SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of we posten dit topic 'even' vol, zodat we met het nieuwe seizoen vers kunnen beginnen.quote:
Pff haha dat wordt flink posttenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:15 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Of we posten dit topic 'even' vol, zodat we met het nieuwe seizoen vers kunnen beginnen.
Nog maar 79 posts
Hoezo het echte liefje?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen Jay en Scott gaan vechten over wie het echte liefje is van Gaz?
Dan zal je The Valley's wel helemaal niks vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind Geordie Shore echt een waardeloos niveau vergeleken met Jersey Shore (als je uberhaupt over niveau kunt spreken). Geordie Shore draait alleen maar om "birds pullen" en cocks en fanny'sWaar het bij Jersey in ieder geval nog meer is dan alleen maar neuken.
Ik vind dat juist andersomquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind Geordie Shore echt een waardeloos niveau vergeleken met Jersey Shore (als je uberhaupt over niveau kunt spreken). Geordie Shore draait alleen maar om "birds pullen" en cocks en fanny'sWaar het bij Jersey in ieder geval nog meer is dan alleen maar neuken.
quote:
Is niet seizoen 6 nog niet volledig opgenomen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef YogaLove het volgende:
Het betekent dus wél dat ze bezig zijn met opnames voor seizoen 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |