heb 2 tentamens maar kan daarna wel komen als dat mag van sjaan natuurlichquote:
maar dan zit je al in amsterdam he?>quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Diconnected het volgende:
Vleesch
Ik eet vanavond pasta carbonara met champignons
[..]
heb 2 tentamens maar kan daarna wel komen als dat mag van sjaan natuurlich
Als jullie zeggen hoe laat kan ik me wel aanpassen. Tenzij heel vroegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Mirjam het volgende:
waar ik me afvraag of dico ook bij sjaan gaat derpen
Ja ik moet dat ook gewoon negeren, het is niet ekte ekte honger meer aOMNOMNOMNONMOMNOM EAT EVERYTHINGquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook honger trouwens, maar ik heb altijd honger
is het een beetje te doen, met het OV naar sjaan? ik heb al honderdmiljoenmiljard jaar niet met de trein gereisdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jullie zeggen hoe laat kan ik me wel aanpassen. Tenzij heel vroegMaar wil je dat ik via Leiden kom?
Geen idee via leidenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is het een beetje te doen, met het OV naar sjaan? ik heb al honderdmiljoenmiljard jaar niet met de trein gereisd
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Diconnected het volgende:
Vleesch
Ik eet vanavond pasta carbonara met champignons
[..]
heb 2 tentamens maar kan daarna wel komen als dat mag van sjaan natuurlich
Yepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's toch gewoon trein naar CS en dan tram?
Ja dat. Ik moet ook eigenlijk niet thuis werken want dan kan ik pindakaaspotten uitlepelen enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik moet dat ook gewoon negeren, het is niet ekte ekte honger meer aOMNOMNOMNONMOMNOM EAT EVERYTHING
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ERMAHGERD ONBEPERKT SUSHIquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
We moeten morgen wel ff kijken wat we met eten doen dan.
1) Ik heb niets in huis
2) Ik moet in de ochtend snel filmen voordat jullie er zijn
DUS WE HALEN WEL WAT ERGENS!
I does not knowquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's toch gewoon trein naar CS en dan tram?
joah, eerste tentamen is om 10u. de trein komt aan om 8.27 op Leidonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar dan zit je al in amsterdam he?>
I haz redelijk geheugen.quote:
O nee dat heb ik dan niet... ook al ligt de kast vol met chips koeken alles; dan blijf ik er vanafquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat. Ik moet ook eigenlijk niet thuis werken want dan kan ik pindakaaspotten uitlepelen enzo
ermahgerd ik dacht ergens in de middag ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
joah, eerste tentamen is om 10u. de trein komt aan om 8.27 op Leidon9.02 op A'dam Centraal
dan ben ik iig op tijd weg, had gister ook al half uur vertraging namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |