heb 2 tentamens maar kan daarna wel komen als dat mag van sjaan natuurlichquote:
maar dan zit je al in amsterdam he?>quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Diconnected het volgende:
Vleesch
Ik eet vanavond pasta carbonara met champignons
[..]
heb 2 tentamens maar kan daarna wel komen als dat mag van sjaan natuurlich
Als jullie zeggen hoe laat kan ik me wel aanpassen. Tenzij heel vroegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Mirjam het volgende:
waar ik me afvraag of dico ook bij sjaan gaat derpen
Ja ik moet dat ook gewoon negeren, het is niet ekte ekte honger meer aOMNOMNOMNONMOMNOM EAT EVERYTHINGquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook honger trouwens, maar ik heb altijd honger
is het een beetje te doen, met het OV naar sjaan? ik heb al honderdmiljoenmiljard jaar niet met de trein gereisdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jullie zeggen hoe laat kan ik me wel aanpassen. Tenzij heel vroegMaar wil je dat ik via Leiden kom?
Geen idee via leidenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is het een beetje te doen, met het OV naar sjaan? ik heb al honderdmiljoenmiljard jaar niet met de trein gereisd
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Diconnected het volgende:
Vleesch
Ik eet vanavond pasta carbonara met champignons
[..]
heb 2 tentamens maar kan daarna wel komen als dat mag van sjaan natuurlich
Yepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's toch gewoon trein naar CS en dan tram?
Ja dat. Ik moet ook eigenlijk niet thuis werken want dan kan ik pindakaaspotten uitlepelen enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik moet dat ook gewoon negeren, het is niet ekte ekte honger meer aOMNOMNOMNONMOMNOM EAT EVERYTHING
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ERMAHGERD ONBEPERKT SUSHIquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
We moeten morgen wel ff kijken wat we met eten doen dan.
1) Ik heb niets in huis
2) Ik moet in de ochtend snel filmen voordat jullie er zijn
DUS WE HALEN WEL WAT ERGENS!
I does not knowquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's toch gewoon trein naar CS en dan tram?
joah, eerste tentamen is om 10u. de trein komt aan om 8.27 op Leidonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar dan zit je al in amsterdam he?>
I haz redelijk geheugen.quote:
O nee dat heb ik dan niet... ook al ligt de kast vol met chips koeken alles; dan blijf ik er vanafquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat. Ik moet ook eigenlijk niet thuis werken want dan kan ik pindakaaspotten uitlepelen enzo
ermahgerd ik dacht ergens in de middag ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
joah, eerste tentamen is om 10u. de trein komt aan om 8.27 op Leidon9.02 op A'dam Centraal
dan ben ik iig op tijd weg, had gister ook al half uur vertraging namelijk
We hebben een speesje die niet echt sushi kent en we hebben mensjes met weinig centjes, dus lijkt mij nite heel handig.quote:
het was ook geen geheel serieuze opmerking hihiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We hebben een speesje die niet echt sushi kent en we hebben mensjes met weinig centjes, dus lijkt mij nite heel handig.
Tante til daarentegen is maar 7 euro per maaltijd
ermahgerd dat doe ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat. Ik moet ook eigenlijk niet thuis werken want dan kan ik pindakaaspotten uitlepelen enzo
DOOD.quote:
Hoe laat wil jij gaan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ik dacht ergens in de middag ofzo
dan wacht ik op de optie van spees
SUSHI IS VERDORIE ALTIJD SERIEUS MIR!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het was ook geen geheel serieuze opmerking hihi
ik kan het 99% van de tijd prima negeren. Alleen die ene procent hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dat heb ik dan niet... ook al ligt de kast vol met chips koeken alles; dan blijf ik er vanaf
Ik wil wél sushi proberen op zichquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We hebben een speesje die niet echt sushi kent en we hebben mensjes met weinig centjes, dus lijkt mij nite heel handig.
Tante til daarentegen is maar 7 euro per maaltijd
EET ALLES DIT DATquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het 99% van de tijd prima negeren. Alleen die ene procent he
Ja nee da's gezond.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
Maar das meer omdat velen kilo's kwijt in zo kort mogelijk periode![]()
![]()
![]()
hehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ik dacht ergens in de middag ofzo
dan wacht ik op de optie van spees
Korting is pas vanaf 09u geldig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
joah, eerste tentamen is om 10u. de trein komt aan om 8.27 op Leidon9.02 op A'dam Centraal
dan ben ik iig op tijd weg, had gister ook al half uur vertraging namelijk
Dat is toch alleen met een zoeen kortingskaart. Ik heb altijd korting met studeten ovquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Korting is pas vanaf 09u geldig.
hihiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SUSHI IS VERDORIE ALTIJD SERIEUS MIR!
oja fuquequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Korting is pas vanaf 09u geldig.
Meereiskorting voor Mirjam heb ik het dan ook overquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch alleen met een zoeen kortingskaart. Ik heb altijd korting met studeten ov
Drink meteen liter water alles !!1!!!1 Nee?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het 99% van de tijd prima negeren. Alleen die ene procent he
HOE LAAT DANquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
JULLIE ZIJN NIET OM 9 UUR IN DE OCHTEND AL WELKOM
IK WAS NET VAN PLAN OM OM HALF NEGEN OP DE STOEP TE STAANquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
JULLIE ZIJN NIET OM 9 UUR IN DE OCHTEND AL WELKOM
Oh okeeequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meereiskorting voor Mirjam heb ik het dan ook over
Priem en gezond in 1 zinquote:
DEFINIEER DAARNAquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik film in de ochtend en daarna zijn jullie welkom
als je koopt pak dan Amoy, GEEN CONIMEXquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
brum wil runderreepjes met roerbakgroenten (BONUS EINZ) en dan een sausje. Ga ik een saujse kopen of ga ik zelf iets maken
woksaus sesam-ketjapquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
brum wil runderreepjes met roerbakgroenten (BONUS EINZ) en dan een sausje. Ga ik een saujse kopen of ga ik zelf iets maken
IK WIL HELEMAAL NIET DAT JIJ KOMT GA WEGquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef Diconnected het volgende:
ik ben max 14.30 klaar op school, en dan ga ik door naar sjaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zeurtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook Sushi. Maar volgens M. ben ik het niet waard want ik eet niet zoveel als hem, nee hij eet dan ook 5x wat een normaal iemand in zo'n tent zou etenIk eet 1 of 2 handrolls, hij eet er minimaal 5 etc.
Dan ga je niet naar een all you can vreet, opgelost slotje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook Sushi. Maar volgens M. ben ik het niet waard want ik eet niet zoveel als hem, nee hij eet dan ook 5x wat een normaal iemand in zo'n tent zou etenIk eet 1 of 2 handrolls, hij eet er minimaal 5 etc.
+datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je koopt pak dan Amoy, GEEN CONIMEX
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK WIL HELEMAAL NIET DAT JIJ KOMT GA WEG
KATTENMANDJE VOOR JOU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
why?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je koopt pak dan Amoy, GEEN CONIMEX
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK WIL HELEMAAL NIET DAT JIJ KOMT GA WEG
jamaar ik ben episch en jij wou mij soberso zien dezon week dus je krijgt je zin ook nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.
Conimex sausjes zijn ongeveer 70% suiker en nee, dat is niet overdrevenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
why?![]()
neinz dit is geen kutopmerking ik ben benieuwd
Je had me vorig jaar moeten zien crashen met den trouwquote:
omdat Amoy beter smaakt en is goedkoperquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
why?![]()
neinz dit is geen kutopmerking ik ben benieuwd
Ok goeden redenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Conimex sausjes zijn ongeveer 70% suiker en nee, dat is niet overdreven
Nog beteren redenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omdat Amoy beter smaakt en is goedkoper
Serieus? 't Is maar goed dat ik dat niet wist danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je had me vorig jaar moeten zien crashen met den trouwToen ging ik de hele dag niet eten; behalve 's avonds... en alleen maar water drinken.... 4 kilo in 1 week wat
Dat was echt fantastisch
![]()
ermahgerd ok.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik stel voor dat ik om 12.09 de trein neem, dan ben ik om 13.25 op leiden centraal en dan zijn wel om 14.06 op a'dam centraal
Primaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik stel voor dat ik om 12.09 de trein neem, dan ben ik om 13.25 op leiden centraal en dan zijn wel om 14.06 op a'dam centraal
WAT ETEN WEquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
MENSEN DIE VRAGEN OF IK AL EEN EETTAFEL HEB OF DAAR OPMERKING OVER MAKEN ZIJN NIET WELKOM!
en we kunnen met z'n allen ook weer terugquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
18 minquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ok.
en hoelang is het trammen?
20MINquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ok.
yayquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en we kunnen met z'n allen ook weer terug
Gij annorect!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je had me vorig jaar moeten zien crashen met den trouwToen ging ik de hele dag niet eten; behalve 's avonds... en alleen maar water drinken.... 4 kilo in 1 week wat
Dat was echt fantastisch
![]()
Als ik een eettafel zou hebben zou daar alleen maar rotzooi op komen te liggen. En eraan eten zou misschien twee keer in het jaar gebeurenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
MENSEN DIE VRAGEN OF IK AL EEN EETTAFEL HEB OF DAAR OPMERKING OVER MAKEN ZIJN NIET WELKOM!
IK WIL NIET MET JOUquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en we kunnen met z'n allen ook weer terug
half uurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ok.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus? 't Is maar goed dat ik dat niet wist dan
Echt? Lol ik pakte ook altijd Conimex dingesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Conimex sausjes zijn ongeveer 70% suiker en nee, dat is niet overdreven
Ja maar ik weet niet hoe je dan met korting moetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en met jou kan ik met korting toch?
moet m wel ff opladen
Het schijnt dat je dat erop kan laden bij zo'n kaartjesautomaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe je dan met korting moet
erm ik koop gewoon een kaartjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je kan dan beter gewoon los kaartje kopen met 40% kortingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en met jou kan ik met korting toch?
moet m wel ff opladen
Ik stap niet uit dus dat moet mir ff uitzoeken, trein rijdt nl 2 minuten later weer wegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je dat erop kan laden bij zo'n kaartjesautomaat.
je kan ook nog alleen druiven en kiwi eten zodat je aan de diarree gaat, nog meer kilo's OLEEquote:
quote:
Meld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik een eettafel zou hebben zou daar alleen maar rotzooi op komen te liggen. En eraan eten zou misschien twee keer in het jaar gebeuren
app me ff de precieze gegevens van de trein, ook welk spoor ik moet wezen enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stap niet uit dus dat moet mir ff uitzoeken, trein rijdt nl 2 minuten later weer weg
IK WEL!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan morgen nog veranderen want NS welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
app me ff de precieze gegevens van de trein, ook welk spoor ik moet wezen enzo
Mijn klok en klepel was niet ongefundeerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
IK WEL!
ov-chipkaart voor de kaartjesautomaat houden, en dan staat er een optie "samenreiskorting", die moet je dan op je kaart zetten. Dat is dan geldig voor een enkeltje, dus de eerstvolgende keer dat je inlogt en dat gaat er automatisch weer "af" als je weer uitlogt.
Ik zou toch moeten weten hoe hard jij faalt in eten, maar je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Was ook zeer goed voor mijn vitamine B tekort trouwens
Velen vitamienen slikken alles.
Overigens is er toen kort weer een 3-tal kilo bijgekomen en bleef ik daarop stabiel.. Tot euh november ergens vorig jaar en ik een VREET ALLES DIT DAT had en er 8 kilo bij kwam
maar doe toch maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan morgen nog veranderen want NS wel
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn klok en klepel was niet ongefundeerd.
Nou wat ik dan at 's avonds maakte me dan niet uit.. Dus dan kon dat ook friet e.d. zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook nog alleen druiven en kiwi eten zodat je aan de diarree gaat, nog meer kilo's OLEE
+1quote:
Ik had er ergens wat over opgevangen, maar nog niet verder naar gekeken. Wel goede kennis om te hebben, einz.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Achter gekomen toen ik met mijn tante een paar dagen in Amsterdam was, toen wilde we de ov-chipkaart activeren voor de NS en toen ik die optie ook op de automaat staan.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou wat ik dan at 's avonds maakte me dan niet uit.. Dus dan kon dat ook friet e.d. zijnAls ik overdag maar niks at. Alhoewel dat ook een zeer fantastisch idee lijkt
Eat only grapes
[..]
+1
Als je heel de dag niks eet en dan frituur gaat halen wil het ook wel met die diarreequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou wat ik dan at 's avonds maakte me dan niet uit.. Dus dan kon dat ook friet e.d. zijnAls ik overdag maar niks at. Alhoewel dat ook een zeer fantastisch idee lijkt
Eat only grapes
[..]
+1
Voor mijzelf koop ik nog altijd papieren kaartjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had er ergens wat over opgevangen, maar nog niet verder naar gekeken. Wel goede kennis om te hebben, einz.
Nee daar heb ik dan niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je heel de dag niks eet en dan frituur gaat halen wil het ook wel met die diarree
Hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heeft Priem stiekem ook best issues.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heeft Priem stiekem ook best issues.
ehrmahgerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
collega meegenomen uit oostenrijk
Ik denk dat ze daar hendig in paste, maar in d'r kop had zitten dat alleen 55 kilo een acceptabel trouwgewicht was o.i.d.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga echt nooit crash dieten, ook niet om in een trouwjurk te passen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar hendig in paste, maar in d'r kop had zitten dat alleen 55 kilo een acceptabel trouwgewicht was o.i.d.
Klopt dat Priem?
halve kiloquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel druiven moet ik eten voor ik diarree krijg?
ik zeg rijsttafel maken met zn allenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eis voor morgen wel iets te eten wat niet met 24523545 kcal is, trouwens
You snap me so perfectlyquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar hendig in paste, maar in d'r kop had zitten dat alleen 55 kilo een acceptabel trouwgewicht was o.i.d.
Klopt dat Priem?
zolang je normale porties eet kunnen de meeste dingen weinig kwaad hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eis voor morgen wel iets te eten wat niet met 24523545 kcal is, trouwens
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You snap me so perfectly
M'n doel was 55 kg en in m'n hoofd mķest ik die gewoon halenDus dat betekende uiteindelijk een 3.5 kg afvallen de laatste week euh.. tjah
I know her so wellquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You snap me so perfectly
M'n doel was 55 kg en in m'n hoofd mķest ik die gewoon halenDus dat betekende uiteindelijk een 3.5 kg afvallen de laatste week euh.. tjah
dat kan nooit gezond zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You snap me so perfectly
op zulke dingen doelde ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je normale porties eet kunnen de meeste dingen weinig kwaad hoor.
JE moet wel wegblijven van de kapsalons etc
Dat wil ook wel ja. Er zijn velen opties. Een flesje Bertolli atten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je diaree wil moet je gewoon een pakje suikervrije kauwgum of een zakje suikervrije drop opeten
Serieus?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You snap me so perfectly
Ew.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wil ook wel ja. Er zijn velen opties. Een flesje Bertolli atten bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit er hier iemand die geen debiele aid-issues heeft eigenlijk?
Ik kom van jaren geen lunch eten. Ik eet nu al een x aantal maanden gewoon lunch en probeer fruit tussendoor te eten alles. Dus imho doe ik het heul niet zo slecht meer als toenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar seriously Priem, eet je nou zo omdat je denkt dat je er slank van wordt of ben je gewoon te lam om beter te eten?
Ik vreet alleen teveel zooi, verder valt het best mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit er hier iemand die geen debiele aid-issues heeft eigenlijk?
Ja en met welk doel? Slank blijven of lam zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kom van jaren geen lunch eten. Ik eet nu al een x aantal maanden gewoon lunch en probeer fruit tussendoor te eten alles. Dus imho doe ik het heul niet zo slecht meer als toen
Enige wat ik niet doe is ontbijten.... Tjah
Jaja, WE HEBBEN DIE FOTO VAN JOU MET DAT ZAKJE CHIPS ALLEMAAL GEZIEN!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vreet alleen teveel zooi, verder valt het best mee.
Ja wellicht ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Die 3,5 kilo van Priem was ook voornamelijk vocht, het is bijna onmogelijk om 3,5 kilo vet of spier te verliezen in een week als je niet gigantisch obees bent, dat maakt het nog grappiger eigenlijk
EET ALLE CHIPSquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaja, WE HEBBEN DIE FOTO VAN JOU MET DAT ZAKJE CHIPS ALLEMAAL GEZIEN!![]()
![]()
En je weegt 2 tot 3 keer per dagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een gigantische calorieen obsessie. Ik vreet er OF 7000 op een dag omdat ik ze niet wil weten, OF 1000 omdat ik elke kruimel afweeg.![]()
Hoe bedoel je? Nu let ik gewoon op wat ik eet en wil ik gewoon wat op gewicht blijven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en met welk doel? Slank blijven of lam zijn?
ik weeg zelfs m'n kots.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En je weegt 2 tot 3 keer per dag
quote:
+1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga vooral zooi vreten als ik me verveel.
En je poep? Dat gebeurt heul veel vaker..quote:
Ik nierk alleen expres als het me dwars zit. Ik kan het namelijk wel opwekken. Niet om kcals te lozenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En je poep? Dat gebeurt heul veel vaker..
Tenzij expres nierken uiteraard.
Zorgen dat er niets is helpt.quote:
Dan ben je op dat gebied normaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik nierk alleen expres als het me dwars zit. Ik kan het namelijk wel opwekken. Niet om kcals te lozen
Ik had gisteren ook kwark opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zorgen dat er niets is helpt.
En ik ga uitproberen of 's avonds aan de kwark gaan helpt met minder trek hebben.
Moet je er slagroom bij doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook kwark opWat is dat heul niet lekker
Tot op zekere hoogte, ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ben je op dat gebied normaal![]()
Oh, ik vind het best ok.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook kwark opWat is dat heul niet lekker
En toch is dat redelijk normaal. Gewicht is een raar ding.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte, ja.
Het zou wellicht anders zijn als mijn gewicht niet zo extreem zou schommelen
Ik kan gerust op een dag 2 kilo "afvallen" of "aankomen"
Is volgens mij wel het handigst, kortingskaartje kopen als je meereiskorting wil gebruikenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erm ik koop gewoon een kaartje
chipkaart gebruik ik voor den tram
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik vind het best ok.
De vraag is alleen hoe lang het duurt voor m'n allergieën langskomen, maar goed.
veel plezier over een uurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
kut, bijna heel die bak druiven op onbewust
Teveel zuivel en ik ben chronisch verkouden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Kun je niet tegen??
Cif eet het elke dag; dus die vreet het wel op verder
quote:Ik heb even overlegd met mijn collega docent en in principe kun je het vak volgen. Je bent er dan wel zelf verantwoordelijk voor dat je statistiek kennis adequaat is.
Groeten en tot maandag,
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel zuivel en ik ben chronisch verkouden.
Maar veul katcontact, dus soberzo chronisch verkouden.
Dat weet ik niet, ik weet niet wat je de hele dag eet/at en dat hoef je ook niet te vertellen, we gaan alleen af op de dingen die jij verteltquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Wonderful
Maar serieus zo slecht eet ik nu toch ook weer niet meer.. als in ... in vergelijking met... nee?Okay
WAAROM ZOU JE EEN SHAKER WILLEN.quote:Verzorg je huid goed in deze koude periode, verwen jezelf eens lekker met dit hydraterende masker van Sephora ¤ 10,20
Bevat 4 enkele sachets (10g) en een shaker.
Het went.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Wonderful
Maar serieus zo slecht eet ik nu toch ook weer niet meer.. als in ... in vergelijking met... nee?Okay
Jij bent een faalmenschquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het went.
Het lastigste is mensen uitleggen waarom ik pilletjes ervoor onzin vind, die hebben vooral het dood door pinda-idee in hun hoofd.(Noten kan ik ook niet tegen, net als peulvruchten.
)
Er zijn mensen die slechter eten dan jijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Wonderful
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die slechter eten dan jij![]()
Fred doet hetzelfde als jij maar eet 's avonds een dubbele portie en dan ook elke avond bier![]()
Maar die heeft dan weer geen autistisch ideeën met 3,5 kilo afvallen in een week enzulks.
Meestal gaat dat zo:
hij: ik word toch echt te dik
ik: dan moet je meer bewegen en normaler eten
hij: meh, zo dik ben ik ook weer niet
Mannen
True. Wellicht vertekent dat het beeld ook eeeenigszinsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet niet wat je de hele dag eet/at en dat hoef je ook niet te vertellen, we gaan alleen af op de dingen die jij vertelt
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het went.
Het lastigste is mensen uitleggen waarom ik pilletjes ervoor onzin vind, die hebben vooral het dood door pinda-idee in hun hoofd.(Noten kan ik ook niet tegen, net als peulvruchten.
)
En dat herhaalt hij dan ongeveer 1 keer in de maandquote:
Ik slik alleen wat tegen hooikoorts, da's m'n enige acute reactie ook. De rest moet ik gewoon rustig mee doen. Of de gevolgen voor lief hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True. Wellicht vertekent dat het beeld ook eeeenigszins![]()
![]()
[..]Pillen
![]()
Zo weinig mogelijk in mijn lijf iig
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die slechter eten dan jij![]()
Fred doet hetzelfde als jij maar eet 's avonds een dubbele portie en dan ook elke avond bier![]()
Maar die heeft dan weer geen autistisch ideeën met 3,5 kilo afvallen in een week enzulks.
Meestal gaat dat zo:
hij: ik word toch echt te dik
ik: dan moet je meer bewegen en normaler eten
hij: meh, zo dik ben ik ook weer niet
Mannen
quote:This book is published as a PDF file under the GNU Free Documentation License. It is freely available on Blackboard.
Maar nog steeds een prachtig staaltje autismequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Maar dat 3.5 kilo was dus enkel die week voor de trouw... Uitzondering he... geen gewoonte oid
En gevolgen is jeuk ? Opgezette klieren ? Of ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik slik alleen wat tegen hooikoorts, da's m'n enige acute reactie ook. De rest moet ik gewoon rustig mee doen. Of de gevolgen voor lief hebben.
Dank dankquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar nog steeds een prachtig staaltje autisme![]()
![]()
Ik ben ook chronisch verkouden en dan voornamelijk thuis veel niezen en snotteren. Hoop eigenlijk niet dat het aan de katten ligtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel zuivel en ik ben chronisch verkouden.
Maar veul katcontact, dus soberzo chronisch verkouden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD VRIJGEZELLEN HET BROERTJE VAN MISS IS BEST HOT
Zuivel is dus verkouden (of, accurater, reactie van slijmvliezen. Dus lekker slijm ophoesten), noten en peulvruchten resulteert in kramp tot het er weer uit is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En gevolgen is jeuk ? Opgezette klieren ? Of ?
Ik ben blij dat ik als enige vitamine b te kort heb; maar verder niks
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat je facebook foto's te checken
Bami en Dwyn bedoel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD VRIJGEZELLEN HET BROERTJE VAN MISS IS BEST HOT
Hij ziet er heul niet gehandicapt uit man.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Zal het hem melden
Ben echt serieus niet gewend dat dat soort dingen over mijn broer gezegd worden want iedereen ziet hem altijd alleen maar als 'gehandicapt'
Ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij ziet er heul niet gehandicapt uit man.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij ziet er heul niet gehandicapt uit man.
Leuk om te horen, zal het hem eens zeggen hahaquote:
Druivenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik begin nu misselijk te worden. Druiven
nierken is net zo effectief als diarreequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik begin nu misselijk te worden. Druiven
Aids.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nu blijft het wel beter liggen
Lunch meenemen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
kutjes, komend semester 3 of 4 dagen lunchen op de uni, als dat maar goed gaat
gewoon boterhammen in je tas gooien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
kutjes, komend semester 3 of 4 dagen lunchen op de uni, als dat maar goed gaat
quote:
ja I know, maar tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon boterhammen in je tas gooien.
Geen kleingeld meenemenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
ja I know, maar toch![]()
Verleiding dit dat alles
Als je echt niet in de verleiding wil komen, dan gewoon niet naar de kantine gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
ja I know, maar toch![]()
Verleiding dit dat alles
bij mij helpt het enorm om dan wat worteltjes mee te nemen. zo op te knagen, lekker zoetig, en ze vullen als een tierelierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen kleingeld meenemenaltijd een appel in je tas hebben - zorg dat je genoeg bij je hebt om niet te gaan snacken.
In elk gebouw zit wel iets waar je eten kunt halenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je echt niet in de verleiding wil komen, dan gewoon niet naar de kantine gaan.
Of zorgen dat je zelf lekker beleg bij je hebt (ham met gekookt eitje of weet ik het), dat helpt ook wel om zin te krijgen in je eigen lunch
ja, of van die snoeptomaatjes ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij helpt het enorm om dan wat worteltjes mee te nemen. zo op te knagen, lekker zoetig, en ze vullen als een tierelier
Dan moet je dat gewoon niet doen he!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In elk gebouw zit wel iets waar je eten kunt halenook bij studeerplekken, gewoon letterlijk ernaast
Ich weissssssssssssssssquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je dat gewoon niet doen he!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij helpt het enorm om dan wat worteltjes mee te nemen. zo op te knagen, lekker zoetig, en ze vullen als een tierelier
Dit inderdaad!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, of van die snoeptomaatjes ofzo
mja en die moet je dus negeren (de m&m's die ik morgen meeneem dan ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar na die tegenvaller van het weekend heb ik weer een 'wat boeit het eigenlijk allemaal dikke care'bui
Gewoon een knop omzetten en niks halen. Aan het eind van de dag ben je er blij omquote:
Ja, en dat moet je dus ff los zien als 'slip up' en gewoon doorgaan met gezond doen, anders wordt het nooit watquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar na die tegenvaller van het weekend heb ik weer een 'wat boeit het eigenlijk allemaal dikke care'bui
Kijk, das beter!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vandaag de milka koekjes van mn vriendin genegeerd
niet zo snel opgeven jij, het is niet als met roken. Elke dag niet gesnoept is winst.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
vandaag had ik druiven gehaaldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En neem iets lekkers mee dat toch gezond is. Bijvoorbeeld worteltjes of wat dan ook. Dan heb je toch een soort van traktatie
En die dan in een zakje afgepast meenemen zodat je niet de hele bak opeetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
vandaag had ik druiven gehaald
Ja dat was hersenloos eten bij de laptopquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En die dan in een zakje afgepast meenemen zodat je niet de hele bak opeet![]()
EDIT: lezen......MC....laat maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef megamandy het volgende:
Ik heb een plastic dingetje waar je de tomaatjes veilig in mee kan nemen
ja, nog een tip, niet hersenloos eten. Dus elke maaltijd aan tafel, rustig kauwen, pas je volgende hap op je vork als je vorige hap is doorgeslikt. Niet eten voor de tv of computer. Probeer 20 minuten over je maaltijd te doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat was hersenloos eten bij de laptop![]()
Als je die in een zakje in je tas doet zijn ze na een paar uur tomatenpureequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe doe je tomaatjes onveilig innemen dan?
Dat is sowieso een goeden, ik vreet alsof iemand mn eten wil afpakkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, nog een tip, niet hersenloos eten. Dus elke maaltijd aan tafel, rustig kauwen, pas je volgende hap op je vork als je vorige hap is doorgeslikt. Niet eten voor de tv of computer. Probeer 20 minuten over je maaltijd te doen.
Mhehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
EDIT: lezen......MC....laat maar![]()
Mijn avondeten is dus altijd voor de tv en binne 10 min erdoor gejaagd... Zou ik eigenlijk moeten aanpassen, maar voor de tv eten is zo fijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, nog een tip, niet hersenloos eten. Dus elke maaltijd aan tafel, rustig kauwen, pas je volgende hap op je vork als je vorige hap is doorgeslikt. Niet eten voor de tv of computer. Probeer 20 minuten over je maaltijd te doen.
En als je dan je eten op hebt je tanden poetsen en naar buiten voor een blokkie om. Daarmee verhinder je doorvreten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goeden, ik vreet alsof iemand mn eten wil afpakken
Ik heb een hele zooi van die plastic bakjes in allerlei maten, die gebruik ik inderdaad ook voor tomaatjes en zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe
Maar het is net zo'n ding als voor bananen, alleen kun je er dan een aantal minitomaatjes indoen.
Tanden poetsen na het etenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als je dan je eten op hebt je tanden poetsen en naar buiten voor een blokkie om. Daarmee verhinder je doorvreten.
ideaal, ik doe er ook alles in: walnoten, surimisticks, augurkjes...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een hele zooi van die plastic bakjes in allerlei maten, die gebruik ik inderdaad ook voor tomaatjes en zo
JA, door die nasmaak blijft je trek hangen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tanden poetsen na het eten
Nie goed voor je glazuur schijnbaar en zo zonde van de nasmaak
Ik neem altijd een 1,5L fles mee die ik in mijn tent legquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op festival je tanden poetsen en alleen bier hebben om je mond mee te spoelen
dan ga je doodquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:08 schreef megamandy het volgende:
Maar ik drink dan ook niet op festivals
Amoy.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welk merk moest ik ook al weer kopen voor saus? Dan kan ik boodschappen doen.
Eendaags festival moet lukken.quote:
Probeer bran flakesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
hmz ik zit ontbijt dingen te bedenken. Maar kwark vindik vies, yoghurt vind ik dat ik te snel erna weer honger heb ookal doe ike r muesli en fruit in.
Volkoren cornflakes kopen? Die blijven best lang goed, bram eet toch niksIk kan wel allemaal verse shit kopen maar dan gooi ik de helft weg.
internet geeft alleen ongezonde of teringdure ideeën
Ik eet dat ook met melk. Ik had altijd special k naturel maar dat is niet heel goed denk ik. Zal zo eens in de winkel kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Probeer bran flakesvelen vezels, dus je hebt genoeg dan binnen zegmaar voor langere tijd dus ga je minder snacken. Of koop special K, is ook lekker
en ik eet het altijd met melk
je kan ook opwarmen een beetje als je dat lekker vind.
naja beter dan andere cornflakes waar altijd suikerlaagje op zitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eet dat ook met melk. Ik had altijd special k naturel maar dat is niet heel goed denk ik. Zal zo eens in de winkel kijken
Ja een pak vla is ook beter dan een zak chipsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja beter dan andere cornflakes waar altijd suikerlaagje op zit
halvajamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef Diconnected het volgende:
of toast maken iedere ochtend met halvajam
Ohja, all bran, die zal ik ook weer eens opgraveb, extra vezels zijn welkom op dit moment. Smaakt naar karton, maar ok.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Probeer bran flakesvelen vezels, dus je hebt genoeg dan binnen zegmaar voor langere tijd dus ga je minder snacken. Of koop special K, is ook lekker
en ik eet het altijd met melk
je kan ook opwarmen een beetje als je dat lekker vind.
ja wij wel omdat we gewone regular producten niet lekker vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
halvajamik doe niet aan light producten
dan liever minder van het volle product.
en ik heb hier geen broodrooster einz![]()
En iedere ochtend hetzelfde
Zijn die vies ja? Scheelt weer geld dan dat ik dat weet, als ik ze vies vind eet ik het toch niet opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, all bran, die zal ik ook weer eens opgraveb, extra vezels zijn welkom op dit moment. Smaakt naar karton, maar ok.
Ik gebruik nooit broodrooster dus dikke care eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja wij wel omdat we gewone regular producten niet lekker vinden![]()
oh en das wel kak dat je geen broodrooster hebt![]()
en tegenwoordig eet ik ene dag brood (als ik haast heb want kauwt sneller) en andere dag cornflakes.
ik vind all bran lekker, dusja smaken verschillenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zijn die vies ja? Scheelt weer geld dan dat ik dat weet, als ik ze vies vind eet ik het toch niet op
[..]
Ik gebruik nooit broodrooster dus dikke care eigenlijk
van havermoutpap, is dat OK? Ik vind het lastig om dat zelf zo te bepalenquote:Voedingswaarde per 100 ml
Energie 314 kj 75 kcal
Vet 3,0 g
waarvan verzadigd 2,0 g
Koolhydraten 8,0 g
waarvan suikers 4,0 g
Eiwit 3,0 g
Zout 0,23 g
Vies.. Nee, ik vind ze niet vies. Maar lekker ook niet. Smakeloos vooral. Je hebt ook een chocoversie, die is wat minder mager, wel wat eetbaarder.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zijn die vies ja? Scheelt weer geld dan dat ik dat weet, als ik ze vies vind eet ik het toch niet op
[..]
Ik gebruik nooit broodrooster dus dikke care eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |