dit is leuker!quote:
geswaffeld?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:46 schreef Diconnected het volgende:
Ehrmahgerd net een massage gehad van Sjon, ik kan weer mijn nek fatsoenlijk bewegen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef megamandy het volgende:
Het is Priem! Ze eet maar 1x per dag.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze eet 1 x per dag, HET LIJKT PRIEM WEL!!!
(en ze lijkt op mijn wiskundelerares)
blikseminslagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
Hopelijk wordt ze eens geëlektrocuteerd
toch jammerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
Ooh ze raakt de hoogspanningsmast niet aan
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil mijn nest gaan opzoeken, maar ik ga toch nog even mijn auto sneeuwvrij maken.
Ligt nu echt nog 20 cm op ofzo
EN OH WEE ALS HET VANNACHT GAAT SNEEUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En een kwast heeft twee kantenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En meerdere van veelgebruikte exemplaren.
Schuldig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef Diconnected het volgende:
heb ze denk ik al 2-3 maanden niet meer gewassen
Ohai. Wij hebben ons raam afgeplakt met tapequote:Op woensdag 16 januari 2013 04:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Damn, koud. Icanhaz een raam dat wél sluit? Kthxbai.
brrrr! Heeft ze al dr inentingen gehad?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:31 schreef Incantrix het volgende:
Vandaag mag Isabel voor het eerst naar buiten
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef megamandy het volgende:
Het is Priem! Ze eet maar 1x per dag.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze eet 1 x per dag, HET LIJKT PRIEM WEL!!!
(en ze lijkt op mijn wiskundelerares)
D'awwwquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:31 schreef Incantrix het volgende:
Nog lang nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
brrrr! Heeft ze al dr inentingen gehad?
jij hebt al een auto!quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:49 schreef PriemGirl het volgende:
Sinds cif; afgelopen zaterdag; aangegeven heeft; dat z'n auto toch eik echt aan vervanging toe is; zit ik weer op marktplaats te zoeken naar fiat 500'swhyyyyyy... cif wil never nooit geen 500
![]()
![]()
Oh lekker ^_^quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:31 schreef Incantrix het volgende:
Nee dan pakt cif mijn auto en rijd ik met de handtasquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
En als Cif een nieuwe bak nodig heeft neemt ie idd geen handtas
Jaaa, zo leuk, even met z'n viertjes een blokje omquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh lekker ^_^
Kun jij alweer een beetje uit de voeten?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:18 schreef PriemGirl het volgende:
De meeste zitten rond de 7000 a 8000... met km stand rond de 100k dan
Voor dat geld kun je een andere kleine auto nieuw kopenArgh *klikt sites weg*
Mijn godquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag net het toppunt van sneeuwklagerij op facebook.
Moederkloeken die zaniken dat mensen te veel sneeuw van de stoep vegen want dan glijdt het sleetje niet lekker meer!!!!!!!!!111111111111111
NEE!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Moederkloeken die zaniken dat mensen te veel sneeuw van de stoep vegen want dan glijdt het sleetje niet lekker meer!!!!!!!!!111111111111111
Watquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
*verwijder als vriend*quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, mijn gezicht staat ook nog steeds in een
Als je de CC bedoelt; die heb ik al niet meer opquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij draag ik dezelfde nagellak als Priem vandaag
Vandaag weer?quote:
Ik wou ook een 500 maar zijn veel klachten over, dus eigenlijk te duur voor zo'n auto!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dan pakt cif mijn auto en rijd ik met de handtas![]()
Maar cif wil het toch niet; want die 500's zijn duur voor weinig auto/ruimte etc etc.. en ik weet dat ie gelijk heeft; maar ik vind ze zoooo tof![]()
Dus.
Goeien brainlogic weer
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is... ik ben in shockquote:Paar maanden geleden ook voor zitten kijken, maar ik vind ze (nog) te duur voor zo'n mini auto.
Fijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaa, zo leuk, even met z'n viertjes een blokje om
Ik doe het prima, ik heb echt geen moment het gevoel gehad dat ik pas bevallen ben! Wel sneller moe nog enzo, maar vergeleken met de vorige keer, wat een geluk! Ergste is die stomme druif achter, maar die is ook al aan het slinken
Wat heb je met zijn ballen gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD CIF MAILT TERUG:
[..]
Dit is... ik ben in shock
Hij komt van: Nooit komt hier fiat 500.. te duur dit dat alles.. naar.. 'ik heb ook zitten kijken' waaa![]()
![]()
Misschien is ie mijn godsgruwelijk gezeur zo vreselijk beuquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat heb je met zijn ballen gedaan
Ik denk als je nu komt met een klein goedkoop wijvenautootje, dat hij het doetquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD CIF MAILT TERUG:
[..]
Dit is... ik ben in shock
Hij komt van: Nooit komt hier fiat 500.. te duur dit dat alles.. naar.. 'ik heb ook zitten kijken' waaa![]()
![]()
Ja ik ging bij storingen kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
[..]
Vandaag weer?
Ik blijf lekker thuis vandaag, no way dat ik weer half Brabant door ga crossen in de hoop uiteindelijk thuis aan te komen
Kaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk als je nu komt met een klein goedkoop wijvenautootje, dat hij het doet
Snel, vraag om een Ford Ka![]()
![]()
Eensch, maar gewoon om uit te proberen of hij het doetquote:
Ja true wel; maar van nooit never niet naar dit is al een stap in de goeie richtingquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
hij zegt overigens nog steeds te duur
Dit is echt een cadeau zo iddquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fijn dat je je zo goed voelt! Helpt wel om de ellende van de laatste periode sneller achter je te laten. Bijna alsof je je nooit rot hebt gevoeld![]()
Oh ja, er rijdt niet veel vandaagquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ging bij storingen kijken
Die valt er vanzelf af!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dit is echt een cadeau zo idd
Miss & SQ: yupz
En klaagmensen op fb over te weinig sneeuw op de stoep, whehe![]()
royal sadness
ik ben echt superblij met schone stoepen!
Die zegt zéker weten nee tegen een ford kaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
ALLEEN OM TE KIJKEN OF HIJ HET DOET!
En hem daarna uitlachen omdat Ford Ka
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dit is echt een cadeau zo idd
Miss & SQ: yupz
En klaagmensen op fb over te weinig sneeuw op de stoep, whehe![]()
royal sadness
ik ben echt superblij met schone stoepen!
tot nu toe rijdt de trein die ik wilde nemen gewoonquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh ja, er rijdt niet veel vandaag
Ga je nog wel proberen om naar Amsterdam te gaan?
Dat zei je ook over de fiat 500quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die zegt zéker weten nee tegen een ford ka
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk als je nu komt met een klein goedkoop wijvenautootje, dat hij het doet
Snel, vraag om een Ford Ka![]()
![]()
SHUN!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:44 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind een Ford Ka best leuk
Maar gewoon voor erbij als boodschappenautootje natuurlijk![]()
Want ik heb besloten dat ik later superrijk wordt![]()
Ik hoop het echt, anders mag ik straks nog met mijn kont de lucht in bij de chirurgquote:
Ja, de beloning is heeeel zoet zo hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]voor de druif
Maarvoor de rest
Echt fijn dat het op dit vlak allemaal wél mee mag zitten
Waarheidquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Een Ka is net zo erg als een twingo
Realitycheckquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Over shun gesproken, ik was dus begonnen met kijken naar "Breaking Amish" op TLC, een serie over Amish jongeren die de gemeenschap verlaten en naar New York gaan. Ik wilde wat meer achtergrondinformatie, dus ik ging googlen. Is die hele serie fake
En het ergste is, toen ging ik googlen naar andere realityseries die ik graag kijk....
ALLES IS FAKE
Ghehequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
tot nu toe rijdt de trein die ik wilde nemen gewoon
Ik reis 'om' via Leiden maar dat is op dit moment sneller dan de normale reis via dbosch
Dit dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
Wa is een leuke auto voor er bij... (NEE GEEN KA SCHAAR![]()
)
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen kijken
voor er bij of? Want je hebtg er al tweequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
)
ALFA ROMEO GIULIETTAquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
)
Honey boo boo ook?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Over shun gesproken, ik was dus begonnen met kijken naar "Breaking Amish" op TLC, een serie over Amish jongeren die de gemeenschap verlaten en naar New York gaan. Ik wilde wat meer achtergrondinformatie, dus ik ging googlen. Is die hele serie fake
En het ergste is, toen ging ik googlen naar andere realityseries die ik graag kijk....
ALLES IS FAKE
Ja dat zeiden wij na de 1ste aflevering al... Kan toch niet dat ze daar écht mogen filmen; terwijl ze geshunt worden omdat ze hun kinderen naar school laten gaan... Want het ging er net om dat het contact met de 'buitenwereld' verboden wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
ALLES IS FAKE
Mijn schoonmoeder heeft een Twingoquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Een Ka is net zo erg als een twingo
Owjah die C1 idd ! En de nieuwe peugeot 108 vind ik ook tof; maar die is te nieuw om 2de hands te kunnen kopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:48 schreef Incantrix het volgende:
Maarja, ik kan me sowieso geen leuke kleine auto bedenken, behalve die Fiat idddie C1 kan ik me nog voorstellen dat je die koopt, of een kleinere Alfa. Zei de vrouw met een barrel-station
Mijn moeder ook. Een paarse met vlindertjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft een Twingo
Onderhoudskosten jongeuhhquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet naar kijken dat AR vaak technische kwalen heeft, boeiend
Die Rebecca heeft al een kind en is gescheidenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat zeiden wij na de 1ste aflevering al... Kan toch niet dat ze daar écht mogen filmen; terwijl ze geshunt worden omdat ze hun kinderen naar school laten gaan... Want het ging er net om dat het contact met de 'buitenwereld' verboden was
De auto van cif valt praktisch uit elkaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor er bij of? Want je hebtg er al twee
Dat wist je niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef Miezziej het volgende:
Mijn moeder had een Alfa, sindsdien hoef ik geen Alfa meer
Of ze reed als een debiel, of Alfa heeft slechte bouwkwaliteit
En die blonde, die rare? Welke is dat? Ik vind haar zooooooooooooooo raarquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Rebecca heeft al een kind en is gescheiden
Jeremiah is gescheiden en heeft drie kinderen
De Mennoniet is gescheiden
Kate is fotomodel geweest
Die zijn ook reteduur 2dehandsquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Without heart, we would be mere machines
GOEDEN SLOGAN KOPEN KOPEN KOPEN EINZ
Volvoquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De auto van cif valt praktisch uit elkaarDus die willen we dan vervangen
Rebecca!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die blonde, die rare? Welke is dat? Ik vind haar zooooooooooooooo raar
Loooooolquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Rebecca heeft al een kind en is gescheiden
Jeremiah is gescheiden en heeft drie kinderen
De Mennoniet is gescheiden
Kate is fotomodel geweest
ALS IK VOOR PRETTY WIL PAK IK WEL EEN 500quote:
DIE IS NIET MOOI LIPGLANS WIL DIE OOK EN BJOETIEGLOSS HEEFT DIE MET DR LOGO EROPquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ALS IK VOOR PRETTY WIL PAK IK WEL EEN 500
Alfaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Without heart, we would be mere machines
GOEDEN SLOGAN KOPEN KOPEN KOPEN EINZ
We hoeven geen 2de grote auto zoals mijn voiture hequote:
206 !11!!1 Die wou ik vroeger ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben erg blij met m'n peugeot 206.
Kinderen vertellen dat mijn auto ouder is dan zij
Ja de C30quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We hoeven geen 2de grote auto zoals mijn voiture he
(heeft Volvo eik ook kleine modellen??![]()
![]()
![]()
)
Nee die is ook tof ! *gaat ook kijken*quote:
Oh maar dat is helemaal niet, dat zijn namelijk Audi-rijders!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:55 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb een beetje een "" gevoel bij volvo
Ik rij wss te vaak met mijn vriendHij klaagt altijd over volvo-rijders. Doet een auto iets vreemds, gaat ie kijken.. ZIE JE WEL! HET IS WEER EEN VOLVO! BLABLA VOLVO DIT DAT ALLES
Zo'n gave bakquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
206 !11!!1 Die wou ik vroeger ookWaarom denk ik daar niet aan
*gaat eens prijzen checken*
Nvm die zijn nog meer duur alles dit dat watquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee die is ook tof ! *gaat ook kijken*
Denk ik ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh maar dat is helemaal niet, dat zijn namelijk Audi-rijders!
(en ja dat zei ik al voor we een volvo hadden)
Jouw vriend heeft een Volvo complex!
We hebben al een praktische autoquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga voor een zafira. BurgertruttenautoMaar wel praktisch
Goeden ideequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
GOFFER ik bedenk me net !! Ons buurman zijn pa heeft autogarage en wel vaker Peugeots 206-en e.d. staan!! Waarom vraag ik het niet aan hem of ie iets leuks heeft![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
GOFFER ik bedenk me net !! Ons buurman zijn pa heeft autogarage en wel vaker Peugeots 206-en e.d. staan!! Waarom vraag ik het niet aan hem of ie iets leuks heeft![]()
Dit jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh maar dat is helemaal niet, dat zijn namelijk Audi-rijders!
(en ja dat zei ik al voor we een volvo hadden)
Jouw vriend heeft een Volvo complex!
Wij nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We hebben al een praktische auto
Dat was Daewoo, stay FAR away!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Hij wil een chrysler ofzo (die had hij vroeger). Wat vinden we daarvan?
Ik wil gewoon een mooie auto die het goed doet
Wel gave tractorenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wij niet
Ik rijd een mazda323fen Jodokus heeft 3 tractoren staan waar ik niet bij de pedalen pas
Ik heb wel eens met mijn broer zitten dromen over welke auto's we zouden kopen als we duizend miljoen zouden vinden ergens. Hij kwam op 7, ik op 9 must-havesquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vroeger wilde ik altijd een dodge 200, matzwart
Die staat nog steeds op de lijst, voor als de kinderen groot zijn
een Audi past ook wel bij je rijgedragquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou altijd een mini.... of een fiat 500 dus![]()
![]()
![]()
![]()
En audi vind ik ook gewoon erg mooie wagens
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Zeer enthousiast cif mailen dat we aan buurman kunnen vragen etc etc..
Krijg ik terug: zouden we niet beter eerst kijken voor nieuwe keuken en dan pas auto?
Owjah![]()
Ik lijk spees wel. Zit iets in m'n hoofd dus dan moet het meteen
Kan allebei, maar hoeft niet. Bij Stef had ik nergens last van. Is wel een veel voorkomend ongemak helaasquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar trix krijg je druiven van het zwanger zijn of de bevalling? Of heb jij gewoon pech.
brrrrrrrrrrr![]()
Lollerquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Koop anders ipv een auto een scooter![]()
O wait
Ik rij toch heel degelijk... niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een Audi past ook wel bij je rijgedrag
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Koop anders ipv een auto een scooter![]()
O wait
Daar zou ik dus totaal niet bij stil hebben gestaan, dat dat soort dingen ook nog kunnen. Ik dacht dat uitscheuren en zo wel genoeg ongemak wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kan allebei, maar hoeft niet. Bij Stef had ik nergens last van. Is wel een veel voorkomend ongemak helaas
Er zijn soms echt zulke rare kwalen, dat bedenk je je echt niet. Zo heb ik meer als een jaar gezocht naar een passend paar schoenen na mijn zwangerschap van Stef. Ik dacht dat mijn poten dikker waren geworden (ik zocht laarzen) maar ik kwam er dus na een jaar achter dat je voeten gewoon blijvend groter kunnen worden. Iets met verweking ofzo, door die hormonen verweekt niet alleen je bekken, maar alle gewrichten en zulks. Dat lees je dus nergensquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar zou ik dus totaal niet bij stil hebben gestaan, dat dat soort dingen ook nog kunnen. Ik dacht dat uitscheuren en zo wel genoeg ongemak was
Voeten groter als in dikker maar niet een maat groter? Dat is wel echt klote jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er zijn soms echt zulke rare kwalen, dat bedenk je je echt niet. Zo heb ik meer als een jaar gezocht naar een passend paar schoenen na mijn zwangerschap van Stef. Ik dacht dat mijn poten dikker waren geworden (ik zocht laarzen) maar ik kwam er dus na een jaar achter dat je voeten gewoon blijvend groter kunnen worden. Iets met verweking ofzo, door die hormonen verweekt niet alleen je bekken, maar alle gewrichten en zulks. Dat lees je dus nergens
Maar je hebt zelden alle kwalen hoor. Maar het kan.
Vrijwel iedereen die ik ken die een kind gebaard heeft, heeft nu een grotere schoenmaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voeten groter als in dikker maar niet een maat groter? Dat is wel echt klote ja
Nee, gewoon echt een maat groter, een slimme schoenverkoopster paktezo'n meet-ding erbij en mijn maat is echt veranderd. Buh-bye oude schoenenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voeten groter als in dikker maar niet een maat groter? Dat is wel echt klote ja
Echt? Ik wist dat dus echt niet he! Frustrerend winkelen, niet normaal! Vooral als je echtecht nieuwe schoenen nodig hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die ik ken die een kind gebaard heeft, heeft nu een grotere schoenmaat!!!
Hmm okquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die ik ken die een kind gebaard heeft, heeft nu een grotere schoenmaat!!!
AL MIJN SCHOENENquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet snel zwanger worden, dan krijg ik ook grotere voeten![]()
(Maat 36, en vaak zijn maat 36 pumps enzo te groot/wijd)
Ik ben van geen naar misschien gegaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar jij wil toch geen kids dus problem solved
Maar je hebt niet dat als maat 39 te klein is bijvoorbeeld dat je dan een maat 40 past? Dat zou ik namelijk gewoon doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt? Ik wist dat dus echt niet he! Frustrerend winkelen, niet normaal! Vooral als je echtecht nieuwe schoenen nodig hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben van geen naar misschien gegaan
Ja ik zou ook een maat groter proberen. En me dan verwonderen hoe dat in godsnaam mogelijk is als die wel pastquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt niet dat als maat 39 te klein is bijvoorbeeld dat je dan een maat 40 past? Dat zou ik namelijk gewoon doen
Als het aan brum ligtquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof jij binnen nu en 5 jaar gaat baren
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:07 schreef Incantrix het volgende:
Kan alleen best zijn dat je dan dus met 1 maat 36 of 36,5 en 1 maat 37-voet eindigt
Dan neem ik 2 kinderen, 2x grotere voetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:07 schreef Incantrix het volgende:
Kan alleen best zijn dat je dan dus met 1 maat 36 of 36,5 en 1 maat 37-voet eindigt
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaat dat dan ook door? Dat je na een tweede kind nog grotere voeten krijgt?
*mental image van mensen met 8 kinderen*
Mijn lampje ging nogal sloom aan, ik dacht dat het aan mijn wreef lag omdat ik dus telkens laarzen paste. Pas toen ik gympen van mijn gebruikelijke merk ging kopen en mijn eigen maat daarmee ook ineens niet paste dacht ik 'hum'quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt niet dat als maat 39 te klein is bijvoorbeeld dat je dan een maat 40 past? Dat zou ik namelijk gewoon doen
Daar geloof ik niks vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga gewoon de pijn verbijten als het me gebeurt
Dat je 1 maat 36 en 1 maat 38 voet hebtquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan neem ik 2 kinderen, 2x grotere voeten
Daar moet ik nog onderzoek naar doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan neem ik 2 kinderen, 2x grotere voeten
Lolquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je 1 maat 36 en 1 maat 38 voet hebt![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je 1 maat 36 en 1 maat 38 voet hebt![]()
![]()
Ben heel benieuwd naar je bevindingenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar moet ik nog onderzoek naar doen
kinderen neem je niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kinderen nemen om grotere voeten te krijgen
Wel als je het alleen doet voor grotere voetenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar je bevindingen
moet je naar van die fetisjwinkelsquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ai, dat wordt dan lastig ja
Ach, ik moest regelmatig naar de kinderafdelingquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je naar van die fetisjwinkels
Doorzichtige plateau's van 4 cm hoog ftwquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je naar van die fetisjwinkels
kun je wel lellie kellie schoenen aanquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ach, ik moest regelmatig naar de kinderafdeling
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je wel lellie kellie schoenen aan
Sow, das op tijd ja!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
en weg was mijn lunch.
Dit wordt een lange dag. En ik kan ook niet echt gaan wandelen want er zit geen profiel onder mijn schoenen
Pull yourself together woman!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
en weg was mijn lunch.
Dit wordt een lange dag. En ik kan ook niet echt gaan wandelen want er zit geen profiel onder mijn schoenen
Naar de wc op de tigste verdieping en dan met de trap gaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pull yourself together woman!
Rondjes door het gebouw lopen? Nee?
pull myself together?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pull yourself together woman!
Rondjes door het gebouw lopen? Nee?
We hebben maar drie verdiepingenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Naar de wc op de tigste verdieping en dan met de trap gaan
Is de uitdrukking niet zo? Faal ik weer?quote:
nee, ik vraag me gewoon af wat ik verkeerd deedquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is de uitdrukking niet zo? Faal ik weer?
Ohquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hebben maar drie verdiepingen![]()
Ach komt wel goed, gewoon water drinken. Ik heb toch niks meer te eten dus het is niet alsof ik mezelf kan overeten.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh
Ik neem meestal een extra mandarijn mee of zo, als extra eten voor op 'honger'dagen. En dan ben ik trots als ik hem niet op heb
Tuurlijk, ik heb weinig keuzequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ik maakte me al zorgen om mijn eigen taalvaardigheid![]()
Als in: kom op, hou het bij elkaar, je kunt het, geen paniek, doorzetten
Ja maar het leek net alsof je me ergens voor wilde behoeden terwijl dat heul niet nodig is want ik heb velen wilskrachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK BEDOELDE HET HEUL LIEF HOOR![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is hip en kek en pittigquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
er loopt hier een stevige vrouw rond in een driekwartsbroek met laarzen. Ik snap het niet, nooit gedaan. Waarom dragen mensen driekwartsbroeken met laarzen??
Maar het is een leuke intelligente jonge vrouwquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is hip en kek en pittig
Te dikke kuiten voor een skinny + laarzen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
er loopt hier een stevige vrouw rond in een driekwartsbroek met laarzen. Ik snap het niet, nooit gedaan. Waarom dragen mensen driekwartsbroeken met laarzen??
Jij hebt van nature een goed hoofdquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar het leek net alsof je me ergens voor wilde behoeden terwijl dat heul niet nodig is want ik heb velen wilskracht
Maar ik geef toe, het is niet altijd makkelijk
Was ik maar gewoon van nature slank
Dat is zo lelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt van nature een goed hoofd![]()
Slanke mensen met een rotkop zullen nooit een goed hoofd krijgen, tenzij ze flink betalen![]()
Of ben ik nu in clichés aan het praten?
Anyway, de boodschap die ik wil geven is dat ik je steun, zullen we het daar maar op houden?
Je kan toch gewoon een lange broek aan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Te dikke kuiten voor een skinny + laarzen?
Ik ben heel bang dat die mensen oprecht denken dat het mooi isquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een lange broek aan?
Combinatiequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hont heeft diaree. Zou dat komen door al dat sneeuwhappen of doordat hij het gisteren de hele dag heeft opgehouden omdat hij het niet in de sneeuw durfde?
heeft ie gele sneeuw gegeten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hont heeft diaree. Zou dat komen door al dat sneeuwhappen of doordat hij het gisteren de hele dag heeft opgehouden omdat hij het niet in de sneeuw durfde?
Neen, maar sinds in de sneeuw duidelijk zichtbaar is waar de honten pissen valt het me wel op hoe vaak hij aan z'n eigen pis staat te ruikenquote:
Over laarzen heen wel. Een gewone lange broek met wat wijdere pijpen is meestal nie zo handig om in je laarzen te proppen..quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een lange broek aan?
Je hoeft je broek toch niet in je laarzen te proppen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Over laarzen heen wel. Een gewone lange broek met wat wijdere pijpen is meestal nie zo handig om in je laarzen te proppen..
Maar misschien denken ze inderdaad dat het gewoon mooi staat of zo
Sommige mensen willen dat per se, want modequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hoeft je broek toch niet in je laarzen te proppen?
Dat is een belangrijke bezigheidquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, maar sinds in de sneeuw duidelijk zichtbaar is waar de honten pissen valt het me wel op hoe vaak hij aan z'n eigen pis staat te ruiken
Je wilt niet weten hoeveel mensen daar eigenwijs in zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik die keuze hadquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen daar eigenwijs in zijn![]()
Dan heb je een schoen waarvan je weet dat het model klein uitvalt, en toch eigenwijs zijn en ook gewoon vertikken om de grotere schoenmaat te passen.
Ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik die keuze had!
Oh dat wil ik best geloven, mensen zijn raarquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen daar eigenwijs in zijn![]()
Dan heb je een schoen waarvan je weet dat het model klein uitvalt, en toch eigenwijs zijn en ook gewoon vertikken om de grotere schoenmaat te passen.
Bij ons in de tuin ligt ongeveer 15 cm. En op straat een witte/bruinige laag want platgereden door auto's. En binnen lekker warm want verwarming staat te loeienquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:32 schreef megamandy het volgende:
Hier is helemaal geen sneeuwdeken![]()
In de tuin ligt misschien net 5cm maar op de straat dus bijna niets.
Gaande katten daar eigenlijk niet achteraan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons in de tuin ligt ongeveer 15 cm. En op straat een witte/bruinige laag want platgereden door auto's. En binnen lekker warm want verwarming staat te loeien
En baardagaam wil uit z'n terrarium volgens mij maar ik ben nog steeds een beetje bang voor dat beest dus durf hem er niet uit te halen
quote:Geachte klant,
De van uw rekening overgemaakte betaling van 1.000,00 EUR kan niet op de rekening van de ontvanger worden bijgeschreven.
Het bedrag werd niet overgemaakt op aanvraag van de ontvanger, die ons verzocht heeft het geld naar uw rekening te retourneren in verband met de openstaande klacht.
Om de klacht te bekijken en erop te reageren klik alstublieft op deze verwijzing.
Blijft de klacht onbehandeld, dan wordt er een eis door de ontvanger bij de rechtbank ingediend.
Hoogachtend,
Advocatenkantoor Smith and Jackson
Zolang ie in z'n terrarium zit, kunnen ze er niet bijquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gaande katten daar eigenlijk niet achteraan?
ik neem ook geen boek meequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stervende hoeren
Boek voor in de trein vergeten
Die zijn heul niet eng! Beetje in z'n nek en onder z'n kop kroelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons in de tuin ligt ongeveer 15 cm. En op straat een witte/bruinige laag want platgereden door auto's. En binnen lekker warm want verwarming staat te loeien
En baardagaam wil uit z'n terrarium volgens mij maar ik ben nog steeds een beetje bang voor dat beest dus durf hem er niet uit te halen
weet ik tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een uur alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |