Alles golden mi boy?quote:Op zondag 20 januari 2013 08:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hallichhas? Michhoedemorgen?![]()
Wat is hier gaande
Zeker, zit weer eens bij de bejaardenquote:
Stacking that paper, goed bezig hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker, zit weer eens bij de bejaardenEerste keer werken in 2013
En met jou?
Hard bezig dusquote:Op zondag 20 januari 2013 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stacking that paper, goed bezig hoor
Ik heb eindelijk een dagje vrij, ben al drie weken non stop aan het
overwerken 's avonds en op zaterdag, gisteren ook. Morgen weer aan de bak
Nice. Ik neem aan dat jij het gewoon gaat redden?quote:Op zondag 20 januari 2013 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hard bezig dusgoed bezig!
Ik begin morgen weer met de universiteit na een maand vakantie, laatste half jaar
Dat is wel te hopen ja. Wordt wel een erg druk semester, maar dat is maar jammer. Ik ben er wel klaar mee eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 januari 2013 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice. Ik neem aan dat jij het gewoon gaat redden?
Ja snap ik. Na 4/5 weet je wel genoeg over hout, en wil je gewoon die houtzagerij in. I understand.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja. Wordt wel een erg druk semester, maar dat is maar jammer. Ik ben er wel klaar mee eerlijk gezegd
IJzer. Na 4/5 jaar wil ik toch wel een keer mijn eigen shop openmaken.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja snap ik. Na 4/5 weet je wel genoeg over hout, en wil je gewoon die houtzagerij in. I understand.
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
IJzer. Na 4/5 jaar wil ik toch wel een keer mijn eigen shop openmaken.
Sterker nog, ik wil er twee. Een franchise beginnen. Pipa Pierre IJzerjoekels & Co.quote:
Jij krijgt een franchise in brommers, Stefs Scheurijzers. Heeft toch iets te maken met ijzerquote:
Nice.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij krijgt een franchise in brommers, Stefs Scheurijzers. Heeft toch iets te maken met ijzer
Haha, met weinig moeite je geld vangen dusquote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nice.
Er is echt nog geen klap te doen op die open dag
Soepjes,iets met coquilles en tournedos niets al te moeilijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, met weinig moeite je geld vangen dusWat ga je koken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Soepjes,iets met coquilles en tournedos niets al te moeilijk.
dat is volgende weekquote:
Maar Erik speelt (voorlopig) dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |