gedresseerde rat? Maw, gaat je niet lukken. Is wifi geen optie?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:42 schreef OkkieTrooy het volgende:
Hallo allemaal,
Misschien hebben jullie over de volgende zaak nog een goed idee ?
Ik wil een UTP kabel over het plafond trekken. Totale afstand is ca 11 meter en het plafond
is niet toegankelijk, d.w.z. geen zolder. De kabel wordt over de lengte door het gebouw getrokken en daar komen we de spanten tegen die immers over de breedte staan. Het plafond bestaat uit schroten en is onder tegen de spanten gemaakt.
Met bijvoorbeeld een trekveer gaat moeilijk omdat ik een viertal spanten moet overbruggen.
Halverwege boven het plafond komen is niet mogelijk.
Hebben jullie nog suggesties ?
Nee, wifi is geen optie.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
gedresseerde rat? Maw, gaat je niet lukken. Is wifi geen optie?
Dit dus, en als ze goed lopen en het plafond is tammelijk luchtdicht zou je twee gaten kunnen boren en dan iemand met een touwtje aan de eene zijde en andere zijde stofzuiger en maar hopen dan de stofzuiger het touwtje naar binnen zuigt, maar dat is dan ook de enigste optie of je moet al een muisje vinden wat het voor je wil doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef spoorrails het volgende:
als schroten direct tegen spanten zit heb je dus geen mogelijkheid om daar een kabel door heen te halen, alleen als je gaten boort...kan je niet wegwerken in plinten?
Zo'n radiografisch bestuurbaar autotje over het plafond laten rijden...quote:
Bazenplanquote:Op zondag 13 januari 2013 21:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo'n radiografisch bestuurbaar autotje over het plafond laten rijden...
Heb het wel eens gedaan.quote:
Tsja, ik ken het, een nare niet te stoppen eigenschap. Sterkte om er mee te leren levenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan.
Verder schijn ik te beschikken over een creatief denkvermogen, sorry, kan het
ook niet helpen.
Dank voor je medeleven. Gelukkig kan ik er mee leven.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:22 schreef TR08 het volgende:
[..]
Tsja, ik ken het, een nare niet te stoppen eigenschap. Sterkte om er mee te leren leven
En dan maar hopen dat ie onderweg niet zijn territorium gaat afbakenen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef CafeRoker het volgende:
Met dat autootje over de spant wordt toch moeilijk ben ik bang.
Hoe hoog is het? In alle ernst, kun je geen teckel of iets dergelijks erdoorheen laten rennen? Die komt wel als het baasje aan de andere kant staat te roepen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ie onderweg niet zijn territorium gaat afbakenen.
Ik zie die hond zo z'n achterpoot optillenquote:
Er zit een puntdak op. De hoogte is ca 1,20 tot de nok.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef CafeRoker het volgende:
Met dat autootje over de spant wordt toch moeilijk ben ik bang.
Hoe hoog is het? In alle ernst, kun je geen teckel of iets dergelijks erdoorheen laten rennen? Die komt wel als het baasje aan de andere kant staat te roepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar de schakeling rookt, loopt de meeste stroom.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:24 schreef OkkieTrooy het volgende:
[..]
Er zit een puntdak op. De hoogte is ca 1,20 tot de nok.
Wie heeft er een Teckel te leenMoet toch te bereiken zijn lijkt me via een luik of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zit er wel een luik kijk eens of je in als je ze hebt een muurkast een luik kunt vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |