Liggen nu wel wat boutjes in je linkerachterscherm te rammelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef Hyman het volgende:
Ik heb trouwens met onzer Sjoegerd gisteren de elektrische antenne vervangen van mn S40.
Fluitje van een cent, en kostte maar 20 euro op de sloop.
Dealer vraagt nog 160 voor die krengen
Anders gewoon volbaggeren met tectyl, rammelen ze niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Hyman het volgende:
Hoor je toch niet in mijn super-geisoleerde ruimteschip.
Ik lig al in bed met pijn in mijn pens.. Dus doe maar niet, zuuperd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Hyman het volgende:
He stinkerd, zullen we naar de mcdonalds? ik mag alleen niet meer rijdeng.
Ik had het niet zozeer over particulieren die inderdaad hun auto koesteren, maar meer de garagebedrijven die door dat gezever met die oldtimerregeling niets meer verkopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
Kom op zeg Als je zo'n vieze pauper bent die alleen maar voordeel zit te trekken en dan je 'mooie oldtimer' in de fik steekt, dan mag je wat mij betreft meteen gepakt worden voor fraude.
Vieze profiteur ben je dan
nee geen v40 haha..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Maar die zal vast geen v40 willen.
[..]
In de zin van standaard?quote:
Die gast is al jaren een held. hij had eerst een zwarte 244 met 500+ PK. En dat wel met een 16V Volvo-redblock. Die was veel gaver dan die Jap-powered 245.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef Charged het volgende:
[..]
In de zin van standaard?
Anyhow,meiske is terug uit Zweden en heeft wat leuke boekjes meegenomen genaamd Bilsport.
In editie 26 staat iets leuks wat ik jullie niet wil onthouden,niet ieders smaak maar ik persoonlijk vind het erg mooi gedaan,naar mijn mening een sleeper die hier per direct voor de deur mag staan.
http://www.facebook.com/BjorcksBusbil
Het gaat dus om de 245 uit 1975 met een Toyota 2jz-gte blok.
http://sphotos-d.ak.fbcdn(...)718_2116618977_n.jpg
Kon em niet,vond dit wel stoer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Die gast is al jaren een held. hij had eerst een zwarte 244 met 500+ PK. En dat wel met een 16V Volvo-redblock. Die was veel gaver dan die Jap-powered 245.
Op zich zijn het fijne auto's, maar het onderhoud is heel veel duurder dan bij een 240 of 740/940. En als mensen dan ook nog eens fouten gaan maken ben je verder van huis.quote:
Mijn tante had een 340 met 60.000km op de tellert. En nog zoop het ding 1 op 8 in de stad, en 1 op 10 snelweg...quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:37 schreef powerflux het volgende:
340 vario 1:10 tot 1:13
360 injectie 1:11 tot 1:13
helaas herkennen weinig mensen een vario zonder hulpvacuum waardoor die mensen 1:8 rijden...
deze cijfers zijn eigen ervaring. vind het prima zo de 1.7 schijnt 1:16 en beter te kunnen maar die carburateur is vervelend.
tip www.v3c.nl, het volvo 300 clubforum.
Varios zijn niet bijster zuinig (wel heeeel comfortabel), maar 1:10 is toch wel te weinig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn tante had een 340 met 60.000km op de tellert. En nog zoop het ding 1 op 8 in de stad, en 1 op 10 snelweg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |