ERMAGERD IK VOEL ME ZO PERSOONLIJK AANGEVALLEN GIJ HEKS GIJ SECREET IK STINK HEUL NIET ALS IK GEROOKT HEB JE BENT GEWOON JALOERS IK WERK ER HARD VOOR JA EINZquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Komt je collega terug van het roken
Ermahgerd ik schaam me bijna voor de afgelopen 17 jaar
Sorry schaar
ik mocht geen antiroker worden van jouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD IK VOEL ME ZO PERSOONLIJK AANGEVALLEN GIJ HEKS GIJ SECREET IK STINK HEUL NIET ALS IK GEROOKT HEB JE BENT GEWOON JALOERS IK WERK ER HARD VOOR JA EINZ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt nu ook die maar dan met een geitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
En de poes miauw en de hond waf waf en de haan kukeleku en de kip tok tok en het kuiken piep en het kuiken piep
je hebt acht miljoen variantenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt nu ook die maar dan met een geit
Je mag nog steeds geen antiroker wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mocht geen antiroker worden van jou
Ik geef wel toe dat ik afgelopen zaterdag bijna wilde roken. Maar dat was na zeer velen bier in de kroeg waar volgens mij gerookt werd want de kleren die ik aan had ruiken naar peuk
Ik besef wel dat ik gewoon stink als ik rookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mocht geen antiroker worden van jou
Ik geef wel toe dat ik afgelopen zaterdag bijna wilde roken. Maar dat was na zeer velen bier in de kroeg waar volgens mij gerookt werd want de kleren die ik aan had ruiken naar peuk
Op zich geen verkeerde logica, want oude rook is nog ranziger.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik besef wel dat ik gewoon stink als ik rook
Afgelopen zaterdag ging ik buiten roken.. Kwam ik terug; zei een kennis: Er is ook een rookhok. Waarop ik antwoorde: Nah want daar stinkt het.Mijn brainzlogica
Ik ook, maar ik had zin in een dramapostquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag ging ik buiten roken.. Kwam ik terug; zei een kennis: Er is ook een rookhok. Waarop ik antwoorde: Nah want daar stinkt het.Mijn brainzlogica
klopt, rookhokken stinken ook. Zeker als mensen hun peuk niet goed uitdrukken in de asbak en dan al die andere peuken mee gaan smeulenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ja dat wel! Gelukkigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag nog steeds geen antiroker worden![]()
En je hebt het volgehouden![]()
![]()
Ja en dan vindt cif het gek dat ik zijn peuk vaak nog eens extra uitdoe; want hij laat em altijd smeulenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, rookhokken stinken ook. Zeker als mensen hun peuk niet goed uitdrukken in de asbak en dan al die andere peuken mee gaan smeulen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |