Ik zou het heel anders aanpakken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef skin030589 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, denk alleen wel dat dat erg moeilijk wordt omdat ik ze vaak tegenkom met sporten,stappen etc etc. Denk dat het gewoon netter en beter in dit geval is om een mail op te stellen en deze te sturen. Tuurlijk is het daarna vervelend als ik ze tegenkom en moet ik dat even aftasten,maar dan weten ze wel de reden
Ja, ultieme manier om definitief van mensen af te zijn zonder dat je weer wordt benaderd om het goed te maken; dus je hebt er geen last meer van. Jijzelf hebt immers mensen 'gekwetst'.quote:
Wat een gedoe zeg.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, ultieme manier om definitief van mensen af te zijn zonder dat je weer wordt benaderd om het goed te maken; dus je hebt er geen last meer van. Jijzelf hebt immers mensen 'gekwetst'.
Ik vind het wel een goede manier. Zodra je aankaart dat het geen zin meer heeft, willen mensen het proberen te maken en dan zit je daar weer mee.
haha.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:53 schreef Ziba het volgende:
Ruzie maken. Snij een ergernis aan, zorg dat die meiden daar op ingaan, blijf dat constant herhalen zodra dat ze zat van jou worden en jij niet meer hoeft te 'dumpen'.
Zo is bij mij ook eens een 'vriendinnen'groep uit elkaar gevallen; we spreken elkaar nooit meer - echt nooit - en de ruzie ging nergens om. Maar maakt niet uit: het is wel over. En dat was de bedoeling.
Nee joh, zo gedaan als je weet op welke manier je mensen kan raken.quote:
Ook als je van iemand af wil die jou perse willen maar waar jij niks van wil weten. Buiten de creeps om stopt iedereen dan wel.quote:
Negatief bezig zijn kost meer energie dan positief of neutraal (negeren en/of laten verwateren) bezig zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, ultieme manier om definitief van mensen af te zijn zonder dat je weer wordt benaderd om het goed te maken; dus je hebt er geen last meer van. Jijzelf hebt immers mensen 'gekwetst'.
Ik vind het wel een goede manier. Zodra je aankaart dat het geen zin meer heeft, willen mensen het proberen te maken en dan zit je daar weer mee.
Nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Negatief bezig zijn kost meer energie dan positief of neutraal (negeren en/of laten verwateren) bezig zijn.
Oplossing voor mensen die makkelijker kunnen kwetsen dan confrontaties aangaan.
Nogmaals vertel wat je ons verteldquote:Op maandag 14 januari 2013 17:55 schreef skin030589 het volgende:
Ik zou sowieso niet op een lullige manier zorgen dat het over gaat, ik wil daar gewoon eerlijk over zijn. Zodra ze zeggen dat ze eraan willen werken kan ik natuurlijk gebruiken dat dat tot nu toe ook niet is gebeurd dus waarom nu wel? Wil gewoon eerlijk kunnen zijn dat die vriendschap voor mij aan het verwateren is en dat ik daar de wil en tijd niet voor heb om daar voor te vechten. En zodra ik straks samenwoon net mijn vriend zit ik toch in een ander dorp en zie ik ze daar sowieso nooit, snel samenwonen dus
Dit dus, waarom doen mensen hier zo moeilijk. Gewoon eerlijk zijn en verder gaan met je leven.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:04 schreef Re het volgende:
Wat maak je er een drama van, zeg gewoon dat ze als groep je niet meer kunnen boeien en dat je door hun gedrag hebt besloten niet meer met de gehele groep mee te doen. Kijken of er dan enkelingen naar je toekomen. Zo niet, geen man overboord (alleen vrouwen dus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |