Net als aidsquote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
inb4 "een kind neem je niet, die krijg je"
mag je hem dan ook weigeren of omruilen als hij defect is? want dat zou in mijn geval wel handig zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat zo poep hequote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
ja precies, gewoon gaan met die banaanquote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond die uitspraak van Taart wel mooi.
Als ze er nog over aan het nadenken zou zijn zou ze nog geen kinderen hebben, maar het ging per ongeluk en nu is het supertof en lukt het allemaal prima
alleen met t bonnetje en de kaartjes er nog aan aubquote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag je hem dan ook weigeren of omruilen als hij defect is? want dat zou in mijn geval wel handig zijn
Alleen wil ik ook nog steeds spul voor mezelf blijven kopen. "Vroeger" kon ik dat niet want ouders hadden weinig geld en ik was ook niet bepaald rijk van mijn weekend baan. Nu is het met 2 salarissen in een apartement en is het ff van buy ALL the thingsquote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Enige reden dat ik een kind zou willen is omdat je er dan allemaal troep voor kan kopen
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag je hem dan ook weigeren of omruilen als hij defect is? want dat zou in mijn geval wel handig zijn
och, zelfs een defect kind kan op de zwarte markt nog aardig wat opbrengenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG JE KRIJGT ER OOK EEN GRATIS PAARD BIJ?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken
sex met dieren is verboden ja!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken
en anders de onderdelen, paar nieren krijg je zo nog 2 K voorquote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, zelfs een defect kind kan op de zwarte markt nog aardig wat opbrengen
voor een brainiac ben je best een oppervlakkige materialistquote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alleen wil ik ook nog steeds spul voor mezelf blijven kopen. "Vroeger" kon ik dat niet want ouders hadden weinig geld en ik was ook niet bepaald rijk van mijn weekend baan. Nu is het met 2 salarissen in een apartement en is het ff van buy ALL the things![]()
En ik wil dat nog niet opgeven
Even mezelf quoten want misschien komt het een beetje verkeerd over omdat ik zo goed dingen kan verwoordenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind sowieso dat een man niet van iemand mag eisen dat hij voor zijn 30e kinderen wil. Het is mijn lichaam
ik hoop dat die voorlopig nog niet aan kinderen begintquote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja laat haar kat met een ipad spelen![]()
![]()
![]()
Als je een pony neemtquote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG JE KRIJGT ER OOK EEN GRATIS PAARD BIJ?
Brum eist toch ook niks? Hij kan wel zeggen dat hij voor z'n 30e vader wil worden, maar das nog best een eindje weg. Zou er alleen wel een keer over praten..quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind sowieso dat een man niet van iemand mag eisen dat hij voor zijn 30e kinderen wil. Het is mijn lichaam
er zijn speciale kattenapps!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja laat haar kat met een ipad spelen![]()
![]()
![]()
quote:
Oh ik had het niet perse over brum, maar over het algemeenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Brum eist toch ook niks? Hij kan wel zeggen dat hij voor z'n 30e vader wil worden, maar das nog best een eindje weg. Zou er alleen wel een keer over praten..
oh op die manierquote:Op maandag 14 januari 2013 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(nee, gegeven paard want sex met mens en paard = paardenkint)
Oneensquote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even mezelf quoten want misschien komt het een beetje verkeerd over omdat ik zo goed dingen kan verwoorden
Kinderen neem je samen maar ik vind dat een vrouw er wel het laatste woord in mag hebben want haar lichaam enzo.
Ja, inmiddels wel een beetjequote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor een brainiac ben je best een oppervlakkige materialist![]()
![]()
Lekker makkelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even mezelf quoten want misschien komt het een beetje verkeerd over omdat ik zo goed dingen kan verwoorden
Kinderen neem je samen maar ik vind dat een vrouw er wel het laatste woord in mag hebben want haar lichaam enzo.
die arme jongen liet zich ook een keer jolig iets ontvallenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Brum eist toch ook niks? Hij kan wel zeggen dat hij voor z'n 30e vader wil worden, maar das nog best een eindje weg. Zou er alleen wel een keer over praten..
Maar je gaat toch na 10 jaar relatie bij wijze van niet janken over 2 jaar later als iemand er nog niet klaar voor is?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oneens![]()
JE wil ze of je wil ze niet, je moet allebei hetzelfde willen anders kun je net zo goed een andere partner zoeken
Het komt alsnog niet goed over einzquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
Dus dan zou ik tegen Fred kunnen zeggen "ja jij wilt geen kinderen, maar het is mijn lichaam, dus ik heb het eindwoord, dus nu wordt je vader?"
Lijkt me heel simpel, als je het er niet over eens wordt of je kinderen wil of niet, dan stopt de relatie. Dat moet je echt samen willen of niet.
Duh, het kind is net 20 gewordenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
kinderen krijgen doe je samen lijkt me, als je iets gaat eisen of hebben over "het is toch mijn lichaam dus ik bepaald" lijtk em dat je er nog niet klaar voor bent
Je weet dat het een relatie is en geen gevecht?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je gaat toch na 10 jaar relatie bij wijze van niet janken over 2 jaar later als iemand er nog niet klaar voor is?
Mijn zus wil al 4 jaar kinderen maar haar (nu man) vriend was er gewoon nog niet klaar voor ook al is hij ouder
HJ HAD HET ER LAATST OOK MET ZN MOEDER OVER TOEN IK ACHTERIN DE AUTO ZATquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die arme jongen liet zich ook een keer jolig iets ontvallen
Straks komt Spees aan met een contract dat zij het laatste woord mag hebben
Gelukkig hoef ik me er nu nog niet druk over te makenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat het een relatie is en geen gevecht?
lijkt me ook verstandig als ze nog even wachtquote:Op maandag 14 januari 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Duh, het kind is net 20 geworden
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat het een relatie is en geen gevecht?
WAAR MAAK JE JE DRUK OMquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je gaat toch na 10 jaar relatie bij wijze van niet janken over 2 jaar later als iemand er nog niet klaar voor is?
Mijn zus wil al 4 jaar kinderen maar haar (nu man) vriend was er gewoon nog niet klaar voor ook al is hij ouder
het si Spees, die maakt zich overal druk omquote:
Fred en ik hadden dit al uitgesproken voordat we verkering kregenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
goeden matigen drukmakerij na 6 maanden verkering wel
hier ligt nog echt veel meerquote:
Fuque :") ik denk, jij zit toch ook in Adam?! Hier sneeuw het heulem... *kijkt naar buiten*quote:Op maandag 14 januari 2013 15:48 schreef Miezziej het volgende:
Het sneeuwt hier nu ook
Na 20.00 mag het pas sneeuwen van mij!
Ja nodig hebben en verplicht gehaald is toch iets anders?quote:Je hebt inderdaad die vakken nodig voor het volgen van het Research Workshop vak.
Groeten,
Nog een keer mailen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh, ik mailde docent met de vraag of je een vaak gehaald moest hebben voor je zijn vak kon volgen.
Krijg ik als antwoord:
[..]
Ja nodig hebben en verplicht gehaald is toch iets anders?
Waarom zouden ze jou eruit trappen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
twee cursussen ingeplanned, kan ik die mooi op cv knallen mochten ze mij hier eruit trappen
Reorganisatiequote:Op maandag 14 januari 2013 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jou eruit trappen?
Ja groot gelijk! Wel klote als het zo zou zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Er is nog niets zeker hoor maar de kans zit er in dus wel ff zoveel mogelijk nu op CV zetten
Is dit waar?quote:en volgens hem kun je niet 2 uitwonende studiebeurzen op 1 adres zetten.
"Uitwonendquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dit waar?
Dan kunnen we dus sowieso niet samenwonen
wat een bullshit, hoe doen ze dat dan in studentenhuizenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dit waar?
Dan kunnen we dus sowieso niet samenwonen
quote:Vraag
Ik ga samenwonen of trouwen. Telt het inkomen van mijn ouders nog mee voor mijn aanvullende beurs?
Antwoord
Ga je samenwonen of trouwen, dan heeft dat geen gevolgen voor je studiefinanciering. We kijken niet naar het inkomen van je partner. Ook op je aanvullende beurs heeft het inkomen van je partner geen invloed. Voor de berekening van je aanvullende beurs blijven we kijken naar het inkomen van je (natuurlijke) ouders.
http://www.duo.nl/SRVS/CG(...)1014,Sxi=10,Case=obj(2438),ts=OcwDuoNewquote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
"Uitwonend
Als je uitwonend bent, is je basisbeurs hoger dan wanneer je bij je ouders woont. Dat is logisch, want je hebt dan ook te maken met meer kosten."
Hier staat alleen iets over oudersAnders voor de zekerheid even duo bellen
quote:Als je gaat samenwonen of trouwen, heeft dat geen gevolgen voor je studiefinanciering. Je hoeft niet aan ons door te geven dat je samenwoont of getrouwd bent. We kijken voor de berekening van je studiefinanciering niet naar het inkomen van je partner. Ook als je samenwoont of getrouwd bent, kijken we nog steeds naar het inkomen van je ouders voor de berekening van de aanvullende beurs.
Jaquote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een bullshit, hoe doen ze dat dan in studentenhuizen
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een bullshit, hoe doen ze dat dan in studentenhuizen
Ik neem je katten heul niet mee want dan eten ze muffin en karel opquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet ook nog wat dingen opruimen thuis
en natuurlijk halve huis evacueren want speeske komt woensdagen katten verstoppen!
maar straks maak je ze stukquote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik neem je katten heul niet mee want dan eten ze muffin en karel op
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Katten met wieltjes als achterpoten
als het niet ermahgerdhard sneeuwt en glad is kom ik hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet ook nog wat dingen opruimen thuis
en natuurlijk halve huis evacueren want speeske komt woensdagen katten verstoppen!
Jaaaquote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als het niet ermahgerdhard sneeuwt en glad is kom ik hoor
Tienermoeders.nlquote:Ik zal me even voorstellen. ik ben Hanna, ik heb 3 kinderen, Robbie van bijna 3 (17 november) en Finn en Marit van net 1 (25 september) Finn en Marit zijn eigenlijk een deel van een drieling, maar Jamie overleed naar ander halve week, al vanaf de eerste minuut wisten we dat het mis was, hij huilde niet, en moest aan de beademing en zen hart was heel zwak, en na anderhalve week moesten we ons prachtige kindje laten gaan. met heel veel pijn in ons hart. De vader van Robbie is 17 dagen voor de geboorte gestorven. heel pijnlijk maar de liefde tussen Kaj en mij bloeit door in Robbie. Nu een jaar na de dood van Jamie gaat het weer een stuk beter. het is echt best heel zwaar om op je 16 voor 3 kinderen te zorgen. maar het gaat zoals het gaat en ik houd onwijs veel van mijn kinderen.
ik ga liever met de auto, maar lief aanbod, ik denk dr ff over naquote:Op maandag 14 januari 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel met de trein via Leiden anders? heb je 40% korting. Geen idee of het ver omreizen is maar care
Ja snap ik, maar als je niet kan/wil rijden omdat glad.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga liever met de auto, maar lief aanbod, ik denk dr ff over na
Ik wil dat ook wel wetenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
en ze vragen allemaal hoe ze aan gratis geld en huizen kunnen komen
ook al zoeen goed verhaal:quote:mijn naam is natasja en ben 22 jaar en moeder van een zoon Dyaron(2) en een dochter dylara
quote:Heey meiden,
Ik ben Manon en ik ben net 17 geworden. Mijn vriend heet Thommy en we zijn volgende maand een jaar samen.
Een paar weken geleden kwamen we erachter dat ik zwanger ben. In eerste instantie was ik wel even geschrokken maar we besloten het te houden en zijn er nu heel blij me!
Inmiddels ben ik 10 weken zwanger.
Mijn vriend en ik hadden besloten om samen te gaan wonen, en zagen het helemaal voor ons.. Maar vrijdag 6 april is hij ten onrechte veroordeeld tot 8 jaar cel. We konden het niet geloven, vooral omdat hij vorig jaar april is vrijgesproken op zelfverdediging!
Ik voel me schuldig omdat op de dag van de rechtszaak Thommy niet met zijn aandacht erbij was omdat hij de hele tijd op mij lette en zich zorgen maakte. Zijn advocaat bevestigde dit, en het was mijn moeder ook al opgevallen.
Gelukkig gaat zijn advocaat in cassatie, en heeft een van de beste cassatieadvocaten erbij gehaald. Ze gaan voor volledige vrijspraak.
Ik hoop dat dit alles achter de rug is voordat ons kleintje komt, want ik heb Thommy nodig, en het kleintje zijn of haar vader.
Ik zou het fijn vinden om met mama's of zwangere meiden van mijn leeftijd te praten, dus als je interesse hebt stuur maar een berichtje!
Liefs,
Manon
quote:Hee, ik ben Jade van 16 jaar en ik heb een hele lieve vriend van 23 en wij hebben een kinderwens. Momenteel woon ik op een leefgroep dus is het niet ideaal om een kindje te nemen. Maar als dat achter de rug zit en ik zit hopelijk over een half jaar op kamertraining willen we serieus proberen een kindje te maken. Ik zou graag in contact willen komen met andere meiden met een kinderwens. Groetjes Jade
quote:Ik stel me zelf eventjes voor Ik ben Savannah ik ben 15 jaar en ik ben nu 4.5 weken zwanger, mijn moeder weet nog van niets, ik ging het vanmiddag aan mijn beste vriendin en haar vriend vertellen, en ja hoor zij is ook zwanger! ik hoop dat ik een goede zwangerschap krijg!
quote:Hey jonge moeders, ik ben 20 jaar en 9 weken zwanger. het kwam als een verassing aangezien ik en mijn vriend bijna 10 maanden onveilig vreeen. ik begon echt te geloven dat ik onvruchtbaar was tot een maand geleden en wij er achter kwamen.
Ik word er een beetje verdrietig van.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook al zoeen goed verhaal:
[..]
[..]
[..]
[..]
...quote:hoi,
ik ben tamara ruilevink, ben nu zwanger van mijn eerste kindje ben nu 17 weken, krijg een meisje, en ben zelf nu net 17 jaar.
sinds ik zwanger ben heb ik een hele goede band met mijn vriendje en we doen veel dingen samen zoals kinder wagen kopen en kleertjes natuurlijk. groetjes
YAYquote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als het niet ermahgerdhard sneeuwt en glad is kom ik hoor
ERMAGERD VERMAAK SAIT GENIETquote:Op maandag 14 januari 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig hebben ze een goede band nu
[..]
...
giev moar!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook al zoeen goed verhaal:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:na al een paar weken alle voorbereidingen te hebben genomen begonnen in mijn 2e examen weken op de maandag mijn weeën.. Ik school gebeld, deze zeiden dat ik een briefje moest hebben van de verloskundige dat ik in bevalling was.
NEE ROT OP HOOR!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan een 275 van mac laten halen en erachter komen dat je zelf al een 275e hebt
FAAL
Lekker kloten in de buurtquote:Zondag 19 oktober zijn we weer vrienden van me vriend wezen ophalen en bij zijn oma wezen drinken. Ik was keimoe van die lange fietstocht en na een beetje liggen en luisteren naar hun muziek, viel ik bijna in slaap totdat we wat gingen kloten in de buurt. Ik liep daar met mijn buikkrampen en last van mijn borsten. Na het uurtje kloten, gingen we weer naar mijn vriendjes huis en gingen we worstenbroodjes eten en daarna weer naar zijn kamer.
quote:Tijdens het uitlaten van de hond, wilde ik de zwangerschapstest kopen, maar ik had maar 5 euro en het kostte ruim 7 euro.
Ja serieus, maar ik wil m wel want zulke kwasten gebruik ik jusit voor 1 kleurtje als ik alleen eyeliner draagquote:
OKAY!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja serieus, maar ik wil m wel want zulke kwasten gebruik ik jusit voor 1 kleurtje als ik alleen eyeliner draag
quote:Ik weet het nog goed, het voelt alsof het de dag van gister is en een dag uit mijn leven wat ik nooit meer weg zal vegen. Ik was al een tijdje gestopt met de pil, dit omdat ik wilde afvallen. Aangezien ik al meer dan 5 jaar aan de pil zat en je toch altijd een jaar moet 'ontpillen' werd er mij verteld.
Ik ging beter in me vel zitten me lichaam werd ook strakker ik helemaal blij! Heb zelf al 4,5 jaar een vriend, en niet tegen hem verteld dat ik niet meer aan de pil zat omdat ik dacht dat het toch geen kwaad kon. Achteraf dus wel..
quote:Hier mijn verhaal.
Ik ben Rosalie, ondertussen ben ik al 17 jaar.
Maar toen bijna 14 was kwam ik erachter dat ik zwanger was.
En toen ik 14 was kwam mijn mannetje 6 weken te vroeg op de wereld.
Ik wist van te voren niet wat het zou worden, dus het was heel spannend.
Als het een meisje was geweest had ze Caithlynn Jenelle Rosalie geheten en dan was de roepnaam Caithlynn-Jenelle geweest.
Of het was Maud Rosalie geweest. Maar dat had ik op dat moment dan beslist (hoop ik)
Voor een jongen had ik ook heel wat namen, en omdat mijn kanjer 6 weken te vroeg was was ik er nog niet uit.
het zou Tyler Jace, Bentley Jay of Kian Jay worden.
Maar toen mijn schat geboren werd wist ik het meteen, hij lag in mijn armen, en ik vond het een echt Bentley.
Mijn kanjer kreeg de naam Bentley Jace Christian.
[...]
Ondertussen ben ik 30 weken zwanger van mijn tweede kindje.
En het is een MEISJE. Mijn vriend en ik zijn onwijs blij, en het kindje is ook meer dan gewenst!
Onze dochter zal Maud Rosalie gaan heten. gewoon als roepnaam volluit, en de 2de naam zal Christina worden.
Zulks een volwassenheidquote:Ik heb toch maar de beslissing genomen om mijn verhaal te vertellen op TM.
Ik ben 15 jaar oud en was 3/4 maanden geleden zwanger van mijn eerste kindje.
Nu zul je vast wel denken : 15?! Ja 15 ja, maar ik ben wel heel volwassen voor mijn leeftijd.
Ik kwam erachter toen ik naar de dokter ging om de pil te halen, (stom trouwens dat ik dat niet eerder heb gedaan).
Bedelen op straat voor een zwangerschapstestquote:Op maandag 14 januari 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker kloten in de buurt
En dat wordt mama
Gelukkig zijn financien verder geen probleem!
[..]
ik zeg, DOEN!quote:Ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb nu een geweldig lieve vriend die echt alles voor me over heeft. We zijn al een tijdje aan het nadenken voor een kindje. Mijn vriend is er wel heel enthousiast over, maar ik ben toch bang voor de reactie van mijn ouders. Mijn ouders weten niet eens dat ik een vriend heb.
Ik wil wel wachten, maar ik heb mijn vriend ook al zo enthousiast gemaakt dat ik hem niet wil kwetsen. Ik ben sowiezo al een kinderfan; ik pas weleens op enzo. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen . Als ik gewoon met hem praat komt het wel goed..
Alle namen van Rosalie komen uit Teen Momquote:Op maandag 14 januari 2013 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Zulks een volwassenheid
dit viel mij ook gelijk opquote:Op maandag 14 januari 2013 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle namen van Rosalie komen uit Teen Mom![]()
![]()
Seriously?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle namen van Rosalie komen uit Teen Mom![]()
![]()
Ja ze is wel 13, maar wedden dat ze volwassen is voor haar leeftijd?quote:
Wut?quote:Hoi, ik ben Sanne en ik heb best een lang verhaal. Ik wilde allang mijn verhaal hier kwijt, maar was zelf nog niet zwanger.
De romantiekquote:Goed, Maurice en ik gingen op een gegeven moment al negen maanden met elkaar. Maar we hadden nog steeds geen seks gehad. Ik had er ook geen zin in, ik vond het wel goed zo. Ik was toch nog maagd en we hadden het zo gezellig dat ik er niet eens aan dacht. Tot op die ene dag dat Maurice naar Ibizia ging op vakantie. We waren alleen bij hem thuis en het ging die dag keihard regenen en we hadden een kaarsje aan en verliefd dat we waren!!! Op een gegeven moment waren we aan het zoenen, maar ook heftig aan het zoenen. Ik werd er zelfs opgewonden van. Hij ging in mijn broek en deed hem open en opeens waren we aan het seksen! Ik dacht: nee, wat is dit!!! Is dit seks?? Gadver! Het is helemaal niet lekker! Het doet pijn! En hij maakt een raar geluidje! Ik dacht alleen maar dat hij moest stoppen. Ik begon te huilen, want ik vond het niet leuk, waarop Maurice zei: wat is er lieverd? Ik wil je helemaal geen pijn doen, ik dacht dat jij dit ook wilde. Hij zei: je hebt het toch vaker gedaan? Toen zei ik: ja, zovaak! Maar dat was niet waar! Ik dacht dat dat stoer was. Maurice had me die avond ontmaagd.
Wel drie kinderen maken voor je zestiende, maar jezelf te jong vinden om te trouwenquote:Bij de bevalling was natuurlijk mijn vriend er bij en m’n moeder. We gingen bij mijn vriend thuis wonen. Want die hadden en (hebben) een groot huis. M’n moeder en de moeder van m’n vriend hielpen heel veel bij de oppas en opvoeding. Daar ben ik ze heel dankbaar voor.
We hebben nu 3 kids: Op 31-11-2002 is Kylain geboren hij is nu 5; op 06-07-2004 is Nina geboren zij is nu 3; en op 04-03-2006 is Rens geboren hij is nu bijna 2.
We hebben nog geen plannen om te trouwen, want we zijn pas 17. Normaal trouw je ook niet zo snel, maar ik ben een heel jonge moeder dat besef ik wel… Ik ben een van de jongste moeders in Nederland.
ik werd een beetje geilquote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De romantiek![]()
En ook zo relevant voor een site over tienermoeders
Hoe doe je dat, iemand bijna zwanger maken?quote:Mijn ex heeft al negen meisjes bijna zwanger gemaakt en zit nu volop aan de drugs.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, iemand bijna zwanger maken?
Door bijna seks te hebben?
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, iemand bijna zwanger maken?
Door bijna seks te hebben?
Goeie namenquote:Chenaily is nu een vrolijke meid van vijf jaar en Dyenairo een lekker ventje van twee en een half jaar oud. We wonen in Eindhoven en het gaat super goed.
Ik heb dit net volledig gelezenquote:23 oktober 2008 - Hoi, ik ben Sanne en ik heb best een lang verhaal. Ik wilde allang mijn verhaal hier kwijt, maar was zelf nog niet zwanger. Ik was 15 jaar en in de bloei van me leven! Ik deed waar ik zin in had, ik had gewoon echt mijn eigen leventje. Ik zat toentertijd bij mij in het dorp op school en ons dorp is best klein, dus iedereen kende elkaar. Toch was de mooiste jongen van het dorp verliefd op mij. Ik vond hem ook wel leuk, maar dat was het. Ik had het veel te druk met shoppen en mijn vriendinnen. Bas van mijn klas, kwam op een dag naar mij toe en zei: hč Sanne, Maurice vraagt jou nummer. Kan ik het hem geven? (Bas was de buurjongen van Maurice) Niet nagedacht en ik zei meteen ja! Maar goed, na vijf minuten was ik Maurice al helemaal weer vergeten. Ik was best populair op school, dus qua aandacht betreft zat het wel goed met mij.
Een paar weekjes gingen voorbij en Maurice had mij nog steeds niet gebeld. Totdat er een dorpsfeest was. Ik wist dat Maurice zou komen, dus ik wilde er op en top uitzien. Mijn vriendinnen kwamen zich bij mij thuis omkleden en zo bracht mijn vader ons naar het feest. Voor de deur zag ik al meteen Maurice staan. Hij had van die prachtige o-benen als van een voetballer. Hij was ook een voetballer en was de beste in het dorp. In ons dorp viel er niet zoveel te doen, dus elke sport was geweldig! Nou voetbal boeide mij niet, maar wel de manier hoe hij zich kleedde en gedroeg. Hij had van die mooie tropische zeeblauwe ogen waarin je kon smelten!!
Die avond had ik een jurkje aan en los haar met pijpenkrullen, make-up op en de hoogste pumps! Maurice vertelde dat hij zijn ogen niet van mij af kon houden. En ik niet van hem natuurlijk, maar dat vertelde ik niet. We liepen hand en hand door het hele feest. Maar de ex van Maurice was ook daar en die vond dat niet zo leuk. Ik was geen type dat van ruziemaken hield. Ik liep eerder weg, dus ik liet zijn hand los en zei: bel me vanavond maar op. Hij wilde mij nog kussen, maar dat zag ik niet zo zitten.
Later die nacht belde hij mij op, hij vertelde precies wat ik wilde horen. Maar verliefd was ik
nog steeds niet. Ik deed altijd als of ik zoveel kapsones had, maar ik had een klein hartje. Die dagen daarna hebben we elke dag contact gehad. Op een gegeven moment vroeg hij me mee uit en zijn we naar de bioscoop geweest. We hebben zitten kussen in de bioscoop en vanaf die dag was het raak! Maurice en Sanne zijn officieel een stel. We liepen hand in hand in de stad, iedereen mocht ons zien. Het was zo romantisch! We zijn nog even aan een meertje gaan zitten en daar hebben we gezellig zitten kletsen. Toen bracht hij me naar huis en kreeg ik een nachtkus en vanaf die dag waren we onafscheidelijk.
Maar toch was ik niet echt verliefd. Ik vond hem wel leuk, maar ik vond ook mijn vriendinnen en shoppen leuk.
Goed, Maurice en ik gingen op een gegeven moment al negen maanden met elkaar. Maar we hadden nog steeds geen seks gehad. Ik had er ook geen zin in, ik vond het wel goed zo. Ik was toch nog maagd en we hadden het zo gezellig dat ik er niet eens aan dacht. Tot op die ene dag dat Maurice naar Ibizia ging op vakantie. We waren alleen bij hem thuis en het ging die dag keihard regenen en we hadden een kaarsje aan en verliefd dat we waren!!! Op een gegeven moment waren we aan het zoenen, maar ook heftig aan het zoenen. Ik werd er zelfs opgewonden van. Hij ging in mijn broek en deed hem open en opeens waren we aan het seksen! Ik dacht: nee, wat is dit!!! Is dit seks?? Gadver! Het is helemaal niet lekker! Het doet pijn! En hij maakt een raar geluidje! Ik dacht alleen maar dat hij moest stoppen. Ik begon te huilen, want ik vond het niet leuk, waarop Maurice zei: wat is er lieverd? Ik wil je helemaal geen pijn doen, ik dacht dat jij dit ook wilde. Hij zei: je hebt het toch vaker gedaan? Toen zei ik: ja, zovaak! Maar dat was niet waar! Ik dacht dat dat stoer was. Maurice had me die avond ontmaagd.
Nadat we klaar waren, heb ik hem de waarheid verteld en gezegd dat ik nooit eerder seks heb gehad! Hij schrok ervan en vroeg waarom ik niet gewoon eerlijk ben geweest, want anders had hij het anders aangepakt. Waarom ik dat heb gedaan, weet ik tot de dag vandaag nog steeds niet. Al mijn vriendinnen waren geen maagd meer en op de leeftijd van 16 had iedereen wel seks bij ons in het dorp. Dus ik dacht: ik zeg dat gewoon en dan hoor ik er ook bij (echt een pipo was ik ook). Maurice was op vakantie gegaan en vanaf dat moment wist ik dat hij het was voor mij. Mijn leven zonder hem kon ik me niet voorstellen! Dit wordt de vader van mijn kinderen, met hem word ik samen oud. Ik was ZO verliefd! Dat wil je niet weten. Toen Maurice van vakantie kwam, hebben we het zo leuk gehad met elkaar. Het was ideaal.
Iedereen in het dorp wist van ons en ik zat elke zaterdag te kijken naar zijn wedstrijd. Als hij had gescoord, gooide hij altijd een kusje naar mij toe. Het hele dorp wist van ons en vond ook dat we altijd bij elkaar moesten blijven.
Nadat Maurice en ik twee jaar een relatie hadden, ging het nog steeds PERFECT. En nog steeds was ik elke zaterdag bij zijn wedstrijd en nog steeds liep ik hand in hand met hem in de stad. Ik kreeg werkelijk alles van Maurice. Hij stuurde de duurste laarzen naar mijn huis met een bijpassende tas. Gewoonweg geweldig! Ik kocht ook heel veel voor hem en heel wat mensen waren jaloers op ons, want ik kwam uit een rijk gezin en Maurice ook. Achteraf bekeken kan ik dat nog steeds niet begrijpen. Want niemand bij ons in het dorp had het slecht.
Op een dag ging het zo hard sneeuwen, dat ik gewoon bij Maurice wilde slapen. Van mijn vader mocht dat absoluut niet!!! En van zijn moeder ook helemaal niet! Maar al mijn vriendinnen en de vrienden van Maurice die mochten dat wel en wij baalden!!! Echt niet normaal, we gingen verdorie al twee jaar met elkaar!! En nog steeds mochten we niet bij elkaar slapen. Ik kon ook niet stiekem zeggen dat ik bij een vriendin ging slapen, want mijn moeder belde altijd naar de moeder van mijn vriendinnen, dus het kon gewoonweg niet! In de tussentijd was het al vrij laat. Het was half 12 en Maurice zou mij naar huis brengen met zijn auto, maar het was zo gevaarlijk op de weg dat hij niet kon rijden. Waarop zijn moeder zei: ´nou Sanne, dan moet je maar een taxi nemen´. Wij baalden weer!! We dachten: verdomme, waarom mag ik niet gewoon blijven slapen? Dus wij zogenaamd een taxi bellen, waarop we tegen zijn moeder zeiden: nou, het weer is zo erg dat er geen taxi’s rijden(vette LEUGEN)! Ik belde mijn vader . Nou pap, hoor eens ehmm..ik denk dat ik bij Maurice blijf slapen, waarop mijn vader onmiddellijk zei: NEE!!! Ik kom je nu halen! Dat gaat mooi niet door..ik was ZO BOOS! Ik was al 17 verdorie! Woedend dat ik was!!! Ik kon mijn vader wat aan doen!
Mijn moeder is heel zacht, dus als ik haar zou vragen dan zou het mogen. Ze was immers dol op Maurice. Ik belde mijn moeder: Tuuuut Tuuuuutt, ze neemt op: Hey schat, waar ben je? Waarop ik zei: nou mam, weeeeeet jeeeeee, ik mag niet bij Maurice slapen van pap, maar ik kan niet naar huis en hij wil me komen halen. Waarop zij zei: nou meissie toch, blijf maar schat, ik praat wel met je vader en ik meteen: MAM IK HOU VAN JE!!!! En zij: ja meis, ik ook van jou, ik ben ook jong geweest! Toen hing ik op YESS!!!! Wat was ik blij. Nu moesten we Maurice zijn moeder nog overtuigen! Maurice liep naar zijn moeder. Mamsie van me, zei hij, en ik sta zo achter hem te gluren. Ja, Ricee zegt ze, mag Sanne blijven, want ze kan niet weg. Ze hoefde niet na te denken ,ze zei meteen: Ja dat is goed. We deden alsof we de loterij hadden gewonnen toen we in zijn kamer kwamen..Yeahhhhhhhhh het is gelukt!!! We mogen naast elkaar slapen!!! Yeahhhhh wat hebben we genoten die avond zeg, geweldig was het. De volgende ochtend belde mijn vader me al om acht uur in de ochtend!! Goedemorgen prinses, papa komt je nu halen! Ik was zo KWAAD! Die man kon zo mijn bloed onder me nagels vandaan halen! En ja hoor, een half uur daarna stond hij voor de deur!
Het was die dag oudejaarsavond, dus hij wilde nog wat vuurwerk voor mij kopen. Ik had helemaal geen zin! Maar goed, ik was allang blij dat ik bij Maurice had geslapen. Heerlijk, zo in de armen van je vriend. Zeven maanden daarna was Maurice jarig. Het was heerlijk weer en ik was nog even wezen shoppen voor Maurice, want hij hield van T-shirtjes. Ik had alle soorten en maten gekocht! Maar wat ik niet wist, was dat mijn lieve schoonmoeder een hotel voor ons had geboekt. Ik kwam aan bij zijn huis en ging bij mijn schoonmoeder zitten, want Maurice was nog niet thuis. Ze vertelde dat het zijn verassing was en ook voor mij natuurlijk, want ik moest het wel vragen aan mijn vader en moeder (ik dacht: o jee, daar gaan we weer!) Nou, het mocht van mijn ouders (WONDER) en die avond zijn we naar het hotel gegaan. Wat een prachtig hotel was dat zeg! We hadden een eigen zwembad in onze kamer! Echt heel luxe geweldig gewoon!
Toen we drie jaar met elkaar gingen, verhuisde Maurice in de buurt, maar naar een iets groter huis. Vanaf dat moment mocht ik bij Maurice slapen, want zijn moeder woonde niet meer samen met haar vriend. Ik denk nog altijd dat hij de oorzaak was dat het niet mocht. Want vanaf dag één mocht ik bij hem slapen in het nieuwe huis. Mijn vader vond het ook niet meer erg, want hij zag dat het serieus tussen ons was en ik deed mijn best op school, dus hij liet me wat losser. Vanaf dat moment dat het mocht, bleef ik soms weken bij Maurice slapen. Tot op het moment dat ik bij hem ging wonen (dat dat mocht van mijn ouders, kan ik nog steeds niet geloven!!). Mijn vader was zo streng en ik was echt zijn kleine prinses!
Maar als je samen woont, merk je pas echt hoe diegene is. In het begin is het allemaal leuk en waar, maar later word dat anders. Op een gegeven moment had ik mijn rijbewijs gehaald, ik was ZO BLIJ! Maurice die bleef me maar pushen! Dat ik het moest halen. Hij had ook mijn theorie en mijn examen betaald. De rijlessen heb ik gehad van mijn vader voor mijn 18e verjaardag. Ik kreeg een mooie auto van Maurice en het was gewoon te perfect! Ik heb echt genoten van mijn jeugd! Ik raakte langzamerhand wel mijn vriendinnen kwijt en soms als ik bij Maurice thuis was, was ik zo eenzaam, want hij was altijd weg met zijn vrienden. Ik liet hem gewoon zijn gang gaan, want ik dacht: je slaapt vanavond toch lekker weer naast mij. Maar langzamerhand miste ik alles en iedereen. Ik miste me leventje van vroeger, ik miste mijn vriendinnen. Die zagen mij niet meer, omdat ik helemaal into Maurice was! Ik was zo verliefd op hem dat ik zijn beginletter en mijn beginletter met sierletters heb laten tatoeëren op de zijkant van mijn buik. Wat was hij blij toen hij dat zag!!! Maar toch gaf hij me ook niet echt meer de aandacht waar ik aan gewend was. Hij kocht altijd dingen en dat was het. Ik zei altijd: Maurice als ik DOOD GA, neem ik al deze stomme dingen niet mee!!! Ik was soms zo kwaad! Het draaide alleen nog maar om materialistische dingen. Ik zei: Maurice wat is nou vier uur uit een mensen leven om iets met je vriendin te gaan doen! Hij vond dat ik alleen maar klaagde en vond dat ik weer moest veranderen als hoe ik eerst was, want hij had er zo geen zin in. En hij vond altijd dat ieder meisje met mij zou willen ruilen: want er waren weinig meisjes van mijn leeftijd met zo’n mooie auto en alle kleren die ik had. Ik was natuurlijk doodsbang om hem kwijt te raken en deed gewoon wat hij vroeg: me mond houden dus!
Na vier jaar een relatie te hebben met Maurice, besloot ik te stoppen met mijn pil. Ik hield sowieso van kindjes en één was zeker welkom, zeker van Maurice! Ik vond 19 jaar wel een mooie leeftijd. Maurice was het er mee eens en die vond het prima als ik een kindje zou krijgen. Dan mocht ik dat ook gewoon houden. Hij zou te allen tijde voor mij klaar staan, zei hij. Maar nadat we al een relatie van vier en een half jaar hadden, was ik nog steeds niet zwanger en ik was best bang. Maar goed, binnen een jaar verwacht de gemiddelde vrouw kinderen. Maar ik hoorde allemaal verhalen dat Maurice vreemd ging! En iedereen vond mij zo dom, dat ik dat niet zag, maar ik zag echt niks. Maurice speelde het blijkbaar zo goed, want ik kwam nog steeds niks te kort. Ik reed in zijn auto, ik had mijn eigen auto, ik woonde bij hem en zijn moeder en zij was gewoon mijn beste vriendin geworden ( hij had best een jonge moeder). Als ik naar de stad ging, was ik met haar. Overal was ik met haar, ik zat helemaal in hun gezin! Ik ging dagelijks op bezoek bij mijn ouders en die misten mij verschrikkelijk!!! En ik hun ook maar op één of andere manier, kon ik gewoon niet weg bij Maurice. Ik was zo verliefd en ik ging letterlijk en figuurlijk dood voor hem.
Na stiekem in Maurice zijn telefoon te hebben gekeken, zag ik inderdaad sms’jes van een paar meisjes staan. Het was niet echt diepzinnig, maar ik vond het niet leuk, want Maurice was van mij en van niemand anders. Ik heb het hem gevraagd en hij zei: nee schat, natuurlijk niet! Jij bent mijn vrouwtje, de moeder van mijn kinderen en mijn prinses. Niemand vervangt jou! Ik was natuurlijk weer helemaal blij. Ik geloofde alles wat Maurice zei. Ik vond die meisjes altijd maar dom, want ik liep gewoon met hem hand in hand in de stad en ik kreeg alles wat mijn hartje begeerde. Ik had een auto van hem gekregen en ik woonde bij hem in. Ik kende zijn hele levensverhaal, ik wist alles. Ik dacht alleen maar aan Ik Ik Ik Ik Ik Ik.
Na vijf jaar een relatie te hebben met Maurice, was ik nog steeds niet zwanger! Ik ging naar de dokter en vroeg of ik misschien onvruchtbaar was. Zij vertelde dat de gemiddelde vrouw het eerste jaar zwanger wordt en dat geldt voor 80 procent en in het tweede jaar is het 90 procent en ga zo maar door. Op een dag reed ik in mijn auto. De muziek stond hard en verliefd wat ik was zeg!!! Echt niet normaal, ik had Maurice afgezet en ging even naar mijn moeder. Opeens ging mijn telefoon. Ik zag dat mijn zus mij belde. Nou, ik me carkit aan en nam echt zo op: Helloooo darlinggg. En zij echt Hey (heel verdrietig) dus ik meteen hey, what´s up?
Zij:Nee niks
Ik: Hey meis, zeg nou: ik ken je langer dan vandaag
Zij: Nou, heeft Marloes je gebeld (Marloes is mijn nicht)?
Ik: Nee, hoezo vertel meis, wat is er?
Zij: Ok, nee, ok, nee, ok ik kan het niet zeggen.
Ik: (werd langzamerhand boos) Wat is er nou. Begin te praten man!
Zij: Maurice is vreemd gegaan, hij heeft al een jaar iets met iemand anders.
Ik:( ME HART KLOPTE IN ME HELE LICHAAM) Dat meen je niet?!!
Zij: Jawel, maar maak je niet druk schat. Hij komt zichzelf wel tegen.
Ik: Ik moet even ophangen ik bel je later.
Zij: Ok lief..bel me, love you
Ik: Mompel achtig : Jajaja Love you 2
Ik kon het niet geloven!! Mijn Ricee??? Neeee, dat kan niet. Ik heb zo zitten janken op de vluchtstrook, echt niet normaal! Ik kon niet rijden en van mijn eigen zus wilde ik het wel geloven. Ik kon het niet hebben dat hij vreemd was gegaan. Vandaar dat ik geen aandacht meer kreeg! Maar hoe?!! Hoe heeft hij dat in Godsnaam gedaan? Hij speelde het wel heel goed. Ik moest hem natuurlijk weer ophalen. En in de auto kookte ik van woede, maar ik deed normaal. Mijn zus had me namelijk al verteld dat zij het hem had gevraagd, waarop hij had geantwoord dat het niet zo was en dat ze de eer aan hem hield om het hem mij te vertellen. Ik zat in de auto en ik zei tegen hem: honey, rij jij maar, ik ben een beetje moe. Hij vroeg: en lieverd hoe was je dag (niet wetende dat ik hem kon vermoorden natuurlijk). Ik zei: nou, die ging oke. Ik ben even mijn nageltjes gaan doen. Ik zei: maar, ehm ik moet naar mijn vader, want mijn zus en mijn nicht willen zo graag dat ik kom. Maar ik heb geen zin, ik wil vandaag met jou zijn, zei ik.
Zijn gezicht werd lijkbleek toen ik dat zei, waarop hij zei: nou, ik weet al waarom ze zo graag willen dat je komt. Ik zei: hoezo? Ja, zei hij, ze willen je vertellen dat ik vreemd ben gegaan, maar dat is niet waar, want ik heb niks gedaan. Ik vroeg: o ja, met wie dan? Ja, met Kimberly uit de stad, zei hij. Ik dacht Kimberly? Nog nooit van gehoord, dus ik zei: als het niet zo is, bel je haar nu op waar ik bij ben. Eerst zei hij: nee! Waarom moet ik dat doen, dat gaat nergens over, maar als ik ging huilen bij Maurice kreeg ik ten allen tijde mijn zin! Oke oke oke, ik bel haar al. Maar wat hij niet wist, is dat mijn zus zei dat ze een seksrelatie met elkaar hadden en geen relatie! Dus hij belde haar zo op: Hey Kimberly, met Maurice. Hoi, zegt ze (op luidspreker)!
Hij: Alles goed? (ik keek hem aan van als je nu nog normaal praat, doe ik je wat)
Zij: Ja, met jou
Hij: Mag ik je wat vragen? Hebben wij ooit een relatie met elkaar gehad?
Zij: Nee
Hij meteen: doei
Nou, zegt hij, zie je Sanne, maak je niet druk. Ik hou van jou en ik ga voor jou. Jij bent mijn vrouw en de moeder van mijn kinderen, mijn prinses (de standaard zin).
Ik dacht GOD wat speel jij dit goed! Maar ik zocht er voor de rest ook niks meer achter. Ik had het laten varen. Ik was blij met Maurice en ik wilde het niet verpesten. Hij nam ten allen tijde zijn telefoon op als ik hem belde en hij deed niet geheimzinnig dus ja… Ik dacht: ik ga dingen zoeken die er niet zijn!
Vijf en een half jaar en nog steeds geen kindje! Ik begon toch echt te twijfelen, maar Maurice maakte zich niet zo druk! Die zei: ach joh schat, het komt wel! Toch hoorde ik weer dat Maurice vreemd ging! En ik keek in zijn telefoon en zag een sms van één meisje staan en dat nummer werd vaak gebeld. Ik zei Maurice: wie is Fleur? Ow, ehm Fleur? Ohw, dat is de vriendin van Gerard. Ik zei: nou mooie vriend ben jij als jij Gerards vriendin zo vaak belt! En zij jou, lekkere boel!
En hij was kwaad! Waarom kijk je in mijn telefoon! Je moet niet in mijn telefoon kijken! Het is van mij! Bla bla standaard verhaal! En ik reageerde heel droog! Moet je maar niet stiekem doen idioot! Twee maanden daarna voegde iemand zich toe op mijn MSN! En wie was het? Ja hoor: Fleur! Ze kwam praten en vertelde dat ze al een tijdje iets met Maurice had en ze nam aan dat ik het wel wist. Howww!!! Stop! Zei ik! Wie ben jij dat ik moet weten dat jij iets met Rice hebt!! Maar goed het deed me dus pijn. En het ging al niet zo goed tussen ons. Hij vond dat ik veel zeurde en ik kon hem niet meer uitstaan! Ik kon het niet meer hebben. Rice was spelletjes aan het spelen en ik kon er niet meer tegen. Na een vette ruzie te hebben gehad, heb ik al mijn spullen gepakt en ik ben naar huis gegaan. Achter me aan lopen? Nee hoor! Dat was zo pijnlijk! Echt als een messteek in mijn hart voelde het! Ik heb zo gehuild bij mijn moeder! Heerlijk hoor, die mama liefde. Hij belde me de volgende dag op en vroeg of ik wilde komen praten. Ik was het zo zat dat ik nee zei! Sorry echt niet! Ik ben al die meisjes van jou zat! Ik ben inderdaad dom dat ik niks zag! Alles was opeens overduidelijk!
Na drie maanden uit elkaar te zijn geweest, kwam ik hem tegen. Hij was nog steeds om op te eten! Ik wist dat ik hem tegen zou komen dus ik keek papa lief aan en kreeg zijn pinpas om lekker te gaan shoppen! Ik had de mooiste outfit gekocht! Alles was perfect. Ik dacht: nu moet hij me wel missen! En ja hoor: hij werd jaloers, want ik stond met een andere jongen te praten en hij kwam er meteen tussen en fluisterde in mijn oor: je bent van mij en van niemand anders, de magische woorden! Die avond hebben we hevige seks gehad! Ik miste hem! Hij miste mij, ik miste zijn geur, zijn alles! Doordat ik zo verdrietig was, had mijn vader een scooter voor mij gekocht, blij dat ik was!!!! Want ik had geen auto meer. Ik had hem weer terug gegeven aan Maurice. Maar ja, vanaf die dag ben ik weer daar gaan wonen en had ik een scooter en een auto! Maurice vond mijn scooter te vet en reed er de hele dag op! Weer geen tijd voor Sannatje en ik dacht oh god, hier gaan we weer! Na vier maanden was ik het toch echt zat!!!! Ik hoorde dat hij weer wat had met datzelfde meisje. Ik heb mijn spullen gepakt en heb tegen hem gezegd: Maurice ik bel je wel. Achter me aanlopen? Nee hoor!
Ik heb de deur dichtgetrokken en heb niks meer van me laten horen. Maar na een maand werd ik maar niet ongesteld! Ik dacht: nou, ik ben toch echt niet zwanger! Dus ik ging een test kopen, rustig mijn haar kammen en mijn mascara nog even bijwerken. En toen deed ik de test maar. Ik was volop aan het zingen, waarop ik ineens dacht: Ow ja die test. ik pak de test erbij en wat zie ik JA HOOR TWEE VETTE DIKKE STREPEN!!! Ik zo: oooooooo BABY, waarom deed je er zolang over!!!!!!! Maar baby, mama en papa gaan niet meer met elkaar, hoe gaan we dat doen!!! Ik dacht: ik moet Maurice dit zeggen. We hadden elkaar al een tijd niet gesproken en we hadden wat haatgevoelens tegen over elkaar. Ik bellen bellen bellen, maar hij nam niet op!!! Owyeeee Maurice!!!! Neem nou op!!!! Ik ben zwanger!!!!! Goed, ik wilde het nieuws toch echt met iemand delen, dus ik me moeder bellen MAM!! Ja meis, zegt ze, IK BEN ZWANGER!!! Ow nou meis, gefeliciteerd zegt ze! Oke, wacht mam, ik heb een wissel, ik bel je zo. Het was anoniem. Hallo met San. Ja hey, met Maurice: je had me gebeld. Ik zo: ja, waar ben je? Hij: waarom wil je dat weten? Ik dacht in mezelf: whatever loser!!! Maar goed, ik wil je wat vertellen. Hij zo: ja, wat dan? IK BEN ZWANGER!!!! Hij zo echt? Hoelang al? Ik zei, ik weet het niet, ik heb net een test gedaan. Nou sorry hoor Sanne, maar ik wil het niet, want je moet niet denken dat ik je terug ga nemen nu. NOU!!! Ik was niet lijkbleek, ik was SUPERBLEEK! MIJN OGEN KWAMEN ERUIT! WAT???? ZEI JE NOU MAURICE!!! Ik wil geen kind, sorry! Zegt hij nogmaals! Mijn wereld stortte in elkaar, ik wilde helemaal geen relatie met hem. Ik was gewoon blij dat ik zwanger was en ik wilde dat met hem delen. Ik begon meteen te huilen. Rice, maar ik heb je nooit wat gedaan. JIJ bent vreemd gegaan, niet Ik! Hij zei: ik bel je later wel, ik kan er niet tegen als je gaat huilen! Ik zo: nee Rice, luister AUB! Hij: nee doei KLIK, HING HIJ OP. AAAAAAAAAAAAHHHHH wat heb ik gejankt!!! Mijn Rice???? Die zo reageerde? Nee, dat kan niet! Ik wilde mezelf van kant brengen, ik was het zo zat! Ik was niet eens meer blij met mijn zwangerschap. Ik ben toen naar een park gegaan waar ik altijd zit als ik even wil nadenken. Ik was liever nooit met hem uitgegaan, hoe kan hij na zes en een half jaar me zo laten stikken! Ik kon het niet geloven. Ik heb mijn telefoon uitgemaakt, ben naar huis gegaan en ben gaan slapen. Mijn vader en mijn moeder waren een weekendje weg. In de nacht kreeg een steentje naar mijn raam en wie was het MAURICE! Ik meteen naar beneden en huilen. Maurice! Waarom doe je dit? Hij zei: kom we gaan praten, ik ben te jong voor een kind, ik wil nog even genieten. Maar Maurice, je wist dat ik mijn pil al drie jaar niet slikte, aub Rice denk er over na! Goed, zei hij, ik denk er wel over na. Na een week kwam hij terug en zei schat we houden het!!! WAT WAS IK BLIJ!!!!!!!!! Ik ben nu inmiddels zeven maanden zwanger en ik kan niet wachten tot mijn kleine prinses word geboren! Tussen mij en Maurice gaat het goed. We wonen nu op onszelf en zijn inmiddels 22 jaar! Ik ben nog steeds stapelgek op hem! En hij nu helemaal op mijn buikje. Hij kan niet wachten tot zijn kleine prinses eruit komt. Nou sorry, voor mijn lange verhaal. Maar ik hoop dat je het leuk vond.
Groetjes Sanne-Marie
So muchquote:Twee maanden later kreeg ik zware weeën. De bevalling ging traag, mijn tweede kindje wilde er niet uit. Het was pijnlijk maar na een hele dag puffen heb ik op 16.01.2009 twee prachtige meisjes ter wereld gebracht. Maxientely & Maxventely. En nu, 5 maanden later geniet ik van mijn 2 spetters. Ik en mijn vriendje zijn nog steeds samen dus met zijn vieren en met oma hebben we een hele leuk tijd.
Ik heb er nu helemaal geen spijt van gehad dat ik ze heb gehouden, ik geniet er alleen maar van, want ik ga nog steeds naar school en mijn kleintjes naar de opvang.
Tienermoeder zijn is toch niet zo erg, dus dames geniet ervan!
quote:Ik heb een dochter en een zoon, ze heten :
Annemijn & Juriaan
quote:Ik vind het heel leuk om een gewone naam een apart tintje te geven. Uit eindelijk heb ik besloten om mn dochtje Lúnah te noemen. Als ze een jongetje zou zijn zou zij Brayen heten. Joënnah vind ik trouwens ook een heeeele leuk naam, kon eigenlijk niet kiezen! Misschien voor de volgende
quote:bedankt voor de tips dames! het blijven allemaal leuke namen he! waarschijnlijk blijven het Rilan en Ealin.. goede namen ? ben zo onzeker als de pest haha
liefs
quote:mijn zoontjes heten Nehemiah Jesaiya & Jeremiah Jhosuá
quote:Bella Solana La Pas, wat vinden jullie?
quote:Djivana , heet me dochtertje <3
Dit moeten trollen zijn toch?quote:hee ,, Ik heb een zoontje van bijna 4 maanden en me vriend en ik hebben besloten dat zijn naam : leejay aiden xavi zal zijn ,, Als ik ooit nog een meisje krijg dan noemen wij het sharayah djaleesa kalany,
Nee, negers.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben een namentopic
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit moeten trollen zijn toch?![]()
Ernstig he?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb net dat hele sanne/maurice verhaal gelezen![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is nu 22quote:
nu ik in de Rotterdam regio werk heb ik velen patiënten met dit soort namenquote:
samequote:Op maandag 14 januari 2013 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb net dat hele sanne/maurice verhaal gelezen![]()
![]()
![]()
![]()
En zo goed in het brengen van relevante informatiequote:
Niveaquote:Als het een meisje wordt noem ik haar Neveah (omgedraaid Heaven, voor de uitspraak heb ik de e en de a omgedraaid) en als het een jongetje wordt noem ik hem Dilano.
Dat ie een jaar lang haar bedrogen heeft maakt natuurlijk niks meer uit nu ze een kind gaan hebben en samenwonenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zo goed in het brengen van relevante informatie![]()
Maar het gaat nu goed met Riece want hij koopt heul dure spullen voor haar
Fijn he.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EEN WOORD OMDRAAIEN IS EEN BASIS OM EEN FOK-USERNAME OF DE NAAM VAN JE GOUDVIS TE VERZINNEN... NIET VOOR EEN KINDquote:
checkquote:
quote:geplaatst op: 6-5-2012 10:59
Mijn zoon heet Jeanaīro Mathieu
geplaatst op: 4-5-2012 23:29
Mijn dochtertje heet Lotus Skye
ik zat scannend te lezen en dacht dat ze haar kind Rice had genoemdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Ik ben nu 24 weken zwanger van ons eerste zoontje. En hij komt Dyliano te heten. We hadden van dag 1 al 2 namen vast staan. Sharona voor een meisje en Dyliano voor een jongetje. Kiano vond ik trouwens ook een hele mooie naam. Hier heb ik laatst nog over liggen twijfelen maar we blijven bij onze eerste keus.
quote:k vind Deshayro Dyliano Daylano Davinio Dylano Jay Ghenini Vincenco Shay Jayden Jaydyn Giovanny Gianny Demiliano Luciano Jerminio Gliciano Gimano en Anthony mooie name maar kan niet kieze en k wil me zoontje 3 name geve welke name passe het beste bij elkaar? hihi xxx
me me me myyyyy Sharona!quote:
hihiquote:
Godsammequote:Mijn Moeder Was 13 Toen Ze Voor Het eerst zwanger Raakte En Ik Ook 13 Al Heeft De Zwangerschap Maar 4 Maanden Mogen Durenalleen Ben Ik Nu Weer Helemaal Zwanger
Vooral omdat je ook géén idee had waar het naartoe ging ookquote:Op maandag 14 januari 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iedereen zo het kansloze verhaal van Sanne lezen.
Moet haar wel nageven, vond het geen moment saai. En dacht na elke zin "DAFUQ WAAROM LEES IK DIT", maar toch het hele stuk lezen he?
dat klinkt als een matige GHB-houdende cocktail die je bestelt in een louche tent op Jamaica ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou voor Gliciano Jaydyn Deshayro gaan meid!
Ik moet zeggen dat het me oprecht verbaasde dat er nog een zwangerschap in voor kwamquote:Op maandag 14 januari 2013 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vooral omdat je ook géén idee had waar het naartoe ging ook![]()
quote:Onze kleine meid gaat :
Ameena Cunera Lubia heten..
Ameena betekent: Vertrouwenswaardig
Cunera: heeft mn broer bedacht..
Lubia betekent: Maanlicht ofzo heeft mn schoonmoeder bedacht
+1quote:Op maandag 14 januari 2013 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vooral omdat je ook géén idee had waar het naartoe ging ook![]()
Ben ik de enige die bij Lubia aan glijmiddel denkt?quote:
Hehehehe... lube.... hehehhehehehhehehequote:
ik dacht ERGENS gaat ze zwanger worden, gezien de herkomst van het verhaal, maar waaaaar. Schiet ook mens! hehehehequote:Op maandag 14 januari 2013 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me oprecht verbaasde dat er nog een zwangerschap in voor kwam
ik dacht aan schaamlipquote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij Lubia aan glijmiddel denkt?
En toen zat ineens z'n piemel in mequote:
Maar jouw zoon heet toch geen Dyshontexy?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik schaam me dood dat ik ook de titel tienermoeder heb gedragen. De tering wat een kansloos volk
Jij mag je verhaal ook op die site zettenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik schaam me dood dat ik ook de titel tienermoeder heb gedragen. De tering wat een kansloos volk
ik dacht dat je pas zwanger kon worden als je veertien keer ongesteld was geweest...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En toen zat ineens z'n piemel in me
De oudste had anders bijna Mellany geheten of Damianquote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jouw zoon heet toch geen Dyshontexy?
milka ookquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij mag je verhaal ook op die site zetten![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan maar wat kuthumor tussendoor
Gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De oudste had anders bijna Mellany geheten of Damian
Gelukkig kwam ik net op tijd bij mn positieven
mellanyquote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De oudste had anders bijna Mellany geheten of Damian
Gelukkig kwam ik net op tijd bij mn positieven
einzquote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan maar wat kuthumor tussendoor
hoe heten ze dan wel? Tjakko en siebe?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De tweede wilden we Renzo noemen
Zo heet die zoon van Hans Kazan toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De tweede wilden we Renzo noemen
LOLquote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo heet die zoon van Hans Kazan toch?
Ik moet bij kutnamen altijd denken aan een buurtgenootje die Trevor heette, wij dachten dat hij Treffer heette
En hij stond altijd in zijn eentje tegen een muur te tennissen, en als hij dan mis sloeg noemden wij hem Misser. En het maar raar vinden dan hij ons zo aan keek ""
Heel normaal sjaak en tinusquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe heten ze dan wel? Tjakko en siebe?
en jouw dochter heet net als mijn poussequote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook heel reg blij met die namen. Ze passen ook gewoon goed bij ze, zijn goed uit te spreken zowel in nederlands als over de grens
Roepnaam Henk?quote:
lulzquote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Roepnaam Henk?
Ik heb mijn dochter wijsgemaakt dat Henk mijn voornaam is. Nu roept ze me steeds zo als ik niet snel genoeg naar mama luister
Hendrikje Archibaldaquote:
Jouw pousse heeft een goede naamquote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en jouw dochter heet net als mijn pousse
ik had een buurmeisje Rachel. Zo'n vuile Ginger.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil een Rachel(uitspreken Raggel) en een Kachel
ik vind het echt een van de lelijkste namen die er is, Rachel.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had een buurmeisje Rachel. Zo'n vuile Ginger.
ik vind 'm wel tof hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee gewoon hendrikje. Hendrikje Hendriksen
Mooi.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Hachel Arachandra Hyacinthaaya Aghanaynayah en dan mijn achternaam
maar met jouw achternaamquote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het echt een van de lelijkste namen die er is, Rachel.
ja, eigenlijk moeten we het maar doen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, eigenlijk moeten we het maar doen he?
ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Fryslânquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik las gisteren iets van een meneer die Oene Oenema heette
BAKKES KIPquote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie gaat er met dit weer voor zijn plezier varen?
omdat Jood?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendin heet Rachelik snap alleen niet waarom die naam dan niet op z'n Engels wordt uitgesproken
Wat is er mis mee dan? Smaak? Slap? Slijmerig?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mental note: geen diepvriesspruitjes meer kopen.
all of the abovequote:Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Smaak? Slap? Slijmerig?
die durf ik niet eens!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Net als spruiten uit pot. Die zouden bij wet verboden moeten worden
oh nee, dat lust ik wel, spinazie is de enige groente die ik uit pot lekkerder vind dan versquote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind spinazie uit pot ook vies! En boontjes
En dan jij zo van "ZOMG IT'S MAGIC NOG EEN KEER"quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Een Pennie spaarpot, met die rijtjes en dan deed je er een muntje erin en dan rolde dat naar de juiste plek.
kon ook met een mesquote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan jij zo van "ZOMG IT'S MAGIC NOG EEN KEER"
Maar dan moest je eerst dat ding zien open te wrikken met je pennie-pas
Omkeren en er uit schudden dusquote:
Ik kreeg ze eens bij schoonmoe te eten. Na een hapje genoeg en savonds eerst even langs de Macquote:
Ik wisselde m'n grotere muntjes voor kleiner geld, ouders blij, ik blij want veel rollenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan jij zo van "ZOMG IT'S MAGIC NOG EEN KEER"
Maar dan moest je eerst dat ding zien open te wrikken met je pennie-pas
of met een gevouwen A4. Of met brute krachtquote:Op maandag 14 januari 2013 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omkeren en er uit schudden dus
Lekkerder?! Raar mensquote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, dat lust ik wel, spinazie is de enige groente die ik uit pot lekkerder vind dan vers
maar de grote rolden wel het verst!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wisselde m'n grotere muntjes voor kleiner geld, ouders blij, ik blij want veel rollen.
Spinazie uit diepvries!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, dat lust ik wel, spinazie is de enige groente die ik uit pot lekkerder vind dan vers
In de nieuwere modellen had je daar ook een vakje voor. Maar ik deed ze altijd in het papiergeld-vakje.. Had toch nooit papiergeldquote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar de grote rolden wel het verst!
En toen kwamen er ineens 5 guldenmunten
Dat wordt vast supertof!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb morgen m'n 1ste werkdag in m'n nieuwe functie. Zenuwachtig.
Ik hoop hetquote:
Tof hoor, en spannend is prima, als het maar leuk spannend isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het! Scheelt wel dat ik het bedrijf enzo al ken natuurlijk, niets zo eng als die eerste werkdag als je allemaal nieuwe mensen moet leren kennen.
vandaag m'n tijdelijke auto gekregen en m'n iPhone.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik heb de faalactie met betrekking tot de holo-schoenen nog niet gedeeld
Dus, ik zie holo-schoenen op de site van Schoenenreus en ik denk "HEBBEN DIT DAT ALLES".
Ik ga naar de winkel (contact met mensen enzo)en ze zeggen dat die alleen via de website kunnen worden besteld.
Dus ik ga naar huis en bestel online maat 38,5.
Dan komt Trix, die ze ook had besteld, van "ZOMG ZE VALLEN HEUL KLEIN"
Dus ik denk kut.
Dus ik bellen (ook al contact) en uitleggen, zegt die mevrouw dat ik ze dan gewoon nog een keer moet bestellen in een grotere maat en een mail moet sturen dat ze de eerste bestelling moeten annuleren. Dus ik doe dat, bestel een maat 40. Dat was allemaal op een vrijdag.
Ik krijg maandag een mail. "o hoi, je kon niet meer annuleren, weiger het pakket maar dan krijg je je geld terug". Da's leuk, maar ik kan natuurlijk niet van buiten zien welke maat ik binnen krijg. Daarbij namen mijn buren het pakket voor me aan, dus weigeren was niet van toepassing.
Ik krijg woensdag dat pakket van m'n buren en zo van "JEEJ HOLOSCHOENEN EINZ".
Ik open de doos en denk "dafuq, hoe kunnen die klein vallen, kijk hoe groot". Ik heb maat 42 binnengekregen.
Dus ik wacht af tot het volgende pakket komt.
Het is inmiddels maandag, geen pakket. Wordt ik vanmorgen gebeld "ja hoi met Schoenenreus, je had twee paar schoenen besteld, maat 38,5 heb je nu binnen toch?" Dus ik "neen, ik heb maat 42". Zij zo van "NOES, menselijke fout dit dat alles. En eh.. detail, we hebben heul geen maat 40 meer op voorraad. Oepsie, SORRY MEVROUW".
Dus nu moet ik de schoenen die ik heb terugsturen, krijg ik al m'n geld terug en heb ik heul geen holo-schoenen. Maar wel een zeer matigen kut-webshop-anekdote
Zoveel contact voor nietsquote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik heb de faalactie met betrekking tot de holo-schoenen nog niet gedeeld
Dus, ik zie holo-schoenen op de site van Schoenenreus en ik denk "HEBBEN DIT DAT ALLES".
Ik ga naar de winkel (contact met mensen enzo)en ze zeggen dat die alleen via de website kunnen worden besteld.
Dus ik ga naar huis en bestel online maat 38,5.
Dan komt Trix, die ze ook had besteld, van "ZOMG ZE VALLEN HEUL KLEIN"
Dus ik denk kut.
Dus ik bellen (ook al contact) en uitleggen, zegt die mevrouw dat ik ze dan gewoon nog een keer moet bestellen in een grotere maat en een mail moet sturen dat ze de eerste bestelling moeten annuleren. Dus ik doe dat, bestel een maat 40. Dat was allemaal op een vrijdag.
Ik krijg maandag een mail. "o hoi, je kon niet meer annuleren, weiger het pakket maar dan krijg je je geld terug". Da's leuk, maar ik kan natuurlijk niet van buiten zien welke maat ik binnen krijg. Daarbij namen mijn buren het pakket voor me aan, dus weigeren was niet van toepassing.
Ik krijg woensdag dat pakket van m'n buren en zo van "JEEJ HOLOSCHOENEN EINZ".
Ik open de doos en denk "dafuq, hoe kunnen die klein vallen, kijk hoe groot". Ik heb maat 42 binnengekregen.
Dus ik wacht af tot het volgende pakket komt.
Het is inmiddels maandag, geen pakket. Wordt ik vanmorgen gebeld "ja hoi met Schoenenreus, je had twee paar schoenen besteld, maat 38,5 heb je nu binnen toch?" Dus ik "neen, ik heb maat 42". Zij zo van "NOES, menselijke fout dit dat alles. En eh.. detail, we hebben heul geen maat 40 meer op voorraad. Oepsie, SORRY MEVROUW".
Dus nu moet ik de schoenen die ik heb terugsturen, krijg ik al m'n geld terug en heb ik heul geen holo-schoenen. Maar wel een zeer matigen kut-webshop-anekdote
heyyyy Miezziej, jij hier!quote:
Bij "mijn" Hema doen ze meestal niet zo moeilijk dus gewoon zielig kijken dan komt het wel goedquote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heyyyy Miezziej, jij hier!
Even een hema klantenservice vraagje
Ik heb 2 sjaals gekregen voor mijn verjaardag, die ik al had, ik moet er dus 2 ruilen, maar de bon heb ik nu pas gekregen en die is 2 weken "over tijd" (na de ruiltijd dus), zou ik die als ik het lief vraag wellicht nog kunnen ruilen
Nicequote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Vakantie is definitief geboekt (de reis was op aanvraag)
OH MY GOD eigen vrijstaand huis met eigen zwembad 2 weken lang![]()
![]()
ik ga het gewoon van de week proberen als ik het op tijd red met werkquote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bij "mijn" Hema doen ze meestal niet zo moeilijk dus gewoon zielig kijken dan komt het wel goed
Vorige week kwam iemand nog 10 cent "statiegeld" halen op een bierflesje van 2 jaar oud(blijkbaar zat dat er toen op).
Een natuurgebied 100 km boven Malaga (Zuid Spanje)quote:
Zonder bon ook nog, die 10 cent!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga het gewoon van de week proberen als ik het op tijd red met werk
En 10 cent statiegeld van 2 jaar geleden bij de Hema![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dreigen met twitter-actiesquote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zonder bon ook nog, die 10 cent!
Je moet gewoon zeggen blabla cadeautje dit dat bon nu pas gekregen blablabla. En anders gewoon heel boos worden
ik ben altijd een mietje in winkels en laat me altijd afschepenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zonder bon ook nog, die 10 cent!
Je moet gewoon zeggen blabla cadeautje dit dat bon nu pas gekregen blablabla. En anders gewoon heel boos worden
Gewoon uitleggen hoe het zit. Kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over doenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga het gewoon van de week proberen als ik het op tijd red met werk
En 10 cent statiegeld van 2 jaar geleden bij de Hema![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oei, rip aan de nabestaanden alvastquote:Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen hoe het zit. Kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over doen
En man m'n spierpijn wordt alleen maar ergerik vrees voor morgen
![]()
Na het poepenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wii zegt +1.2 kg maar ik weet altijd sochtends en nu dus savonds. Morgenvroeg nog een x kijken
alleen onze taart maak shit was al 30 euroquote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Vrijgezellenfeestje van mijn zusje regelen, mailt er 1 meid dat ze dacht dat het 30 euro zou gaan kosten voor de hele dag en dat ze dit wel erg duur vindt worden.....
30 euro voor lunch, avondeten, 3 workshops, reis en dan ook nog voor de vrijgezel betalen voor 30 euro![]()
![]()
Bwahahahaha.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Vrijgezellenfeestje van mijn zusje regelen, mailt er 1 meid dat ze dacht dat het 30 euro zou gaan kosten voor de hele dag en dat ze dit wel erg duur vindt worden.....
30 euro voor lunch, avondeten, 3 workshops, reis en dan ook nog voor de vrijgezel betalen voor 30 euro![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |