quote:Ook daar moeten we nog op wachten. Ik durf daar geen uitspraken over te maken. Voor hetzelfde geldt duurt dat nog weken.........
Op donderdag 26 september 2002 23:13 schreef HAL9000S het volgende:
Het word denk ik maar eens tijd om een freeloader te bestellen!!!!
Check hier voor de laatste info..... http://www.codejunkies.com
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 26-09-2002 23:15]
quote:zooooow, de gamecube blijft me verbazen!!! Het ziet er weer gelikt uit
Op donderdag 26 september 2002 23:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
U is correct. MP gaat rouleren. Nieuwe trailer al gezien?
quote:Freeloader komt snel.................erg snel. Sneller dan ik dacht.
Op donderdag 26 september 2002 23:15 schreef HAL9000S het volgende:[..]
zooooow, de gamecube blijft me verbazen!!! Het ziet er weer gelikt uit
Ive just gotten of the phone with datel and they have confirmed that the AR/FL have completed the testing stages and they are now preparing for the big release of both products at the end of this month.
however, due to the huge amount of pre-orders people who ordered one in july (like me
should recieve their AR/FL on release date or the day after but there maybe a delay of up to 3 days for the rest of you (sorry)
This is due to datel only being able to ship out a certain amount per working day.
Datel definatley said that it WILL be released either at the end of this month or 2-3 days into october (so the 4th may be likely for some areas)
En hier lekkere MP screens
:

En dit is de verwachte Box-art van MP:
Maw zelfs een blinde kan zien dat t goed is
![]()
Maar we mogen natuurlijk een game niet vergeten die zeer snel de weg naar onze geliefde GameCubejes gaat vinden namelijk: Super Mario Sunshine ![]()

En natuurlijk is onze grote vriend Yoshi ook weer van de partij net zoals Toad en de Prinses

Dus wie gaat vrijdag klokslag 9 uur deze game kopen als de winkel open gaat
? Juist ikke
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 27-09-2002 14:29]
quote:Sorry Chocobo maar dit heb ik van www.play.com
Op donderdag 26 september 2002 23:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Verhaal
quote:en aangezien ze volgens mij daar maand en dag omruilen zou dat 10 november betekenen
availability: Due for release on 11/10/2002
quote:Release date Mario: 4 oktober en die van Zelda is niet bekend gemaakt maar denk dan aan Q1/Q2 2003...
Op vrijdag 27 september 2002 14:26 schreef gieling.com het volgende:
Welke komt uit??
MARIO??????of 'gewoon' zelda
Toevoeging: hier (5,11 mb groot) kun je dus een nieuw Star Fox Adventures Filmpje downloaden is een Quicktime bestand en als je hem hebt moet je hem ff renamen naar bv Star Fox filmpje anders doet hij hiet niet
en ik moet zeggen dat ook dit filmpje er mooi is ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 27-09-2002 14:41]
quote:Welke game bedoelt hij dan (die vrijdag uitkomt??)
Op vrijdag 27 september 2002 14:29 schreef febster het volgende:[..]
Release date Mario: 4 oktober en die van Zelda is niet bekend gemaakt maar denk dan aan Q1/Q2 2003...
quote:Word ik nou gek
Op vrijdag 27 september 2002 14:32 schreef gieling.com het volgende:[..]
Welke game bedoelt hij dan (die vrijdag uitkomt??)
quote:Ohhhhhh, zeg dat dan meteen
Op vrijdag 27 september 2002 14:38 schreef febster het volgende:[..]
Word ik nou gek
maar goed IK bedoel dus dat Super Mario Sunshine voor de Nintendo Gamecube aankomende vrijdag 4 okterber hier in Nederland uitkomt (en nee dus niet vandaag maar over 7 dagen dus) snap je t nu wel
?
quote:Vergis je niet. Play weet ook niks. Niemand weet eigenlijk wat. Lees anders de "Freeloader special" op mijn site.
Op vrijdag 27 september 2002 14:27 schreef febster het volgende:[..]
Sorry Chocobo maar dit heb ik van www.play.com
[..]en aangezien ze volgens mij daar maand en dag omruilen zou dat 10 november betekenen
quote:I know
Op vrijdag 27 september 2002 14:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vergis je niet. Play weet ook niks. Niemand weet eigenlijk wat. Lees anders de "Freeloader special" op mijn site.
quote:cool! Doet me erg aan zelda 64 denken.
Op vrijdag 27 september 2002 14:29 schreef febster het volgende:
Toevoeging: hier (5,11 mb groot) kun je dus een nieuw Star Fox Adventures Filmpje downloaden
quote:Mario blijft Mario,.........kinderlijk.......ja,.......cool,......JA ! Het maakt allemaal niet uit. Ik vind het niet kinderachtig. Per slot van rekening hoorde ik dat sommige moves praktisch niet te doen zijn. Mario is Mario en ik vind hem fantastisch,
Op vrijdag 27 september 2002 14:53 schreef speknek het volgende:[..]
cool! Doet me erg aan zelda 64 denken.
En ben ik de enige die SMS eigenlijk veel te kinderachtig vrolijk vind?
quote:Laat ik nou net bijna altijd vrolijk zijn
En wat betreft SFA, t is een eigenlijk een soort Zelda maar dan met een vos in de hoofdrol en ipv een zwaard een stok
en iets meer actie en iets minder puzzel werk als ik de sites mag geloven
maar goed dit is dus wel de aller aller laatste game die Rare (waarschijnlijk) ooit voor Nintendo zal maken ![]()
R.I.P Rare
quote:omdat mario zo kinderachtig is het leuk
quote:tis wel erg jah! stomme rare
Op vrijdag 27 september 2002 15:00 schreef febster het volgende:[..]
Laat ik nou net bijna altijd vrolijk zijn
maar idd zoals Chocobo zegt ik heb ook gehoord dat sommige puzzels cq moves haast praktisch niet te doen zijn want Nintendo blijf stiekum bezig met t creeren van een volwassener gezicht
En wat betreft SFA, t is een eigenlijk een soort Zelda maar dan met een vos in de hoofdrol en ipv een zwaard een stok
en iets meer actie en iets minder puzzel werk als ik de sites mag geloven
maar goed dit is dus wel de aller aller laatste game die Rare (waarschijnlijk) ooit voor Nintendo zal maken
![]()
R.I.P Rare
quote:Precies,...vergis je niet. Nintendo had een aandeel in Rare, maar Microsoft heeft heel Rare gekocht. Haal er gewoon een xbox bij joh,.... ik heb zelf ook alle consoles staan. Heb je altijd wat leuks te doen toch ?
Op vrijdag 27 september 2002 15:17 schreef febster het volgende:
Hoezo dat niet flappiewappie? Denk je echt dat MS Rare toestaat om (goede) game(s) voor de concurrent te laten maken
? Ik denk t niet eerlijk gezegd....
nee, maar heeft microsoft rare helemaal overgenomen, of is het een soort nintendo-rare relatie geworden? want in dat laatste geval, kan microsoft ze volgens mij niet tegen houden?
quote:Herhaal
Op vrijdag 27 september 2002 15:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies,...vergis je niet. Nintendo had een aandeel in Rare, maar Microsoft heeft heel Rare gekocht. Haal er gewoon een xbox bij joh,.... ik heb zelf ook alle consoles staan. Heb je altijd wat leuks te doen toch ?
quote:Ik heb vrijdag college, en best belangrijke shit. Dus daar moet ik wel heen
Op vrijdag 27 september 2002 14:23 schreef febster het volgende:
Dus wie gaat vrijdag klokslag 9 uur deze game kopen als de winkel open gaat? Juist ikke
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |