En maar gedeeltelijk met Janinequote:
Dat zullen we straks gaan zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef Achtentachtig het volgende:
Is er vanavond wel gewoon een test?
Dit, maar ook hoe ze het ongeluk en de gevolgen daarvan in beeld gaan brengen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Rockiejj het volgende:
Wel benieuwd hoe het gaat lopen vanavond..
We gaan het vanavond zien!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit, maar ook hoe ze het ongeluk en de gevolgen daarvan in beeld gaan brengen..
http://live.avro.nl/#videoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Operc het volgende:
Ik zit in het buitenland, is er ergens een mogelijkheid om de aflevering live mee te kijken in plaats te wachten op uitzending gemist?
live.avro.nl werkt ook in het buitenland.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Operc het volgende:
Ik zit in het buitenland, is er ergens een mogelijkheid om de aflevering live mee te kijken in plaats te wachten op uitzending gemist?
Dat is echt het vetste wat ik ooit gezien hebquote:
Alleen de sprong volgens Janine gisteren in P&Wquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wat er in beeld gebracht gaat worden van de sprong..
Weinig denk ik, is ook niet zo spectaculair, gewoon ontzettende pech zoals ze het vertelde gister bij P&W. Janine weg, voornamelijk letten dus op extra aanwijzingenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wat er in beeld gebracht gaat worden van de sprong..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |