Ja vond het al zo vreemd dat die het oppikten en zo kritiekloos waren.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aha er gaat nu rond dat mama Tielman goed bevriend is met Juliette (iemand met invloed op tvwest ofzo) dat verklaart het nieuwsitem denk ik
Waar lees je dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aha er gaat nu rond dat mama Tielman goed bevriend is met Juliette (iemand met invloed op tvwest ofzo) dat verklaart het nieuwsitem denk ik
Facebookdiscussie bij vrienden van vrienden waar ik mee kan lezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?Ik wil ook meesmullen met die roddels!!!
Moeder had ook op de fiets kunnen stappen en 5 minuutjes kunnen fietsen. Het is echt een afstandje van niks. De meeste mensen wonen uberhaupt verder van een station dan de afstand tussen dit "verkeerde" station en haar huis.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er rijdt in de omgeving Moerwijk/Spoorwijk ook zat aan patrouillewagens. Die hadden haar best kunnen ophalen en ff thuis kunnen zetten of wachten tot de volgende trein of bus kwam als ze zich zo'n zorgen over haar maakten. En trouwens je hoort dan niet elk kwartier tram 17 onder je door rijden....
Nee dit verhaal rammelt aan alle kanten.
Maar het was k-k-k-k-k-k-k-k-k-koud!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:20 schreef Fides het volgende:
[..]
Moeder had ook op de fiets kunnen stappen en 5 minuutjes kunnen fietsen. Het is echt een afstandje van niks. De meeste mensen wonen uberhaupt verder van een station dan de afstand tussen dit "verkeerde" station en haar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh zie geen facebook van Loraine helaas haha.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Facebookdiscussie bij vrienden van vrienden waar ik mee kan lezen.
Ja, er reden wel trams maar die reden niet!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:52 schreef whY... het volgende:
Dit is het station overigens met de tram en bushalte op struikel afstand.
http://goo.gl/maps/ccn7Q
Nee niet naar haar huisjequote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja, er reden wel trams maar die reden niet!
Wordt een collectors item, nuquote:Op maandag 14 januari 2013 06:36 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Jaren terug is er zelfs een album naar haar vernoemd, haar vader zal niet geweten hebben dat het zo'n aansteller zou worden.
[ afbeelding ]
En natuurlijk waren die tramchauffeurs ook verkrachters, daar ga je niet zo maar de weg aan vragen als 16 jarig meisje.quote:
Loraine Jane Tielmanquote:Op maandag 14 januari 2013 11:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh zie geen facebook van Loraine helaas haha.
Doe vriendschapsverzoekquote:Op maandag 14 januari 2013 11:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Loraine Jane Tielman
Ik zie die wel, maar ik weet niet via welke vrienden, in die ene reactie, de admiraal meer kan lezen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef macca728 het volgende:
Of anders iedereen onder de 18 de toegang ontzegt tot de trein.
Ja toch de enige oplossing ? Stel je voor je kind van 16 staat ergens een uur te wachten in het donker en in de kou.quote:
Valt nog mee, de gemiddelde 16 jarige heeft hele andere omslagfoto's.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Oh die zag ik wel, wat een rare omslagfoto
Leer lezen, dat had ze ook. Ze had alleen het verkeerde kaartje gekocht. Zoiets kan iedereen overkomenquote:
Ik zal zelf maar leren lezen, ze had een kaartje Rotterdam-Rijswijk, waar ze elke dag naar toe gaat.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Leer lezen, dat had ze ook. Ze had alleen het verkeerde kaartje gekocht. Zoiets kan iedereen overkomen
Vaak moet je daar dan alsnog wel een boete over betalen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef macca728 het volgende:
oh ik zal eens kijken
Nou ik hoop dat NS haar beleid aanpast en voortaan elke zwartrijder er gewoon uitzet met een boete en niet meer de mogelijk geeft alsnog een kaartje op het perron te kopen, wat sowieso oneerlijk is tegenover de mensen die wel gewoon een kaartje kopen.
Allemaal verkrachters daar in Moerwijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
eerst is het station verlaten en dan lopen er oppeens allemaal rare mensen.
wat zijn volgens haar en haar moeder 'rare' mensen?maar er waren dus wel mensen..
wat een zeikwijf om zo in paniek te raken. met geld een een telefoon bij je hoef je je nergens zorgen om te maken hoor.
Ik denk dat ze een retourtje Rijswijk - Rotterdam had, voor school of zo, maar met vriendinnen, of een vriendje, naar Den Haag is gegaan. Vermoedelijk dacht ze dat dat niks uitmaakt, omdat de prijs ongeveer overeenkomt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Leer lezen, dat had ze ook. Ze had alleen het verkeerde kaartje gekocht. Zoiets kan iedereen overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |