Dit moet een troll zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wattttt heb je de tieten ook gezien?? Ben jij dan ook naakt gewoon? je zou maar stijve krijgen lol...Ik ben wel eens in sauna geweest bij het zwembad, iedereen had daar gewoon handdoek en zwembroek. Ik ben ook een keer in turkse sauna geweest in turkije daar had ook iedereen gewoon een handdoek zonder onderbroek. Ik had toen wel onderbroek aan met handdoek.
Pics?quote:
Nee, teveel wateropzuigend en traumaverwekkend schaamhaar hou ik niet van. Bijgewerkt is het geen probleem.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
te veel werk
[..]
nee want uit jouw topic kan ik opmaken dat je het niet waardeert
dan moet ik jou helaas nog steeds teleurstellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, teveel wateropzuigend en traumaverwekkend schaamhaar hou ik niet van. Bijgewerkt is het geen probleem.
Dus bij jou puilt het uit je slip?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
dan moet ik jou helaas nog steeds teleurstellen
Waar haal jij 23 euro vandaan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moest wel, ik heb daar geen sauna. Kostte me verdorie 23,- die avond(wel incl. drankjes
)
Gadverdammequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
dan moet ik jou helaas nog steeds teleurstellen
Strikjes erinquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Sjemig zeg, dat ze het dan tenminste even netjes kammen, of er vlechtjes in maken ofzo, of het opsteken, desnoods in een knotje.
Of zo van die kraaltjes aan het einde van de vlechtjes. Dat maakt ook zo'n leuk geluid als je loopt.quote:
Of gewoon blonderen en paarse puntjes en andere highlights. Of stekeltjes, lekker vlot, pittig en spontaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Of zo van die kraaltjes aan het einde van de vlechtjes. Dat maakt ook zo'n leuk geluid als je loopt.
De gedachte dat een 70+ 'er een geschoren pruimpje heeft doet me eigenlijk meer walgenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, teveel wateropzuigend en traumaverwekkend schaamhaar hou ik niet van. Bijgewerkt is het geen probleem.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Of gewoon blonderen en paarse puntjes en andere highlights. Of stekeltjes, lekker vlot, pittig en spontaan
Zoals het hoortquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
volgens mij was er ooit 1 of andere modefaggot die had gezegd dat een bos schaamhaar weer helemaal hot en happening moet zijn. 2 dagen later was die wel geliquideerd geloof ik
Echt niet. Zo'n jaren zeventig schaamhaar-ragebol is om misselijk van te worden.quote:
neuken en vingeren kan nog wel, maar likken no wayquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:47 schreef SchoneZoon het volgende:
Heb medelijden met hun "mannetje" die dat gore kutje moet neuken, likken en vingeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |