Dat doet zoveel voor je blik he, ik kom er ook altijd veel te laat achterquote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef megamandy het volgende:
Ooh en nu opeens valt mij in dat ik vandaag geen mascara heb opgedaanDaarom zag ik niet zo wakker uit
Dat heb ik ook wel eens. Meestal omdat ik dan gestoord word in m'n routine om de een of andere reden en dan de mascara stap per ongeluk overslaquote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef megamandy het volgende:
Ooh en nu opeens valt mij in dat ik vandaag geen mascara heb opgedaanDaarom zag ik niet zo wakker uit
Ja ik was weer veel te laat en er mislukte iets met mijn oogpotlood enzoquote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat doet zoveel voor je blik he, ik kom er ook altijd veel te laat achter![]()
Zou het ook niet erg vinden, moet ik zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehe, dat ziet er wel wazig uit ja, volledig opgemaakt oog zonder mascara
Ik zou best deeltijd bij de Sephora willen werken, beetje hersenloos make up aansmeren aan mensen en mensen opmaken, lijkt me wel top afwisseling voor gewone werk
zit ook weer wat in....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef megamandy het volgende:
Lijkt mij ook leukAlleen zal ik waarschijnlijk niet met die collega's overweg kunnen
én allemaal personeelskorting krijgenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:49 schreef AppleMartini het volgende:
Kunnen we geen FOK!-dames sephora starten, allemaal leuke collega's
De Sephoka?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:49 schreef AppleMartini het volgende:
Kunnen we geen FOK!-dames sephora starten, allemaal leuke collega's
hehehehequote:
HOAXquote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Allemaal zolderkamernerds die online concealer willen bestellen voor hun "ik eet alleen maar Aldi pizza met Schultenbrau ernaast" hoofden/wallen
jij bent dan ook geen nerdquote:
Wel matchende wallen.quote:
ja die heb ik ook, maar dat komt omdat we eckten wijven zijn van (bijna) 30!quote:
HEUL NIET.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die heb ik ook, maar dat komt omdat we eckten wijven zijn van (bijna) 30!
Ja alsjeblieft, want ik ga naked 2 dan wel zeker falen morgen, maar ik zou het niet erg vinden als ie goedkoper wasquote:Op maandag 4 februari 2013 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
én allemaal personeelskorting krijgen![]()
neem er een tweede palette bij, dan lijkt het alsof je minder geld uit geeft, want kortingquote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja alsjeblieft, want ik ga naked 2 dan wel zeker falen morgen, maar ik zou het niet erg vinden als ie goedkoper was
Naked 1 erbijquote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neem er een tweede palette bij, dan lijkt het alsof je minder geld uit geeft, want korting![]()
bijvoorbeeldquote:
Zo, jij bent zeker even voorzien! En je portemonnee is even leegquote:Op maandag 4 februari 2013 15:21 schreef AppleMartini het volgende:
Gekocht: Naked 2, Urban Decay All Nighter setting spray (met mini UDPP van die actie), MAC 217 kwast, MAC 239 besteld via de website en Max Factor False Lash Effect mascara. Voorlopig ben ik wel even voorzien denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |