Een topic tegen homoseksualiteit?quote:
Ik ook. Dat zulke zedelijke immoraliteit kan bestaan.quote:
Mmm nee, vanwaar deze aantijging?quote:
omdat menig psychoten graag ellenlange teksten schrijven die niet alleen zeer ongepast en ongefundeerd zijn maar ook vaak een religieuze strekking hebbenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:40 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Mmm nee, vanwaar deze aantijging?
Oké. Interessant.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Een topic tegen homoseksualiteit?
Homoseksualiteit komt in deze vorm ook voor in de natuur. Dus of het biologisch fout is? Nah.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:35 schreef Hetkapitaal het volgende:
Er is kennelijk iets biologisch fouts om jezelf in het lichaam van een ander sekse-genoot te willen penetreren.
Ongepast en ongefundeerd? Wat is er ongepast en ongefundeerd aan? Ben specifiek.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat menig psychoten graag ellenlange teksten schrijven die niet alleen zeer ongepast en ongefundeerd zijn maar ook vaak een religieuze strekking hebben
Hoe komt het in deze vorm?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oké. Interessant.
[..]
Homoseksualiteit komt in deze vorm ook voor in de natuur. Dus of het biologisch fout is? Nah.
Seks met seksegenoten komt voor bij vissen, reptielen, zoogdieren.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:45 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Hoe komt het in deze vorm?Bedoel je anale seks? Dat is ook immoreel en overbodig.
hell, als het aan mij zou liggen dan zou je nog eens een persoonlijke aanval meemakenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:44 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ongepast en ongefundeerd? Wat is er ongepast en ongefundeerd aan? Ben specifiek.
De rest is een persoonlijke aanval?
Dat weet ik. Dit zijn echter niet enkel mijn gedachtes, maar een onderbouwde pleidooi.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ja mag denken wat jij wil, net als andere mensen dat mogen.
Het grootste gedeelte van de wereld denkt daar anders over dan jou en daar heb je het maar mee te doen.
Onbebouwd op drogredenen, met andere woord klinkklare onzinquote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dit zijn echter niet enkel mijn gedachtes, maar een onderbouwde pleidooi.
En dat de meerderheid pro-homo zouden zijn weet ik niet waarop jij dat baseert.
ik zou volgende keer toch een standpunt nemen die je ook kan onderbouwen zonder geschift te lijkenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dit zijn echter niet enkel mijn gedachtes, maar een onderbouwde pleidooi.
En dat de meerderheid pro-homo zouden zijn weet ik niet waarop jij dat baseert.
Mocht het aantoonbaar zijn dan impliceert het wel dat je het niet eens zou kunnen verbieden wat deze retard wil.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef summer2bird het volgende:
Dus ze hebben aangetoond dat homoseksualiteit bewezen kan worden in het menselijk lichaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop