SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Over een paar jaar wellichtquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Astonmartin22 het volgende:
De laatste jaren niet meer echt t tennis gevolgt. Bij de mannen zijn de toppers nog wel t zelfde gebleven, maar bij de vrouwen is t niet bij te houden!! Go Laura: is Laura nu de nieuwe ster?
D. Smakeloosquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
'Ik zou zowel Kvitova als Robson wel doen' was het eerste wat ik dacht toen ik net inschakelde
Ben ik:
a) een pervert
b) een tennisliefhebber (en dus alleen fan van mannentennis)
c) beide goed
Je hebt gewoon te weinig seks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
'Ik zou zowel Kvitova als Robson wel doen' was het eerste wat ik dacht toen ik net inschakelde
Ben ik:
a) een pervert
b) een tennisliefhebber (en dus alleen fan van mannentennis)
c) beide goed
serena williams is nog steeds erg goed en Sharapova ziet er nog steeds erg goed uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Astonmartin22 het volgende:
De laatste jaren niet meer echt t tennis gevolgt. Bij de mannen zijn de toppers nog wel t zelfde gebleven, maar bij de vrouwen is t niet bij te houden!! Go Laura: is Laura nu de nieuwe ster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |