abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 13:23:54 #1
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121632794

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

En weer verder!

:W
pi_121632874
Nee, maar streng gelovigen doen er wel het moeilijkst over
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_121632930
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, maar streng gelovigen doen er wel het moeilijkst over
En de uitspraken van de paus heeft daar ook niet echt mee geholpen...

quote:
Pope Benedict XVI told French Bishops recently that they must do everything they can to resist gay marriage as it threatens society, going on to imply that gay people arent fully developed humans.

The Pope went on to say that he believes Marriage and the family are institutions that must be promoted and defended from every possible misrepresentation of their true nature, since whatever is injurious to them is injurious to society itself.
pi_121633000
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:26 schreef JayHovah het volgende:

[..]

En de uitspraken van de paus heeft daar ook niet echt mee geholpen...
Die man die moet dood...
pi_121633013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ja want gelovigen zijn per definitie homofoob.
Nee hoor, maar de moeder waar ik het over had wel inderdaad.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121633185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ga nu maar die aflevering met die 2 doven kijken, nu je die gristen aflevering al hebt gezien. Spoiler: de moeder van het dove meisje is ook gelovig!
* Robby87 kijkt
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 13:32:07 #7
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121633225
In Nederland luistert er maar een handjevol katholieken naar wat de paus te melden heeft. Hier zijn het meer protestanten die dwarsliggen, omdat als je de Bijbel selectief leest er de boodschap in verborgen zit dat homoseksualiteit een zonde is.
pi_121633301
Elk geloof is bullshit.
pi_121633316
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef Sands het volgende:
Elk geloof is bullshit.
Dit
pi_121633569
Whehe, Arie ontmoet de deelnemers in de gaybar.. en hij is niet alleen. Zou je niet zeggen nee :D
pi_121633768
Die jongen heeft een tongpiercing :')

It's for licking, fuck yeah
pi_121634832
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef Robby87 het volgende:

[..]

* Robby87 kijkt
Bijzonder zo'n gezin.

Ontroerend, dat meisje zit gewoon te huilen aan tafel en niemand van die ouders die even een arm om dat kind heen slaat.

En je ziet die moeder dan zo, alsof het erger is dat zij dat moet verwerken en dat het tegen haar principes indruist ipv hoe moeilijk het meisje het vind om dit kenbaar te maken.

Hoe erg kun je falen als ouder, die vader is nog wel ok, maar die ma... en dan lekker spontaan een knuffel van die ma

:')
pi_121634991
quote:
Elk geloof is bullshit.
Ik vindt niet dat elk geloof bullshit is, ik zeg alleen dat er maar één iemand is waar je echt in moet geloven en dat is jezelf...
pi_121635116
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:13 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Bijzonder zo'n gezin.

Ontroerend, dat meisje zit gewoon te huilen aan tafel en niemand van die ouders die even een arm om dat kind heen slaat.

En je ziet die moeder dan zo, alsof het erger is dat zij dat moet verwerken en dat het tegen haar principes indruist ipv hoe moeilijk het meisje het vind om dit kenbaar te maken.

Hoe erg kun je falen als ouder, die vader is nog wel ok, maar die ma... en dan lekker spontaan een knuffel van die ma

:')
Inderdaad he.. alles draaide meteen om die moeder. Die vader vond ik op zich wel lief, alleen was hij een beetje onhandig.
Ik vond trouwens dat het feit dat er geen geluid bij was een heel andere dimensie gaf aan die scène :P

De moeder en de zus van die jongen vond ik wel heel leuk, ook dat het voor hen gewoon normaal was allemaal, zonder dat hij echt uit de kast was gekomen ofzo.
pi_121635133
quote:
Elk geloof is bullshit.
Woah, ik ben er ook geen fan van maar denk wel dat het voor veel mensen broodnodige houvast kan bieden. Om het nou meteen bullshit te noemen..
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_121635864
Het vervelende met de meeste geloven is dat er iemand moet zijn om het te verkondigen...
pi_121635912
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Woah, ik ben er ook geen fan van maar denk wel dat het voor veel mensen broodnodige houvast kan bieden. Om het nou meteen bullshit te noemen..
Maar het is vooral een bron voor oorlog, discriminatie en haat.
pi_121636456
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef Sands het volgende:

[..]

Maar het is vooral een bron voor oorlog, discriminatie en haat.
Mensen zijn een bron voor oorlog, discriminatie en haat. Geloof wordt vaak als een argument gebruikt, maar is daar volgens mij echt niet de oorzaak van.

Een groot deel van religie vind ik onzin. Geloof is nu eenmaal deel van de mensheid (of dat nou geloof in God, eindigheid, wetenschap, karma of kabouters is) en is an sich niks mis mee. Onwetendheid, angst en onnadenkendheid is wat zoveel problemen veroorzaakt, of dat nu vanuit geloof is of niet.
pi_121636784
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef picodealion het volgende:

[..]

Mensen zijn een bron voor oorlog, discriminatie en haat. Geloof wordt vaak als een argument gebruikt, maar is daar volgens mij echt niet de oorzaak van.

Een groot deel van religie vind ik onzin. Geloof is nu eenmaal deel van de mensheid (of dat nou geloof in God, eindigheid, wetenschap, karma of kabouters is) en is an sich niks mis mee. Onwetendheid, angst en onnadenkendheid is wat zoveel problemen veroorzaakt, of dat nu vanuit geloof is of niet.
pi_121637034
quote:

[..]

Mensen die handelen vanuit hun geloof/religie.

Ik doelde ook meer op religie. Hoewel de bijbel niks meer is dan een te serieus genomen sprookjesboek.
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:26:12 #21
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121637667
quote:

[..]

De status/positie van een machthebber is misschien nog wel een grotere oorzaak van alle shit. De meest moderne vorm van corruptie in de politiek is denk ik te vinden in Amerika waar al die oliemagnaten de grootste vinger in de pap hebben bij het opstellen van nieuwe wetgevingen binnen het belastingstelsel. Waar we vroeger van mekaar waren gescheiden omdat we van een andere klasse of stand waren of in iets anders geloofden worden die grenzen nu veel meer vertroebeld. Echte oorlog gaan we niet meer meemaken denk ik. In plaats daarvan wordt er maandelijks een aanslag op onze portemonnee gepleegd. :Y
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 15:32:09 #22
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121637910
Het excuus voor geopolitiek problematiek is religie.
pi_121637974
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
sorry, wat zeg je nou eigenlijk?
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:35:09 #24
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121637994
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Inderdaad. Een beetje als de Kansas City Shuffle.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 15:45:22 #25
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121638351
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

sorry, wat zeg je nou eigenlijk?
O, geopolitieke problematiek bedoelde ik.

Geopolitieke problematiek is een conflict situatie in een bepaalde regio. Bijvoorbeeld Noord-Ierland en Zuid-Ierland. Was dat van oorsprong een twist omtrent religie? Nee, het verschil was dat de Engelsen het in Noord-Ierland de baas waren en in het zuiden de Ieren zelf. Wat maakt onderscheid tussen een Ier en een Engelsman? Het geloof; namelijk katholiek versus protestant. Als dat het grote verschil is dan gaat men dat uiteindelijk zien als het eigenlijke probleem (wat het dus van oorsprong niet was).

Zelden dat er een oorlog ontstaat vanwege religie. Zelfs religie was niet eens de werkelijk reden van de kruistochten.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:13:23 #26
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121639410
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

O, geopolitieke problematiek bedoelde ik.

Geopolitieke problematiek is een conflict situatie in een bepaalde regio. Bijvoorbeeld Noord-Ierland en Zuid-Ierland. Was dat van oorsprong een twist omtrent religie? Nee, het verschil was dat de Engelsen het in Noord-Ierland de baas waren en in het zuiden de Ieren zelf. Wat maakt onderscheid tussen een Ier en een Engelsman? Het geloof; namelijk katholiek versus protestant. Als dat het grote verschil is dan gaat men dat uiteindelijk zien als het eigenlijke probleem (wat het dus van oorsprong niet was).

Zelden dat er een oorlog ontstaat vanwege religie. Zelfs religie was niet eens de werkelijk reden van de kruistochten.
Toch was het Karel Martel die de moslims uit Frankrijk heeft gejaagd waardoor het christendom overheerste nadien. Al kun je dat misschien niet echt onder kruistochten scharen? Ben niet zo thuis in geschiedenis als jij denk ik :)
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 16:22:01 #27
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121639786
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef ArtistA het volgende:
Karel Martel
quote:
De Arabieren trokken al plunderend naar Tours. Odo vroeg Karel om hulp maar in ruil daarvoor vroeg die de onderwerping van Aquitanië aan zijn gezag.
Karel stelde zijn leger (zware infanterie) op in een defensieve positie op een beboste heuvel tussen Poitiers en Tours. Karels plan was om de Arabieren te laten aanvallen omdat hun cavalerie-charge tegen de helling op in een bos veel van zijn kracht zou verliezen. De Franken waren goed voorzien en warm gekleed (het was oktober) en konden hun positie lang volhouden. Na een week van afwachten viel de Arabische cavalerie aan. De slag zou twee dagen hebben geduurd zonder een duidelijke uitkomst. De volgende dag waren de Moren weggetrokken omdat ze bang waren dat de Franken hun buit zouden roven.
Na deze veldslag had Karel ook de controle over Aquitanië
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karel_Martel
Karel versloeg de Arabieren steeds om grondgebied erbij te krijgen. Dat het Arabieren waren tja, daar lag men toen niet wakker van. Veel lokale heersers daar hadden toen Arabieren als bondgenoten.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:31:07 #28
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121640252
Ja goed, het moge duidelijk zijn dat Frankrijk islamitischer zou zijn geweest als Karel had verloren. Tenslotte is 85% van de Arabieren moslim (Wiki), dus tja :P
pi_121644703
Gisteren scheet er nog iemand in Pico's pyamabroek, nu religie

We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 18:16:59 #30
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121645190
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:31 schreef ArtistA het volgende:
Ja goed, het moge duidelijk zijn dat Frankrijk islamitischer zou zijn geweest als Karel had verloren. Tenslotte is 85% van de Arabieren moslim (Wiki), dus tja :P
Toen de Arabieren in Frankrijk zaten was de Islam nog tamelijk vers :P
pi_121647962
Heeft er iemand nog iets leuks te vertellen? Dus niet over coming-outs, geloof, oorlog of wat dan ook...
pi_121648228
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft er iemand nog iets leuks te vertellen? Dus niet over coming-outs, geloof, oorlog of wat dan ook...
Ik eet hutspot nu
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 19:30:49 #33
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121648257
Ben ik de enige die Quintus tarantula niets vind.

Hier een muziekje erbij:

In welke film speelt deze folklore muziek ook een rol?

pi_121648282
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik eet hutspot nu
Ik heb pizza gegeten :9
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 19:32:23 #35
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121648334
Boerenmoes, in Nederland beter bekend als boerenkool.
pi_121648344
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik eet hutspot nu
Smakelijk, ik ga good noogdles eten...
pi_121648603
Ik ben aan het koken
pi_121648626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben aan het koken
Wat ben je aan het koken? :*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_121648674
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat ben je aan het koken? :*
Van die tortelini's met kaas er in, en een omelet met champignons
pi_121648702
quote:
6s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Lekkerrr :9~
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:40:35 #41
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_121648737
quote:
6s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

nou nou laat je wat over? O+
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_121648853
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Lekkerrr :9~
:Y)
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:40 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Kom maar halen :*
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 19:44:23 #43
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121648957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:40 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Tortellini is het trouwens. Het is met dubbel l en het is per definitie meervoud. Dat maakt de 's overbodig.
pi_121649270
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Tortellini is het trouwens. Het is met dubbel l en het is per definitie meervoud. Dat maakt de 's overbodig.
Aha, weer wat geleerd
pi_121649273
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

De en Kardinaal zijn twee woorden en hoeven dus niet verbonden te worden met een _. Bovendien schrijf je een zelfstandig naamwoord niet met een hoofdletter, het is hier Duitsland niet.
pi_121649363
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

De en Kardinaal zijn twee woorden en hoeven dus niet verbonden te worden met een _. Bovendien schrijf je een zelfstandig naamwoord niet met een hoofdletter, het is hier Duitsland niet.
:+
pi_121649416
quote:

[..]

:D
pi_121649490
quote:

[..]

_O-
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 19:54:19 #49
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121649580
quote:

[..]

DragonFodder zijn twee woorden dus moeten als zodanig geschreven worden. Mits DragonFodder één woord is dan is er sprake van foutief gebruik van het kapitaal.
pi_121649604
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

DragonFodder zijn twee woorden dus moeten als zodanig geschreven worden. Mits DragonFodder één woord zijn dan is er sprake van foutief gebruik van het kapitaal.
Nee, DragonFodder is gewoon een nickname. :)
pi_121649611
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

DragonFodder zijn twee woorden dus moeten als zodanig geschreven worden. Mits DragonFodder één woord is dan is er sprake van foutief gebruik van het kapitaal.
O asjeblieft... je hebt niet door dat je moet stoppen met je taal fetish...
pi_121649628
Wat een nivo weer
pi_121649643
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

2-0 :)
pi_121649652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:55 schreef Robby87 het volgende:
Wat een nivo weer
Doe er wat aan Robby!
pi_121649696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Doe er wat aan Robby!
Nee dan wordt het gelijk zo ordinair.
pi_121649719
quote:

[..]

Doe er wat aan Robby!
Ja, krik het niveau maar weer op.
pi_121649738
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, krik het niveau maar weer op.
_O-

Wat kun je toch lekker happen
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 19:57:21 #58
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121649753
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

O, ik dacht even dat het serieus je naam was. Dat vergeet ik wel eens. Zelf gebruik ik altijd mijn eigen achternaam, De_Kardinaal.

quote:

[..]

Er werd gevraagd om een ander onderwerp en nu gaat het toch vrij snel hier?
pi_121649757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:55 schreef Robby87 het volgende:
Wat een nivo weer
Ik zeg liever niveau.

pi_121649790
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

O, ik dacht even dat het serieus je naam was. Dat vergeet ik wel eens. Zelf gebruik ik altijd mijn eigen achternaam, De_Kardinaal.

quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 januari 2013 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Er werd gevraagd om een ander onderwerp en nu gaat het toch vrij snel hier?
[/quote]

Ik vroeg niet om een onderwerp. Ik vroeg om iets leuks te vertellen... Taal fetisjisme is niet leuk
pi_121649809
Gaat lekker met de quotes jongens!
pi_121649862
Iets leuks te vertellen?

We zitten toch niet op de basisschool of wel?

8)7
pi_121649913
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Robby87 het volgende:

Iets leuks te vertellen?

8)7
Als je niks aan het niveau wil doen moet je nu ook je mond houden...
pi_121649951
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Als je niks aan het niveau wil doen moet je nu ook je mond houden...
Nee ik vond het eigenlijk wel leuk om dragon eens te zien stoken :D
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:00:51 #65
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121649959
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Robby87 het volgende:

Iets leuks te vertellen?

8)7
Nee, ik maak zelden nog iets leuks mee.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:02:53 #66
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121650068
En de rest hier blijkbaar ook.
pi_121650209
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
En de rest hier blijkbaar ook.
We zijn allemaal aan 't eten, ook ondergetekende.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:05:20 #68
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121650235
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:04 schreef Robby87 het volgende:

[..]

We zijn allemaal aan 't eten, ook ondergetekende.
En wat is al gezegd. Zitten we weer vast.
pi_121650320
Ik ben Elementary S01E07 aan het kijken. Niet echt boeiend ofzo.
pi_121650321
Ik ben al klaar, kan geen tortelini's meer zien.
pi_121650335
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

En wat is al gezegd. Zitten we weer vast.
Je moet wel echt je gram halen hè?
pi_121650366
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben al klaar, kan geen tortelini's meer zien.
Heb je nog wat over voor Waaghalsje?
pi_121650383
Sands!

http://www.brothers-brick(...)%B9-nekobasu-catbus/

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben Elementary S01E07 aan het kijken. Niet echt boeiend ofzo.
Niet? Ik vind het een erg vermakelijke serie :)
pi_121650405
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb je nog wat over voor Waaghalsje?
Nee, zit allemaal in mijn buik :P
pi_121650430
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands!

http://www.brothers-brick(...)%B9-nekobasu-catbus/

[..]

Niet? Ik vind het een erg vermakelijke serie :)
Oh dat wel, maar wat ik doe is niet boeiend ;)
pi_121650451
quote:

[..]

Per definitie?
pi_121650472
quote:

[..]

Vind ik in dit geval dan weer wel, aangezien ik Elementary een leuke serie vind :)
pi_121650479
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee, zit allemaal in mijn buik :P
Heb je snel gedaan.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:09:00 #79
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121650521
Nog een aan te raden serie momenteel draaiende op HBO?
pi_121650577
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Per definitie?
Voor jou wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Vind ik in dit geval dan weer wel, aangezien ik Elementary een leuke serie vind :)
Niet super, maar zeker niet onaardig. ^O^
pi_121650589
Banshee, gister begonnen geloof ik. Niet spectaculair, maar volgens mij wel vermakelijk
pi_121650607
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog een aan te raden serie momenteel draaiende op HBO?
Boardwalk Empire. Zo het schijnt.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:10:22 #83
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121650626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Banshee, gister begonnen geloof ik. Niet spectaculair, maar volgens mij wel vermakelijk
Vond het best aardig eigenlijk. Goed weg te kijken.
pi_121650641
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Voor jou wel.

[..]

Niet super, maar zeker niet onaardig. ^O^
Ik vind het karakter van Sherlock erg leuk. In het begin was ik tegen een vrouwelijke Watson, maar ach dat is nou voorbij :P
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:10:52 #85
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121650663
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Boardwalk Empire. Zo het schijnt.
Die heb ik gewoon op de publieke zender gevolgd. :)
pi_121650763
Ik neem aan dat je Game of Thrones al gezien hebt?
pi_121650848
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
Pff... Seizoen 1 vond ik mooi... maar ik kan me er maar niet toe aanzetten seizoen 2 te kijken...
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:14:20 #88
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121650893
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
Pas geleden afgekeken ja. Het tweede seizoen had wat mij betreft een dip zitten in het midden. De laatste paar afleveringen leken weer ergens op.
pi_121651002
Waarom komen die Amerikanen tegenwoordig met zo veel goede series ;(

Ik volg nu 5 series waarvan 1 net gestopt is, 1 midden in het seizoen zit, 1 vorige week is begonnen en van 2 loop ik in totaal 6 seizoenen achter.
pi_121651107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom komen die Amerikanen tegenwoordig met zo veel goede series ;(

Ik volg nu 5 series waarvan 1 net gestopt is, 1 midden in het seizoen zit, 1 vorige week is begonnen en van 2 loop ik in totaal 6 seizoenen achter.
Omdat ze ook vaak genoeg stoppen na 1 seizoen? En 5 series is toch niet veel? :P

Ik volg:
White collar
Person of intrest
Elementary
Arrow
Bing bang theory
Switched at birth
Glee
En verder weet ik het niet meer :')
pi_121651194
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Omdat ze ook vaak genoeg stoppen na 1 seizoen? En 5 series is toch niet veel? :P

Ik volg:
White collar
Person of intrest
Elementary
Arrow
Bing bang theory
Switched at birth
Glee
En verder weet ik het niet meer :')
Daar heb ik allemaal geen tijd voor :)
pi_121651220
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Daar heb ik allemaal geen tijd voor :)
Ik heb dan ook geen leven... :')
pi_121651259
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat scheelt :P heb je tenminste zeeën van tijd. :Y
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:19:59 #94
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121651274
Sinds gisteren volg ik Banshee
pi_121651280
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat scheelt :P heb je tenminste zeeën van tijd. :Y
Ruilen?
pi_121651285
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sinds gisteren volg ik Banshee
En?
pi_121651319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En?
Aflevering 1 is nog niks bijzonders.... Moet nog groeien :)
pi_121651325
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

;(
pi_121651326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ruilen?
Dat wil je niet, geloof me maar :')
pi_121651351
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat wil je niet, geloof me maar :')
Jij ook niet :)
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:21:26 #101
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121651360
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En?
Nu maar even kijken wat ik ga volgen. Boardwalk, nieuw seizoen moet nog komen. GoT ook wachten op een nieuw seizoen. Dus dat wordt even zoeken naar nieuwe series.
pi_121651403
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nu maar even kijken wat ik ga volgen. Boardwalk, nieuw seizoen moet nog komen. GoT ook wachten op een nieuw seizoen. Dus dat wordt even zoeken naar nieuwe series.
Californication is geniaal. Vooral de eerste 3 seizoenen.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:25:30 #103
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121651621
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Californication is geniaal. Vooral de eerste 3 seizoenen.
Dat heeft mij nooit echt kunnen boeien. Doet mij denken aan zijn Red Shoe Diaries. :'(
X-Files was daarentegen wel leuk om te volgen. Fax Modem :P
pi_121651678
Red shoe diaries speelde hij dan weer geen rol in. Hij was alleen de verteller en je zag em in het begin en eind een minuut ofzo...
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:27:14 #105
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121651725
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Red shoe diaries speelde hij dan weer geen rol in. Hij was alleen de verteller en je zag em in het begin en eind een minuut ofzo...
Precies, daarom was dat ook beter dan Cali. :P
pi_121651830
Met Hank Moody zal ik wél willen ruilen. No offence dyon. :P
pi_121651906
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
none taken. Ik denk dat er meer mannen zijn die zouden willen wisselen met een man die in zijn mid-life crisis zit en elke nacht een ander jong grietje in zijn bed vind

(das tenminste het beeld dat ik van de serie heb)
pi_121651939
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

none taken. Ik denk dat er meer mannen zijn die zouden willen wisselen met een man die in zijn mid-life crisis zit en elke nacht een ander jong grietje in zijn bed vind

Damn right mothafuckaaaaa
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:31:30 #109
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121651977
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
Niet met Ray Drecker uit Hung? :P
pi_121652023
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Niet met Ray Drecker uit Hung? :P
Ik heb nooit de ambitie gehad om leraar te worden (dat was hij toch voor hij gigolo werd?)
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:35:18 #111
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121652211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik heb nooit de ambitie gehad om leraar te worden (dat was hij toch voor hij gigolo werd?)
Yep, geschiedenisleraar en tevens sportleraar of zo'n amerikaanse variant ervan.
pi_121652485
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Tieten.
pi_121652530
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:39 schreef picodealion het volgende:

[..]

Tieten.
Daar maak je twee goede punten.
pi_121652541
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:39 schreef picodealion het volgende:

[..]

Tieten.
Ik kreeg er een glimlach van op me gezicht... maar die is intussen weer weg. Nog iets anders leuks?
pi_121652760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Iedereen die na het zien van de serie nog met 'm wil ruilen is niet goed snik. Hij heeft dan wel mooie grietjes maar de hele serie draait om hoe hij zichzelf aan een stuk door saboteert en de mensen om hem heen kwetst, en hoe ongelukkig hij daarvan wordt. Of misschien ben ik gewoon niet alfa genoeg om dat over te hebben voor wat goede seks. Ik zou absoluut niet met hem willen ruilen.
pi_121652829
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:

[..]

Iedereen die na het zien van de serie nog met 'm wil ruilen is niet goed snik. Hij heeft dan wel mooie grietjes maar de hele serie draait om hoe hij zichzelf aan een stuk door saboteert en de mensen om hem heen kwetst, en hoe ongelukkig hij daarvan wordt. Of misschien ben ik gewoon niet alfa genoeg om dat over te hebben voor wat goede seks. Ik zou absoluut niet met hem willen ruilen.
Dit. Trieste vent uiteindelijk.
pi_121652910
quote:

[..]

Ik heb de serie nog nooit gekeken, dus ik weet niks van wat je nou net zei :P
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:48:00 #118
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121653068
quote:

[..]

Ik ook niet. Maar ja, ik ben dan ook netjes getrouwd en zulks. :P
pi_121653390
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar ja, ik ben dan ook netjes getrouwd en zulks. :P
Precies. Je kan seks hebben wanneer je vrouw maar wil. :)
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 20:57:09 #120
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121653569
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

_O-
pi_121653580
quote:

[..]

Is het zo erg?
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 21:00:16 #122
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121653743
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Is het zo erg?
Op goede dagen. _O-
pi_121653747
quote:

[..]

Wat is er lieve draakje?

pi_121653803
DF = Barney -O-
pi_121654054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
DF = Barney -O-
Vanavond wel O+
pi_121654186
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vanavond wel O+
Nou wil ik geen HIMYM meer zien :P

grapje... Maar nu eerst Tiende van Tijl kijken :)
pi_121654235
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Tijl Beckand :') _O- faalhaas eerste klasse.
pi_121654277
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tijl Beckand :') _O- faalhaas eerste klasse.
En toch vind ik de tiende van Tijl een erg leuk programma :)
pi_121654349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En toch vind ik de tiende van Tijl een erg leuk programma :)
Dat mag :)
pi_121654547
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat mag :)
Gelukkig, ik was al bang dat ik iets illegaals ging doen...
pi_121654586
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Gelukkig, ik was al bang dat ik iets illegaals ging doen...
Als ik van de comedy police zal zijn, had ik je gearresteerd >:)
pi_121654645
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als ik van de comedy police zal zijn, had ik je gearresteerd >:)
hahah :)

Maar dit is nou niet echt comedy hoor :P
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 21:15:42 #133
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121654685
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Kijken we hier ook.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 21:16:44 #134
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121654745
pi_121655063
pi_121655196
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

hahah :)

Maar dit is nou niet echt comedy hoor :P
Dat is ook niet zijn vakgebied.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 21:27:22 #137
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121655373
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Rapsody - Prince Igor (full length)
Haha, daar kende ik het ook van niet van Gullias IGGGLESSias.
pi_121655602
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik heb de serie nog nooit gekeken, dus ik weet niks van wat je nou net zei :P
Weet ik, het was niet specifiek aan jou gericht.
pi_121655838
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Haha, daar kende ik het ook van niet van Gullias IGGGLESSias.
Warren G heeft dan ook niet de moeite genomen het aan te passen. Ze zingt ook gewoon het zelfde als dat er in de opera gezongen word...
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 21:48:47 #140
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121656568
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Warren G heeft dan ook niet de moeite genomen het aan te passen. Ze zingt ook gewoon het zelfde als dat er in de opera gezongen word...
Warren G is ook een klassieker inmiddels.
pi_121656638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Warren G is ook een klassieker inmiddels.
Is dat niet pas na minstens 80 jaar... Maar verder heb je wel gelijk... al brengt hij nog albums uit...
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 21:50:39 #142
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121656698
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Is dat niet pas na minstens 80 jaar... Maar verder heb je wel gelijk... al brengt hij nog albums uit...
David Bowie ook nog steeds. Soms moet je weten wanneer je afgedaan bent.
pi_121656738
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nieuwe album was toch niet mis?
pi_121656743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik bij Warren G wel meevallen hoor... David Bowie had wat mij betreft nooit hoeven beginnen...
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 21:53:03 #145
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121656832
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik bij Warren G wel meevallen hoor... David Bowie had wat mij betreft nooit hoeven beginnen...
Dito, dato, zusenzo.
pi_121658304
Die computerscenes in Skyfall _O-, :D, :D, :'), ;(, :'(.
pi_121658416
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef picodealion het volgende:
Die computerscenes in Skyfall _O-, :D, :D, :'), ;(, :'(.
Wat?
pi_121658523
Heb em nog niet gezien... aangezien er nog geen hd download is :@ :P
pi_121658669
Ik heb hem gezien maar kan me die scène niet herinneren :+
pi_121659283
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef picodealion het volgende:
Skyfall _O-, :D, :D, :'), ;(, :'(.
pi_121659357
Alle computerscenes. Maar vooral die waar ze de badguy proberen te hacken.
pi_121659438
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef picodealion het volgende:
hehe oja
pi_121659650
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef picodealion het volgende:
Beroepsdeformatie pico, niet zo kritisch op dat computerspul zijn.
pi_121659802
12 februari de dvd/blu ray release... wanneer komt ie dan eindelijk es op internet...
pi_121659866
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
12 februari de dvd/blu ray release... wanneer komt ie dan eindelijk es op internet...
Ik zou het 12 februari proberen.
pi_121659929
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:42 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik zou het 12 februari proberen.
Ik mag toch hopen dat hij er dan ook echt is ja :P maar ik had gehoopt dat hij wel een weekje of 2 eerder zou komen...
pi_121660670
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:38 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Beroepsdeformatie pico, niet zo kritisch op dat computerspul zijn.
Normaal probeer ik me er niet aan te ergeren, maar het is wel echt van het niveau CSI hier. De rest van de film trouwens ook.
pi_121668008
pi_121668689
Skyfall is één grote teleurstelloing in mijn ogen met één lichtpuntje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Dyon, Banshee is echt bagger man! Wat een superslechte special effects, ik kon er echt niet langer naar kijken. Bij de pilot, check de achtervolging in de stad aan het begin. Je ziet letterlijk de autowrakken geparkeerd staan voordat de bus eroverheen knalt! Wat een failure!

[ Bericht 35% gewijzigd door JayHovah op 17-01-2013 08:44:44 ]
pi_121672990
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:36 schreef JayHovah het volgende:
Skyfall is één grote teleurstelloing in mijn ogen met één lichtpuntje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Dyon, Banshee is echt bagger man! Wat een superslechte special effects, ik kon er echt niet langer naar kijken. Bij de pilot, check de achtervolging in de stad aan het begin. Je ziet letterlijk de autowrakken geparkeerd staan voordat de bus eroverheen knalt! Wat een failure!
Hahah die scene met die bus vond ik inderdaad wel echt verschrikkelijk... hoe hard heeft die bus door de stad gereden om 1 zo om te slaan en 2 dan nog 20 meter verder te glijden...
pi_121673655
Wat ik wel een nadeel vindt van de Amerikaanse series tegenwoordig is dat je steeds meer dezelfde acteurs tegenkom. Bijvoorbeeld uit Belleck uit Prison Break al in diverse series gezien zoals Vegas, en ook Robert Knepper (T-Bag) uit die serie en zo zijn er nog wel meer standaard gezichten. Het blik met random-acteurs raakt een beetje op lijkt wel...
pi_121673850
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef JayHovah het volgende:
Wat ik wel een nadeel vindt van de Amerikaanse series tegenwoordig is dat je steeds meer dezelfde acteurs tegenkom. Bijvoorbeeld uit Belleck uit Prison Break al in diverse series gezien zoals Vegas, en ook Robert Knepper (T-Bag) uit die serie en zo zijn er nog wel meer standaard gezichten. Het blik met random-acteurs raakt een beetje op lijkt wel...
Nou noem je toevallig 2 acteurs op die ik dus helemaal niet ken. Verder vind ik het wel grappig om acteurs uit andere series van die kleine rolletjes in een nieuwe serie te zien spelen :) . Zolang het maar geen belangrijke rol is
pi_121676135
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nou noem je toevallig 2 acteurs op die ik dus helemaal niet ken. Verder vind ik het wel grappig om acteurs uit andere series van die kleine rolletjes in een nieuwe serie te zien spelen :) . Zolang het maar geen belangrijke rol is
Wade Williams - IMDb

Robert Knepper - IMDb
pi_121676239
quote:
De onderste herken ik van de foto, De bovenste niet echt :P
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:05:17 #165
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121680438
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik had het kunnen weten, wilde er graag heen om de cast, maar nog ik heb 'm nog niet gezien.
Moet wel echt een goeie film zijn. Ga 'm dit weekend ook ff binnenhalen denk ik ^O^
pi_121680503
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:05 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Moet wel echt een goeie film zijn. Ga 'm dit weekend ook ff binnenhalen denk ik ^O^
Ik had em al bleek hij corrupt te zijn... daarna eigenlijk nog niet de moeite genomen om em nog een keer te downloaden (terwijl dat nog geen tien minuten duurt... wat ben ik toch lui af en toe)
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:23:18 #167
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121681146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik had em al bleek hij corrupt te zijn... daarna eigenlijk nog niet de moeite genomen om em nog een keer te downloaden (terwijl dat nog geen tien minuten duurt... wat ben ik toch lui af en toe)
:') Herkenbaar
Ik heb ook vaak dat ik een film download, super kwaliteit, maar als ik 'm dan afspeel op mijn Playstation valt het geluid weg na 15 minuten en krijg ik een of andere mededeling dat het bestand niet afgespeeld mag worden op dat systeem ;(
Dan houdt het voor mij ook gauw op.
pi_121681289
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef ArtistA het volgende:

[..]

:') Herkenbaar
Ik heb ook vaak dat ik een film download, super kwaliteit, maar als ik 'm dan afspeel op mijn Playstation valt het geluid weg na 15 minuten en krijg ik een of andere mededeling dat het bestand niet afgespeeld mag worden op dat systeem ;(
Dan houdt het voor mij ook gauw op.
Daarom stream ik al niks meer naar me ps3. Ik word gek van die codec meldingen dat het een illegaal bestand is.. Dat weet ik ook wel :P . Maar ik kreeg 7 psychopats niet eens uitgepakt... maar ja :) . Van de week nog maar een keer proberen... :P
pi_121685960
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Daarom stream ik al niks meer naar me ps3. Ik word gek van die codec meldingen dat het een illegaal bestand is.. Dat weet ik ook wel :P . Maar ik kreeg 7 psychopats niet eens uitgepakt... maar ja :) . Van de week nog maar een keer proberen... :P
Nou daar heb ik ook wel eens last van. Wat ik wel laatst deed is een film in DVD formaat downen en dan via PS3 Media Center afspelen, toen had hij geen last van de codec melding (maar misschien was dat gewoon puur toeval en werkt dat de volgende keer niet)... Evengoed blijft het zonde, het liefst kijk ik films in x364 formaat :)
pi_121686002
x364? Niet x264?

Ik heb een kabeltje tussen me laptop en tv hangen en hoef daarom niet meer te streamen. Dus ook geen vervelende meldingen meer over illegale bestanden...
pi_121686022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
x364? Niet x264?
Dat bedoel ik ook...sorry meester Dyon!
pi_121686050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook...sorry meester Dyon!
Heheh dat was niet de bedoeling :P Ik had gewoon nog niet eerder van x364 gehoord, voordat ik weer eens achterloop met het 1 of ander :P
pi_121693800
Wie is de mol?
pi_121694162
Ik heb een LG mediaspelertje van 75¤ aan mijn tv hangen. Streamt alles behalve vloeistof zonder problemen van mijn pc of nas. Ideaal dingetje.
pi_121694275
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb een LG mediaspelertje van 75¤ aan mijn tv hangen. Streamt alles behalve vloeistof zonder problemen van mijn pc of nas. Ideaal dingetje.
Ik heb zo'n klein huis dat het bijna overbodig is voor mij om een mediaplayer erneer te zetten. Geen computerbureau ofzo. Mijn laptop staat in de woonkamer op de tafel... dus die kabel van nog geen 2 meter naar de tv is voor mij handig genoeg.
Wil alleen nog een regio vrije blu ray dan ben ik helemaal te vreden :P
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 20:34:55 #176
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121694610
Hier hangt er een media-speler van 7 a 8 tientjes aan een waardeloze tv. :P
Streamen doe ik niet aan. Ik kets het wel op de HD die aan de meda-speler hangt.
pi_121694739
Ik heb niet eens een tv, ik kijk alles op mijn laptop
pi_121694838
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je een voordeel, je hoeft geen mediaplayer te hebben om te streamen :D
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 20:38:28 #179
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121694858
quote:
En als je visite hebt dan? :P
pi_121694880
quote:
Ik heb niet eens een laptop, ik lig hier in een soort biomassa alles te verzinnen.
pi_121694957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Heb je een voordeel, je hoeft geen mediaplayer te hebben om te streamen :D
Dat ook :P
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

En als je visite hebt dan? :P
Dat past niet in mijn kamer, tenzij ze met mij op het bed komen zitten :+
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 20:41:24 #182
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121695018
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat ook :P

[..]

Dat past niet in mijn kamer, tenzij ze met mij op het bed komen zitten :+
Past niet in je kamer... ? Aha..
pi_121695075
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een laptop, ik lig hier in een soort biomassa alles te verzinnen.
Impressionant
pi_121695091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Past niet in je kamer... ? Aha..
/bezemkast
pi_121695149
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Impressionant
Wauw, ik heb net een nieuw woord bedacht! *)
pi_121695203
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Wauw, ik heb net een nieuw woord bedacht! *)
Dat is een bestaand woord hier :6
pi_121695278
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat is een bestaand woord hier :6
Ik kende het nog niet, en aangezien ik alles verzin...

Zo wil ik mijn excuses aanbieden voor het verzinnen van sommige users.
pi_121695404
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik kende het nog niet, en aangezien ik alles verzin...

Zo wil ik mijn excuses aanbieden voor het verzinnen van sommige users.
Die kunnen we alleen aanvaarden als je wat specifieker bent
pi_121695529
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die kunnen we alleen aanvaarden als je wat specifieker bent
Dat verschilt per user. Zo moet ik FF1 mijn excuses maken voor Mainport, bij jou weer voor FF1, etc. Maar Waaghals? Graag gedaan B-)
pi_121695613
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat verschilt per user. Zo moet ik FF1 mijn excuses maken voor Mainport, bij jou weer voor FF1, etc. Maar Waaghals? Graag gedaan B-)
_O-
Excuses voor FF1 zijn niet nodig bij mij hoor, daarvoor moet je bij iemand anders zijn :P
pi_121695674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

_O-
Excuses voor FF1 zijn niet nodig bij mij hoor, daarvoor moet je bij iemand anders zijn :P
Oja, Tombo! Zo terug!
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 20:53:32 #192
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121695728
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

/bezemkast
Dat had ik al door ja. En waarom woon jij in de bezemkast?
pi_121695761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wachten op de uitnodiging van Zweinstein?
pi_121695765
quote:

[..]

Omdat de conciërge zo goedkoop is?
pi_121695846
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Omdat de conciërge zo goedkoop is?
:o
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 20:56:46 #196
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121695896
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:54 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Wachten op de uitnodiging van Zweinstein?
Ha, daar moest ik ook even aan denken ja. Geen idee waarom _O-
Ook even aan de boze aap die in de kast woont in de slaapkamer van Chris Griffin :')
pi_121695941
quote:

[..]

Past binnen mijn budget
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 21:02:06 #198
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121696183
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Past binnen mijn budget
O, mijn HERE. Je woon in een bezemkast met andere studenten die elk hun bezemkast hebben en jullie moeten betalen alsof jullie in een paleis wonen.
pi_121696324
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

O, mijn HERE. Je woon in een bezemkast met andere studenten die elk hun bezemkast hebben en jullie moeten betalen alsof jullie in een paleis wonen.
Mwah zo hoog is de huur gelukkig ook weer niet.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 21:20:53 #200
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121697184
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mwah zo hoog is de huur gelukkig ook weer niet.
Maar wel alles delen? Da's zo'n gedoe.
pi_121697666
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Maar wel alles delen? Da's zo'n gedoe.
Heeft de kardinaal nooit op kamers gewoond?
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 21:34:58 #202
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121698014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heeft de kardinaal nooit op kamers gewoond?
Ik heb wel op kamers gewoond, nooit in één kamer. Altijd een eigen slaapkamer, keuken, woonkamer, toilet en badkamer gehad. En een eigen voordeur, ook belangrijk.
pi_121698154
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik heb wel op kamers gewoond, nooit in één kamer. Altijd een eigen slaapkamer, keuken, woonkamer, toilet en badkamer gehad. En een eigen voordeur, ook belangrijk.
Oh, dat is wel luxe.
Ik heb hiervoor 5 jaar samengewoond in een appartement, dus dit was wel even aanpassen ook. Maar het bevalt me wel goed eigenlijk, en ik deel de badkamer en keuken maar met 1 persoon dus dat is goed te doen :)
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 21:40:53 #204
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121698351
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh, dat is wel luxe.
Ik heb hiervoor 5 jaar samengewoond in een appartement, dus dit was wel even aanpassen ook. Maar het bevalt me wel goed eigenlijk, en ik deel de badkamer en keuken maar met 1 persoon dus dat is goed te doen :)
Kwestie van geluk. Ik heb ook 5 jaar samengewoond en daarna verhuist. Toen had ik als student zoveel wachttijd (5 jaar dus) dat ik gelijk bovenop de wachtlijst stond van de lokale SSH en meteen iets volledig voor mezelf had. Vroeger zaten er nog voordelen aan het doen van twee studies.
pi_121698690
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Kwestie van geluk. Ik heb ook 5 jaar samengewoond en daarna verhuist. Toen had ik als student zoveel wachttijd (5 jaar dus) dat ik gelijk bovenop de wachtlijst stond van de lokale SSH en meteen iets volledig voor mezelf had. Vroeger zaten er nog voordelen aan het doen van twee studies.
Dat is inderdaad geluk hebben
pi_121701163
Waarom dacht ik dat het een goed idee was om Ted te gaan kijken.
pi_121701254
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef picodealion het volgende:
Ben je aan het smoken?
pi_121701692
Nog niet, maar ik ben bang dat ik geen keus heb.
pi_121701842
Ik vond Ted wel leuk :D
Maar ik ben ook snel tevreden, is mij verteld.
pi_121702090
Weet iemand toevallig een stream voor de bekentenis van Armstrong vanavond?
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_121702097
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef picodealion het volgende:
Ik vond em ook erg grappig, en ik doe niet aan drugs...
pi_121702133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef De_Fietser het volgende:
Weet iemand toevallig een stream voor de bekentenis van Armstrong vanavond?
Het is om 3uur te zien op TLC dat kun je met UPC ontvangen
pi_121702183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Thanks.
pi_121702288
quote:

[..]

Ga je dit om 3u kijken?
pi_121702645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ga je dit om 3u kijken?
Ik wel, ik wil het live zien en niet nalezen op nu.nl.
pi_121702723
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef De_Fietser het volgende:

[..]

Ik wel, ik wil het live zien en niet nalezen op nu.nl.
Het is niet live, en je kunt het vast en zeker terugkijken.
pi_121703186
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Het is niet live, en je kunt het vast en zeker terugkijken.
Het wordt voor het eerst uitgezonden, het is inderdaad niet live.
pi_121703215
Waarom zou he dat willen zien. En waarom om 3u 's nachts?
pi_121703263
quote:
5s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef picodealion het volgende:
Waarom zou he dat willen zien. En waarom om 3u 's nachts?
omdat ik benieuwd ben. Daarnaast ben ik wielerfan.
pi_121703297
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef De_Fietser het volgende:

[..]

Het wordt voor het eerst uitgezonden, het is inderdaad niet live.
Tsja, ik zou lekker wachten tot de volgende dag en het rustig terugkijken. Het is inmiddels al lang opgenomen.
pi_121703316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ga je dit om 3u kijken?
Nope, ik heb de dvr ingesteld. Maar of het er ook van komt dat ik het ga kijken morgenmiddag... dunno...
pi_121703372
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Tsja, ik zou lekker wachten tot de volgende dag en het rustig terugkijken. Het is inmiddels al lang opgenomen.
En tis maar de helft van het gesprek. Morgennacht is de andere helft als ik het goed heb
pi_121703535
:O
pi_121703583
quote:
Slaap lekker, dat ga ik tenminste nou wel doen :)
pi_121703648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Welterusten!
pi_121703720
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Moet je niet in een limo rijden?
pi_121709749
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Moet je niet in een limo rijden?
Ja, straks. Daarom ging ik al slapen :-P
pi_121709839
Hmm... Met mijn ogen dicht heb ik minder koppijn dan met mijn ogen open...
pi_121711380
quote:

[..]

Ik vond em ook erg grappig, en ik doe niet aan drugs...
ik heb 'm na een uur uitgezet. Welgeteld twee keer geglimlacht.
pi_121712081
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 07:17 schreef DragonFodder het volgende:
Hmm... Met mijn ogen dicht heb ik minder koppijn dan met mijn ogen open...
Hoe komt 't?
pi_121712428
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:30 schreef picodealion het volgende:

[..]

ik heb 'm na een uur uitgezet. Welgeteld twee keer geglimlacht.
Family Guy vind je dan ook slecht?
pi_121712490
Nee, Family Guy vind ik erg grappig. Blijkbaar werkt dezelfde soort humor toch anders als het in een film zit ofzo.
pi_121712668
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef picodealion het volgende:
Nee, Family Guy vind ik erg grappig. Blijkbaar werkt dezelfde soort humor toch anders als het in een film zit ofzo.
Je hebt toch wel nog gekeken tot Flash Gordon?
pi_121712734
Jawel. Ken die hele vent niet :').
pi_121712829
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hoe komt 't?
Geen idee, lijkt wel migraine. Fijn, want ik zit de hele dag achter een pc. Magoe. We pillen ons er wel doorheen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:20:16 #236
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121712848
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef picodealion het volgende:
Family Guy is ook geniaal.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:20:55 #237
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121712874
Iedere keer, echt iedere keer :')
pi_121712882
quote:
Blij vlagen zeker, maar ik vind hun parodiën op Star Wars te flauw voor woorden. Dat is vaker en veel beter gedaan.
pi_121712902
quote:
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Blij vlagen zeker, maar ik vind hun parodiën op Star Wars te flauw voor woorden. Dat is vaker en veel beter gedaan.
Eens.
pi_121713085
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:17 schreef picodealion het volgende:
Jawel. Ken die hele vent niet :').
De meeste Nederlanders snappen de parodieën niet van Family Guy of soortgelijke series. Dat vind ik vaak wel jammer.
pi_121713113
Ik heb vooral bij Robot Chicken vaak het idee dat ik wat mis :+.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:32:59 #242
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121713230
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:28 schreef Sands het volgende:

[..]

De meeste Nederlanders snappen de parodieën niet van Family Guy of soortgelijke series. Dat vind ik vaak wel jammer.
Er worden ook heel vaak namen genoemd van bekende Amerikanen waarbij ik geen idee heb wie ze bedoelen. Zelfs nadat ik ze gegoogled heb ken ik ze vaak niet...
Zo zitten er af en toe afleveringen tussen die ik een stuk minder grappig vind dan andere, maar de goeie afleveringen maken voor mij alles goed _O_
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:34:20 #243
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121713275
De aflevering Tom Tucker man and his dream bijvoorbeeld, epicness te over. :D
pi_121713679
Ik vind de aflevering met de dimensie afstandbediening erg leuk. Maar verder vind ik family guy of al die andere series van hem niet echt leuk...
pi_121713894
Doe mijn vraag eens beantwoorden oO<
pi_121714009
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef Robby87 het volgende:
Doe mijn vraag eens beantwoorden oO<
Als ik em zou weten en niet mobiel zou zitten... Dan had ik het gedaan
pi_121714021
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Als ik em zou weten en niet mobiel zou zitten... Dan had ik het gedaan
Iedereen weet hem.
pi_121714050
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:57 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Iedereen weet hem.
Gelukkig ben ik Dyon en niet iedereen
pi_121714337
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:28 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik ben aardig thuis in de popcultuur en de meeste verwijzingen snap ik gewoon goed, ook van Robot Chicken. Maar de parodie op Star Wars van FG is vooral veel te gemakzuchtig.
pi_121714415
Ik zit net het journaal te kijken en zie dat gedoe rondom Armstrong. Op een gegeven moment komt ene Herman Ram, directeur van Dopingautoriteit Nederland in beeld:

Mike, ook wel de 'one armed man' uit Twin Peaks:

pi_121714506
Mwa, zo overduidelijk vind ik de vergelijking niet. Maar dat Twin Peaks onder invloed van iets gemaakt is kan ik me wel voorstellen :P
pi_121714562
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef DragonFodder het volgende:
Mwa, zo overduidelijk vind ik de vergelijking niet. Maar dat Twin Peaks onder invloed van iets gemaakt is kan ik me wel voorstellen :P
Ja onder invloed van David Lynch :P
pi_121714619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ja onder invloed van David Lynch :P
Ja, hoe is die vent niet constant high van Technicol?
pi_121714761
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik ben aardig thuis in de popcultuur en de meeste verwijzingen snap ik gewoon goed, ook van Robot Chicken. Maar de parodie op Star Wars van FG is vooral veel te gemakzuchtig.
Ik had het dan ook over de gemiddelde Nederlander die weigeren om oudere films te kijken.
pi_121714804
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:21 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over de algemene Nederlander die weigeren om oudere films te kijken.
Ieh... Bah... Oude filns
pi_121714842
quote:

[..]

Ik had het dan ook over de gemiddelde Nederlander die weigeren om oudere films te kijken.
De algemene Nederlander bestaat niet.
pi_121714853
quote:

[..]

Ik had het dan ook over de gemiddelde Nederlander die weigerent om oudere films te kijken.
In before De_Kardinaal :P

Veel hangt ook van je interesses af natuurlijk. Robot Chicken is een show voor en door Nerds, dat moge duidelijk zijn. FG is veel breder idd, maar daardoor heb je eerder kans dat de subtiliteiten (voor zover daar sprake van is) verloren gaan.
pi_121714887
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ieh... Bah... Oude filns
Ik ben regelmatig positief verrast door de kracht en kwaliteit van sommige oude films. Ik weet niet goed waarom ik niet vaker een Sandsklassieker opzet. :@
pi_121714938
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik ben regelmatig positief verrast door de kracht en kwaliteit van sommige oude films. Ik weet niet goed waarom ik niet vaker een Sandsklassieker opzet. :@
Noem 's wat voorbeelden?
pi_121714971
To kill a mockingbird
Anatomy of a murder
12 angry men
dat soort shizzle
pi_121714979
quote:

[..]

I was only joking :-). Van de week nog heb ik een zwart/wit oorlogsdrama zitten kijken uit '37. Mede omdat ik iets anders bij de titel verwachtte, maar ik was aangenaam verrast door de film :-)
pi_121715032
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef DragonFodder het volgende:
To kill a mockingbird
Anatomy of a murder
12 angry men
dat soort shizzle
To kill a mockingbird had mij ook positief verrast, maar 12 angry men... Ik vind Sidney Lumet echt een hele goede regisseur, maar wat 12 angry men betreft. De titel dekt de lading, en voor mij was het verder niet veel meer dan dat.
pi_121715088
Ik vond 12 angry men door de eenvoud van de film wel wat hebben. Je komt niet buiten dat hok en aangrensende toilet en toch is het een diepgaande film
pi_121715193
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:24 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

In before De_Kardinaal :P
Is dat zo'n spellingsnazi dan?
pi_121715235
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef picodealion het volgende:

[..]

Fox was een gedicht aan het voordragen, dus wat wil je.
pi_121715253
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:29 schreef Robby87 het volgende:

[..]

To kill a mockingbird had mij ook positief verrast, maar 12 angry men... Ik vind Sidney Lumet echt een hele goede regisseur, maar wat 12 angry men betreft. De titel dekt de lading, en voor mij was het verder niet veel meer dan dat.
Ik vond dat juist een van de weinige films uit dat tijdperk die ik echt kon waarderen, samen met Rear Window. Over het algemeen vind ik veel 'echt' oude films best interessant, maar de meeste kunnen me niet genoeg boeien om ze echt geweldig te vinden.
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 11:35:17 #267
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121715262
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef picodealion het volgende:

[..]

Nee, zalt mij wat boeien, zolang je maar God kan spele is het ok.
pi_121715276
Iedereen kan God spelen.
pi_121715340
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef picodealion het volgende:
Iedereen kan God spelen.
pi_121715347
quote:

[..]

Ik kan je wel wat films aanraden. :+
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 11:37:31 #271
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121715355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Robby87 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die man heeft kinderen in de kelder thuis. Kan niet anders.
pi_121715368
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Sands het volgende:

[..]

Harvey :').
pi_121715424
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Sands het volgende:

[..]

Doe es! Maar geen Capra films, die trek ik niet goed.
pi_121715446
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Die man heeft kinderen in de kelder thuis. Kan niet anders.
Het is een katholiek, dus... tja...
pi_121715573
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef picodealion het volgende:

[..]

Harvey :').
Niks mis met die film :(

quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Doe es! Maar geen Capra films, die trek ik niet goed.
Welke films van Capra heb je dan gezien?
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 11:46:27 #276
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121715736
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:39 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Het is een katholiek, dus... tja...
_O-

Laat het hem maar niet horen. Oog om oog, tand om tand, maar jou oog en jouw tand liggen er dan als eerste uit. _O-
pi_121716438
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Sands het volgende:

[..]

Niks mis met die film :(

[..]

Welke films van Capra heb je dan gezien?
Arsenic and old lace en nog een andere die ik me niet kan herinneren.
pi_121716485
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

_O-

Laat het hem maar niet horen. Oog om oog, tand om tand, maar jou oog en jouw tand liggen er dan als eerste uit. _O-
Is hij protestant dan? Ik haal die twee altijd door elkaar :P
pi_121716509
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:07 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Die was wel wat aan de flauwe kant ja.
pi_121716551
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:10 schreef picodealion het volgende:

[..]

Die was wel wat aan de flauwe kant ja.
pijnlijk ongrappig vond ik hem.
pi_121716667
Ik had mezelf er eindelijk eens toe gezet om die hele Batmantrilogie van Nolan te bekijken.

Blijken het gewoon kinderfilms op steroïden.
pi_121716789
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:07 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik zal eens wat niet standaard klassiekers noemen.

A Face in the Crowd
Lonely are the Brave
Yankee Doodle Dandy
The Thin Man
Winchester '73
The Ox-Bow Incident
pi_121716823
A Face in the Crowd _O_

Schitterende film! O+
pi_121716854
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:19 schreef Desunoto het volgende:
A Face in the Crowd _O_

Schitterende film! O+
Die staat in mijn top 10
pi_121716918
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef Sands het volgende:

[..]

Die staat in mijn top 10
Bij mij ook inmiddels. Plaats 7 of 8 of zoiets tussen mijn icheckmovies favorieten. ^O^
pi_121716987
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:18 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik zal eens wat niet standaard klassiekers noemen.

A Face in the Crowd
Lonely are the Brave
Yankee Doodle Dandy
The Thin Man
Winchester '73
The Ox-Bow Incident
Ik zal eens een en ander gaan checken. Je hoort van me ;)
pi_121717193
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:15 schreef Desunoto het volgende:
Ik had mezelf er eindelijk eens toe gezet om die hele Batmantrilogie van Nolan te bekijken.

Inderdaad ;(.
pi_121717253
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Bij mij ook inmiddels. Plaats 7 of 8 of zoiets tussen mijn icheckmovies favorieten. ^O^
Het is een jammer dat die film niet zo bekend is. ;(

quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik zal eens een en ander gaan checken. Je hoort van me ;)
Ben benieuwd :P
pi_121717495
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef Sands het volgende:

[..]

Die staat in mijn top 10
Hoe ziet jouw top 10 er nu uit?
pi_121717629
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:15 schreef Desunoto het volgende:

Ja maar tom hardy :9
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_121717836
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw top 10 er nu uit?
Nog steeds hetzelfde.
pi_121717899
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:48 schreef Sands het volgende:

[..]

Nog steeds hetzelfde.
pi_121718007
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:50 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen betere films meer gezien. :P
pi_121718195
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:54 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen betere films meer gezien. :P
Dat bedoel ik niet, welke films staan er in je top 10.

:%
pi_121718229
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:59 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, welke films staan er in je top 10.

:%
Dat weet je toch :*
pi_121718255
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:29 schreef picodealion het volgende:

[..]

Inderdaad ;(.
Inderdaad :)
pi_121718289
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef Sands het volgende:

[..]

Dat weet je toch :*
Neuh
pi_121718352
Pfff. die koppijn he, die gaat maar niet over. Iemand nog ideeen naast amputeren?
pi_121718403
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef DragonFodder het volgende:
Pfff. die koppijn he, die gaat maar niet over. Iemand nog ideeen naast amputeren?
http://forum.viva.nl/
pi_121718417
quote:
Het is geen PMS, weet ik redelijk zeker.
pi_121718490
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:06 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Het is geen PMS, weet ik redelijk zeker.
Oh wat vrouwonterend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')