Als er een bos schaamhaar op zit ga je er denk ik niet als een likkende geit tegenaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef najazeg het volgende:
[..]
Echt niet. Zo'n jaren zeventig schaamhaar-ragebol is om misselijk van te worden.
Ik vind het een terechte klacht.
Gewoon netjes bijgewerkt, of (beter nog) gewoon helemaal kaal
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
dan moet ik jou helaas nog steeds teleurstellen
zie dan ook mijn laatste postquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als er een bos schaamhaar op zit ga je er denk ik niet als een likkende geit tegenaan
Je verwacht ook niet gepijpt te worden met een oerwoud toch
Iedereen maarquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
dan moet ik jou helaas nog steeds teleurstellen
Of joods, links en rechts twee vlechtjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Of gewoon blonderen en paarse puntjes en andere highlights. Of stekeltjes, lekker vlot, pittig en spontaan
gmta, al klein jaartje niet geschoren en mijn ballen nog nooit geschoren, wel keer centimeter vanaf geknipt.quote:
Dus wanneer die poedelnaaks geschoren was dan kon je het er wel op ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef najazeg het volgende:
[..]
Echt niet. Zo'n jaren zeventig schaamhaar-ragebol is om misselijk van te worden.
Ik vind het een terechte klacht.
Gewoon netjes bijgewerkt, of (beter nog) gewoon helemaal kaal
hahahh deze username i.c.m. TT.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus wanneer die poedelnaaks geschoren was dan kon je het er wel op ?
Hahahhaahhhhaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahh deze username i.c.m. TT.
viese pervert l0o0olllquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahhaahhhha
Ik wacht op bossen die voorbij lopen in de sauna hahahhhhaaaahhhha
Je leeft nogquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahhaahhhha
Ik wacht op bossen die voorbij lopen in de sauna hahahhhhaaaahhhha
yukquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:25 schreef seasushi het volgende:
ach. zolang het schaamhaar nog aan iemand vast zit en niet los in de jacuzzi drijft, valt het nog wel mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |