Gears was goed, totdat het een serie werd. Alleen deel één was tofquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
Gears of War was ooit een goeie serie.
Hjbquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
Gears of War was ooit een goeie serie.
Deel 3 was ook vet, maar geen gears.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears was goed, totdat het een serie werd. Alleen deel één was tof
Ik heb nog steeds een hekel aan Raam, zo lang bezig geweest hem te killen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears was goed, totdat het een serie werd. Alleen deel één was tof
Jupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hekel aan Raam, zo lang bezig geweest hem te killen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Zjozzebozz, waar had jij FIFA 13 gekocht?Zavvi, maar dat is echt hit or miss met bezorging, soms heb je het binnen een week, soms pas na 3/4 weken... Probeer Amazon, is bijna net zo goedkoop en dan heb je het vaak al de volgende dag in huis, potje FUT dit weekend dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bestel de meeste shit via amazon. Deze week nog hoesje en carkit voor mijn one x besteldquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zavvi, maar dat is echt hit or miss met bezorging, soms heb je het binnen een week, soms pas na 3/4 weken... Probeer Amazon, is bijna net zo goedkoop en dan heb je het vaak al de volgende dag in huis, potje FUT dit weekend dan?
Ehh nee, Ik vind NHL heel leuk maar als ik nog een sportgame koop word dat toch echt NBAquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bestel de meeste shit via amazon. Deze week nog hoesje en carkit voor mijn one x besteldZal eens neuzen of het ergens el cheapo te scoren is.
Ik krijg je vast niet om om NHL 13 te halen? Die shit lijkt me namelijk ook erg bruut, maar niemand heeft die game
Deze boy gaat meequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef SoldMayor het volgende:
Als Rossdale ook bij FC Rijke Tata's komt vraag ik een transfer naar The Boston Pancakes aan.
Ross en ik maken gewoon FC Zjossdale en dan degraderen we uit divisie 10quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef SoldMayor het volgende:
Als Rossdale ook bij FC Rijke Tata's komt vraag ik een transfer naar The Boston Pancakes aan.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef SoldMayor het volgende:
Dat zijn we al langquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We zijn wel klaar voor een stap op hoger niveau.
Voor PEC doen we het niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ga alleen als er een mooie club komt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ross en ik maken gewoon FC Zjossdale en dan degraderen we uit divisie 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |