Als PSV slim is schorsen ze hem nog 8 wedstrijden en verkopen ze die mongool heel snelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De zenuwen in zijn arm zijn zelfs kapot.
Die pauper is voorlopig toch niet terug. Dan de schrosing en dat is alweer einde seizoen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als PSV slim is schorsen ze hem nog 8 wedstrijden en verkopen ze die mongool heel snel
Zou mooi zijn hij schreeuwde ook nog kanker scheids kennelijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die pauper is voorlopig toch niet terug. Dan de schrosing en dat is alweer einde seizoen.![]()
Verkopen.
klopt welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:22 schreef SoldMayor het volgende:
Al die paupers met wielrennen gebruiken toch doping?![]()
En Armstrong dus ook. Maar hij wint wel van de rest.![]()
Gewoon een baas die man.
Alleen kanker.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou mooi zijn hij schreeuwde ook nog kanker scheids kennelijk
Zanka,Marcelo,Derijck en Pieters en wat doet PSV ze kopen nog een middenvelder en zitten achter Maher aan ik kan alleen maar heel hard lachen om dat beleidquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alleen kanker.
Maar dan nog, die overtreding was rood en is wel 4 wedstrijden waard.
Plus dat gedrag van hem zal hem alleen maar een boete kosten.
Hopelijk is Willems snel terug want nu staat Bouma de komende wedstrijden als LB.
Ik word er ook best wel treurig van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zanka,Marcelo,Derijck en Pieters en wat doet PSV ze kopen nog een middenvelder en zitten achter Maher aan ik kan alleen maar heel hard lachen om dat beleid
Willems is aanvallend allemaal leuk en aardig maar verdedigend valt het tegen maar dat is de enige goede verdediger van PSV. Die Zanka kan er helemaal niets van die had voor die blessure al bij PSV moeten zitten nu weet je niet wat je terug krijgt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik word er ook best wel treurig van.
De enige die er wat van kan is Willems en verder zou Zanka ook wel redelijk moeten zijn.
van Bommel mag ook wel gewoon stoppen. Die man.
Ach,toen waren er niet eens bewijzen dat ie het had gedaan, dus dan is het gewoon kijken wie tot het gaatje wil gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat?
Iemand die mensen helemaal kapot maakt noem jij een baas?
Voor zijn blessure ging niet, want mocht niet weg en was daarna transfervrij. Was ook nog aanvoerder toen bij Kopenhagen en -21.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willems is aanvallend allemaal leuk en aardig maar verdedigend valt het tegen maar dat is de enige goede verdediger van PSV. Die Zanka kan er helemaal niets van die had voor die blessure al bij PSV moeten zitten nu weet je niet wat je terug krijgt.
Bommel hadden ze nooit moeten halen waarom zou je met Strootman en Van Bommel spelen dat is totaal overbodig
Het gaat ook niet om die tourzeges maar over zijn zieke gedrag de wielrensport is al jaren kapot.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach,toen waren er niet eens bewijzen dat ie het had gedaan, dus dan is het gewoon kijken wie tot het gaatje wil gaan.
Verder boeit het mij geen kut, als iedereen aan de epo zit en je niet kan winnen moet je achteraf niet gaan zeiken
[..]
Voor zijn blessure ging niet, want mocht niet weg en was daarna transfervrij. Was ook nog aanvoerder toen bij Kopenhagen en -21.
Alleen jammer dat ie toen die blessure kreeg, nadat contract al rond was
Je moet ergens je geld mee verdienenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar gaat het niemand ook om. Hij heeft mensen kapot gemaakt die gewoon gelijk hadden en jaren lang mensen lopen aanklagen voor miljoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door badboynova op 19-01-2013 20:39:46 ]xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Alles golden mi boy?quote:Op zondag 20 januari 2013 08:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hallichhas? Michhoedemorgen?![]()
Wat is hier gaande
Zeker, zit weer eens bij de bejaardenquote:
Stacking that paper, goed bezig hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker, zit weer eens bij de bejaardenEerste keer werken in 2013
En met jou?
Hard bezig dusquote:Op zondag 20 januari 2013 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stacking that paper, goed bezig hoor
Ik heb eindelijk een dagje vrij, ben al drie weken non stop aan het
overwerken 's avonds en op zaterdag, gisteren ook. Morgen weer aan de bak
Nice. Ik neem aan dat jij het gewoon gaat redden?quote:Op zondag 20 januari 2013 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hard bezig dusgoed bezig!
Ik begin morgen weer met de universiteit na een maand vakantie, laatste half jaar
Dat is wel te hopen ja. Wordt wel een erg druk semester, maar dat is maar jammer. Ik ben er wel klaar mee eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 januari 2013 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice. Ik neem aan dat jij het gewoon gaat redden?
Ja snap ik. Na 4/5 weet je wel genoeg over hout, en wil je gewoon die houtzagerij in. I understand.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja. Wordt wel een erg druk semester, maar dat is maar jammer. Ik ben er wel klaar mee eerlijk gezegd
IJzer. Na 4/5 jaar wil ik toch wel een keer mijn eigen shop openmaken.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja snap ik. Na 4/5 weet je wel genoeg over hout, en wil je gewoon die houtzagerij in. I understand.
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
IJzer. Na 4/5 jaar wil ik toch wel een keer mijn eigen shop openmaken.
Sterker nog, ik wil er twee. Een franchise beginnen. Pipa Pierre IJzerjoekels & Co.quote:
Jij krijgt een franchise in brommers, Stefs Scheurijzers. Heeft toch iets te maken met ijzerquote:
Nice.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij krijgt een franchise in brommers, Stefs Scheurijzers. Heeft toch iets te maken met ijzer
Haha, met weinig moeite je geld vangen dusquote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nice.
Er is echt nog geen klap te doen op die open dag
Soepjes,iets met coquilles en tournedos niets al te moeilijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, met weinig moeite je geld vangen dusWat ga je koken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Soepjes,iets met coquilles en tournedos niets al te moeilijk.
dat is volgende weekquote:
Maar Erik speelt (voorlopig) dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |