Hallo,
Op dit moment ben ik bezig om een bestaand spel aan te passen (kaartspel) naar een spel waarin je handelt en speelt met eredivisiespelers.
In een grijs verleden heb ik eens iets met photoshop gedaan, maar tot mijn grote spijt kom ik er nu totaal niet meer uit. Het design wat ik zoek is globaal als volgt:
![5p0ggl.jpg]()
Zoals je kunt zien klopt bijv. de kleurencombinatie al niet, maar het is even een voorbeeld. Voor fifa spelers: Ja, het lijkt veel op de ultimate team kaarten, het spel is daar ook op gebasseerd

Ik zoek dus iets met bovenin een balk met de naam van een speler en daarbij groot vermeld een cijfer (0 t/m 100) die z'n klasse aangeeft. In het midden een balk waar je een foto+logo van de club ziet (logo van de club twijfel ik nog over) en onderin een balk waarin je de statistieken van deze speler kunt zien (bijv. verdedigen, koppen, duels, scoren etc.).
Wat ik dus in principe vraag is een soort mal, waarmee ik dan de rest kan maken. dus dat ik alleen de text hoef aan te passen en foto's hoef te snijden en in te voegen.
Het zou geweldig zijn als iemand me hiermee zou kunnen helpen

Mocht het uiteindelijk zo ver komen dat het spel daadwerkelijk gemaakt word (niet echt uitgegeven natuurlijk, maar bij een printshop o.i.d.) dan stuur ik je graag een kopietje op natuurlijk

Mvg,
Nick