Hoezo het echte liefje?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen Jay en Scott gaan vechten over wie het echte liefje is van Gaz?
Dan zal je The Valley's wel helemaal niks vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind Geordie Shore echt een waardeloos niveau vergeleken met Jersey Shore (als je uberhaupt over niveau kunt spreken). Geordie Shore draait alleen maar om "birds pullen" en cocks en fanny'sWaar het bij Jersey in ieder geval nog meer is dan alleen maar neuken.
Ik vind dat juist andersomquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind Geordie Shore echt een waardeloos niveau vergeleken met Jersey Shore (als je uberhaupt over niveau kunt spreken). Geordie Shore draait alleen maar om "birds pullen" en cocks en fanny'sWaar het bij Jersey in ieder geval nog meer is dan alleen maar neuken.
quote:
Is niet seizoen 6 nog niet volledig opgenomen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef YogaLove het volgende:
Het betekent dus wél dat ze bezig zijn met opnames voor seizoen 7
Heb The Valley's nu een aantal keer gezien, weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet vinden. Het is zo plat en ordinair dat het ook wel iets heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dan zal je The Valley's wel helemaal niks vinden
Waarom doe je de moeite om te reageren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef doedeljen2 het volgende:
Waarom vindt men zo bijzonder leuk aan geordie shore. Het zou leuk zijn als het niet gescript was. Maar dat is het dus wel
Ik browse op het fok forum en ben op zoek naar een mondiaal antwoord op mijn vraag Amarantha. De vraag is ontopic. Jou comment echter niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom doe je de moeite om te reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |