quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:14 schreef Enfermera het volgende:
Kuuk wat gaaf! En beterschap voor alle zieke mini's
Hier gaat 6x150 cc echt geweldig btw, ze slaapt 's nachts nu ook een stuk langer, vannacht van 23 tot 4:30 en voeding nog kunnen rekken tot 5:00!echt heel fijn, 5uur slaap achter elkaar scheelt echt.. Maar denk ook dat ze er nu pas aan toe was, nu ze wat ouder is.
Twink vaag van je menstruatie.. Hoop dat de gyn je duidelijkheid kan geven.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier is het wel winter wonderland!
Ja blijft vaag idd .. zeker omdat ik al vanaf de curretage. met buikpijn en krampen rond loop. Had zo gehoopt dat het door zou zetten. Heb dat vaker aangegeven bij de gyn. Maar die blijft zeggen dat ik geduld moet hebben en eventueel pijnstilling moet slikken als ik het niet meer trek. maar inmiddels zijn we al een dikke twee maanden verder. We wachten braaf af
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef Xanteh het volgende:
Idd vervelend Twinkle, ik heb er ook erg veel last van. Als het te pijnlijk wordt dan neem ik een Ibu en een warme kruik
Sam, via het zh krijg je als het goed is ook een gesprek met de psycholoog ivm maagverkleiningquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:49 schreef Sam1993 het volgende:
Wat een leuke drinkbeker zeg!
Hier nog geen vlokje sneeuw gezien in Maastricht alhoewel ik nu twijfel af en toe wat te zien vallen.
Ik heb de huisarts gebeld en moet morgen ochtend langs komen want kan een angststoornis zijn zei de assistente maar de huisarts wou het eerst bespreken. ik hoop eigenlijk op iets hormonaals want volgens mij krijg ik geen maagband/verkleining als ik niet psychisch 100 % ben. en ik kan volgende week al na de chirurg om het te bespreken
Ze zijn als beste getest geloof ik, maar voor F werken ze echt niet. De poep liep zo langs haar beentjes eruit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:41 schreef Enfermera het volgende:
SonHihi lastig met die wagen he, ik heb net ook geploeterd (man heenweg, ik terugweg XD) Maar was wel ff lekker!
Mini vond het ook heerlijk (lees: slapen
).
En de luiers waren in de aanbieding bij de kruidvat (huismerk), dus ff 3 pakken ingeslagen(maat 3 en hoger)
Whaha oh ook niet ideaal dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik was in mn uppie, met peuter die op de terugweg niet meer wilde lopen (en dus op t plankje stond)
hij wilde pannenkoeken eten...
Mini sliep ook lekker (nog.steeds)
Maar goed heb t overleefd en nu doe ik niks meer (tot.de oudste slaapt)
Ladylike, wat een moppie zegnog gefeliciteerd en welkom hier!
Ja, na de pampers dacht ik idd.. nee tis ook heel persoonlijk vind ik hoor, en ook net wat bij je kindje past!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:48 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ze zijn als beste getest geloof ik, maar voor F werken ze echt niet. De poep liep zo langs haar beentjes eruit.
Wij zijn nu aan de aldi luiers, heel tevreden over![]()
Ze heeft al 38gr koorts nu. Maar ze is helder en alleen snotterig, dus komt wel goed. Maar zielig is het wel
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik zal me ook even officieel voorstellen, na al dat gelurk
Ons tweede kindje is 6 december geboren en heet Vaughn.
[ afbeelding ]
En dan moet je een weg oversteken waar gestrooid isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef SupremeEvil het volgende:
http://kleinanzeigen.ebay(...)ki/95581642-25-18843
20 euro! geen geld, haha! Ja sneeuwkettingen, bestaat vast ook
Mooi! Wat fijn johquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:57 schreef Ladylike het volgende:
Thanx sonnetje
Hey enfermaAlles gaat toppie hier
![]()
Hoe is het bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |