Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En de uitspraken van de paus heeft daar ook niet echt mee geholpen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, maar streng gelovigen doen er wel het moeilijkst over
quote:Pope Benedict XVI told French Bishops recently that they must do everything they can to resist gay marriage as it threatens society, going on to imply that gay people arent fully developed humans.
The Pope went on to say that he believes Marriage and the family are institutions that must be promoted and defended from every possible misrepresentation of their true nature, since whatever is injurious to them is injurious to society itself.
Die man die moet dood...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:26 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En de uitspraken van de paus heeft daar ook niet echt mee geholpen...
Nee hoor, maar de moeder waar ik het over had wel inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ja want gelovigen zijn per definitie homofoob.
* Robby87 kijktquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ga nu maar die aflevering met die 2 doven kijken, nu je die gristen aflevering al hebt gezien. Spoiler: de moeder van het dove meisje is ook gelovig!
Bijzonder zo'n gezin.quote:
Ik vindt niet dat elk geloof bullshit is, ik zeg alleen dat er maar één iemand is waar je echt in moet geloven en dat is jezelf...quote:
Inderdaad he.. alles draaide meteen om die moeder. Die vader vond ik op zich wel lief, alleen was hij een beetje onhandig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bijzonder zo'n gezin.
Ontroerend, dat meisje zit gewoon te huilen aan tafel en niemand van die ouders die even een arm om dat kind heen slaat.
En je ziet die moeder dan zo, alsof het erger is dat zij dat moet verwerken en dat het tegen haar principes indruist ipv hoe moeilijk het meisje het vind om dit kenbaar te maken.
Hoe erg kun je falen als ouder, die vader is nog wel ok, maar die ma... en dan lekker spontaan een knuffel van die ma
Woah, ik ben er ook geen fan van maar denk wel dat het voor veel mensen broodnodige houvast kan bieden. Om het nou meteen bullshit te noemen..quote:
Maar het is vooral een bron voor oorlog, discriminatie en haat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Woah, ik ben er ook geen fan van maar denk wel dat het voor veel mensen broodnodige houvast kan bieden. Om het nou meteen bullshit te noemen..
Mensen zijn een bron voor oorlog, discriminatie en haat. Geloof wordt vaak als een argument gebruikt, maar is daar volgens mij echt niet de oorzaak van.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar het is vooral een bron voor oorlog, discriminatie en haat.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mensen zijn een bron voor oorlog, discriminatie en haat. Geloof wordt vaak als een argument gebruikt, maar is daar volgens mij echt niet de oorzaak van.
Een groot deel van religie vind ik onzin. Geloof is nu eenmaal deel van de mensheid (of dat nou geloof in God, eindigheid, wetenschap, karma of kabouters is) en is an sich niks mis mee. Onwetendheid, angst en onnadenkendheid is wat zoveel problemen veroorzaakt, of dat nu vanuit geloof is of niet.
Mensen die handelen vanuit hun geloof/religie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mensen zijn een bron voor oorlog, discriminatie en haat. Geloof wordt vaak als een argument gebruikt, maar is daar volgens mij echt niet de oorzaak van.
Een groot deel van religie vind ik onzin. Geloof is nu eenmaal deel van de mensheid (of dat nou geloof in God, eindigheid, wetenschap, karma of kabouters is) en is an sich niks mis mee. Onwetendheid, angst en onnadenkendheid is wat zoveel problemen veroorzaakt, of dat nu vanuit geloof is of niet.
De status/positie van een machthebber is misschien nog wel een grotere oorzaak van alle shit. De meest moderne vorm van corruptie in de politiek is denk ik te vinden in Amerika waar al die oliemagnaten de grootste vinger in de pap hebben bij het opstellen van nieuwe wetgevingen binnen het belastingstelsel. Waar we vroeger van mekaar waren gescheiden omdat we van een andere klasse of stand waren of in iets anders geloofden worden die grenzen nu veel meer vertroebeld. Echte oorlog gaan we niet meer meemaken denk ik. In plaats daarvan wordt er maandelijks een aanslag op onze portemonnee gepleegd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
sorry, wat zeg je nou eigenlijk?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het excuus voor geopolitiek problematiek is religie.
Inderdaad. Een beetje als de Kansas City Shuffle.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het excuus voor geopolitiek problematiek is religie.
O, geopolitieke problematiek bedoelde ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
sorry, wat zeg je nou eigenlijk?
Toch was het Karel Martel die de moslims uit Frankrijk heeft gejaagd waardoor het christendom overheerste nadien. Al kun je dat misschien niet echt onder kruistochten scharen? Ben niet zo thuis in geschiedenis als jij denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, geopolitieke problematiek bedoelde ik.
Geopolitieke problematiek is een conflict situatie in een bepaalde regio. Bijvoorbeeld Noord-Ierland en Zuid-Ierland. Was dat van oorsprong een twist omtrent religie? Nee, het verschil was dat de Engelsen het in Noord-Ierland de baas waren en in het zuiden de Ieren zelf. Wat maakt onderscheid tussen een Ier en een Engelsman? Het geloof; namelijk katholiek versus protestant. Als dat het grote verschil is dan gaat men dat uiteindelijk zien als het eigenlijke probleem (wat het dus van oorsprong niet was).
Zelden dat er een oorlog ontstaat vanwege religie. Zelfs religie was niet eens de werkelijk reden van de kruistochten.
quote:
Karel versloeg de Arabieren steeds om grondgebied erbij te krijgen. Dat het Arabieren waren tja, daar lag men toen niet wakker van. Veel lokale heersers daar hadden toen Arabieren als bondgenoten.quote:De Arabieren trokken al plunderend naar Tours. Odo vroeg Karel om hulp maar in ruil daarvoor vroeg die de onderwerping van Aquitanië aan zijn gezag.
Karel stelde zijn leger (zware infanterie) op in een defensieve positie op een beboste heuvel tussen Poitiers en Tours. Karels plan was om de Arabieren te laten aanvallen omdat hun cavalerie-charge tegen de helling op in een bos veel van zijn kracht zou verliezen. De Franken waren goed voorzien en warm gekleed (het was oktober) en konden hun positie lang volhouden. Na een week van afwachten viel de Arabische cavalerie aan. De slag zou twee dagen hebben geduurd zonder een duidelijke uitkomst. De volgende dag waren de Moren weggetrokken omdat ze bang waren dat de Franken hun buit zouden roven.
Na deze veldslag had Karel ook de controle over Aquitanië
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karel_Martel
Toen de Arabieren in Frankrijk zaten was de Islam nog tamelijk versquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:31 schreef ArtistA het volgende:
Ja goed, het moge duidelijk zijn dat Frankrijk islamitischer zou zijn geweest als Karel had verloren. Tenslotte is 85% van de Arabieren moslim (Wiki), dus tja
Ik eet hutspot nuquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft er iemand nog iets leuks te vertellen? Dus niet over coming-outs, geloof, oorlog of wat dan ook...
Smakelijk, ik ga good noogdles eten...quote:
Wat ben je aan het koken?quote:
Van die tortelini's met kaas er in, en een omelet met champignonsquote:
Lekkerrrquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van die tortelini's met kaas er in, en een omelet met champignons
nou nou laat je wat over?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van die tortelini's met kaas er in, en een omelet met champignons
quote:
Kom maar halenquote:
Tortellini is het trouwens. Het is met dubbel l en het is per definitie meervoud. Dat maakt de 's overbodig.quote:
Aha, weer wat geleerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tortellini is het trouwens. Het is met dubbel l en het is per definitie meervoud. Dat maakt de 's overbodig.
De en Kardinaal zijn twee woorden en hoeven dus niet verbonden te worden met een _. Bovendien schrijf je een zelfstandig naamwoord niet met een hoofdletter, het is hier Duitsland niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tortellini is het trouwens. Het is met dubbel l en het is per definitie meervoud. Dat maakt de 's overbodig.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De en Kardinaal zijn twee woorden en hoeven dus niet verbonden te worden met een _. Bovendien schrijf je een zelfstandig naamwoord niet met een hoofdletter, het is hier Duitsland niet.
[..]
De en Kardinaal zijn twee woorden en hoeven dus niet verbonden te worden met een _. Bovendien schrijf je een zelfstandig naamwoord niet met een hoofdletter, het is hier Duitsland niet.
[..]
DragonFodder zijn twee woorden dus moeten als zodanig geschreven worden. Mits DragonFodder één woord is dan is er sprake van foutief gebruik van het kapitaal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, DragonFodder is gewoon een nickname.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DragonFodder zijn twee woorden dus moeten als zodanig geschreven worden. Mits DragonFodder één woord zijn dan is er sprake van foutief gebruik van het kapitaal.
O asjeblieft... je hebt niet door dat je moet stoppen met je taal fetish...quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DragonFodder zijn twee woorden dus moeten als zodanig geschreven worden. Mits DragonFodder één woord is dan is er sprake van foutief gebruik van het kapitaal.
2-0quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, DragonFodder is gewoon een nickname.
Doe er wat aan Robby!quote:
Ja, krik het niveau maar weer op.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, krik het niveau maar weer op.
O, ik dacht even dat het serieus je naam was. Dat vergeet ik wel eens. Zelf gebruik ik altijd mijn eigen achternaam, De_Kardinaal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, DragonFodder is gewoon een nickname.
Er werd gevraagd om een ander onderwerp en nu gaat het toch vrij snel hier?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O asjeblieft... je hebt niet door dat je moet stoppen met je taal fetish...
Ik zeg liever niveau.quote:
Er werd gevraagd om een ander onderwerp en nu gaat het toch vrij snel hier?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik dacht even dat het serieus je naam was. Dat vergeet ik wel eens. Zelf gebruik ik altijd mijn eigen achternaam, De_Kardinaal.
quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 januari 2013 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O asjeblieft... je hebt niet door dat je moet stoppen met je taal fetish...
Als je niks aan het niveau wil doen moet je nu ook je mond houden...quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Robby87 het volgende:
Iets leuks te vertellen?
We zitten toch niet op de basisschool of wel?
Nee ik vond het eigenlijk wel leuk om dragon eens te zien stokenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je niks aan het niveau wil doen moet je nu ook je mond houden...
Nee, ik maak zelden nog iets leuks mee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Robby87 het volgende:
Iets leuks te vertellen?
We zitten toch niet op de basisschool of wel?
En wat is al gezegd. Zitten we weer vast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan 't eten, ook ondergetekende.
Je moet wel echt je gram halen hè?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat is al gezegd. Zitten we weer vast.
Heb je nog wat over voor Waaghalsje?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben al klaar, kan geen tortelini's meer zien.
Niet? Ik vind het een erg vermakelijke seriequote:Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben Elementary S01E07 aan het kijken. Niet echt boeiend ofzo.
Nee, zit allemaal in mijn buikquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je nog wat over voor Waaghalsje?
Oh dat wel, maar wat ik doe is niet boeiendquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands!
http://www.brothers-brick(...)%B9-nekobasu-catbus/
[..]
Niet? Ik vind het een erg vermakelijke serie
Per definitie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar wat ik doe is niet boeiend
Vind ik in dit geval dan weer wel, aangezien ik Elementary een leuke serie vindquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar wat ik doe is niet boeiend
Heb je snel gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, zit allemaal in mijn buik
Voor jou wel.quote:
Niet super, maar zeker niet onaardig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind ik in dit geval dan weer wel, aangezien ik Elementary een leuke serie vind
Boardwalk Empire. Zo het schijnt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog een aan te raden serie momenteel draaiende op HBO?
Vond het best aardig eigenlijk. Goed weg te kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Banshee, gister begonnen geloof ik. Niet spectaculair, maar volgens mij wel vermakelijk
Ik vind het karakter van Sherlock erg leuk. In het begin was ik tegen een vrouwelijke Watson, maar ach dat is nou voorbijquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor jou wel.
[..]
Niet super, maar zeker niet onaardig.
Die heb ik gewoon op de publieke zender gevolgd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boardwalk Empire. Zo het schijnt.
Pff... Seizoen 1 vond ik mooi... maar ik kan me er maar niet toe aanzetten seizoen 2 te kijken...quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
Ik neem aan dat je Game of Thrones al gezien hebt?
Pas geleden afgekeken ja. Het tweede seizoen had wat mij betreft een dip zitten in het midden. De laatste paar afleveringen leken weer ergens op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
Ik neem aan dat je Game of Thrones al gezien hebt?
Omdat ze ook vaak genoeg stoppen na 1 seizoen? En 5 series is toch niet veel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom komen die Amerikanen tegenwoordig met zo veel goede series![]()
Ik volg nu 5 series waarvan 1 net gestopt is, 1 midden in het seizoen zit, 1 vorige week is begonnen en van 2 loop ik in totaal 6 seizoenen achter.
Daar heb ik allemaal geen tijd voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ze ook vaak genoeg stoppen na 1 seizoen? En 5 series is toch niet veel?![]()
Ik volg:
White collar
Person of intrest
Elementary
Arrow
Bing bang theory
Switched at birth
Glee
En verder weet ik het niet meer
Ik heb dan ook geen leven...quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen tijd voor
Dat scheeltquote:
Ruilen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat scheeltheb je tenminste zeeën van tijd.
Aflevering 1 is nog niks bijzonders.... Moet nog groeienquote:
Dat wil je niet, geloof me maarquote:
Nu maar even kijken wat ik ga volgen. Boardwalk, nieuw seizoen moet nog komen. GoT ook wachten op een nieuw seizoen. Dus dat wordt even zoeken naar nieuwe series.quote:
Californication is geniaal. Vooral de eerste 3 seizoenen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu maar even kijken wat ik ga volgen. Boardwalk, nieuw seizoen moet nog komen. GoT ook wachten op een nieuw seizoen. Dus dat wordt even zoeken naar nieuwe series.
Dat heeft mij nooit echt kunnen boeien. Doet mij denken aan zijn Red Shoe Diaries.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Californication is geniaal. Vooral de eerste 3 seizoenen.
Precies, daarom was dat ook beter dan Cali.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Red shoe diaries speelde hij dan weer geen rol in. Hij was alleen de verteller en je zag em in het begin en eind een minuut ofzo...
none taken. Ik denk dat er meer mannen zijn die zouden willen wisselen met een man die in zijn mid-life crisis zit en elke nacht een ander jong grietje in zijn bed vindquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
Met Hank Moody zal ik wél willen ruilen. No offence dyon.
Damn right mothafuckaaaaaquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
none taken. Ik denk dat er meer mannen zijn die zouden willen wisselen met een man die in zijn mid-life crisis zit en elke nacht een ander jong grietje in zijn bed vind
(das tenminste het beeld dat ik van de serie heb)
Niet met Ray Drecker uit Hung?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
Met Hank Moody zal ik wél willen ruilen. No offence dyon.
Ik heb nooit de ambitie gehad om leraar te worden (dat was hij toch voor hij gigolo werd?)quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet met Ray Drecker uit Hung?
Yep, geschiedenisleraar en tevens sportleraar of zo'n amerikaanse variant ervan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb nooit de ambitie gehad om leraar te worden (dat was hij toch voor hij gigolo werd?)
Tieten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft er iemand nog iets leuks te vertellen? Dus niet over coming-outs, geloof, oorlog of wat dan ook...
Daar maak je twee goede punten.quote:
Ik kreeg er een glimlach van op me gezicht... maar die is intussen weer weg. Nog iets anders leuks?quote:
Iedereen die na het zien van de serie nog met 'm wil ruilen is niet goed snik. Hij heeft dan wel mooie grietjes maar de hele serie draait om hoe hij zichzelf aan een stuk door saboteert en de mensen om hem heen kwetst, en hoe ongelukkig hij daarvan wordt. Of misschien ben ik gewoon niet alfa genoeg om dat over te hebben voor wat goede seks. Ik zou absoluut niet met hem willen ruilen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
none taken. Ik denk dat er meer mannen zijn die zouden willen wisselen met een man die in zijn mid-life crisis zit en elke nacht een ander jong grietje in zijn bed vind
(das tenminste het beeld dat ik van de serie heb)
Dit. Trieste vent uiteindelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Iedereen die na het zien van de serie nog met 'm wil ruilen is niet goed snik. Hij heeft dan wel mooie grietjes maar de hele serie draait om hoe hij zichzelf aan een stuk door saboteert en de mensen om hem heen kwetst, en hoe ongelukkig hij daarvan wordt. Of misschien ben ik gewoon niet alfa genoeg om dat over te hebben voor wat goede seks. Ik zou absoluut niet met hem willen ruilen.
Ik heb de serie nog nooit gekeken, dus ik weet niks van wat je nou net zeiquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Iedereen die na het zien van de serie nog met 'm wil ruilen is niet goed snik. Hij heeft dan wel mooie grietjes maar de hele serie draait om hoe hij zichzelf aan een stuk door saboteert en de mensen om hem heen kwetst, en hoe ongelukkig hij daarvan wordt. Of misschien ben ik gewoon niet alfa genoeg om dat over te hebben voor wat goede seks. Ik zou absoluut niet met hem willen ruilen.
Ik ook niet. Maar ja, ik ben dan ook netjes getrouwd en zulks.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Precies. Je kan seks hebben wanneer je vrouw maar wil.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ja, ik ben dan ook netjes getrouwd en zulks.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Precies. Je kan seks hebben wanneer je vrouw maar wil.
Is het zo erg?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Op goede dagen.quote:
Wat is er lieve draakje?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vanavond welquote:
Nou wil ik geen HIMYM meer zienquote:
Tijl Beckandquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou wil ik geen HIMYM meer zien![]()
grapje... Maar nu eerst Tiende van Tijl kijken
En toch vind ik de tiende van Tijl een erg leuk programmaquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijl Beckand![]()
faalhaas eerste klasse.
Dat magquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En toch vind ik de tiende van Tijl een erg leuk programma
Gelukkig, ik was al bang dat ik iets illegaals ging doen...quote:
Als ik van de comedy police zal zijn, had ik je gearresteerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik iets illegaals ging doen...
hahahquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik van de comedy police zal zijn, had ik je gearresteerd
Kijken we hier ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou wil ik geen HIMYM meer zien![]()
grapje... Maar nu eerst Tiende van Tijl kijken
Mooie vrouw!quote:
Dat is ook niet zijn vakgebied.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah![]()
Maar dit is nou niet echt comedy hoor
Haha, daar kende ik het ook van niet van Gullias IGGGLESSias.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Rapsody - Prince Igor (full length)
Weet ik, het was niet specifiek aan jou gericht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb de serie nog nooit gekeken, dus ik weet niks van wat je nou net zei
Warren G heeft dan ook niet de moeite genomen het aan te passen. Ze zingt ook gewoon het zelfde als dat er in de opera gezongen word...quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, daar kende ik het ook van niet van Gullias IGGGLESSias.
Warren G is ook een klassieker inmiddels.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Warren G heeft dan ook niet de moeite genomen het aan te passen. Ze zingt ook gewoon het zelfde als dat er in de opera gezongen word...
Is dat niet pas na minstens 80 jaar... Maar verder heb je wel gelijk... al brengt hij nog albums uit...quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Warren G is ook een klassieker inmiddels.
David Bowie ook nog steeds. Soms moet je weten wanneer je afgedaan bent.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet pas na minstens 80 jaar... Maar verder heb je wel gelijk... al brengt hij nog albums uit...
Nieuwe album was toch niet mis?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
David Bowie ook nog steeds. Soms moet je weten wanneer je afgedaan bent.
Nou, dat vind ik bij Warren G wel meevallen hoor... David Bowie had wat mij betreft nooit hoeven beginnen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
David Bowie ook nog steeds. Soms moet je weten wanneer je afgedaan bent.
Dito, dato, zusenzo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik bij Warren G wel meevallen hoor... David Bowie had wat mij betreft nooit hoeven beginnen...
Wat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef picodealion het volgende:
Die computerscenes in Skyfall,
,
,
,
,
.
hehe ojaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef picodealion het volgende:
Alle computerscenes. Maar vooral die waar ze de badguy proberen te hacken.
Beroepsdeformatie pico, niet zo kritisch op dat computerspul zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef picodealion het volgende:
Alle computerscenes. Maar vooral die waar ze de badguy proberen te hacken.
Ik zou het 12 februari proberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
12 februari de dvd/blu ray release... wanneer komt ie dan eindelijk es op internet...
Ik mag toch hopen dat hij er dan ook echt is jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou het 12 februari proberen.
Normaal probeer ik me er niet aan te ergeren, maar het is wel echt van het niveau CSI hier. De rest van de film trouwens ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie pico, niet zo kritisch op dat computerspul zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Dyon, Banshee is echt bagger man! Wat een superslechte special effects, ik kon er echt niet langer naar kijken. Bij de pilot, check de achtervolging in de stad aan het begin. Je ziet letterlijk de autowrakken geparkeerd staan voordat de bus eroverheen knalt! Wat een failure!
[ Bericht 35% gewijzigd door JayHovah op 17-01-2013 08:44:44 ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:36 schreef JayHovah het volgende:
Skyfall is één grote teleurstelloing in mijn ogen met één lichtpuntje:Hahah die scene met die bus vond ik inderdaad wel echt verschrikkelijk... hoe hard heeft die bus door de stad gereden om 1 zo om te slaan en 2 dan nog 20 meter verder te glijden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Dyon, Banshee is echt bagger man! Wat een superslechte special effects, ik kon er echt niet langer naar kijken. Bij de pilot, check de achtervolging in de stad aan het begin. Je ziet letterlijk de autowrakken geparkeerd staan voordat de bus eroverheen knalt! Wat een failure!Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Nou noem je toevallig 2 acteurs op die ik dus helemaal niet ken. Verder vind ik het wel grappig om acteurs uit andere series van die kleine rolletjes in een nieuwe serie te zien spelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef JayHovah het volgende:
Wat ik wel een nadeel vindt van de Amerikaanse series tegenwoordig is dat je steeds meer dezelfde acteurs tegenkom. Bijvoorbeeld uit Belleck uit Prison Break al in diverse series gezien zoals Vegas, en ook Robert Knepper (T-Bag) uit die serie en zo zijn er nog wel meer standaard gezichten. Het blik met random-acteurs raakt een beetje op lijkt wel...
Wade Williams - IMDbquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou noem je toevallig 2 acteurs op die ik dus helemaal niet ken. Verder vind ik het wel grappig om acteurs uit andere series van die kleine rolletjes in een nieuwe serie te zien spelen. Zolang het maar geen belangrijke rol is
De onderste herken ik van de foto, De bovenste niet echtquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wade Williams - IMDb
Robert Knepper - IMDb
Moet wel echt een goeie film zijn. Ga 'm dit weekend ook ff binnenhalen denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, wilde er graag heen om de cast, maar nog ik heb 'm nog niet gezien.
Ik had em al bleek hij corrupt te zijn... daarna eigenlijk nog niet de moeite genomen om em nog een keer te downloaden (terwijl dat nog geen tien minuten duurt... wat ben ik toch lui af en toe)quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Moet wel echt een goeie film zijn. Ga 'm dit weekend ook ff binnenhalen denk ik
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had em al bleek hij corrupt te zijn... daarna eigenlijk nog niet de moeite genomen om em nog een keer te downloaden (terwijl dat nog geen tien minuten duurt... wat ben ik toch lui af en toe)
Daarom stream ik al niks meer naar me ps3. Ik word gek van die codec meldingen dat het een illegaal bestand is.. Dat weet ik ook welquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef ArtistA het volgende:
[..]Herkenbaar
Ik heb ook vaak dat ik een film download, super kwaliteit, maar als ik 'm dan afspeel op mijn Playstation valt het geluid weg na 15 minuten en krijg ik een of andere mededeling dat het bestand niet afgespeeld mag worden op dat systeem
Dan houdt het voor mij ook gauw op.
Nou daar heb ik ook wel eens last van. Wat ik wel laatst deed is een film in DVD formaat downen en dan via PS3 Media Center afspelen, toen had hij geen last van de codec melding (maar misschien was dat gewoon puur toeval en werkt dat de volgende keer niet)... Evengoed blijft het zonde, het liefst kijk ik films in x364 formaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom stream ik al niks meer naar me ps3. Ik word gek van die codec meldingen dat het een illegaal bestand is.. Dat weet ik ook wel. Maar ik kreeg 7 psychopats niet eens uitgepakt... maar ja
. Van de week nog maar een keer proberen...
Heheh dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook...sorry meester Dyon!
Ik heb zo'n klein huis dat het bijna overbodig is voor mij om een mediaplayer erneer te zetten. Geen computerbureau ofzo. Mijn laptop staat in de woonkamer op de tafel... dus die kabel van nog geen 2 meter naar de tv is voor mij handig genoeg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb een LG mediaspelertje van 75¤ aan mijn tv hangen. Streamt alles behalve vloeistof zonder problemen van mijn pc of nas. Ideaal dingetje.
Heb je een voordeel, je hoeft geen mediaplayer te hebben om te streamenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb niet eens een tv, ik kijk alles op mijn laptop
En als je visite hebt dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb niet eens een laptop, ik lig hier in een soort biomassa alles te verzinnen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je een voordeel, je hoeft geen mediaplayer te hebben om te streamen
Dat past niet in mijn kamer, tenzij ze met mij op het bed komen zittenquote:
Past niet in je kamer... ? Aha..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ook
[..]
Dat past niet in mijn kamer, tenzij ze met mij op het bed komen zitten
Impressionantquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een laptop, ik lig hier in een soort biomassa alles te verzinnen.
/bezemkastquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Past niet in je kamer... ? Aha..
Wauw, ik heb net een nieuw woord bedacht!quote:
Dat is een bestaand woord hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wauw, ik heb net een nieuw woord bedacht!
Ik kende het nog niet, en aangezien ik alles verzin...quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is een bestaand woord hier
Die kunnen we alleen aanvaarden als je wat specifieker bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kende het nog niet, en aangezien ik alles verzin...
Zo wil ik mijn excuses aanbieden voor het verzinnen van sommige users.
Dat verschilt per user. Zo moet ik FF1 mijn excuses maken voor Mainport, bij jou weer voor FF1, etc. Maar Waaghals? Graag gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die kunnen we alleen aanvaarden als je wat specifieker bent
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat verschilt per user. Zo moet ik FF1 mijn excuses maken voor Mainport, bij jou weer voor FF1, etc. Maar Waaghals? Graag gedaan
Oja, Tombo! Zo terug!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Excuses voor FF1 zijn niet nodig bij mij hoor, daarvoor moet je bij iemand anders zijn
Dat had ik al door ja. En waarom woon jij in de bezemkast?quote:
Wachten op de uitnodiging van Zweinstein?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat had ik al door ja. En waarom woon jij in de bezemkast?
Omdat de conciërge zo goedkoop is?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat de conciërge zo goedkoop is?
Ha, daar moest ik ook even aan denken ja. Geen idee waaromquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wachten op de uitnodiging van Zweinstein?
Past binnen mijn budgetquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, mijn HERE. Je woon in een bezemkast met andere studenten die elk hun bezemkast hebben en jullie moeten betalen alsof jullie in een paleis wonen.quote:
Mwah zo hoog is de huur gelukkig ook weer niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, mijn HERE. Je woon in een bezemkast met andere studenten die elk hun bezemkast hebben en jullie moeten betalen alsof jullie in een paleis wonen.
Maar wel alles delen? Da's zo'n gedoe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mwah zo hoog is de huur gelukkig ook weer niet.
Heeft de kardinaal nooit op kamers gewoond?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wel alles delen? Da's zo'n gedoe.
Ik heb wel op kamers gewoond, nooit in één kamer. Altijd een eigen slaapkamer, keuken, woonkamer, toilet en badkamer gehad. En een eigen voordeur, ook belangrijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft de kardinaal nooit op kamers gewoond?
Oh, dat is wel luxe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb wel op kamers gewoond, nooit in één kamer. Altijd een eigen slaapkamer, keuken, woonkamer, toilet en badkamer gehad. En een eigen voordeur, ook belangrijk.
Kwestie van geluk. Ik heb ook 5 jaar samengewoond en daarna verhuist. Toen had ik als student zoveel wachttijd (5 jaar dus) dat ik gelijk bovenop de wachtlijst stond van de lokale SSH en meteen iets volledig voor mezelf had. Vroeger zaten er nog voordelen aan het doen van twee studies.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, dat is wel luxe.
Ik heb hiervoor 5 jaar samengewoond in een appartement, dus dit was wel even aanpassen ook. Maar het bevalt me wel goed eigenlijk, en ik deel de badkamer en keuken maar met 1 persoon dus dat is goed te doen
Dat is inderdaad geluk hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kwestie van geluk. Ik heb ook 5 jaar samengewoond en daarna verhuist. Toen had ik als student zoveel wachttijd (5 jaar dus) dat ik gelijk bovenop de wachtlijst stond van de lokale SSH en meteen iets volledig voor mezelf had. Vroeger zaten er nog voordelen aan het doen van twee studies.
Ben je aan het smoken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef picodealion het volgende:
Waarom dacht ik dat het een goed idee was om Ted te gaan kijken.
Ik vond em ook erg grappig, en ik doe niet aan drugs...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef picodealion het volgende:
Waarom dacht ik dat het een goed idee was om Ted te gaan kijken.
Het is om 3uur te zien op TLC dat kun je met UPC ontvangenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef De_Fietser het volgende:
Weet iemand toevallig een stream voor de bekentenis van Armstrong vanavond?
Thanks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is om 3uur te zien op TLC dat kun je met UPC ontvangen
Ga je dit om 3u kijken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is om 3uur te zien op TLC dat kun je met UPC ontvangen
Ik wel, ik wil het live zien en niet nalezen op nu.nl.quote:
Het is niet live, en je kunt het vast en zeker terugkijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik wel, ik wil het live zien en niet nalezen op nu.nl.
Het wordt voor het eerst uitgezonden, het is inderdaad niet live.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is niet live, en je kunt het vast en zeker terugkijken.
omdat ik benieuwd ben. Daarnaast ben ik wielerfan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef picodealion het volgende:
Waarom zou he dat willen zien. En waarom om 3u 's nachts?
Tsja, ik zou lekker wachten tot de volgende dag en het rustig terugkijken. Het is inmiddels al lang opgenomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het wordt voor het eerst uitgezonden, het is inderdaad niet live.
Nope, ik heb de dvr ingesteld. Maar of het er ook van komt dat ik het ga kijken morgenmiddag... dunno...quote:
En tis maar de helft van het gesprek. Morgennacht is de andere helft als ik het goed hebquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tsja, ik zou lekker wachten tot de volgende dag en het rustig terugkijken. Het is inmiddels al lang opgenomen.
Slaap lekker, dat ga ik tenminste nou wel doenquote:
Welterusten!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Slaap lekker, dat ga ik tenminste nou wel doen
Moet je niet in een limo rijden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Slaap lekker, dat ga ik tenminste nou wel doen
Ja, straks. Daarom ging ik al slapen :-Pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet je niet in een limo rijden?
ik heb 'm na een uur uitgezet. Welgeteld twee keer geglimlacht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond em ook erg grappig, en ik doe niet aan drugs...
Hoe komt 't?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:17 schreef DragonFodder het volgende:
Hmm... Met mijn ogen dicht heb ik minder koppijn dan met mijn ogen open...
Family Guy vind je dan ook slecht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
ik heb 'm na een uur uitgezet. Welgeteld twee keer geglimlacht.
Je hebt toch wel nog gekeken tot Flash Gordon?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef picodealion het volgende:
Nee, Family Guy vind ik erg grappig. Blijkbaar werkt dezelfde soort humor toch anders als het in een film zit ofzo.
Geen idee, lijkt wel migraine. Fijn, want ik zit de hele dag achter een pc. Magoe. We pillen ons er wel doorheen.quote:
Family Guy is ook geniaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef picodealion het volgende:
Nee, Family Guy vind ik erg grappig. Blijkbaar werkt dezelfde soort humor toch anders als het in een film zit ofzo.
Blij vlagen zeker, maar ik vind hun parodiën op Star Wars te flauw voor woorden. Dat is vaker en veel beter gedaan.quote:
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Blij vlagen zeker, maar ik vind hun parodiën op Star Wars te flauw voor woorden. Dat is vaker en veel beter gedaan.
De meeste Nederlanders snappen de parodieën niet van Family Guy of soortgelijke series. Dat vind ik vaak wel jammer.quote:
Er worden ook heel vaak namen genoemd van bekende Amerikanen waarbij ik geen idee heb wie ze bedoelen. Zelfs nadat ik ze gegoogled heb ken ik ze vaak niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:28 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders snappen de parodieën niet van Family Guy of soortgelijke series. Dat vind ik vaak wel jammer.
Als ik em zou weten en niet mobiel zou zitten... Dan had ik het gedaanquote:
Iedereen weet hem.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik em zou weten en niet mobiel zou zitten... Dan had ik het gedaan
Gelukkig ben ik Dyon en niet iedereenquote:
Ik ben aardig thuis in de popcultuur en de meeste verwijzingen snap ik gewoon goed, ook van Robot Chicken. Maar de parodie op Star Wars van FG is vooral veel te gemakzuchtig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:28 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders snappen de parodieën niet van Family Guy of soortgelijke series. Dat vind ik vaak wel jammer.
Ja onder invloed van David Lynchquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef DragonFodder het volgende:
Mwa, zo overduidelijk vind ik de vergelijking niet. Maar dat Twin Peaks onder invloed van iets gemaakt is kan ik me wel voorstellen
Ja, hoe is die vent niet constant high van Technicol?quote:
Ik had het dan ook over de gemiddelde Nederlander die weigeren om oudere films te kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben aardig thuis in de popcultuur en de meeste verwijzingen snap ik gewoon goed, ook van Robot Chicken. Maar de parodie op Star Wars van FG is vooral veel te gemakzuchtig.
Ieh... Bah... Oude filnsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de algemene Nederlander die weigeren om oudere films te kijken.
De algemene Nederlander bestaat niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de gemiddelde Nederlander die weigeren om oudere films te kijken.
In before De_Kardinaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de gemiddelde Nederlander die weigerent om oudere films te kijken.
Ik ben regelmatig positief verrast door de kracht en kwaliteit van sommige oude films. Ik weet niet goed waarom ik niet vaker een Sandsklassieker opzet.quote:
Noem 's wat voorbeelden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig positief verrast door de kracht en kwaliteit van sommige oude films. Ik weet niet goed waarom ik niet vaker een Sandsklassieker opzet.
I was only joking :-). Van de week nog heb ik een zwart/wit oorlogsdrama zitten kijken uit '37. Mede omdat ik iets anders bij de titel verwachtte, maar ik was aangenaam verrast door de film :-)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig positief verrast door de kracht en kwaliteit van sommige oude films. Ik weet niet goed waarom ik niet vaker een Sandsklassieker opzet.
To kill a mockingbird had mij ook positief verrast, maar 12 angry men... Ik vind Sidney Lumet echt een hele goede regisseur, maar wat 12 angry men betreft. De titel dekt de lading, en voor mij was het verder niet veel meer dan dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef DragonFodder het volgende:
To kill a mockingbird
Anatomy of a murder
12 angry men
dat soort shizzle
Fox was een gedicht aan het voordragen, dus wat wil je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is dat zo'n spellingsnazi dan?
Ik vond dat juist een van de weinige films uit dat tijdperk die ik echt kon waarderen, samen met Rear Window. Over het algemeen vind ik veel 'echt' oude films best interessant, maar de meeste kunnen me niet genoeg boeien om ze echt geweldig te vinden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
To kill a mockingbird had mij ook positief verrast, maar 12 angry men... Ik vind Sidney Lumet echt een hele goede regisseur, maar wat 12 angry men betreft. De titel dekt de lading, en voor mij was het verder niet veel meer dan dat.
Nee, zalt mij wat boeien, zolang je maar God kan spele is het ok.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is dat zo'n spellingsnazi dan?
Ik kan je wel wat films aanraden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die man heeft kinderen in de kelder thuis. Kan niet anders.quote:
Doe es! Maar geen Capra films, die trek ik niet goed.quote:
Het is een katholiek, dus... tja...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die man heeft kinderen in de kelder thuis. Kan niet anders.
Niks mis met die filmquote:
Welke films van Capra heb je dan gezien?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doe es! Maar geen Capra films, die trek ik niet goed.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is een katholiek, dus... tja...
Arsenic and old lace en nog een andere die ik me niet kan herinneren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Niks mis met die film
[..]
Welke films van Capra heb je dan gezien?
Is hij protestant dan? Ik haal die twee altijd door elkaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]![]()
Laat het hem maar niet horen. Oog om oog, tand om tand, maar jou oog en jouw tand liggen er dan als eerste uit.
Die was wel wat aan de flauwe kant ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Arsenic and old lace en nog een andere die ik me niet kan herinneren.
pijnlijk ongrappig vond ik hem.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die was wel wat aan de flauwe kant ja.
Ik zal eens wat niet standaard klassiekers noemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Arsenic and old lace en nog een andere die ik me niet kan herinneren.
Die staat in mijn top 10quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:19 schreef Desunoto het volgende:
A Face in the Crowd
Schitterende film!
Ik zal eens een en ander gaan checken. Je hoort van mequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zal eens wat niet standaard klassiekers noemen.
A Face in the Crowd
Lonely are the Brave
Yankee Doodle Dandy
The Thin Man
Winchester '73
The Ox-Bow Incident
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:15 schreef Desunoto het volgende:
Ik had mezelf er eindelijk eens toe gezet om die hele Batmantrilogie van Nolan te bekijken.
Blijken het gewoon kinderfilms op steroïden.
Het is een jammer dat die film niet zo bekend is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bij mij ook inmiddels. Plaats 7 of 8 of zoiets tussen mijn icheckmovies favorieten.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zal eens een en ander gaan checken. Je hoort van me
Ja maar tom hardyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:15 schreef Desunoto het volgende:
Ik had mezelf er eindelijk eens toe gezet om die hele Batmantrilogie van Nolan te bekijken.
Blijken het gewoon kinderfilms op steroïden.
Dat bedoel ik niet, welke films staan er in je top 10.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen betere films meer gezien.
Dat weet je tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, welke films staan er in je top 10.
Inderdaadquote:
http://forum.viva.nl/quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef DragonFodder het volgende:
Pfff. die koppijn he, die gaat maar niet over. Iemand nog ideeen naast amputeren?
Het is geen PMS, weet ik redelijk zeker.quote:
Oh wat vrouwonterend.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is geen PMS, weet ik redelijk zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |