Dat water zag er niet meer zo goed uit na dat feestje.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:57 schreef tralalala het volgende:
Valt me mee dat die vissen(kom) het elke keer overleven.
De afleveringen als ze in de UK worden uitgezonden, dus die op MTV lopen achter. Sowieso weet ik niet of dat dit seizoen is wat wij hier allemaal volgen ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef vencodark het volgende:
Kijken jullie die huidige uitzendingen van MTV of online afleveringen die voorlopen?
Ah ok, dat is jammer.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
De afleveringen als ze in de UK worden uitgezonden, dus die op MTV lopen achter. Sowieso weet ik niet of dat dit seizoen is wat wij hier allemaal volgen ook.
Ik kijk ook de nieuwste uitzendingen wanneer ze vers online staan.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
De afleveringen als ze in de UK worden uitgezonden, dus die op MTV lopen achter. Sowieso weet ik niet of dat dit seizoen is wat wij hier allemaal volgen ook.
That's no fun.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik kijk ook de nieuwste uitzendingen wanneer ze vers online staan.
Op Wikipedia wordt het blokkenschema ook wekelijks aangepast met wie er nog in zitten etc).
Maar je kunt hier over alle seizoenen je verhaal kwijt Venco
Nice!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:29 schreef tralalala het volgende:
Morgen begint The Valleys ook weer! (dit keer echt)
Dit vinden Holly en Charlotte ervan.
Moeitequote:Op donderdag 4 april 2013 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die moeite neem ik dan ook weer niet.
Ach, wat is volgen. Heb net 2 afleveringen gezien ofzo. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 4 april 2013 01:02 schreef Obama het volgende:
[..]
Moeite![]()
Mensen die series nog op tv volgen
Jezelf conformeren aan tv tijden ipv het gemak wanneer en wat je wil kijken online.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, wat is volgen. Heb net 2 afleveringen gezien ofzo. Waar heb je het over?
Soms kom je tijdens het zappen simpelweg leuke dingen tegen. Ik laat mij graag verrassen.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:07 schreef Obama het volgende:
[..]
Jezelf conformeren aan tv tijden ipv het gemak wanneer en wat je wil kijken online.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |