bb OS.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom iOS. Veel sterker afgedwongen sandbox. Kunnen apps all die shit niet uithalen.
opera was prima totdat het chromium ging gebruikenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:18 schreef Pulzzar het volgende:
Ik gebruik Opera al jaren niet meer. Veel te instabiel.
Hou jezelf maar voor dat het allemaal goed isquote:Op maandag 14 januari 2013 02:29 schreef BlackLining het volgende:
Oh godverdomme, komt dit weer.
Telefoonidentitieit bekijken op Android is niets meer dan kunnen zien welke telefoon het is, om zodoende betere compatibiliteit te leveren. Je kunt met die permissie niks zien over de gebruiker of de geschiedenis van de telefoon. Telefoonstatus gaat met name om de vraag of jij WiFi aan hebt staan, of welke dataverbinding (EDGE, GPRS, 3G, HSDPA, etc) je hebt. Ook niet onbelangrijk voor een browser.
Google heeft de term erg lullig gekozen, dat ben ik met je eens, maar die kan van alle permissies misschien nog wel het minste kwaad.
En de ingebouwde Android browser is prima. De rest moet allemaal laden of dat soort onzin, de Android browser werkt gewoon goed. In ieder geval, die van Android zélf, niet die versie die fabrikanten als Samsung en HTC erop zetten. Daarom rooten en AOSP of Cyanogen installeren.
Ohja. Ik maak zelf Android apps en heb hier de documentatie naast me liggen, en dan moet ik door een cynische opmerking van jou aan het twijfelen slaan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hou jezelf maar voor dat het allemaal goed is.
Gewoon al je privé informatie weggeven toch? Zij zeggen dat het goed is, dan zal dat wel zo zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ohja. Ik maak zelf Android apps en heb hier de documentatie naast me liggen, en dan moet ik door een cynische opmerking van jou aan het twijfelen slaan?
Ohja, op een browser waarmee je inlogt op websites, moet je je zorgen maken om het feit dat de app kan zien met welke provider je verbinding maaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon al je privé informatie weggeven toch? Zij zeggen dat het goed is, dan zal dat wel zo zijn.
Internet is een grote bigdata met miners als google/yahoo/microsoft en spelen alles door naar de NSA.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ohja, op een browser waarmee je inlogt op websites, moet je je zorgen maken om het feit dat de app kan zien met welke provider je verbinding maakt![]()
Trouwens, Opera zegt niet dat dat de implicatie van die permissie is he, dat zegt Android. En jij bent volledig vrij om de broncode van Android te controleren zodat je zeker weet dat dat klopt. http://source.android.com
Wat doe je dan nog op FOK? Verkoop lekker je computer en telefoon zou ik zeggen. Dat is voor iedereen beterquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Internet is een grote bigdata met miners als google/yahoo/microsoft en spelen alles door naar de NSA.
Ik bezoek FOK! via TOR en gebruik 7 proxies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog op FOK? Verkoop lekker je computer en telefoon zou ik zeggen. Dat is voor iedereen beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |