Omdat de cola ongeveer net zo duur is en het ook nog eens een stuk kouder is (en TS wil een zonvakantie... de hele dag en nacht zon hebben is vast niet wat hij/zij wil, maar warmte welquote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef Zorroo het volgende:
Waarom zou Scandinavië niet iets voor TS zijn?
Tunesië is nog zo instabiel als wat. Zou ik af laten vallen als je een zorgeloze zonvakantie met stappen wil. Sowieso valt het stappen daar tegen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:13 schreef Mixende_match het volgende:
Oh dit ga ik even volgen!! wij zoeken ook zoiets ja, beetje stappen, maar idd geen 16/18jarige
Ik zat zelf te kijken naar cyprus/tunesie, iemand ervaring mee? (kroatie, griekenland, portugal, turkije en italie vallen af, daar ben ik al eens geweest, wil graag naar ander land)
Thxquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tunesië is nog zo instabiel als wat. Zou ik af laten vallen als je een zorgeloze zonvakantie met stappen wil. Sowieso valt het stappen daar tegen.
Dan blijven aan de Middellandse Zee alleen Cyprus, Malta, Spanje, Frankrijk, Montenegro, Bosnië/Herzegovina, Slovenië, Albanië en Monaco over.
Ik zou voor de Spaanse eilanden gaan. In bijvoorbeeld Palma op Mallorca kun je prima stappen en het is geen 16-18 jarig grut wat daar rondloopt.
Thanks! Wat minder Nederlanders vind ik persoonlijk ook wel fijn. Kun je vertellen wat de prijzen ongeveer zijn voor drinken en eten in Ayia Napa? Een euro of 6 voor een biertje vind ik nog wel oke, maar 10 euro ofzo vind ik dan iets te gortig..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:30 schreef Otso14 het volgende:
Vorig jaar naar Cyprus geweest. Is erg goed bevallen. Waarschijnlijk dit jaar weer. Ook weinig Nederlanders, wat ik persoonlijk erg fijn vind. Het bruisende uitgaansleven bevind zich in Ayia Napa, waar de leeftijd 20-30 is. In de zomer is eind augustus het best voor 25+.
Iets minder bruisend is Larnaca, maar ook daar zijn verschillende uitgaansgelegenheden en prima stranden.
Paphos is wat rustiger en meer op gezinnen gericht.
Ik hoop dat hier wat aan hebt.
.
Thanks! Ziet er allemaal wel goed uit! Zijn wel veel engelsen of niet? Welke nationaliteiten kom je verder nog meer tegen? Niet dat dat veel uitmaakt, maar ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef Otso14 het volgende:
De prijzen verschillen, maar het is niet super goedkoop. Ga maar uit van ¤20 pp als je gaat eten. Kan per keer goedkoper zijn of iets duurder.
In de barretjes zijn drankjes 3 euro, bier wordt in pints geschonken. In de clubs zijn drankjes ¤5/6 euro, sterke drank duurder.
Over het uitgaan: er zijn heel veel clubs en barretjes en allemaal bij elkaar. Grote clubs zijn Castle Club, Starsky's en Carwash (en nog veel meer). Vanaf 4 uur wordt het druk in de after-clubs en dat zijn er 2: River Reggae en Club Aqua. River Reggae is in de open lucht. Kijk maar even op deze site: http://www.loveayianapa.com/night-life.html
Overdag is er op het strand ook vaak een feest. Zelf ging ik daar niet heen, maar het zag er gezellig uit.
Zelf heb ik nog niet eens alles gezien, maar ik ga dus deze zomer weer.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het van je.
Ja er zijn veel Britten, maar ook Scandinaviërs en Russen. Dan heb je wel 80% van de nationaliteiten haha.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:09 schreef Hokes het volgende:
[..]
Thanks! Ziet er allemaal wel goed uit! Zijn wel veel engelsen of niet? Welke nationaliteiten kom je verder nog meer tegen? Niet dat dat veel uitmaakt, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Heb je toevallig nog tips voor verblijf (appartementen, hotel of iets dergelijks)? Liefst wel beetje in de buurt van het centrum? Is er verder nog iets wat je gezien of gedaan moet hebben? Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |