Weet je ook wat er precies zo'n hoge load geeft?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef louter_genieten het volgende:
Besten, sinds kort voor het eerst de stap in linux gezet; Mint 14 cinnnamon om precies te zijn. Ik heb alleen een probleem met het OS, omdat het continue 94% of hoger van de cores gebruikt. Forum en google was voor Mint 14 nog niet mijn vriend. Iemand enig idee wat zou kunnen helpen of waar ik wat meer leesvoer/oplossingen hiervoor kan vinden?
Ken cinnamon verder niet... Als het inderdaad een bug kan je er zelf waarschijnlijk weinig aan doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:55 schreef louter_genieten het volgende:
snelle reactieja, cinnamon zelf gebruikt dit (amd dual 2.8Ghz met 4gb ram)
iIk kan dit probleem terug vinden bij ouderen versies, 12&13 bijv, maar daar is de oplossing wachten op upgrade 14. Tot nu toe nog geen identieke problemen voor 14 gevonden.
Gewoon ubuntu gebruiken is een top oplossingquote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef louter_genieten het volgende:
Besten, sinds kort voor het eerst de stap in linux gezet; Mint 14 cinnnamon om precies te zijn. Ik heb alleen een probleem met het OS, omdat het continue 94% of hoger van de cores gebruikt. Forum en google was voor Mint 14 nog niet mijn vriend. Iemand enig idee wat zou kunnen helpen of waar ik wat meer leesvoer/oplossingen hiervoor kan vinden?
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef louter_genieten het volgende:
http://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?f=90&t=122697quote:Nope not spyware more likely don't have the proper video driver for it. Causing 3d rendering to be emulated in software and maxing out the CPU in the process. Also 680K RAM is not sufficient for Linux Mint 14. Which you didn't specify version used.
Zullen we een distro-war gaan beginnen?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gewoon ubuntu gebruiken is een top oplossing
Da's alweer even terug.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zullen we een distro-war gaan beginnen?
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:44 schreef trancethrust het volgende:
Zullen we een distro-war gaan beginnen?
Ubuntuquote:Op maandag 11 februari 2013 17:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
Debian komt ook gewoon met configuratie hoor...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is denk ik alleen leuk is als je het leuk vind zelf alles te configureren.
Ervaring met Debian, ik merk het aan je inzicht.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is denk ik alleen leuk is als je het leuk vind zelf alles te configureren.
Klopt, heb ik niet. Maar dit is wat ik hoor van anderenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ervaring met Debian, ik merk het aan je inzicht.
Daarom pulled Ubuntu van Debian testing/unstable elke zes maanden...quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, als je van 3 jaar oude packages houdt
Probeer het eens en kom dan terug.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Klopt, heb ik niet. Maar dit is wat ik hoor van anderen
testing/unstable ga je toch niet voor productie gebruikenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarom pulled Ubuntu van Debian testing/unstable elke zes maanden...
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, daarvoor gebruik je Ubuntu non-LTS releases.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
testing/unstable ga je toch niet voor productie gebruiken
Zodat je maar een half jaar achterloopt met software ipv. een paar jaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, daarvoor gebruik je Ubuntu non-LTS releases.
Arch heb ik nooit mee gewerktquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom zijn jullie een discussie aan het voeren als de onomstootbare uitkomst al in de eerste reactie stond?
[..]
Je krijgt inderdaad niet een klik-klik gui-installmenutje als je dat bedoelt. Er wordt vanuitgegaan dat je weet waar je mee bezig ben, maar daardoor krijg je niet allemaal andere ellende erbij waar je niet op zit te wachten.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef µ het volgende:
[..]
Arch heb ik nooit mee gewerkt. Heeft dat nog steeds de 'scherpe randjes' waar ik over lees?
Klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je krijgt inderdaad niet een klik-klik gui-installmenutje als je dat bedoelt. Er wordt vanuitgegaan dat je weet waar je mee bezig ben, maar daardoor krijg je niet allemaal andere ellende erbij waar je niet op zit te wachten.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, daarvoor gebruik je Ubuntu non-LTS releases.
Werkt prima.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef µ het volgende:
[..]
Arch heb ik nooit mee gewerkt. Heeft dat nog steeds de 'scherpe randjes' waar ik over lees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |