Kind is nu al naar school (in theoriequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je die mensen niet bellen? Dan kunnen ze het kind alvast voorbereiden..
Ga jij wel naar je werk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak ik omver ga pleuren
dat denk ik welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, jij had een tijd terug toch gezegd dat je nooit een muts droeg vanwege je haar dat vervolgens voor geen meter meer wil zitten, of zit ik nu mis?
Ik vind dat je gelijk hebt als je niet gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
zelf een beetje aan het afvragen of het een redelijk voorstel is. Ik ben natuurlijk ook gewoon een watje op de weg als het glad is, heb geen winterbanden en heb deze omstandigheden kunnen vermijden tot nu toe.
Maar in Zoetermeer is het wel kut rijden met sneeuw, als ik er al kan komen. Rijkswaterstaat zegt dat het ze waarschijnlijk voor de avondspits niet gaat lukken om alles schoon te krijgen (en ik vraag me af hoe lang de ochtendspits duurt).
Openbaar vervoer ligt ook volledig plat daar.
Is het redelijk om te zeggen dat ik het geen goed plan vind om vanmidda
Een "dat het kan in Nederland"tweettwitter:GHoogers twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:34:27Zoetermeer afgesneden van buitenwereld . Geen #randstadrail naar Den Haag . Wat een goedgeorganiseerd land zijn we toch. #HTM reageer retweet
Dit..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt als je niet gaat.
Plus dat men er rekening mee kan houden als je nu al aangeeft vanmiddag niet te gaan.
Als je op het laatste moment out-chickend geeft dat meer gedoe en geregel lijkt mij.
tevens: alsof mijn haar ooit voor een meter zitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, jij had een tijd terug toch gezegd dat je nooit een muts droeg vanwege je haar dat vervolgens voor geen meter meer wil zitten, of zit ik nu mis?
Beatrix/poetel kruisingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens: alsof mijn haar ooit voor een meter zit
Mijn haar
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens: alsof mijn haar ooit voor een meter zit
Mijn haar
Eigenlijk niet, ik vind het doodengquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, wil je helemaalniet naar je werk gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |