ERMAGERD IK VOEL ME ZO PERSOONLIJK AANGEVALLEN GIJ HEKS GIJ SECREET IK STINK HEUL NIET ALS IK GEROOKT HEB JE BENT GEWOON JALOERS IK WERK ER HARD VOOR JA EINZquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Komt je collega terug van het roken
Ermahgerd ik schaam me bijna voor de afgelopen 17 jaar
Sorry schaar
ik mocht geen antiroker worden van jouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD IK VOEL ME ZO PERSOONLIJK AANGEVALLEN GIJ HEKS GIJ SECREET IK STINK HEUL NIET ALS IK GEROOKT HEB JE BENT GEWOON JALOERS IK WERK ER HARD VOOR JA EINZ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt nu ook die maar dan met een geitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
En de poes miauw en de hond waf waf en de haan kukeleku en de kip tok tok en het kuiken piep en het kuiken piep
je hebt acht miljoen variantenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt nu ook die maar dan met een geit
Je mag nog steeds geen antiroker wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mocht geen antiroker worden van jou
Ik geef wel toe dat ik afgelopen zaterdag bijna wilde roken. Maar dat was na zeer velen bier in de kroeg waar volgens mij gerookt werd want de kleren die ik aan had ruiken naar peuk
Ik besef wel dat ik gewoon stink als ik rookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mocht geen antiroker worden van jou
Ik geef wel toe dat ik afgelopen zaterdag bijna wilde roken. Maar dat was na zeer velen bier in de kroeg waar volgens mij gerookt werd want de kleren die ik aan had ruiken naar peuk
Op zich geen verkeerde logica, want oude rook is nog ranziger.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik besef wel dat ik gewoon stink als ik rook
Afgelopen zaterdag ging ik buiten roken.. Kwam ik terug; zei een kennis: Er is ook een rookhok. Waarop ik antwoorde: Nah want daar stinkt het.Mijn brainzlogica
Ik ook, maar ik had zin in een dramapostquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag ging ik buiten roken.. Kwam ik terug; zei een kennis: Er is ook een rookhok. Waarop ik antwoorde: Nah want daar stinkt het.Mijn brainzlogica
klopt, rookhokken stinken ook. Zeker als mensen hun peuk niet goed uitdrukken in de asbak en dan al die andere peuken mee gaan smeulenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ja dat wel! Gelukkigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag nog steeds geen antiroker worden![]()
En je hebt het volgehouden![]()
![]()
Ja en dan vindt cif het gek dat ik zijn peuk vaak nog eens extra uitdoe; want hij laat em altijd smeulenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, rookhokken stinken ook. Zeker als mensen hun peuk niet goed uitdrukken in de asbak en dan al die andere peuken mee gaan smeulen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai 17 jarige ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb geen vrienden die in tilburg wonen dus dat is best wel aars
da's heul weinigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het tegenwoordig ook roken als men mag roken in een kroeg/ergens binnen
Alhoewel ik heul niet veel meer rookAfgelopen zaterdag mét bier op; 1 sigaretje.....
Ohai 17 jarige ikLOOK HOW CUTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar krijg je in België een rijbewijs voor het leven dan? Of moet je hem gewoon bijna vervangen?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ohai 17 jarige ikAhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ohai 17 jarige ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je bijna gereport aan modjes![]()
Ohai 17 jarige ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja voor het levenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
LOOK HOW CUTE![]()
![]()
![]()
![]()
Maar krijg je in België een rijbewijs voor het leven dan? Of moet je hem gewoon bijna vervangen?
mag da niet? Ik dacht alleen piquante plaatjes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had je bijna gereport aan modjes
Neejoh, ik faaldequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag da niet? Ik dacht alleen piquante plaatjes!
Ja héquote:
lekker goeikoop wel!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja héEn ik doe al anderhalve maand met hetzelfde pakje
En nee het is dus écht niet bewust ofzo
Maar ik besefte het me afgelopen zondag dus
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Straks ben ik de enige die nog rookt
Lindy en puckzzz stoppen ook nooit!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Straks ben ik de enige die nog rookt
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoorWedden dat ik er weer anderhalf pakje doorheen jaag op de meet
Ik ben een neppert he
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lindy en puckzzz stoppen ook nooit!
Jij wel iddquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was wel een ekte pakje per dag rokert
Ik zag wel een stoppoging van lin op twitter voorbij komenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lindy en puckzzz stoppen ook nooit!
Tsk, ze zei drie weken geleden nog dat ze nooit ging stoppenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij wel idd![]()
En cif is ook minder gaan rokenOmdat ie zo aan het klooien is met z'n gezondheid ook
![]()
[..]
Ik zag wel een stoppoging van lin op twitter voorbij komenGéén idee of ze het volhoudt/volhield though
ermahgerd ff andere account inlogenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik typ t al ff op de FB, ik weet niet wat ik moet doen maar wil t niet openbaar hebben
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsk, ze zei drie weken geleden nog dat ze nooit ging stoppen
Zietwitter:LinsLoves twitterde op zondag 06-01-2013 om 18:01:28Waaahhhhhhhhhhhhh, ik wil een sigaret!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #stoppenmetrokendag1 reageer retweet
F5 F5quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik typ t al ff op de FB, ik weet niet wat ik moet doen maar wil t niet openbaar hebben
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zietwitter:LinsLoves twitterde op zondag 06-01-2013 om 18:01:28Waaahhhhhhhhhhhhh, ik wil een sigaret!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #stoppenmetrokendag1 reageer retweet
![]()
Is al van 6 januari geleden; dus geen idee hoe het er mee is! Zal haar vanavond even tweeten (ermahgerd zie mij eens belangrijk doen met mijn tweetenquote:
Ermahgerd kakt die niet op de bak?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef RenRen- het volgende:
GAT
VER
DAMME
De kat ging op het aanrecht schijten![]()
![]()
omdat hij niet naar buiten kan vanwege het weer
Hij mag wel, maar hij gaat niet
bah bah
Nee blijkbaar nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd kakt die niet op de bak?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef RenRen- het volgende:
GAT
VER
DAMME
![]()
bah bah
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef RenRen- het volgende:
GAT
VER
DAMME
![]()
bah bah
Ew dat heb ik een keer gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:12 schreef RenRen- het volgende:
En stiekem ben ik allang blij dat hij het daar heeft gedaan en niet in mijn bed, want daar zie ik hem ook wel weer voor aan
Whut !quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Oevrigens zijn alle strontproblemen bij ons verdwenen sinds we een tweede kattenbak hebben neergezet
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ew dat heb ik een keer gehad
Maar toen had ik de pousse per ongeluk op de slaapkamer opgesloten
Was wel op bb's helft
Ja nou, dat wil ik dus ook. Maar daar staat de papierbak en ze heeft geen zin in een tweede bakquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Oevrigens zijn alle strontproblemen bij ons verdwenen sinds we een tweede kattenbak hebben neergezet
Dan ruimt ze vanaf nu alle ongelukjes lekker zelf opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nou, dat wil ik dus ook. Maar daar staat de papierbak en ze heeft geen zin in een tweede bak
Jamaar op het aanrechtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ruimt ze vanaf nu alle ongelukjes lekker zelf op
Oh, nee, dat is al helemaal geen optie vrees ik... Misschien kunnen we onderaan de trap iets installeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens staan onze kattenbakken beide op een andere etage, niet in de buurt!
Ja vandaar mijn verwarringquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd hoe kan dat nou, je zit maar 5 km van me vandaan
Waarom kan er boven geen bak?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jamaar op het aanrecht
[..]
Oh, nee, dat is al helemaal geen optie vrees ik... Misschien kunnen we onderaan de trap iets installeren.Ik ga er gewoon eentje kopen als mn geld er is
We hebben geen ruimte in de gang, de gang boven is heel klein en onze badkamer is ook vol vanwege de wasmachine.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom kan er boven geen bak?
Twee bakken naast elkaar is volslagen zinloos.
Hm, bij ons haalt dat niks uit, maar mijn katten hebben een privacy issuequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben geen ruimte in de gang, de gang boven is heel klein en onze badkamer is ook vol vanwege de wasmachine.
Zou 4 meter genoeg zijn tussen de bakken in?We hadden ooit een flatje van kattenbakken vanwege ruimtegebrek
Ik ben zoooo blij dat die van ons het oneindig ophouden totdat ze op de bak of buiten kunnen..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ew dat heb ik een keer gehad
Maar toen had ik de pousse per ongeluk op de slaapkamer opgesloten
Was wel op bb's helft
Aan ophouden zit ook een limiet. Ze kunnen het best lang, maar als ze eigenlijk al moesten kakken op moment van opsluiten en ze zitten daar 12 uur...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben zoooo blij dat die van ons het oneindig ophouden totdat ze op de bak of buiten kunnen..
B had laatst de oudste ook per ongeluk opgesloten in de slaapkamer en het enige dat ie gedaan heeft wat we normaal liever niet hebben, is slapen op bed![]()
![]()
En als de bak te vies is, komen ze zeuren en van ons naar de bak op en neer lopen
Das ons geluk dan weer, ze kakken altijd 's avondsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aan ophouden zit ook een limiet. Ze kunnen het best lang, maar als ze eigenlijk al moesten kakken op moment van opsluiten en ze zitten daar 12 uur...
Bij ons wel, we hebben sinds kort ook een tweede bak omdat de rooie zich duidelijk niet op zijn gemak voelde in de andere kattenbak. Bram is namelijk een koning die nooit iets begraaft of wat dan ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben geen ruimte in de gang, de gang boven is heel klein en onze badkamer is ook vol vanwege de wasmachine.
Zou 4 meter genoeg zijn tussen de bakken in?We hadden ooit een flatje van kattenbakken vanwege ruimtegebrek
Hopen dat dat zo blijft dan, anders schijt die straks in twee bakken en wil die rooie alsnog nie op de bakquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij ons wel, we hebben sinds kort ook een tweede bak omdat de rooie zich duidelijk niet op zijn gemak voelde in de andere kattenbak. Bram is namelijk een koning die nooit iets begraaft of wat dan ook
Sinds we die bak hebben gaat de rooie alleen op de nieuwe bakBram heeft die bak nog niet ontdekt waarschijnlijk want blind
Mijne ging altijd vlak nadat we de bak hadden verschoondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das ons geluk dan weer, ze kakken altijd 's avonds
Logisch, ik ga ook het liefst op een net schone plee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijne ging altijd vlak nadat we de bak hadden verschoond
Expres, ik weet het zeker!
Ja daar zie ik hem ook wel voor aanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hopen dat dat zo blijft dan, anders schijt die straks in twee bakken en wil die rooie alsnog nie op de bak
Doen die van ons ook hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijne ging altijd vlak nadat we de bak hadden verschoond
Expres, ik weet het zeker!
mijnes kakken de ganse dag doorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das ons geluk dan weer, ze kakken altijd 's avonds
Maar ik schepte al elke dag alles eruit, maar het is natuurlijk nog beter wanneer je extra veel nieuwe korrels hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch, ik ga ook het liefst op een net schone plee.
Dan ruiken ze toch extra goed?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef megamandy het volgende:
de rooie zich duidelijk niet op zijn gemak voelde in de andere kattenbak. Bram is namelijk een koning die nooit iets begraaft of wat dan ook
Sinds we die bak hebben gaat de rooie alleen op de nieuwe bakBram heeft die bak nog niet ontdekt waarschijnlijk want blind
Ja of aan de zijkant van de bak krabbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan ruiken ze toch extra goed?Geniaal beest, wij hadden een kat die met zijn kont in de bak ging en met zijn voorlijf, in de gang dus, zijn shit ging begraven met niets
Ja, meestal wel, maar Eny wilde ineens niet meer op de gezamenlijke bak kakken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn katten gaan met zijn 2en op 1 bak en dat gaat gelukkig prima
Bij ons ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn katten gaan met zijn 2en op 1 bak en dat gaat gelukkig prima
eigenwijze kattenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, meestal wel, maar Eny wilde ineens niet meer op de gezamenlijke bak kakken.
Pissen is dan weer geen probleem
dat deden ze bij mij ook als kitten maar nu past het nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons ook
Wel een extra grote, want ze gingen eerst ook wel eens met z'n tweeën tegelijk
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eigenwijze katten
Ik schep elke avond de bolletjes uti de bak, en als ik in het weekend weg ben schep ik vrijdag alles eruit, en dan als ik zondagavond thuis kom weerze hebben nog nooit iets naast de bak gedaan
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Noortje (de straatkat) is altijd MINSTENS een kwartier bezig met d'r poten uitkloppen aan de deurpost. En het liefst om 3 uur 's nachts zodat het extra galmt
Klopt ze een poot uit, zet ze die poot terug in de kattenbak om een andere poot uit te kloppenzo blijf je wel bezig ja
Zo leuk aan katten dat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Alleen toen de jongste nog flink aan de diaree was, vonden we wel eens van die dabberpootjes overal
Maar dan had ie extra z'n best gedaan om het onder te dekken en was er ondertussen juist extra doorheen gelopen, de handige Harry
En soms blijft er wel eens wat hangen aan z'n reet als ie de bak uitgaat en dat valt er daarna dan af. En dan staat ie heel schuldbewust over de tegels te krabben alsof ie het onder wil dekken maar dat gaat dan heul nieEn dan duikt ie helemaal in elkaar als we eraan komen, alsof ie velen slaag gaat krijgen maar dat gebeurt gewoon per ongeluk dus vind ik nie dat ie gestraft moet worden. En dan krijg ik velen kopjes omdat ie mij zo lief vindt dat ik het opruim
![]()
Aaahquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Alleen toen de jongste nog flink aan de diaree was, vonden we wel eens van die dabberpootjes overal
Maar dan had ie extra z'n best gedaan om het onder te dekken en was er ondertussen juist extra doorheen gelopen, de handige Harry
En soms blijft er wel eens wat hangen aan z'n reet als ie de bak uitgaat en dat valt er daarna dan af. En dan staat ie heel schuldbewust over de tegels te krabben alsof ie het onder wil dekken maar dat gaat dan heul nieEn dan duikt ie helemaal in elkaar als we eraan komen, alsof ie velen slaag gaat krijgen maar dat gebeurt gewoon per ongeluk dus vind ik nie dat ie gestraft moet worden. En dan krijg ik velen kopjes omdat ie mij zo lief vindt dat ik het opruim
![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:46 schreef Loqi het volgende:
wat zijn onze katters makkelijk als ik dit zo lees![]()
ze doen alles gewoon op 1 bak (maatje slagschip) met zn 2e, ook als je een keer vergeet de drollen te scheppen, en ook als je staat te kijken (maar dan kijken ze wel boos terug
)
oh, daar trekken de mijne zich niks van aan, die schrokken onverstoord door. Ik kan ze zelfs oppakken en ze proberen nog door te kanenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
of naast ze gaan zitten als ze eten en dan steeds met de brokjes schuiven![]()
ja dat welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, daar trekken de mijne zich niks van aan, die schrokken onverstoord door. Ik kan ze zelfs oppakken en ze proberen nog door te kanen
Jep, het sneeuwt weerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hele lokale sneeuwbui hier volgens buienalarm. Duurt nog zeker anderhalf uur
ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:46 schreef Loqi het volgende:
wat zijn onze katters makkelijk als ik dit zo lees![]()
ze doen alles gewoon op 1 bak (maatje slagschip) met zn 2e, ook als je een keer vergeet de drollen te scheppen, en ook als je staat te kijken (maar dan kijken ze wel boos terug
)
Ja en toch heb ik het gevoel dat het momenteel aardig wegsmelt nog, anders had er toch een veel dikker pak gelegen? Dit stelt geen hol voor...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jep, het sneeuwt weer
Iemand kwam daarstraks met de opmerking dat de treinen wellicht morgen nog meer gaan kutten, als alles nog ff lekker vastvriest
Dat lijkt altijd zo'n goed idee, om met je gezicht in hun zachte vacht te gaan. Tot je al die haren in je mond hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:57 schreef Loqi het volgende:
het wordt overigens ook niet gewaardeerd als je met je gezicht over hun harige buikje probeert te motorboaten. Dat is dan ook een kunst die je alleen op onverwachte momenten kunt beoefenenwinnaars lopen weg met een mond vol haar, verliezers krijgen daar een kras, of 2.. bij
Het straatje waar ik op uitkijk, daar ligt inderdaad geen flikker...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en toch heb ik het gevoel dat het momenteel aardig wegsmelt nog, anders had er toch een veel dikker pak gelegen? Dit stelt geen hol voor...
Het is zo grappig om ze te likken, omdat ze dan compleet van slag raken. Maar je bek vol haarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat lijkt altijd zo'n goed idee, om met je gezicht in hun zachte vacht te gaan. Tot je al die haren in je mond hebt
Dat heb ik serieus nog nooit geprobeerd, een kat te likkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is zo grappig om ze te likken, omdat ze dan compleet van slag raken. Maar je bek vol haar
Wou net zeggen, hadden we niet allemaal besloten dat dat niet werkt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch datzelfde faalding als van de Sephora?
Wat is het?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat de filosofie erachter is dat je nagel stabiel ligt en je geen lak kunt knoeien op de top van je vinger? Zou het anders niet weten, maar toen de Sephora hiermee kwam is het al door iedere bjoetieblogger in de prullenbak gegooidquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is zo grappig om ze te likken, omdat ze dan compleet van slag raken. Maar je bek vol haar
Is dat zo raar dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:08 schreef Loqi het volgende:
[..]ik ben blij dat ik niet de enige ben
ik hapte van de week een staart omdat die steeds in mn gezicht geveegd werd, B. keek heel raar 'wat doe je nou weer
?'
Ik heb net weer een megapakket plaatjes en dingetjes binnen gekregen van wat er nieuw in komtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is het?
En heb je nog wat meer info over wat er bij Essence in en uit gaat?![]()
Vertel?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb net weer een megapakket plaatjes en dingetjes binnen gekregen van wat er nieuw in komt
Via mail dan he. Ik ben niet groot genoeg voor een daadwerkelijk pakket.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
ermahgerd wat is dat voor raar ding en wat moet het dfoenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:06 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
ermahgerd wat is dat voor raar ding en wat moet het dfoen
mehehe, ja hij vond het vreemd dat ik vrijwillig in zon plumeau staart beetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan?Ik doe altijd hap, of snor.
Nepbeautyblenders, nieuwe basislakjes, stick-on eyelinerquote:
Je begint net joh!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben niet groot genoeg voor een daadwerkelijk pakket.![]()
Die twins waren wel leuk ooit, die heb ik allemaal nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nepbeautyblenders, nieuwe basislakjes, stick-on eyeliner, vier oogschaduwpalletjes, nail art twins reloaded, toppers
Sowieso, usable is nog maar de vraagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Re-usable. Ik geloof er geen flikker van.
Soberzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sowieso, usable is nog maar de vraag
Ik ga even iets in klaar flansen met die foto's en dan komen ze morgen online denkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kan echt nergens iets vinden of die nieuwe Essence producten, dus dankjewel Dwyn!
Cool!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga even iets in klaar flansen met die foto's en dan komen ze morgen online denk
Zeker!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Cool!
Ik zie em wel op Bloglovin verschijnen dan
Jaquote:
Ging jij deze week toevallig nog langs Lush?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:22 schreef megamandy het volgende:
Waarom proberen ze die eyeliners ook al?Bij Sephora was het een flop en Catrice komt volgens mij ook met die plakdingen
Nee het werk niet. Het beweegt mee met je oog en valt er dus uiteindelijk af.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
Ik vraag me ook echt af of dat werkt. Volgens mij blijft het voor geen meter zitten en die vorm zal ook vast niet bij iedereen goed zijn dus dat wordt denk ik echt een faalproduct
Zaterdag moet ik werken en ik kom volgende week maandag voor een paar dagen naar Eindhovenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ging jij deze week toevallig nog langs Lush?
Juistquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee het werk niet. Het beweegt mee met je oog en valt er dus uiteindelijk af.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zaterdag moet ik werken en ik kom volgende week maandag voor een paar dagen naar Eindhoven
Dat kan ik ook nergens vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:25 schreef Dwyn het volgende:
Oh er zit ook een bericht bij over de producten die eruit gaan.
Is voor jou nou ook wel lekker om niet te hoeven werken, met dit weer en de treinen en zo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zaterdag moet ik werken en ik kom volgende week maandag voor een paar dagen naar Eindhoven
En ik hoef pas om 12u te beginnen dus kan ik daarvoor even bij de Lush langsgaanquote:
Super!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik hoef pas om 12u te beginnen dus kan ik daarvoor even bij de Lush langsgaanZag net op facebook dat ze al een aantal valentijnproducten binnen hebben
Zeker! Nu ligt hier nog geen sneeuw gelukkig, maar twee jaar geleden heeft mijn pa mij heel vaak met de auto gebrachtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is voor jou nou ook wel lekker om niet te hoeven werken, met dit weer en de treinen en zo?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker! Nu ligt hier nog geen sneeuw gelukkig, maar twee jaar geleden heeft mijn pa mij heel vaak met de auto gebrachtWant toen reden helemaal geen treinen. Toen lag er ook heel dik te sneeuw.
Werkte ik nog bij de Bijenkorf, de meeste mensen die daar werken zijn van die echte Maastrichtenaren (dus uit de buurt) en die kwamen allemaal met de voet.
De taxi's kwamen toen niet eens de hellingen op bij de bruggen
Zo te zien die niet inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alleen de nageltips? Niet de base en topcoat?
Ik heb nog steeds een setje van die nageltips liggen want dat leek me wel handig. Nooit wat mee gedaan uiteindelijkquote:
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik had overal lijm zitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een setje van die nageltips liggen want dat leek me wel handig. Nooit wat mee gedaan uiteindelijk
Die topcoat is volgens mij wel best populair
Dat is hip!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Nooooquote:
2e rek volgens mij jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:43 schreef Incantrix het volgende:
Die peel off-basecoat, is die trouwens 2e rek? Of is 'ie er al uit oid?
Lief is nu halen.. Met preventief schimmelkuurtje erbij, want ik weet alweer waar dat heen gaatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NooooHeb je al antibiotica gehaald?
Thnxquote:
HIER NOG STEEDSquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD SKJOE HET SNEEUWT HIER WEER EINZ![]()
sorry, te makkelijk
*mental image*quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx
Haha, mijn kat probeert de tuin door te komen, maar hij sleept met zijn buik door de sneeuwcranky cat is cranky, want poten optillen tot aan zijn wangen
hier niet ehrmahgerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD SKJOE HET SNEEUWT HIER WEER EINZ![]()
sorry, te makkelijk
Noesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HIER NOG STEEDS
EN DAT IS DE KOMENDE UREN OOK NOG ZO
ZWEI!
Het zag er niet uitquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het zag er niet uiten nu is hij weer binnen en zit hij zich loeichagrijnig schoon te likken.
Maar was je op tijd?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het sneeuwde non stop in Breda en Tilburg
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lief is nu halen.. Met preventief schimmelkuurtje erbij, want ik weet alweer waar dat heen gaat
EN NU, SNEEUWT HET NU NOG?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HIER NOG STEEDS
EN DAT IS DE KOMENDE UREN OOK NOG ZO
ZWEI!
JA!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
E
[..]
EN NU, SNEEUWT HET NU NOG?
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja inderdaadwat een narigheid en een rotgevoel he?
Het fijne is wel dat wanneer je eenmaal aan je kuurtje begonnen bent het meestal meteen helpt
Bij mij iig
Whut? Bij jou niet?quote:
Yay!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja! En nu rijden de treinen normaal terug YAY
Neuh niet bepaaldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een blaasontsteking gehad.
Klinkt niet echt als een pretje in ieder geval
Heeft dat niet te maken met je GBP bubsel?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut? Bij jou niet?![]()
Ben je resistent oid?
Tja, als je dan toch echt niet meer weet wat je met je geld moet doen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
http://nelly.com/nl/beaut(...)yeliner-212462-109/#
Dafuck?
Uiteraard, dat soort dingen komt altijd met een geweldige timingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neuh niet bepaaldkomt bij mij ook altijd 's nachts of in het weekend oid
ze snappen niet dat het voor wimpers is ipv eyeliner?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met je GBP bubsel?
100 euro waaatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dafuck?
WATquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dafuck?
De ontsteking zelf is wel weg, maar de kwaal dus niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut? Bij jou niet?![]()
Ben je resistent oid?
Oh wat balen zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De ontsteking zelf is wel weg, maar de kwaal dus niet.
Heb ik vaker gehad, nu veel vit c en cranberry. En hopen dat het snel beter gaat, anders vrijdagmorgen vroeg nog even snel naar de huisarts.
Ja klopt jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef megamandy het volgende:
Er bestaat toch ook zo'n super dure mascara om je wimpers te laten groeien? Met allemaal stoffen erin waar nog niet zeker van is of ze wel gezond zijn
Klinkt niet tofquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De ontsteking zelf is wel weg, maar de kwaal dus niet.
Heb ik vaker gehad, nu veel vit c en cranberry. En hopen dat het snel beter gaat, anders vrijdagmorgen vroeg nog even snel naar de huisarts.
Mijn ds heeft daar niets mee te maken, heb het nagevraagd en ab zou gewoon opgenomen moeten worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met je GBP bubsel?
Zou dat dit zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef megamandy het volgende:
Er bestaat toch ook zo'n super dure mascara om je wimpers te laten groeien? Met allemaal stoffen erin waar nog niet zeker van is of ze wel gezond zijn
Revitalash?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef megamandy het volgende:
?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze snappen niet dat het voor wimpers is ipv eyeliner?
Er zijn mensen die erbij zwerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou dat dit zijn?![]()
http://nelly.com/nl/beaut(...)sh-35-ml-200150-108/
Daar staat dat het bewezen onschuldig isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou dat dit zijn?![]()
http://nelly.com/nl/beaut(...)sh-35-ml-200150-108/
Is ook idd, werkt supersnelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja inderdaadwat een narigheid en een rotgevoel he?
Het fijne is wel dat wanneer je eenmaal aan je kuurtje begonnen bent het meestal meteen helpt
Bij mij iig
En voor 100 euro ga ik het ook niet uitproberen niequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh je quotte de verkeerde zie ik nu.
Mja, ik geloof niet zo in die producten
Yepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh wat balen zegen heb je dat nare gevoel en de andere klachten dan nu nog steeds?
Stimuleert lichaam en haarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://nelly.com/nl/beaut(...)/soraya-211014-2822/
Goeden omschrijving
(het is 1 of ander seksspeeltje)
(JA IK ZIT GELIJK IN DIE CATEGORIE)
Samequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is ook idd, werkt supersnelben er gelukkig nog niet zo ziek van, ik ben ondertussen getraind in het detecteren ervan
Die glitterversiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Kut nelly laat mij natuurlijk weer schoenen zien:
http://nelly.com/nl/schoe(...)lita-shoe-905001-13/
Ik wil ze![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep. Maar de kuur zou nu nog door werken. Even afwachten dus.
175 ekkiesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ze![]()
![]()
Zeer goeien opmerking iddquote:
Aub geen Jeffrey Campbells bij Nelly kopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ze![]()
![]()
Ja maar schoenenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
+ dat de kledijkamer nu zo vol staat met schoenen dat er toch heul niks meer bij pastRekken staan vol.. Zelfs op elkaar... En dan staan er nog tig schoenen voor/onder/overal
Shhquote:
SSHHHHHHHquote:
Die zwarte sleehak enkellaarsjes?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Het ergste is; dat ik dus in Essen ook een paar schoenen wou kopen... Uiteindelijk niet heb gedaan en ik nu dus heul niet meer weet hoe die er uit zagenDus in hoeverre had ik die echt 'nodig' hád ik ze wel gekocht
ik baal wel nog steeds dat die rode maryjanes te groot vielenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Het ergste is; dat ik dus in Essen ook een paar schoenen wou kopen... Uiteindelijk niet heb gedaan en ik nu dus heul niet meer weet hoe die er uit zagenDus in hoeverre had ik die echt 'nodig' hád ik ze wel gekocht
Datquote:
Ohja, dat had ik ook een keer. En toen was het de dag erna een nierbekkenontstekingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Same
1 keer voelde ik het al aankomen maar was het 's ochtends nog niet te zien in mijn urine, ik de hele nacht wakker gelegen omdat ik last had en de volgende dag fijn naar de weekenddokter
Owjah... sleehak iets... hm... geen idee hoe ze er ook weer uitzagen ermahgerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zwarte sleehak enkellaarsjes?
Jaaa fuuuuu zeg.. die wou ik ook wel grmfplquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik baal wel nog steeds dat die rode maryjanes te groot vielen
Oh, bah, beterschap chickquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Trix *boks* nou ja hij schijnt over te zijn maar doet nog verdomde zeer
Echtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik ook een keer. En toen was het de dag erna een nierbekkenontsteking![]()
Naar he, als je daar gevoelig voor bent? Ik haat dat echt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik baal wel nog steeds dat die rode maryjanes te groot vielen
Hoe erg is het?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vandaag is een goeden matigen dag qua eten
ontbijt: 2 knackebrod met kaasquote:
En qua drinken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ontbijt: 2 knackebrod met kaas
lunch: 2 ham kaas croissants ev wat druiven
5min geleden: 2 knackebrod met kaas en nog steeds honger
is niet super erg maar het feit dat ik honger heb is kut. En croissants
thee, glas ranja. Half flesje wateren nu weer theequote:
ermahgerd hoelaat ga je morgen naar sjaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
we kunnen onbeperkt spareribs gaan eten voor 8.50 maar dat doen we maar niet
Wat eet Joop? Ik ben wel benieuwd of ie iets boeiends eet wat ik ook lekker vind.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eet ei'k.
Ja kut, als je knakkerbrood als maaltijd ziet ga je wel vreten jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ontbijt: 2 knackebrod met kaas
lunch: 2 ham kaas croissants ev wat druiven
5min geleden: 2 knackebrod met kaas en nog steeds honger
is niet super erg maar het feit dat ik honger heb is kut. En croissants
Nice! Beter dan gisteren las ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
thee, glas ranja. Half flesje wateren nu weer thee![]()
Maar ik moet van mezelf nog dat flesje oppdrinken en minstens nog een keer leeg drinken daarna
ermahgerd als er geen sneeuw valt en de treinen niet zijn ontploft ga ik nu even nadenken hoe laat ik wil vertrekken einzquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd hoelaat ga je morgen naar sjaan
HOEZO LINK JIJ SPARERIBS GELIJK MET SJAAN!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ehrmahgerd ik ben al vroeg richting amsterdam, je kan ook goedkoop met mij meereizen als je wiltquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geen idee, die is nu aan het werk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat eet Joop? Ik ben wel benieuwd of ie iets boeiends eet wat ik ook lekker vind.
Ja, er was niks in huis dus ik had geen keus. Geen tijd om iets te halen verder dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja kut, als je knakkerbrood als maaltijd ziet ga je wel vreten ja
Ja maar wat eet hij als jij er bent einzquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, die is nu aan het werk.
ermnermnermquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO LINK JIJ SPARERIBS GELIJK MET SJAAN!
Varieert, meestal gewoon groenters en aardappels.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar wat eet hij als jij er bent einz
oh goeden! ga je ook naar sjaan?>quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ehrmahgerd ik ben al vroeg richting amsterdam, je kan ook goedkoop met mij meereizen als je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |