Ik knijp um toch wel een beetje of ik geen mods over me heen krijg ...quote:
Is toch een uil, ik vind het wel geinig!quote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik knijp um toch wel een beetje of ik geen mods over me heen krijg ...
ik bedoel 'de fabeltjeskrant' of dat wel kan...
De fabeltjeskrant kan nog net denk ik ha ha haquote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik knijp um toch wel een beetje of ik geen mods over me heen krijg ...
ik bedoel 'de fabeltjeskrant' of dat wel kan...
over deze barbaraquote:Op maandag 14 januari 2013 10:06 schreef jacqhassel het volgende:
Kan de volgende op dan over barbarapapa gaan
Ben die django huppeldepup aant binnenhalenquote:
goeie film, leuke negertquote:Op maandag 14 januari 2013 11:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben die django huppeldepup aant binnenhalen
Ik ga der vanavond ff voor zittenquote:
R5? Zijn er subs?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben die django huppeldepup aant binnenhalen
eeehh wat is een R5? Met Utorrent heb ik heb ik hem binnen gehaald, maar weet niet of ik dat mag zeggen hier, dan is het te laatquote:
ja die zijn er Gert. anders kan ik het toch niet allemaal volgen, ik en mijn engelsquote:
R5 is een business copy van een film. En dus niet door een uploader in de bioscoop gefilmd, wat vaak een slechte beeld- en geluidskwaliteit oplevert.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
eeehh wat is een R5? Met Utorrent heb ik heb ik hem binnen gehaald, maar weet niet of ik dat mag zeggen hier, dan is het te laat
nee is gewoon dvd of divx met ondertitelingquote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
R5 is een business copy van een film. En dus niet door een uploader in de bioscoop gefilmd, wat vaak een slechte beeld- en geluidskwaliteit oplevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |