Welnee.quote:
Ik trek gewoon een vest aan of mijn pantoffels, dat scheelt vaak al een boelquote:Op maandag 14 januari 2013 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga gewoon in bed liggen als ik het koud heb.
ik heb mart smeets sloffenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ik heb eigenlijk altijd wel pantoffels of warme sokken aan in huis, want koude voeten zijn vreselijk. Heb nu bij de action van die hele foute pantoffels gehaald. Hoog, zwart met kleurtjes en lelijk. Maar wel gruwelijk warm en zacht aan de binnenkant
Ja, eerst warme dingen aan je voeten. ik heb ook van die foute fluffy warme sokken in huis...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Hmmz, sneakersokken... There's your problem.
Fha heeft echte rendiersloffenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb mart smeets sloffenmet gebreide rendiermotiefjes en schaap aan de binnenkant
Ja en ik geef er niets om dat ze nog van toen ik 10 was of zo zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 13:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Warme voeten is pas groen joh.
Firefox dan. En Winamp blijven gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:46 schreef douche-eendje het volgende:
Uhm ja, nu nog een andere browser dan Chrome... en even kijken of er nog leuke muziekprogrammaatjes zijn. Had voorheen altijd winamp.
ik heb nog steeds winamp. Enneh Firefoxquote:Op maandag 14 januari 2013 13:46 schreef douche-eendje het volgende:
Uhm ja, nu nog een andere browser dan Chrome... en even kijken of er nog leuke muziekprogrammaatjes zijn. Had voorheen altijd winamp.
Preciesquote:Op maandag 14 januari 2013 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
VLC voor video ja. Weg met codec-gezeik, gewoon ALLES afspelen. Zoals het hoort.
VLCquote:Op maandag 14 januari 2013 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
VLC voor video ja. Weg met codec-gezeik, gewoon ALLES afspelen. Zoals het hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |