Bang zijn voor verspilling en make-up kopen gaan inderdaad moeilijk hand in hand.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:27 schreef vencodark het volgende:
Ik wil ook best weleens nieuwe dingen proberen maar lijkt me altijd zo'n zonde als het dan iets is. Verspilling enzo.
er is een nieuwe versie van Healthy Mix uitgekomen, die ligt (binnenkort) in de winkels.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil eigenlijk terugkomen op mijn 'mening' over de Bourjois Flower 'meuk' foundation. Ik vind hem bij nader inzien toch wat pancakeriger dan ik dacht. Ga binnenkort toch weer kijken of er een ander alternatief is voor de Healthy Mix;iets dunners.
Komende zaterdag 's ff neuzen, thanks.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er is een nieuwe versie van Healthy Mix uitgekomen, die ligt (binnenkort) in de winkels.
http://www.bourjois.nl/ca(...)_d_eclat_healthy_mix
[ afbeelding ]
geen idee wat nu weer het vernieuwde is, maar goed, ik ga 'm wel proberen als ik 'm tegen kom
Ik bedoelde eigenlijk in de zin van geldverspilling.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bang zijn voor verspilling en make-up kopen gaan inderdaad moeilijk hand in hand.
Ik moet ook altijd zo huillachen van die blogposts over "milieuvriendelijke oogschaduwdoosjes/douchegelverpakkingen" etc
Scheef gekeken zo te zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Cheerful het volgende:
Weet iemand waar je het Glinda palette van Urban Decay online kan kopen? Ik weet dat HQ Hair en Beautybay UD verkopen, maar daar staat 'ie volgens mij niet op, of kijk ik verkeerd?
Dan neem je een prepaid creditcard. Bestel je online, betalen met met Ideal en je krijgt meteen cc nummer enzo. Je kan ze ook bij Primera kopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef Cheerful het volgende:
Whaaa, bestellen of niet? (Glinda dus) Ik heb geen creditcard en met Paypal zijn de verzendkosten een kwart van de prijs van het palette...
Kun je hem niet beter bij Sephora halen nu ze die UD actie hebben? of zit die niet bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Cheerful het volgende:
Weet iemand waar je het Glinda palette van Urban Decay online kan kopen? Ik weet dat HQ Hair en Beautybay UD verkopen, maar daar staat 'ie volgens mij niet op, of kijk ik verkeerd?
Daar vind ik dan weer niks aanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef Enfermera het volgende:
Oh mčn! Ik wil het UD naked basics palette!![]()
![]()
![]()
Inderdaad, en daarnaast vind ik 'm ook gewoon zo saaiig. Geeft mij geen 'HEBBEN!' gevoelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:05 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer niks aanHet voegt imo niet veel toe aan de andere Naked palettes. Ik heb Naked 2 en zie veel dezelfde (soort) kleuren. Foxy, Tease, Blackout en die donkerbruine zijn zeer vergelijkbaar met kleuren uit Naked Basics, vind ik.
Nouja ik heb alleen Naked 1 en ik ben gek van matte kleuren, dus vandaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:05 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer niks aanHet voegt imo niet veel toe aan de andere Naked palettes. Ik heb Naked 2 en zie veel dezelfde (soort) kleuren. Foxy, Tease, Blackout en die donkerbruine zijn zeer vergelijkbaar met kleuren uit Naked Basics, vind ik.
Mja denk niet dat ik dat goed genoeg vind, na de pigmentatie etc van UD gewend te zijn.. En ach, heb al heul lang geen grote uitgaven gedaan qua make up dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:14 schreef Cheerful het volgende:
Dat wel! Is Sleek Au Naturel geen budget-alternatief?
Sleek haalt het inderdaad niet bij UD, daar heb je een punt. En als het lang geleden is, dan mag het wel weer eens! Op naar Sephora dan maar! (Of HQ Hair, of Beautybay...)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mja denk niet dat ik dat goed genoeg vind, na de pigmentatie etc van UD gewend te zijn.. En ach, heb al heul lang geen grote uitgaven gedaan qua make up dus![]()
Hihi jaaaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:18 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Sleek haalt het inderdaad niet bij UD, daar heb je een punt. En als het lang geleden is, dan mag het wel weer eens! Op naar Sephora dan maar! (Of HQ Hair, of Beautybay...)
goed is die he, instant liefdequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:18 schreef AppleMartini het volgende:
You've all done good trouwens, ik ben erg blij met het Naked 2 palette, bedankt nog dames
Dat kon ook bijna niet anders! Hij is echt fantastischquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:18 schreef AppleMartini het volgende:
You've all done good trouwens, ik ben erg blij met het Naked 2 palette, bedankt nog dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |