Nee, qua mentaliteit zouden ze het ver kunnen schoppen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef thedeedster het volgende:
Gelukkig hebben onze zuiderburen niet zoveel last van dikke nekken.
In goede doen zijn ze inderdaad vergelijkbaar met NL. En dus ook met bijvoorbeeld Portugal, Engeland, Italie en Frankrijk. Dan moeten er een aantal teams toch behoorlijk onder de maat spelen wil je kans maken op de wereldtitel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:22 schreef peasant het volgende:
Zou wel eens tijd worden dat ze zich plaatsen en daadwerkelijk een goed toernooi gaan spelen. Zeker aangezien ze goed spelersmateriaal hebben (op de ervaring na, toch wel gelijk aan bv Nederland)
ik zie wilmots wel een 2de guy thijs worden hoor.quote:
Eens, maar betekend wel dat het tijd wordt dat ze zich gaan plaatsen en dat ze weer eens een goed toernooi moeten gaan spelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef ShaoliN het volgende:
elijkbaar met NL. En dus ook met bijvoorbeeld Portugal, Engeland, Italie en Frankrijk. Dan moeten er een aantal teams toch behoorlijk onder de maat spelen wil je kans maken op de wer
Was dit misschien bedoelt als een soort (mislukte) belgengrap?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:17 schreef Marius95 het volgende:
België moet natuurlijk eerst nog wel de WK halen, dat is niet helemaal zeker nog.
Als ze zich plaatsen zie ik ze als outsider, en een outsider KAN een toernooi winnen, hoewel je waarschijnlijk het WK bedoeld, want naar mijn weten is er geen EK in 2014.
als ik spelers ga wegstrepen van beide elftallen vind ik de selectie van Belgie op dit moment toch wel veel beter hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef ShaoliN het volgende:
In goede doen zijn ze inderdaad vergelijkbaar met NL.
da's ook wel zo...quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Nogal een grote mond voor een land dat al jaren niet meer op een eindronde actief is geweest.
Dit slaat natuurlijk nergens op. De situatie is nu eenmaal zoals het nu is, klaar!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef r0binhood het volgende:
[..]
da's ook wel zo...
maar Nederland teert nu ook al een tijdje op succesen die in't verleden behaald zijn.
NL speelt wel toernooien mee en met veel mazzel de finale tegen spanje bereikt maar uiteindelijk ook zwaar overklast.
en Polen / ukraine
daarbij als je de kwalificatiepoules van NL en Belgie vergelijkt dan moet NL wel erg slecht spelen om het niet te halen.
Als NL in de Belgische poule zat dan was het nog maar de vraag of NL zelf wel van de partij ging zijn.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef r0binhood het volgende:
[..]
als ik spelers ga wegstrepen van beide elftallen vind ik de selectie van Belgie op dit moment toch wel veel beter hoor.
als ik kijk naar de laatste opstelling waar NL mee gespeeld heeft...
Maarten Stekelenburg
Ricardo van Rhijn
John Heitinga
Ron Vlaar
Bruno Martins Indi
Nigel de Jong
Luciano Narsingh
Kevin Strootman
Robin van Persie
Rafael van der Vaart
Jeremain Lens
een keeper die op de bank zit in italie.
heel wat jonges die in Nederland spelen nog.
enige goeie is van persie
de rest is toch beduidend minder dan wat in het belgisch elftal speelt.
ja, nee een oefeninterland waar het 1 grote wisselpartij was en tig debutanten is inderdaad een uitstekend argument dat Belgie beter isquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef r0binhood het volgende:
[..]
da's ook wel zo...
maar Nederland teert nu ook al een tijdje op succesen die in't verleden behaald zijn.
NL speelt wel toernooien mee en met veel mazzel de finale tegen spanje bereikt maar uiteindelijk ook zwaar overklast.
en Polen / ukraine
daarbij als je de kwalificatiepoules van NL en Belgie vergelijkt dan moet NL wel erg slecht spelen om het niet te halen.
Als NL in de Belgische poule zat dan was het nog maar de vraag of NL zelf wel van de partij ging zijn.
Wat een slap gelul. Op Hazard na is geen enkele Belg bepalend bij zijn team. Hoogstens nuttig. Als de Nl'se sterspelers in vorm zijn hebben we minstens 4 spelers waar geen Belg bij in de buurt komt. Alleen onze verdediging is kut.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef r0binhood het volgende:
[..]
als ik spelers ga wegstrepen van beide elftallen vind ik de selectie van Belgie op dit moment toch wel veel beter hoor.
als ik kijk naar de laatste opstelling waar NL mee gespeeld heeft...
Maarten Stekelenburg
Ricardo van Rhijn
John Heitinga
Ron Vlaar
Bruno Martins Indi
Nigel de Jong
Luciano Narsingh
Kevin Strootman
Robin van Persie
Rafael van der Vaart
Jeremain Lens
een keeper die op de bank zit in italie.
heel wat jonges die in Nederland spelen nog.
enige goeie is van persie
de rest is toch beduidend minder dan wat in het belgisch elftal speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |