abonnement Unibet Coolblue
pi_5679316
Errug lekker.
  vrijdag 6 september 2002 @ 08:31:46 #152
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_5680540
Moe, zo naar school door slapen.
pi_5680570
quote:
Op donderdag 05 september 2002 23:10 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Ik las gister toevallig een oud topic van je... Gebruik je nog steeds Lithium? En hoe werkt het?
M'n psycholoog vroeg me om wat info op te zoeken over MDS, de gevolgen en de remedie. Zodoende kwam ik bij jouw topic uit. Ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar even met ctrl-f gezocht op Lithium om zo de belangrijkste informatie eruit te pikken.


Ja ik gebruik nog steeds Lithium.

Nu na bijna een jaar zit ik voor het eerst op een goede spiegel en hoeft er niet meer zo vaak geprikt te worden.

Ik heb eerst een uitgebreid lichamelijk onderzoek gehad voor ik het mocht gaan gebruiken. Het is idd. nogal agressief spul.

Mijn hart, lever, nieren en schildklier functie zijn getest evenals wat bloed testen.

De bijwerkingen: ik heb zelf bij iedere ophoging van de dosering, zoeken naar de juiste, een vreselijke misselijkheid ervaren die dagen bleef hangen. Ook kreeg ik last van mijn darmen en maag.

Ik heb nu vooral erg veel last van dorst, droge mond en trillende handen.

Ik gebruik het samen met een anti depressiva omdat, uit eerder gebruik is dat gebleken, ik erg depressief word van Lithium alleen. Deze combinatie bevalt nu goed maar zoals ik al zei met de nodige bijwerkingen en ook risico's voor je lichaam.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5680691
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 08:37 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja ik gebruik nog steeds Lithium.

Nu na bijna een jaar zit ik voor het eerst op een goede spiegel en hoeft er niet meer zo vaak geprikt te worden.

Ik heb eerst een uitgebreid lichamelijk onderzoek gehad voor ik het mocht gaan gebruiken. Het is idd. nogal agressief spul.

Mijn hart, lever, nieren en schildklier functie zijn getest evenals wat bloed testen.

De bijwerkingen: ik heb zelf bij iedere ophoging van de dosering, zoeken naar de juiste, een vreselijke misselijkheid ervaren die dagen bleef hangen. Ook kreeg ik last van mijn darmen en maag.

Ik heb nu vooral erg veel last van dorst, droge mond en trillende handen.

Ik gebruik het samen met een anti depressiva omdat, uit eerder gebruik is dat gebleken, ik erg depressief word van Lithium alleen. Deze combinatie bevalt nu goed maar zoals ik al zei met de nodige bijwerkingen en ook risico's voor je lichaam.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.


Hmmz... *ril* Als ik dit zo lees kan ik me niet voorstellen dat ik het uit zou houden... Ik vond AD al verschrikkelijk!

Heeeeeeel veel sterkte met je behandeling!

pi_5680706
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 09:15 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Hmmz... *ril* Als ik dit zo lees kan ik me niet voorstellen dat ik het uit zou houden... Ik vond AD al verschrikkelijk!

Heeeeeeel veel sterkte met je behandeling!


Ik vind het ook vreselijk, maar ik moet toch iets als ik mijn leven niet wil laten verzieken door continue depressies en manien?

Op deze manier hoop ik dat het redelijk onder controle en binnen de perken blijft.

Ik hoop dat jij ook iets vind waarmee je goed kan functioneren.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5680758
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 09:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik vind het ook vreselijk, maar ik moet toch iets als ik mijn leven niet wil laten verzieken door continue depressies en manien?

Op deze manier hoop ik dat het redelijk onder controle en binnen de perken blijft.

Ik hoop dat jij ook iets vind waarmee je goed kan functioneren.


Ik kan natuurlijk niet voor jou beoordelen wat goed is... Maar wel denk ik dat ik er liever niet meer ben dan dat ik zo'n behandeling moet ondergaan.
Leven met depressies en manien is niet te doen, maar zo'n behandeling sloopt je toch ook lijkt me.

Op het moment gaat het gewoon goed met mij, dus weinig reden tot medicatie. Ik heb met m'n psycholoog afgesproken dat ik hem zou bellen als het weer minder gaat. Dan heeft hij misschien ook wat beter inzicht in de situatie.
Want de afgelopen keren dat ik geweest ben was er niets aan de hand, dat schiet dus ook niet op.

pi_5680783
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 09:38 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk niet voor jou beoordelen wat goed is... Maar wel denk ik dat ik er liever niet meer ben dan dat ik zo'n behandeling moet ondergaan.
Leven met depressies en manien is niet te doen, maar zo'n behandeling sloopt je toch ook lijkt me.


Ieder zijn keus natuurlijk. Een paar jaar geleden wilde ik ook niets nemen en als ik het deed stopte ik weer heel snel met alle gevolgen van dien. Ik had toen ook niets om voor door te gaan, behalve mezelf maar dat zag ik toen niet. Nu ben ik getrouwd, heb fijne vrienden en heerlijk eigen huis, mijn kattebeesten, redelijke baan. Ik heb nu iets om voor door te gaan.!

En het is zwaar voor je lichaam maar als ik voor mezelf alle voors en tegens tegen elkaar afzet kom ik maar op 1 conclusie uit: wil ik normaal kunnen leven dat moet ik die zooi slikken en de negatieve kanten er maar van accepteren.

quote:
Op het moment gaat het gewoon goed met mij, dus weinig reden tot medicatie. Ik heb met m'n psycholoog afgesproken dat ik hem zou bellen als het weer minder gaat. Dan heeft hij misschien ook wat beter inzicht in de situatie.
Want de afgelopen keren dat ik geweest ben was er niets aan de hand, dat schiet dus ook niet op.
Moet je wel echt bellen als het mis gaat Heb ik ook zo vaak beloofd en deed er nooit iets mee. Maar dat is ook veranderd.

ik hoop dat het nog heel lang goed mag gaan met je.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 6 september 2002 @ 10:59:31 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5681059
Heb weer ontiegelijke last van mn blaas. Ben stout geweest gisteren in de auto
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 6 september 2002 @ 11:00:36 #159
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_5681068
Wel lekker eigenlijk
Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
  vrijdag 6 september 2002 @ 11:03:20 #160
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_5681104
Ik voel me.... ehh...
ja, zo ongeveer
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:15:38 #161
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5682105
Sneaky. Ben nu met een pc van mijn werk waar eigenlijk niet mee geinternet mag worden, toch even aan het spieken hier .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5682126
Fucked up!.
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:56:48 #163
15264 Wolffheart
[i]So seek the wolff in thysel
pi_5682694
Nog steeds KUT!

misschien is het morgen beter ?!

Times Fun When Your Having Flies
  vrijdag 6 september 2002 @ 13:02:31 #164
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_5682793
apart van wat darmkrampjes na een veel te vette gehaktbal wel lekker eigenlijk..

bijna weekend.. hiep hoi

pi_5682819
god zij dank is het bijna weekend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 6 september 2002 @ 13:30:12 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5683189
Ahhh yes, na 'n ibuprofen, warme sokken en 'n fles Evian voel ik me al beter en ga ik straks boodschapjes doen bij de suup.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_5683396
Haat, haat, haaaaaaaaat....buitensporige haat en sarcasme.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5684336
Depressief, verdrietig, energieloos en zoals bijna altijd heel erg moe.
#geen
pi_5686739
Buitengewoon GOED!!
pi_5686845
Moe, ik wil gewoon relaxen, beetje muziek luisteren en liggen, nergens aan denken, of wat filosoferen... en vooral door niemand gestoord worden. Ik ben al zo lang niet echt alleen geweest...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5686974
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 18:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Moe, ik wil gewoon relaxen, beetje muziek luisteren en liggen, nergens aan denken, of wat filosoferen... en vooral door niemand gestoord worden. Ik ben al zo lang niet echt alleen geweest...

Zullen we ruilen? Ik ben te vaak alleen!

pi_5686991
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 18:25 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Zullen we ruilen? Ik ben te vaak alleen!


Ik denk niet dat jij wat aan het gezelschap van mijn vriend hebt
Ik wil heel graag bij hem zijn... maar dan moet ik weer praten of luisteren, of erger, dingen doen
Nee, niet doordenken.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 6 september 2002 @ 21:55:12 #173
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_5691170
Ik voel me echt super !!.........pas geleden een leuke meid ontmoet die ik vanavond voor de 3e keer zie.( vlinders in de buik)

Ik heb het idee dat het wel wat gaat worden, dat merk ik gewoon op de manier waarop ze reageert en naar me terugkijkt.

So wish me luck!

ALarm generale!!
pi_5692902
Ik vraag mij af of ik nou vreselijk moe ben, of dat ik over dat punt heen ben en er weer een tijdje tegenaan kan. Waarschijnlijk ga ik dit vraagstuk oplossen door mijn hoofd op een kussen te leggen en te wachten op een reactie of een wekker...

Afgezien hiervan voel ik me misselijk. Mijn lichaam en ik zijn het niet eens over hoe je je moet voelen bij een serieus slaaptekort en een onregelmatige voedsel inname...

The prettiest people do the ugliest things
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')