quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef YogaLove het volgende:
Charlotte: "I'm a dirty dirty human being... But at least I didn't shag Gary.."![]()
![]()
Na & voor mag ik toch hopen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:04 schreef karoltje het volgende:
Vicky zonder make-up, nephaar, nepwimpers en bruine bende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogal een verschil.
En hier de voor en na foto van een 10 daagse bootcamp waarbij ze af moest vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond dat echt een lesbo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de vorige seizoen zat echt een hele lelijke Rebecca ofzo ik werd altijd een beetje misselijk als die kop op tv was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef YogaLove het volgende:
Mijn radar gaat bij James en Dan af, of zijn die gewoon über metro?
En bij Rikki ging ie trouwens ook af.
Bij James was ik er best wel van overtuigd eigenlijk in die periode dat hij nooit iemand kon "pullen" en zo trots was op zijn comboverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu toch wel een vriendin, dus ja..Die Guido's en Geordies zijn nou eenmaal wat anders dan normale mannen I guess
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |