo, dus gelukkig heb ik nu Zoya Storm
Ik vind dunne topcoat juist wel fijn altijd, levelt de boel zo lekker uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja prima wel! Is wel heel dun. Zou 'm niet opnieuw kopen maar toen een keer als aanbieding gekocht omdat ik wel benieuwd was.
Nee, maar je hebt ook niet zo veel nagellak als ik om mee te vergelijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Qua droogtijd heb ik nooit problemen, ik gebruik ook nooit sneldrogende topcoats of wat dan ook.
Bridal Veil is bij mij kapot gevallenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar heb ik dus alleen St George en Bridal Veil van. En die laatste vond ik te weinig holo, dus gelukkig heb ik nu Zoya Storm
Nee zwart, bruin is andere versiequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is die zwart dan?
Ik dacht bruin
verschillende versiesquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is die zwart dan?
Ik dacht bruin
Nee, de dud is bruinquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is die zwart dan?
Ik dacht bruin
Overkopen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bridal Veil is bij mij kapot gevallen
Ja toch? Ik dacht dat er ook een bruine holo was.quote:
Nee SQ heeft hem ook tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
opi ds glamour lalalala
ben ik de enige die m heeft hier?
/hipster
Ja bruine holo is er ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht dat er ook een bruine holo was.
En bruine shimmer-achtige lelijke versies
Zwart lijkt ie me wel gaafMaar die ga ik never nooit nie meer krijgen
Nope, Bubs had er toen 4 gevonden op Ebay geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
opi ds glamour lalalala
/hipster
Ohquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, Bubs had er toen 4 gevonden op Ebay geloof ik
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.demelzasworld.com/opi-my-private-jet/
Ik kom je vermoorden en dan neem ik 'm mee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
opi ds glamour lalalala
/hipster
Linkdump!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.demelzasworld.com/opi-my-private-jet/
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kom je vermoorden en dan neem ik 'm mee.
Huh?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind mijn zwarte MPJ geen klap aan
Ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
opi ds glamour lalalala
/hipster
Zoya Storm dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
NeeZo speciaal vond ik hem dan ook weer niet
Ja, maar Eny gaat me dan tegenhoudenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe woont dichterbij trouwens, Debs.
Ik heb een waakpousse.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe woont dichterbij trouwens, Debs.
En muffin en karel dan? Killerbird en bunny, partners in crimequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar Eny gaat me dan tegenhouden.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind mijn zwarte MPJ geen klap aan
Ik zag laatst wel een lelijke bruine bij Sephora staan. Waarom zijn er eigenlijk zoveel versies van?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik had ooit die lelijke bruine
Om de autisten in de war te brengenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een lelijke bruine bij Sephora staan. Waarom zijn er eigenlijk zoveel versies van?
Is toch ook heul niet hanidg, bestel je hem online en dan weet je niet welke kleur je krijgtquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een lelijke bruine bij Sephora staan. Waarom zijn er eigenlijk zoveel versies van?
het is gewoon zwartquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mooi lakje, niet bij mijn huidskleur
Zie TTquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jawel, de lelijkequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is toch ook heul niet hanidg, bestel je hem online en dan weet je niet welke kleur je krijgt
Als er niet expliciet bij staat dat het de zwarte is, is het soberso altijd de lelijke bruinequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is toch ook heul niet hanidg, bestel je hem online en dan weet je niet welke kleur je krijgt
hij staat bij mij aidsquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij staat bij mij aids
ik denk iig niet dati k hem ooit ga lakkenwil eigenlijk nog wel een keer doen omdat ik de fotos op mijn blog niet mooi vind maar daarna niet meer
samequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb de dud mpj toen van skjoe over gekocht
En ik heb Revvvvolution van ccGood enough dupe for me
ik heb ook een japanse versie iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Loqi het volgende:
waren er niet ook meerdere versies van sommige DS lakken? Aziatische uitgaves ofzo?
Klopt, Mirannie hoardde diequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Loqi het volgende:
waren er niet ook meerdere versies van sommige DS lakken? Aziatische uitgaves ofzo?
Maar Revvvolution is toch grijs en niet zwart?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb de dud mpj toen van skjoe over gekocht
En ik heb Revvvvolution van ccGood enough dupe for me
volgens mij heb je ineens heel veel vriendinnen nuquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij staat bij mij aids
ik denk iig niet dati k hem ooit ga lakkenwil eigenlijk nog wel een keer doen omdat ik de fotos op mijn blog niet mooi vind maar daarna niet meer
revvvvolution is van color club, is geen opi dsquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar Revvvolution is toch grijs en niet zwart?
het kan? Hoe dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het kan, en chanel. That is how I roll
hoarderquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan het goede woord niet vinden, niet materialistisch maarrrrrr
profiteurs jongequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
1 of andere Belg vraagt op ebay 30 euro voor de nieuwe Gosh Holo
Dat iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
revvvvolution is van color club, is geen opi ds
maar die is heeeel donker grijs ja
oppervlakkig?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet helemaal goed?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bah... die verrekte belgen ook altijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
1 of andere Belg vraagt op ebay 30 euro voor de nieuwe Gosh Holo
Je had hem toch in die birthdaygroup? Dan ben je ook toch geld kwijt aan lakjes die je naar andere moet sturen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had mijn glamour GRATIS, geniet!
Merk-geil?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja klopt, maar ik heb haar niet de waarde van glamour+een butter london gestoord lolquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je had hem toch in die birthdaygroup? Dan ben je ook toch geld kwijt aan lakjes die je naar andere moet sturen?
ja maar chanelquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar hij is toch gewoon hetzelfde als bv Gosh holographic?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zoek voor een leeg potje en kiep daar de Gosh versie in
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zoek voor een leeg potje en kiep daar de Gosh versie in
nijsquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
OHJA ZATERDAG TAS ALS T WEER MEEZIT <3
Ja want zo lang je nog geen huis hebt e.d. kun je idd perfect 300 euro uitgeven aan 1 lakjequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou m nu niet kopen, maar als ik toch velen geld had
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Ja als ik het geld had zou eBay denken dat ik nepbiedingen doe zo snel zou ik alles kopen.
en dan blokt paypal je rekeningquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Ja als ik het geld had zou eBay denken dat ik nepbiedingen doe zo snel zou ik alles kopen.
Heb ik nu velen geld dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want zo lang je nog geen huis hebt e.d. kun je idd perfect 300 euro uitgeven aan 1 lakje![]()
Ik zeg doen![]()
welk imagoquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ach spees blaat wel hard met d'r chanel maar da's ook alleen maar om d'r imago aan te sterken. True story
Ja want die verkopen zijn wel 1,99quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)c33e3f#ht_3239wt_952
komma vergeten in de prijs?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)c33e3f#ht_3239wt_952
komma vergeten in de prijs?
quote:Thanks so much for your support, We are a new seller on Ebay, to increase our sales, we sell all our products at a low price but guarantee our quality for you
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]_________________________ v!
Tuurlijk! Alleen zijn er dan sommige dure dingen die ik de moeite waard zou vinden en andere dingen...nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je mag toch best dromen dat je ooit velen geld hebt en dure dingen kan kopen?
Ik heb het ook niet over jou einzquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tuurlijk! Alleen zijn er dan sommige dure dingen die ik de moeite waard zou vinden en andere dingen...niet
Ik lees op veel plekken inderdaad dat de kwaliteit van Chanel lakjes niet geweldig is. En Malice is serieus de eerste die uitkomt die ik echt heel mooi vond. De rest vind ik het geld niet waardquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb paar chanel lakjes weggedaan want kwaliteit is niet super en vond kleuren niet echt speciaal genoeg om te houden
Zo'n Chanel holographic zou het serieus wel waard zijn voor jou?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou einz
Nee maar je praat er wel vaak over, vandaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij voldoe je daar niet echt aan als je een paar lakjes hebt
Als ik toch zovelen geld had dat ik toch niet meer wist waar ik het aan uit moest geven, dikke care die voor die 300$ tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo'n Chanel holographic zou het serieus wel waard zijn voor jou?
Malice vind ik wel meevallen qua lakkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik lees op veel plekken inderdaad dat de kwaliteit van Chanel lakjes niet geweldig is. En Malice is serieus de eerste die uitkomt die ik echt heel mooi vond. De rest vind ik het geld niet waard
Ik vind het ook mooien lakjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar je praat er wel vaak over, vandaar
Peridotquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik lees op veel plekken inderdaad dat de kwaliteit van Chanel lakjes niet geweldig is. En Malice is serieus de eerste die uitkomt die ik echt heel mooi vond. De rest vind ik het geld niet waard
Peridotquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja miljoenen in de loterij die je never nooit nie meer opkrijgt? Dan is het ook meer de sport om bepaalde dingen te bemachtigen volgens mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik toch zovelen geld had dat ik toch niet meer wist waar ik het aan uit moest geven, dikke care die voor die 300$ toch
Jij houdt niet van duochrome?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Peridot![]()
Ook meteen de enige duochrome die ik mooi vind
Ja die Salvador Dali lakquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/SA(...)2fd14#ht_6393wt_1089
Nagellak van 300 dollar![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je dezelfde kleuren ook mooi vinden als ze door Catrice werden uitgebracht?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooien lakjes [ afbeelding ]
Verzamelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja miljoenen in de loterij die je never nooit nie meer opkrijgt? Dan is het ook meer de sport om bepaalde dingen te bemachtigen volgens mij
Chanel doet het ook best leuk voor 185 dollarquote:
Ja, maar als je toch zoveel geld hebt waarom dan het geld niet uitgevenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou je dezelfde kleuren ook mooi vinden als ze door Catrice werden uitgebracht?
Want op een paar uitzoneringen na (die binnen 2 maanden ook door andere merken worden uitgebracht) zijn het nou niet bepaald unieke kleuren.
Vind er ook niet veel aanquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij houdt niet van duochrome?
I'm not alone anymore
Ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou je dezelfde kleuren ook mooi vinden als ze door Catrice werden uitgebracht?
Want op een paar uitzoneringen na (die binnen 2 maanden ook door andere merken worden uitgebracht) zijn het nou niet bepaald unieke kleuren.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij houdt niet van duochrome?
I'm not alone anymore
Ik had het niet over velen geld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan st
[..]
Ja, maar als je toch zoveel geld hebt waarom dan het geld niet uitgeven
maar bij de dali gaat het niet om de lak natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Chanel doet het ook best leuk voor 185 dollar![]()
http://www.ebay.nl/itm/CH(...)17180e#ht_3964wt_774
Ik vind nu al velen lakjes van chanel niet boeiend, en ik vind catrice lakjes ook mooi maar ik zeg eerlijk dat ik een voorkeur heb voor chanelquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had het niet over velen geld.
Jij zegt dat je het mooie lakjes vindt.
Ik vraag me af of je ze nog steeds boeiend zou vinden als het geen high-end merk was.
ik weet hetquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je ze nog steeds boeiend zou vinden als het geen high-end merk was.
Dat is het bij mij dus vooral. Ik vind de kleuren vaak niet super speciaal en als ik goedkope dupe van Catrice kan kopen, doe ik liever dat. En het is niet dat Chanel zo goed blijft zitten, anders had dat nog een reden kunnen zijn om daar toch voor te gaan maar dat is het dus ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ookquote:
In de flesjes zijn duochromes ook vaak mooier dan op de nagelquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef megamandy het volgende:
Midnight Crawl is ook echt een miskoopDie vond ik toen heel mooi (had toen net Peridot gekocht) op de plaatjes. En toen had ik hem op en was het meh.
Misschien nog eens een kans geven over een andere kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |