quote:ah zo. Maar luigi's mansio is ook geen fuck aan, blinx wel
Op dinsdag 10 september 2002 21:53 schreef febster het volgende:[..]
1 woord: Luigi
Vanavond ga ik m lekker spelen en dan laat ik mijn ervaring wel even weten
quote:Resident Evil
Op woensdag 11 september 2002 19:38 schreef gieling.com het volgende:
Mag ik vragen waar RE de afkorting van is????
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,535836,00.html voor meer info..
quote:neej, als je RE wilt spelen moet je hem importeren uit Amerika en freeloader via www.play.com zien te krijgen.
Op vrijdag 13 september 2002 16:46 schreef HAL9000S het volgende:
Is RE dan al uit dan hier in nederland?? Was gisteren bij FRS en ik zag alleen een nieuwe Micky Mouse game.
ik vind het idd wel erg raar dat hij nu nog steeds niet hier uit is, terwijl er toch niet zo heel veel vertaal werk aan vast zit?
quote:Ik heb hem ik heb hem ik heb hem ik heb hem!
Op woensdag 11 september 2002 16:20 schreef Ponem het volgende:
Zijn hier al mensen die RE in huis hebben gehaald? Ik heb er veel goeie dingen over gehoord en heb m zelf dus ook gekocht net. Ik moet m nog spelen, maar ik hoor van velen dat het grafisch ongelooflijk mooi is en dat het moeilijker is dan de PSX versie van het spelVanavond ga ik m lekker spelen en dan laat ik mijn ervaring wel even weten
quote:De PU? Wat een stelletje lamers.
Op vrijdag 13 september 2002 18:06 schreef gieling.com het volgende:
Als RE al uit was, zou er dan niet al een revieuw in de PU ofzo moeten staan?!? Zeker dat het niet Resident evil voor een ander platform is???
Nu moet ik nog doen paar ventjes in Adventure en ook nog matches 33 tot 51
quote:Dat is toch met die twee handen? Daarvoor moet je Ganondorf gebruiken, he's tha man.
Op zaterdag 14 september 2002 23:21 schreef G1Ace het volgende:
ik vind vooral mission 50 moeilijk, enige tips daarvoor?
Ganondorf kan namelijk die handen schoppen terwijl ie op de grond staat, je hoeft dus niet eens te springen. Gewoon steeds blijven trappen en af en toe eens meppen, dan kom je er wel.
quote:Review van RE heeft al 2 of 3 maanden geleden in de PU gestaan. Kreeg een erg hoog cijfer.
Op vrijdag 13 september 2002 18:06 schreef gieling.com het volgende:
Als RE al uit was, zou er dan niet al een revieuw in de PU ofzo moeten staan?!? Zeker dat het niet Resident evil voor een ander platform is???
quote:I know
Op zaterdag 14 september 2002 23:05 schreef flappiewappie het volgende:
vergis je niet in de matches! die zijn behoorlijk pittig. ik heb ze ook nog steeds niet echt uitgespeeld!
Die 2 handen kan je btw ook krijgen door Classic op hard te spelen geloof ik, krijg je master hand en nog een.. Maar ben te brak nu om te weten
quote:Het boeit me echt niet wat de PU ervan vond. Dat blad is verschrikkelijk slecht (no offence
Op zondag 15 september 2002 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Review van RE heeft al 2 of 3 maanden geleden in de PU gestaan. Kreeg een erg hoog cijfer.
quote:Inderdaad die zijn zwaar vervelend
Op zondag 15 september 2002 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik schrok me gister de ^&%$## toen ik voor het eerst rennende zombies meemaakte. Die zijn sneller als ik.
quote:Om een zombie voorgoed op te ruimen moet je het hoofd vernietigen (hoe?), of ze opfikken met kerosine. Maar die rennende zombie's zijn idd zwaar irritant.
Op zondag 15 september 2002 02:54 schreef speknek het volgende:
RE heb ik al vanaf dinsdag en het is inderdaad een erg goed spel. Alhoewel hij nu ook wel pittig begint te worden, al die zombies die ik al doodgeschoten had staan weer op en met dat meisje kun je niet zoveel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |