abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121584045
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_121584101
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:14 schreef Enfermera het volgende:
Kuuk wat gaaf! En beterschap voor alle zieke mini's :*

Hier gaat 6x150 cc echt geweldig btw, ze slaapt 's nachts nu ook een stuk langer, vannacht van 23 tot 4:30 en voeding nog kunnen rekken tot 5:00! :D echt heel fijn, 5uur slaap achter elkaar scheelt echt.. Maar denk ook dat ze er nu pas aan toe was, nu ze wat ouder is.

Twink vaag van je menstruatie.. Hoop dat de gyn je duidelijkheid kan geven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier is het wel winter wonderland!

Ja blijft vaag idd .. zeker omdat ik al vanaf de curretage. met buikpijn en krampen rond loop. Had zo gehoopt dat het door zou zetten. Heb dat vaker aangegeven bij de gyn. Maar die blijft zeggen dat ik geduld moet hebben en eventueel pijnstilling moet slikken als ik het niet meer trek. maar inmiddels zijn we al een dikke twee maanden verder. We wachten braaf af :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef Xanteh het volgende:
Idd vervelend Twinkle, ik heb er ook erg veel last van. Als het te pijnlijk wordt dan neem ik een Ibu en een warme kruik :)
pi_121586379
Wat een leuke drinkbeker zeg!

Hier nog geen vlokje sneeuw gezien in Maastricht alhoewel ik nu twijfel af en toe wat te zien vallen.

Ik heb de huisarts gebeld en moet morgen ochtend langs komen want kan een angststoornis zijn zei de assistente maar de huisarts wou het eerst bespreken. ik hoop eigenlijk op iets hormonaals want volgens mij krijg ik geen maagband/verkleining als ik niet psychisch 100 % ben. en ik kan volgende week al na de chirurg om het te bespreken
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:55:33 #4
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121586582
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:49 schreef Sam1993 het volgende:
Wat een leuke drinkbeker zeg!

Hier nog geen vlokje sneeuw gezien in Maastricht alhoewel ik nu twijfel af en toe wat te zien vallen.

Ik heb de huisarts gebeld en moet morgen ochtend langs komen want kan een angststoornis zijn zei de assistente maar de huisarts wou het eerst bespreken. ik hoop eigenlijk op iets hormonaals want volgens mij krijg ik geen maagband/verkleining als ik niet psychisch 100 % ben. en ik kan volgende week al na de chirurg om het te bespreken
Sam, via het zh krijg je als het goed is ook een gesprek met de psycholoog ivm maagverkleining
Maar fijn dat je morgen iig terecht kan ;)

Hier in Weeze ligt wel sneeuw, maar het is nu droog.
pi_121586894

Sneeuw hier :P

Best lastig een wagen er doorheen duwen :P
pi_121587555
Je zou eigenlijk van die mini ski's moeten kunnen kopen voor onder je kinderwagen te binden :P Zou me niks verbazen als dat gewoon bestaat trouwens...
pi_121587602
Of sneeuwkettingen :D
pi_121587698
http://kleinanzeigen.ebay(...)ki/95581642-25-18843

20 euro! geen geld, haha! Ja sneeuwkettingen, bestaat vast ook :D
pi_121587951
Ik zal me ook even officieel voorstellen, na al dat gelurk :D

Ons tweede kindje is 6 december geboren en heet Vaughn.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_121587973
Haha, t bestaat echt *lol*
Samen de berg af :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:41:08 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121588144
Son O+ Hihi lastig met die wagen he, ik heb net ook geploeterd (man heenweg, ik terugweg XD) Maar was wel ff lekker! :D Mini vond het ook heerlijk (lees: slapen :+).
En de luiers waren in de aanbieding bij de kruidvat (huismerk), dus ff 3 pakken ingeslagen :7 (maat 3 en hoger)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_121588379
:D ik was in mn uppie, met peuter die op de terugweg niet meer wilde lopen (en dus op t plankje stond) :') hij wilde pannenkoeken eten...
Mini sliep ook lekker (nog.steeds)
Maar goed heb t overleefd en nu doe ik niks meer (tot.de oudste slaapt :P)

Ladylike, wat een moppie zeg O+ nog gefeliciteerd en welkom hier!
pi_121588428
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:41 schreef Enfermera het volgende:
Son O+ Hihi lastig met die wagen he, ik heb net ook geploeterd (man heenweg, ik terugweg XD) Maar was wel ff lekker! :D Mini vond het ook heerlijk (lees: slapen :+).
En de luiers waren in de aanbieding bij de kruidvat (huismerk), dus ff 3 pakken ingeslagen :7 (maat 3 en hoger)
Ze zijn als beste getest geloof ik, maar voor F werken ze echt niet. De poep liep zo langs haar beentjes eruit.
Wij zijn nu aan de aldi luiers, heel tevreden over :)

Ze heeft al 38gr koorts nu. Maar ze is helder en alleen snotterig, dus komt wel goed. Maar zielig is het wel ;(
pi_121588639
Sneu he kwis ;(
Beterschap voor je meisje (en andere kindjes hier)

Ik vond kruidvat altijd wel prettig. Alleen Floris kreeg er rode billen van. En bij Elise vond ik de New baby nog het prettigst doordat ze de poep beter opvingen. Al zit ik nu aan de babydry. Dat gaat ook niet altijd goed kwa poep :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:56:11 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121588746
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
:D ik was in mn uppie, met peuter die op de terugweg niet meer wilde lopen (en dus op t plankje stond) :') hij wilde pannenkoeken eten...
Mini sliep ook lekker (nog.steeds)
Maar goed heb t overleefd en nu doe ik niks meer (tot.de oudste slaapt :P)

Ladylike, wat een moppie zeg O+ nog gefeliciteerd en welkom hier!
Whaha oh ook niet ideaal dus :') Fijn! :*

Ja Ladylike welkom! O+ Gaat het allemaal goed met jullie??

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:48 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ze zijn als beste getest geloof ik, maar voor F werken ze echt niet. De poep liep zo langs haar beentjes eruit.
Wij zijn nu aan de aldi luiers, heel tevreden over :)

Ze heeft al 38gr koorts nu. Maar ze is helder en alleen snotterig, dus komt wel goed. Maar zielig is het wel ;(
Ja, na de pampers dacht ik idd.. nee tis ook heel persoonlijk vind ik hoor, en ook net wat bij je kindje past! :) Oh, das ook een goeie tip. Wilde ook nog de lidl luiers proberen maar ik vind de kruidvat prima en qua prijs scheelt het heel weinig.
He bah zeg... wat zielig joh!! ;( Beterschap! :*
pi_121588781
Thanx sonnetje :*

Hey enferma :* Alles gaat toppie hier O+ *O*
Hoe is het bij jou?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_121589582
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik zal me ook even officieel voorstellen, na al dat gelurk :D

Ons tweede kindje is 6 december geboren en heet Vaughn.
[ afbeelding ]
O+ O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef SupremeEvil het volgende:
http://kleinanzeigen.ebay(...)ki/95581642-25-18843

20 euro! geen geld, haha! Ja sneeuwkettingen, bestaat vast ook :D
En dan moet je een weg oversteken waar gestrooid is _O-
pi_121589911
Ladylike welkom!

Hier niet tevreden over Pampers. Vond ze stinken en ze werden snel klam. Tijdje kruidvat geprobeetd en C1000 omdat die in die babypakketten zaten.
Toen Aldi en daar zijn we blijven hangen. Ben daar zeer tevreden over!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:28:50 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121590022
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:57 schreef Ladylike het volgende:
Thanx sonnetje :*

Hey enferma :* Alles gaat toppie hier O+ *O*
Hoe is het bij jou?
Mooi! Wat fijn joh :D O+
Ja goed :Y meisje is alweer ruim 3 maanden, tijd vliegt!! Ze doet het goed en lacht enorm veel, is zo leuk.. dan hang je boven haar bedje, eerst enorm grote ogen en dan zo'n megabrede glimlach, van ohja, das mama/papa! XD :D O+
pi_121590254
Welkom Ladylike! Wat een mini nog dan als ik dan kijk naar mijnes, al weer 5,5 maand!

Heb luiers van de action, merk NehNeh :') Ik vind ze voor een plasje hier en daar overdag goed te doen, gebruik voor de nacht pampers new baby... Maatje 2 past nog steeds :X Maar inderdaad, soms stinken die pampers al als ze uit de verpakking komen, heb ik ook een keer gehad. Maar nu al een poosje niet...

Ik moet nog om boodschappen, meh. Was vanochtend na het kdv gelijk doorgereden naar de ah, ik helemaal geparkeerd en ready to go... Kom ik erachter dat mn tas en dus mn geld nog thuis ligt... En ik heb echt een hekel aan sneeuw als je ergens heen moet, troep!

Oh... En even een tussenstop bij het kdv, want mini drinkt niet hoor ik net... Thuis wel, ook weer uit de fles... Daar niet. Dus nu moet ik het voor gaan doen hoe wij de fles geven, zal je net zien dat ze het nu bij mij ook niet doet :')

[ Bericht 16% gewijzigd door SupremeEvil op 15-01-2013 13:47:27 ]
pi_121591224
SE, misschien kun je ze als back up een spuitje geven? Kun je halen bij de apotheek, dan kunnen ze voorzichtig wat in haar mondje spuiten als het weer eens niet lukt. Ging hier nog het beste.

Ik ben vanochtend door de sneeuw gefietst met m'n knul (de auto laat ik liever staan nu :X ), ging heel best, en hij genoot, want overal stond het verkeer vast dus hij kon lekker auto's kijken. Jongetjes O+

Wat een mooierd, LadyLike!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:05:53 #22
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_121591490
Ahwww Ladylike wat een liefje! Rammelrammel! (Dat deed ik al niet hard genoeg :') .

Pampers stinken inderdaad! Blegh. Hier Bumblies (alleen heeft J s nachts pampers easy up)
pi_121592374
Slapen is hier weer eens overrated geloof ik }:|

Pampers new baby hier, van echt stinken heb ik nooit iets gemerkt.
pi_121592920
Beterschap voor F kwisted! :*

Erg vervelend Sam, hoop dat de ha iets voor je kan betekenen

Ladylike welkom! Wat een knapperd O+

Kuukske *O* voor alle ontwikkelingen

Fee, fijn dat S het zo goed doet. :)

Ophelia :*

Mmm shitnacht vannacht, van half3 tot half6 wakker. Ze wil echt alleen tegen mij aan slapen en verder niks. Overdag gelukkig een vrolijke baby.
Tijdens het middageten gooide ze wel alles er uit :( zo zielig
Ben benieuwd hoe het bij de osteopaat gaat zometeen

Waar is freecell eigenlijk? Heb ik iets gemist?
pi_121601303
Ladylike: Wat een mooie mini ! Prachtige naam, welkom *;

Kuuk wat echt al ! En beterschap ! allemaal zieke baby's , zo sneu.
Die wagen skies :D Leuk !
Enf: Thx ! net 3 pakken ingeslagen.
Sam: Sterkte meid !
CS: Ik durf juist niet te fietsen met dit weer.
Alleen de Acty Fit stinken hier, bah !

Zoe: Shitnacht, naar ! Ben je al alleen ?

Verder iedereen een dikke sneeuw knuffel !

xxx
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')