quote:Neushoorn doorboort toeriste
Een toeriste in Zuid-Afrika is gewond geraakt nadat ze werd doorboord door een neushoorn bij het maken van een foto. De gids die de foto maakte, zei haar dat ze wat dichterbij het dier moest gaan staan. Vlak nadat de foto werd gemaakt, viel de neushoorn haar aan.
De studente, de 24-jarige Chantal Beyer, werd met een klaplong en enkele gebroken ribben naar het hospitaal van Krugersdorp gevoerd. Haar toestand is stabiel.
Ze bezocht het wildpark samen met haar echtgenoot Sven Fouche en een aantal andere toeristen. Het gezelschap reed in een jeep toen het voertuig halt hield bij enkele neushoorns. Die zouden door de gids zelfs met voedsel dichterbij zijn gelokt.
Hoorn in rug
De foto hierboven toont hoe dicht het stel bij de dieren stond tijdens het nemen van de foto. Net na het afdrukken stormde een van de neushoorns op Beyer af en plantte zijn hoorn in haar rug.
http://www.volkskrant.nl/(...)r-foto-poseert.dhtml
Dit ICM een stomme gids natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekkere gids ook. Of ze snapte sarcasme niet, kan natuurlijk ook
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:48 schreef YazooW het volgende:
Volgens mij zou je best zo dicht bij die dieren kunnen komen, maar je rug keren naar wilde dieren is natuurlijk niet echt handig.
Dat hebben ze juist bewezen ,dat je zo dicht bij die dieren kan komen. En die dieren bewezen op hun beurt dat het nog dichterbij kan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:48 schreef YazooW het volgende:
Volgens mij zou je best zo dicht bij die dieren kunnen komen, maar je rug keren naar wilde dieren is natuurlijk niet echt handig.
Ik zou het er niet op wagen, ruggelings of frontaal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:48 schreef YazooW het volgende:
wel een vakantieverhaal wat je jaren later nog regelmatig zult aanhalen. pricelessquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef Perrin het volgende:
Dat was duidelijk geen officiële gids. Met eten lokken en zo dicht bij zulke gevaarlijke beesten gaan staan, da's allebei echt een no-no.
Je vergeet het nooit weer, sterker nog...je kunt een mooie litteken laten zien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel een vakantieverhaal wat je jaren later nog regelmatig zult aanhalen. priceless
uniek Geschenk. goede tip lijkt me op zijn plek.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Je vergeet het nooit weer, sterker nog...je kunt een mooie litteken laten zien.
Omdat een gids een stomme fout maakte, is hij direct geen officiële gids?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef Perrin het volgende:
Dat was duidelijk geen officiële gids. Met eten lokken en zo dicht bij zulke gevaarlijke beesten gaan staan, da's allebei echt een no-no.
Moet je het incident wel overleven hè, anders heb je helemaal niets behalve een tuintje op je buik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
uniek Geschenk. goede tip lijkt me op zijn plek.
ja ok maar eeuwige rust vinden kan ook een geschenk zijn!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je het incident wel overleven hè, anders heb je helemaal niets behalve een tuintje op je buik.
Dat doe ik graag als ik 100+ ben.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja ok maar eeuwige rust vinden kan ook een geschenk zijn!
Echte gidsen (met gidsenopleiding - die echt f*cking streng is) zouden dit gewoon nooit doen. Ook niet perongeluk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat een gids een stomme fout maakte, is hij direct geen officiële gids?
Dat is hetzelfde als zeggen, dat wanneer een profvoetballer een grote kans mist geen echte profvoetballers is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |