Ja, op dit tijdstip geef ik je groot gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moest op dhaag HS maar ik ga via rdam, had ik een fijner gevoel bij. Drukker en licht enzo
ik vind het nieuwe Rotterdam Centraal trouwens mooi worden, ookal ben ik absoluut geen fan van moderne architectuur, maar ik vind het mooiquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja rdam kom ik vaker dan den haag, en het was dichterbij eindbestemming dus ik zag alleen voordelen
komt door het weerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit zo last van dat ik me kut voel alleen savonds maar vanavond opeens welWEIRD
ik heb morgen een buitentraining gepland staan en mijn collega wilde die gewoon door laten gaanquote:
daarom ben je ook een goeien matigen FOK-kerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me zo'n verrekte autist met die treinen
te koud?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nu werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |