SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu willen ze dus dat ik me identificeer. Probleem is dat ik nog minderjarig ben en dus eigenlijk nog helemaal geen PayPal mag hebben. Ik word over ongeveer twee maanden achttien en zou me dan dus kunnen identificeren. Weet iemand of dat gewoon kan (aangezien ze dan wel weten dat ik de rekening al had voordat ik 18 was)?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
Hij mag maar 1240 euro per kwartaal bijverdienen dus zijn ouders zijn de kinderbijslag kwijt voor kwartaal 4 van 2012quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Flinke inkomsten voor een minderjarige. Niet vergeten op te geven bij de belasting he.
Klopt, is ook allemaal netjes doorgegeven aan de SVB.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:48 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Hij mag maar 1240 euro per kwartaal bijverdienen dus zijn ouders zijn de kinderbijslag kwijt voor kwartaal 4 van 2012
Heb ik ook aan gedacht, maar lijkt me niet bepaald de slimste manier. Het gaat hier toch om (voor mij) aardige bedragen dus ik los het liever gewoon op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:45 schreef Salmannassar het volgende:
Fake id. kan jij wel betalen. Time to pay,pal..En geen zorgen. Dat jij een account had maakt hen medeschuldig.
Hoe bedoel je? Paspoort van m'n vader gebruiken? Die heeft een andere naam dus dan zou ik alsnog met Photoshop aan de haal moeten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:51 schreef Bellykuh het volgende:
Hmmm. Misschien kan je op naam van je ouders identificeren?
Ja, dat kan wel. Probleem is dat er nog geld op staat en dan wil ik liever niet kwijt, en ik kan nu dus niks betalen/opnemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:57 schreef Bellykuh het volgende:
Ik heb net even op Paypal gekeken.
Je kan alles veranderen, maar het is wel een hoop gedoe.
Je zult waarschijnlijk je bankrekening nummer moeten wijzigen,
Je naam: moet je kopie legitimatiebewijs sturen of trouwakte.
Volgens mij is de bankrekening veranderen niet veel werk. Je kan er gewoon toevoegen of verwijderen.
lol nee, account van TS is geblokkeerd daar mag niks veranderd worden (logisch ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:57 schreef Bellykuh het volgende:
Ik heb net even op Paypal gekeken.
Je kan alles veranderen, maar het is wel een hoop gedoe.
Je zult waarschijnlijk je bankrekening nummer moeten wijzigen,
Je naam: moet je kopie legitimatiebewijs sturen of trouwakte.
Volgens mij is de bankrekening veranderen niet veel werk. Je kan er gewoon toevoegen of verwijderen.
Waar baseer je dat op? Zou wel erg zuur zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:02 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
lol nee, account van TS is geblokkeerd daar mag niks veranderd worden (logisch ook)
TS kan alleen met de billen bloot, ID sturen, is minderjarig, paypal houdt geld voor x maanden vast en TS mag waarsch. nooit meer een account op eigen naam of rekening# meer maken.
Andere optie is gewoon de scan van je paspoort te fotoshoppen en jezelf 18 te maken op het moment van maken van het account
Zuur? Jij bent degene die fraudeert.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:04 schreef Neraice het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Zou wel erg zuur zijn.
Dan is het nog wel zuurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zuur? Jij bent degene die fraudeert.
Bij mij staat dat de beperking pas opgeheven wordt na identificatie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:14 schreef NickB het volgende:
Dit had mijn broer ook een tijdje terug, toen had hij wat onderdelen van een wedstrijd motor verkocht en gekocht.
Na een tijdje kreeg hij zijn geld gewoon weer terug al moet hij nog steeds een ID opsturen maar dat boeit hem niks.
Paypal heeft gewoon eigen voorwaarden; dat TS geld verdient vind paypal niet erg (das hun businessquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is paypal vanaf 18 dan? Nederlandse wet en iets met 16+, jij mag gewoon inkomsten hebben.
Nb. je bent je geld echt niet kwijt TS, paypal gaat het wel achterhouden voor x maanden. En je kan mogelijk dus nooit meer een account maken onder je eigen naam // rekening nummer. (zoals ik al zei)quote:Raadpleeg voor meer informatie over PayPal onze Belangrijke betaal- en service-informatie. Personen onder de 18 jaar mogen PayPal niet gebruiken.
Nou dan identificeer je je toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:16 schreef Neraice het volgende:
[..]
Bij mij staat dat de beperking pas opgeheven wordt na identificatie.
Dat staat op de registratiepaginaquote:Raadpleeg voor meer informatie over PayPal onze Belangrijke betaal- en service-informatie. Personen onder de 18 jaar mogen PayPal niet gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |