quote:Weet je wat pas erg is? Ik ga net heel toevallig dat weekend met de familie een weekendje naar Zeeland
Op woensdag 25 september 2002 18:35 schreef keeper het volgende:
Het moet NU 4 oktober zijn.
quote:Ik zal aan je denken als ik het schijfje in m'n paarse doos stop
Op woensdag 25 september 2002 19:12 schreef febster het volgende:
Weet je wat pas erg is? Ik ga net heel toevallig dat weekend met de familie een weekendje naar Zeelandnee ik mag dat ding niet mee nemen en ik zit dus eigenlijk al voor de E3 maar pas echt goed sinds de E3 gvd op dat spel te wachten
daarom HOOP ik dat net zoals RE t stiekum eerder gereleased gaat worden
quote:Zelfs in je eentje is het leuk. M'n broertje heeft het nou een paar weken geleend, en je blijft bezig met trophy's. De teller staat nu op 221.
Op woensdag 25 september 2002 19:17 schreef speknek het volgende:
Erikh: SSBM is inderdaad een geniaal spel, maar ik zou hem niet kopen als je in je eentje bent, dan heeft het spel namelijk niet zo'n hoge replay value en kun je beter voor Resident Evil gaan. Als je vrienden of broers in de buurt hebt: doen!

Vooral 3 en 5 ademen de echte Zelda sfeer uit subliem gewoon, en plaatje 2 is wel grappig hoe die kijkt en mooie wolken natuurlijk ![]()
tnx Elroy
quote:Dat is voor de volgende Zelda, schijnt
Op woensdag 25 september 2002 22:49 schreef speknek het volgende:
Blijft jammer dat ze niet de 17jarige Link gebruikt hebben, nouja deze zal ik ook zeker kopen.
En cell shading:.
quote:Dit geloof je zelf toch niet ? Dit ziet er toch waanzinnig cool uit. Zoiets verzin je toch niet. Hideo Kojima HEERST !
Op woensdag 25 september 2002 22:45 schreef febster het volgende:
Nog meer Zelda plaatjes (wel mindere kwaliteit)[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Vooral 3 en 5 ademen de echte Zelda sfeer uit subliem gewoon, en plaatje 2 is wel grappig hoe die kijkt en mooie wolken natuurlijk
tnx Elroy
quote:Shigeru Miyamoto bedoel je denk ik, Hideo Kojima is van Metal Gear.
Op donderdag 26 september 2002 08:32 schreef Chocobo het volgende:
Hideo Kojima HEERST !
quote:Ehhhhhhhhhh,...beiden heersen !
Op donderdag 26 september 2002 08:54 schreef SmashBro het volgende:[..]
Shigeru Miyamoto bedoel je denk ik, Hideo Kojima is van Metal Gear.
quote:Het zijn beide goden maar Shigeru is de echte God,.....maar Jezus,.......heb jij je nooit eens vergist ?
Op donderdag 26 september 2002 09:42 schreef speknek het volgende:
Hoe durf je Shigeru met zo'n mindere god te vergelijken,
.
quote:Dit is net zoiets als Adolf Hitler en Ghandi door elkaar halen.
Op donderdag 26 september 2002 13:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het zijn beide goden maar Shigeru is de echte God,.....maar Jezus,.......heb jij je nooit eens vergist ?
quote:Nou dat is ook weer een beetje overdreven, de Metal Gear spellen zijn ook wel goed hoor.
Op donderdag 26 september 2002 16:03 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dit is net zoiets als Adolf Hitler en Ghandi door elkaar halen.
quote:Helaas hem ik hem nog niet kunnen testen, ik kwam erachter dat ik mijn scart nog ergens anders had liggen
Op donderdag 26 september 2002 21:08 schreef flappiewappie het volgende:
hmmmmmmmmm, ist wat? men zegt dat het heel erg op Black and White lijkt, maar dan leukeris dat waar?
quote:Ik zou die evil giant gaan worden. Doshin rouleerd. Overigens zou ik die Turok games lekker laten liggen in de gamewinkel.
Op donderdag 26 september 2002 22:03 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Helaas hem ik hem nog niet kunnen testen, ik kwam erachter dat ik mijn scart nog ergens anders had liggen
. Morgen ga ik hem proberen. Het is een zeer uitgebreid soort black and white, het spel eist voor een savegame 40blocks nodig heeft. Ik zag trouwens dat turok3 al voor de ps2 uit was, nog niet voor de cube!!
quote:Tuurlijk, ik wacht geduldig op Metroid Prime.
Op donderdag 26 september 2002 22:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zou die evil giant gaan worden. Doshin rouleerd. Overigens zou ik die Turok games lekker laten liggen in de gamewinkel.
quote:U is correct. MP gaat rouleren. Nieuwe trailer al gezien?
Op donderdag 26 september 2002 23:06 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Tuurlijk, ik wacht geduldig op Metroid Prime.
quote:22.11.2002 komt ie pas uit.
Op donderdag 26 september 2002 23:06 schreef G1Ace het volgende:
en ik wacht geduldig op star fox adventures, die eigenlijk al hier moest zijn VD
quote:Het kan ook zo zijn dat hij een import versie besteld heeft. Het spel is net uit, dus hij zou hem inderdaad ieder moment kunnen ontvangen.
Op donderdag 26 september 2002 23:09 schreef HAL9000S het volgende:[..]
22.11.2002 komt ie pas uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |