Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En bedankt.quote:
In welk opzicht?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef FireFox1 het volgende:
Met Robby heb ik meer medelijden dan dat ik boos op hem ben.
You're welcomequote:
Je provoceert soms opzichtig. Of je gebruikt producten die als drugs worden gezien.quote:
Ik vind schoft nogal zwaarmoedig klinken, heb ik je ooit beledigd?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef dyonvbaal het volgende:
You're welcome![]()
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb echt niks tegen je hoor
![]()
De laatste tijd valt het toch mee? Maar het is algemeen bekend dat figuren op het internet die een grote bek hebben in het echt een enorme softie zijn. Daar schaar ik mezelf ook onder, al jaren.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef FireFox1 het volgende:
Je provoceert soms opzichtig. Of je gebruikt producten die als drugs worden gezien.
Schoft was ook niet helemaal wat ik bedoelde. Maar ik kom niet op wat ik wel bedoel. Je bent alles behalve tactvol. Daarmee stel je je als een schoft op...quote:Op zondag 13 januari 2013 16:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind schoft nogal zwaarmoedig klinken, heb ik je ooit beledigd?
Die indruk geef je ons toch echt zelf...quote:Op zondag 13 januari 2013 16:57 schreef Robby87 het volgende:
Volgens mij hebben jullie echt een totaal verkeerde indruk van me, maar dat vind ik stiekem wel leuk
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je provoceert soms opzichtig. Of je gebruikt producten die als drugs worden gezien.
De ironie!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geef het tenminste ruiterlijk toequote:
Robby toch ook! Jullie zijn allebei een beetje toetsenbordriddersquote:Op zondag 13 januari 2013 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geef het tenminste ruiterlijk toe
Je bent te goed voor deze wereld...quote:
He ho... Oprah heeft morgen niemand anders dan Lance Armstrong op de bank... Daar kunnen wij niet aan tippen...quote:
Ik heb zo'n idee dat ik daar zelfs niet sneller dan van word...quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
Wie van jullie kijkt GTST? Eerlijk antwoord.
Ik kijk het nauwelijksniet, ik vind die brunette wel lekker, weet alleen niet hoe ze heet. Shanine toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
Wie van jullie kijkt GTST? Eerlijk antwoord.
Die is toch leuk?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk wilde ik niet antwoorden vanwege Jim Carrey.
Duidelijkquote:
Wyccie kan niet lachen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Over het algemeen kan ik wel om em lachen
Ik kan daarentegen wel heel erg om jou lachen, zie mijn award stembiljet.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar moest ik om lachen, omdat ik aan mijn moeder dacht. Waarom weet ik ook niet.
Je mist watquote:Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Me myself and I vind ik de slechte film van Jim. Verder kan vind alle andere (die ik me zo kan bedenken) wel leuk/goed van hem
Heb ik vaker last van, maar wat dan? Heb ik de titel verkeerd?quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hier vallen geen punten te halen, move along.
Het is niet I maar Irenequote:Op zondag 13 januari 2013 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb ik vaker last van, maar wat dan? Heb ik de titel verkeerd?
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hier vallen geen punten te halen, move along.
Joh, ik sta al jaren al eenzaam aan de top. Fox probeert, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat.quote:
Dan had je een makkelijkere moeten stellenquote:
Met een cassetterecorder in de ene hand en de papieren versie in de andere hand naar de top40 luisteren en proberen je favoriete songs op te nemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik er gisteren ook nog even aan 'hoe het vroeger was'. Dat je naar de radio moest luisteren wanneer je een liedje wilde horen of dat je de hele dag TMF/MTV aan moest laten staan gewoon om die ene plaat te horen
Dat heb ik ook nog wel gedaan jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Met een cassetterecorder in de ene hand en de papieren versie in de andere hand naar de top40 luisteren en proberen je favoriete songs op te nemen.
Hihi, mijn nichtje wilde destijds dolgraag 'Sailing Home' van Piet Veerman opnemen, begint Jeroen van Inkel halverwege "AHOYYYYY!" er doorheen te roepen. Kwaad dat ze was
Jawel, we zijn gewoon oud.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog wel gedaan ja, maar dat is niet zo heel verschikkelijk lang geleden dan?
Maar ik ben nog helemaal niet oudquote:
Hahaha, precies dat! In de auto je bandje met Top40 liedjes net zovaak luisteren totdat je het liedje niet meer los kon maken van het (matige) commentaar van de DJ. Wat me nog het beste bijstaat was Don't Speak van No Doubt waarbij de DJ aan het einde van de plaat een snuivend geluid maakte en opmerkte: "Ruiken we hier een nummer 1?"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Met een cassetterecorder in de ene hand en de papieren versie in de andere hand naar de top40 luisteren en proberen je favoriete songs op te nemen.
Hihi, mijn nichtje wilde destijds dolgraag 'Sailing Home' van Piet Veerman opnemen, begint Jeroen van Inkel halverwege "AHOYYYYY!" er doorheen te roepen. Kwaad dat ze was
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik dat in 1999 nog voor het laatst heb gedaan.
Was het vermoeden van de DJ toch juist.quote:Don't speak 1996 07-12-1996 1(6wk) 22 Nr. 1 in de Single Top 100
Van die mooie zelfgemaakte bandjes, waardoor je bij het aflopen van sommige nummers nog steeds hetzelfde opvolgende nummer verwacht zoals op je bandjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hahaha, precies dat! In de auto je bandje met Top40 liedjes net zovaak luisteren totdat je het liedje niet meer los kon maken van het (matige) commentaar van de DJ. Wat me nog het beste bijstaat was Don't Speak van No Doubt waarbij de DJ aan het einde van de plaat een snuivend geluid maakte en opmerkte: "Ruiken we hier een nummer 1?"
haha,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef Asap het volgende:
[..]
Van die mooie zelfgemaakte bandjes, waardoor je bij het aflopen van sommige nummers nog steeds hetzelfde opvolgende nummer verwacht zoals op je bandje
Ik had ook bij een nummer een op een bandje een glitch zitten (per ongeluk stop recording gedrukt oid), als ik het nummer hoor verwacht ik steeds die glitch te horen...
Mensen van 30+ he, de aftakeling is begonnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn jullie toch verschrikkelijk oudIk ben net zo oud, heb alleen bijna nooit bandjes gemaakt
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Mensen van 30+ he, de aftakeling is begonnen.
STFU !!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Mensen van 30+ he, de aftakeling is begonnen.
Hoe jong ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn jullie toch verschrikkelijk oudIk ben net zo oud, heb alleen bijna nooit bandjes gemaakt
![]()
31quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij eigenlijk?
Ik maakte alleen bandjes waar ik zelf op zong
Nog niet eens op de helftquote:
Ik ben blij dat je in de toekomst kan kijkenquote:
Ah je bent in ieder geval niet de oudste hierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah, waarom ben ik zo oud.. Njos, moest je er nou naar vragen...
Ach man, niks mis met die leeftijd!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah, waarom ben ik zo oud.. Njos, moest je er nou naar vragen...
truequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah je bent in ieder geval niet de oudste hier
Ik vind van welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ach man, niks mis met die leeftijd!
Huh? heb ik een vraag openstaan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dragon is al aan het dementeren, de laatste tijd laten de vragen op zich wachten van hem
Als je eens gaan stellen... dan welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Huh? heb ik een vraag openstaan?
Die vraag nu van Michael Moore, Michel heeft je daarvoor een punt gegeven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Huh? heb ik een vraag openstaan?
oja. Er staat een nieuwe vraag open.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die vraag nu van Michael Moore, Michel heeft je daarvoor een punt gegeven.
?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
oja. Er staat een nieuwe vraag open.
Hey, wie ben jij eigenlijk?
Zo moeilijk was dat toch niet? Of was het sarcasme van je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat je dat ziet! Maar inderdaad.
Ik herkende hem er zelf niet inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo moeilijk was dat toch niet? Of was het sarcasme van je?
Hoe heet die vriend?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:40 schreef DragonFodder het volgende:
Weet iemand welk jaar dit is? Ik vraag het voor een vriend.
Gaat het wel goed verder?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:40 schreef DragonFodder het volgende:
Weet iemand welk jaar dit is? Ik vraag het voor een vriend.
Vriend, ik weet niet in welke inrichting jij zit, maar ik zie hier geen apen.quote:
Een leuke mental picturequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef picodealion het volgende:
WIE HEEFT ER IN MIJN BROEK GESCHETEN?
tja sorry, af en toe heb ik een zieke geest...quote:
Indeed.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja sorry, af en toe heb ik een zieke geest...
Tis Dyon en ja... erg genoeg welquote:
Alleen een bejaarde zeurt over een foutieve letterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tis Dyon en ja... erg genoeg wel
Ik ben geboren met deze k*tnaam... en dan wil ik ook dat iedereen die k*tnaam goed schrijft en uitspreekt!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Alleen een bejaarde zeurt over een foutieve letter
Anders noem je jezelf toch anders op het internet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben geboren met deze k*tnaam... en dan wil ik ook dat iedereen die k*tnaam goed schrijft en uitspreekt!
Ok, Dijon, ik zal er op lettenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben geboren met deze k*tnaam... en dan wil ik ook dat iedereen die k*tnaam goed schrijft en uitspreekt!
Ik was te dom met aanmelden en heb daarom mijn eigen naam...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Anders noem je jezelf toch anders op het internet.
Neem een bazennaam als Salvador of Leonardo.
Hond!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ok, Dijon, ik zal er op letten
Ik zou hem gewoon veranderen. Dyonsmit ofzo, of dyondvries.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was te dom met aanmelden en heb daarom mijn eigen naam...
[..]
Hond!
Je kan een andere naam registreren he. Doe ik vaak zat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was te dom met aanmelden en heb daarom mijn eigen naam...
[..]
Hond!
Nee, ik doe niet aan kloonen en zo...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je kan een andere naam registreren he. Doe ik vaak zat.
Ik ben niet ontevreden met mijn user name..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef picodealion het volgende:
Want? Ik vind dat altijd zo'n raar principieel statement, terwijl als je ontevreden over je username bent je in 5 seconden een nieuwe hebt.
Weet je hoe mijn autocorrect jou noemt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben niet ontevreden met mijn user name..
Maar wel met je voornaam.. is toch dezelfde?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben niet ontevreden met mijn user name..
Volgens mij gaan jullie er te serieus op in. Of niet Die-on?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar wel met je voornaam.. is toch dezelfde?
Inderdaad.. maar toch ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar wel met je voornaam.. is toch dezelfde?
Hond!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jullie er te serieus op in. Of niet Die-on?
Omdat ik me niet ergens achter hoef te verschuilen? Of van identiteit te wisselen? Ik ben tevreden met mijn username..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:12 schreef picodealion het volgende:
Maar dan nog, waarom zou je "niet aan kloons doen"?
Idd, ik ga zo weer lekker klonen en plaatjes van m'n piemel posten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:12 schreef picodealion het volgende:
Maar dan nog, waarom zou je "niet aan kloons doen"?
Je ondertitel kan wel wat beter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik me niet ergens achter hoef te verschuilen? Of van identiteit te wisselen? Ik ben tevreden met mijn username..
Any suggestions? Óla is toch best vriendelijk?quote:
Té vriendelijk. Verzin wat banaals. Beter nog, laat Robby iets banaals verzinnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Any suggestions? Óla is toch best vriendelijk?
Ik zou ervan maken: fuck you too.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Any suggestions? Óla is toch best vriendelijk?
Asjeblieft...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zou ervan maken: fuck you too.
Beter, veel beter Dyjonquote:
Hond!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Beter, veel beter Dyjon![]()
Zo, ff the Golden Globes kijken. Ja, ik weet dat ik er laat mee ben.
Waarom zou je dat willen kijken? Allemaal net zo'n neppe glamourshow als het Eurovisie Songfestival. Maar dat kijk je vast ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Beter, veel beter Dyjon![]()
Zo, ff the Golden Globes kijken. Ja, ik weet dat ik er laat mee ben.
Nee, dat vind ik te straight. De cheap shots van de host op het publiek zijn leuk, met vooral de geforceerde lach van het onderwerp van spot.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen kijken? Allemaal net zo'n neppe glamourshow als het Eurovisie Songfestival. Maar dat kijk je vast ook.
mmmraaawwww!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht meer aan zo iets voor jou...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zou ervan maken: fuck you too.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:46 schreef Robby87 het volgende:
Fuck U2, de band? Zo ja, gegrond, zo nee: dude...
You're welcomequote:
ik vind em leukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:51 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet wel een leuke anagram uit dyonvbaal: baldy nova
Een nova is een ster die een plotselinge uitbarsting heeft.
Dus Dyijon is een kloon van jou?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:51 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet wel een leuke anagram uit dyonvbaal: baldy nova
Een nova is een ster die een plotselinge uitbarsting heeft.
Ik heb inmiddels een haardracht kan ik je melden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dus Dyijon is een kloon van jou?
Ja, en haal die graflelijke avatar weg en zet er Celine Dion in, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik vind em leukzal ik dat dan als ondertitel er neer zetten?
Pics!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een haardracht kan ik je melden.
sorry...dat gaat niet gebeuren...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, en haal die graflelijke avatar weg en zet er Celine Dion in, niks meer aan doen.
Hoho, hij heeft nog een signature nodig. Ik stel voor iets van de Grootdichter J.B. te doen:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, en haal die graflelijke avatar weg en zet er Celine Dion in, niks meer aan doen.
ehh.... Nee...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft nog een signature nodig. Ik stel voor iets van de Grootdichter J.B. te doen:
"baby, baby, baby, oooh, baby, baby, baby, nooooo"
Zo word je nooit een gewild meisjesmagneet, Dimsum!quote:
Laat ik dat nou ook niet te willen worden... Ben geen FF (niks ten nadele van FF) En geen Hond! Dimsum is best grappigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo word je nooit een gewild meisjesmagneet, Dimsum!
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
sorry...dat gaat niet gebeuren...
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat ik dat nou ook niet te willen worden... Ben geen FF (niks ten nadele van FF) En geen Hond! Dimsum is best grappig
Mij maakt het echt niet uit wat er onder staat... dat Óla stond er vanaf dat ik me aangemeld heb bij Fok!...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Oh mijn god, hij heeft hem echt eronder gezet
zucht... ik ga wel weer een meet organiseren..quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zucht... ik ga wel weer een meet organiseren..
heb je de award icoontjes al af?quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb je de award icoontjes al af?
Wenn alle Schizophrenen zusammenstehen haben die Ingenieure keine Macht mehr über uns.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef picodealion het volgende:
Toch fijn dat he op mobiel geen ondertitels en signatures ziet. Op de pc heb ik ze inmiddels ook verborgen.
Heb ik eigenlijk een sig?.
Toe nou esquote:
Wat heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Toe nou eseindelijk heb ik awards en dan wil ik er ook mee pronken
Als ik goed geteld heb, de golden globe en criterion awardquote:
Waar zijn die van?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik goed geteld heb, de golden globe en criterion award
netjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik goed geteld heb, de golden globe en criterion award
ondergewadeerd en DVD fanaat toch?quote:
4. Golden Globe Award - Meest ondergewaardeerde FMT-userquote:
jij had toch van die rare boxsets collector's editions enzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Niet dat ik de criterion verdien, ik weet dat er mensen zijn met een grotere/uitgebreidere verzameling, maar ik heb em gekregen...
Hoeveel dvds/blurays heb je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Niet dat ik de criterion verdien, ik weet dat er mensen zijn met een grotere/uitgebreidere verzameling, maar ik heb em gekregen...
Ja, maar Saint ook en die heeft er meer (geloof ik tenminste...)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jij had toch van die rare boxsets collector's editions enzo?
Niet veel, rond de 640quote:
Zit daar de Nicholas Cage collection ook bij? Want dat zijn al 350 DVD's.quote:
Haha ik heb daar 1/10 van ofzoquote:
Nee... er zitten wel een paar boxsets bij. Jim Jarmusch collectie, Ed Wood collectie Harry potter 1t/m6 in 1 box/kasteel wat seriesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zit daar de Nicholas Cage collection ook bij? Want dat zijn al 350 DVD's.
Alle?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En ehm, uit welk genre? Of ligt dat gevoelig?
Ah ja. Ik kan iedereen dat liedje aanraden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wenn alle Schizophrenen zusammenstehen haben die Ingenieure keine Macht mehr über uns.
Dus, nee.
Ik wilde alweer grappen maken, maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En ehm, uit welk genre? Of ligt dat gevoelig?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee... er zitten wel een paar boxsets bij. Jim Jarmusch collectie, Ed Wood collectie Harry potter 1t/m6 in 1 box/kasteel wat series
Oh was dat wat je bedoelde met:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, mijn autocorrect deed dat. Ik heb het alleen niet terug veranderd.
ot:
geen idee.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Weet je hoe mijn autocorrect jou noemt?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh was dat wat je bedoelde met:
[..]
ja, wel eens gezien. Wel een aardig programmaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Kent iemand het programma 'Uit de kast', met Arie Boomsma?
Ja, ik ben trouwe kijker.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Kent iemand het programma 'Uit de kast', met Arie Boomsma?
Ik snap er niks van, van dat hele programma niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ja, wel eens gezien. Wel een aardig programma
Waarom ze het en public doen bedoel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, van dat hele programma niet.
Ik wel, als het in de jaren 80 uitgezonden werd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen? Mensen die voor hun geaardheid uitkomen met een camera erbijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap en bewonderenswaardig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom ze het en public doen bedoel je?
Reactie ouders: Goh, maar dat wisten we al lang hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen? Mensen die voor hun geaardheid uitkomen met een camera erbij
Die kleinste kooi is de kooi waarin je jezelf opsluit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Reactie ouders: Goh, maar dat wisten we al lang hoor!
Reactie vrienden: We dachten het al, maar goed hoor! Er verandert niets.
9/10 afleveringen gaan zo.
Juist niet, daar is het programma helemaal niet voor. Ik denk dat je het daarmee alleen maar erger maakt voor jongens om uit de kast te komen. Je moet die lui (de groepen die jij benoemt) helemaal geen podium geven joh.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Klinkt misschien wat rot, maar volgens mij moet je nou juist alleen de afleveringen hebben met homofoben en orthodoxe christenen die er zo verschrikkelijk moeilijk over doen om het programma enig nut te laten hebben...
Haha, ja vaak is het wel te zien. Maar dan zijn er altijd toch ouders die geen idee haddenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap en bewonderenswaardig.
Ik snap niet dat er zo'n stigma bij die jongen kan inslijten dat het verkeerd is om homo te zijn, terwijl hij wel heel uitgesproken is in die geaardheid. Ik bedoel, het eerste wat hij zoal doet is Arie wat plaatjes van Ryan Gosling laten zien op z'n laptop. Hij rijdt godverdomme op een fucking paard en hij heeft zo'n stem die wat rochelt en nichterig klinkt, het klinkt alsof hij net een moneyshot heeft gedaan en er nog wat is blijven plakken ik z'n keel.
Dat zie je van een kilometer aankomen.
Maar wat interreseert het mij nou dat er iemand homo of lesbisch is en daarvoor uitkomt in een groep die dat al lang weet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Juist niet, daar is het programma helemaal niet voor. Ik denk dat je het daarmee alleen maar erger maakt voor jongens om uit de kast te komen. Je moet die lui (de groepen die jij benoemt) helemaal geen podium geven joh.
Het drama zit in wat zo'n jongere zichzelf aandoet. Dat vind ik vaak het meest aangrijpendst.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar wat interreseert het mij nou dat er iemand homo of lesbisch is en daarvoor uitkomt in een groep die dat al lang weet?
Blijkt achteraf dat er toch een aantal gevallen zijn geweest waarbij de vrienden na de uitzending alsnog niks van die jongens wilden weten, dat ze alleen mooi weer speelden voor de camera. Ook sneu.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Reactie ouders: Goh, maar dat wisten we al lang hoor!
Reactie vrienden: We dachten het al, maar goed hoor! Er verandert niets.
9/10 afleveringen gaan zo.
Zoals? Kun je dat misschien uitleggen? Ik heb het programma een paar keer gekeken... maar ik snap niet wat je bedoeld met je stelling.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het drama zit in wat zo'n jongere zichzelf aandoet. Dat vind ik vaak het meest aangrijpendst.
Precies, dat is ook de hele kern van het probleem.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het drama zit in wat zo'n jongere zichzelf aandoet. Dat vind ik vaak het meest aangrijpendst.
Dat zo'n kind hulp zoekt van de camera bij een coming out, omdat hij bang is voor zijn omgeving en of hij wel geaccepteerd wordt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zoals? Kun je dat misschien uitleggen? Ik heb het programma een paar keer gekeken... maar ik snap niet wat je bedoeld met je stelling.
Nou, de kern van het probleem is naar mijn mening eerder dat we nog altijd in een maatschappij leven waar homoseksualiteit helemaal niet zo goed geaccepteerd wordt als soms wordt gedacht. Vooral op de middelbare school, waar het al zo moeilijk is om niet buiten de boot te vallen (in mijn ervaring danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Precies, dat is ook de hele kern van het probleem.
Die maatschappij waar jij over praat is helemaal niet aan de orde bij deze jongen. Die heeft een totaal verkeerd beeld tav homoseksualiteit zichzelf opgelegd, in tegenstelling tot een bepaalde leer die hij uit negatieve ervaringen heeft getrokken. En zo heb ik het veel vaker gezien bij deelnemers van dit programma.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, de kern van het probleem is naar mijn mening eerder dat we nog altijd in een maatschappij leven waar homoseksualiteit helemaal niet zo goed geaccepteerd wordt als soms wordt gedacht. Vooral op de middelbare school, waar het al zo moeilijk is om niet buiten de boot te vallen (in mijn ervaring dan)
Ben jij dan ook zo iemand die vind dat het gepromoot moet worden dat jongere op de middelbare school min of meer verplicht uit de kast moeten komen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, de kern van het probleem is naar mijn mening eerder dat we nog altijd in een maatschappij leven waar homoseksualiteit helemaal niet zo goed geaccepteerd wordt als soms wordt gedacht. Vooral op de middelbare school, waar het al zo moeilijk is om niet buiten de boot te vallen (in mijn ervaring dan)
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die kleinste kooi is de kooi waarin je jezelf opsluit.
Oh, ja ik ben nu niet aan het kijken, ik had het gewoon over het algemeen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die maatschappij waar jij over praat is helemaal niet aan de orde bij deze jongen. Die heeft een totaal verkeerd beeld tav homoseksualiteit zichzelf opgelegd, in tegenstelling tot een bepaalde leer die hij uit negatieve ervaringen heeft getrokken. En zo heb ik het veel vaker gezien bij deelnemers van dit programma.
Nee juist niet, dat moet iedereen voor zichzelf weten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo iemand die vind dat het gepromoot moet worden dat jongere op de middelbare school min of meer verplicht uit de kast moeten komen?
Maar hoe wil je het probleem op de middelbare school dan aanpakken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee juist niet, dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Daar zit wat in.quote:
Ja, vind je dat echt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg Dyon:
Ik vond jou altijd al een tikkeltje l'homo, wil je wat aan me opbiechten mijn zoon?
*orgelmuziek*
Dat is een lastige vraag.. ik denk dat er op scholen al heel goed mee wordt omgegaan, door docenten bedoel ik. Het ligt meer aan bepaalde milieus waar kinderen in opgroeien, waar ze het idee krijgen dat homo zijn iets slechts is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar hoe wil je het probleem op de middelbare school dan aanpakken?
Dat ik niet weet wat ik hiervan moet vinden....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind jou uitermate mannelijk. Als ik homo zou zijn zou ik eerst pico doen, en daarna jou.
Mijn god, waar gaan jouw gedachten toch allemaal heen, jongen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind jou uitermate mannelijk. Als ik homo zou zijn zou ik eerst pico doen, en daarna jou.
Somebody's jealoussssquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn god, waar gaan jouw gedachten toch allemaal heen, jongen?
In dat sumo pak zag je er wel mannelijk uitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat ik niet weet wat ik hiervan moet vinden....
O nou dank je wel... nou voel ik me helemaal in mijn nopjes...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In dat sumo pak zag je er wel mannelijk uit
dat zal het wel zijn iddquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Somebody's jealoussss
[ afbeelding ]
Ja met dat pak aan zou ik je ook wel nakken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O nou dank je wel... nou voel ik me helemaal in mijn nopjes...
Ziet af van de meet...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja met dat pak aan zou ik je ook wel nakken.
Gelukkig kun je met dat pak aan nergens bij in de buurt komen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een opening vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jou wil ik alleen knuffelen, geen zorgen.
Die is er niet, die is er nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een opening vinden.
Vrijzinnige kardinaal ben jijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het allemaal prima! Vozen doe je maar thuis en niet in het openbaar en dat geldt voor alle koppeltjes (welke combinatie dan ook)!
Oslo en dan kan je mij daarna meteen vertellen of het aan te raden isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:18 schreef picodealion het volgende:
Wie maakt voor mij de keuze: Skyfall of Oslo, 31 October 2012.
Die laatste wil ik ook nog zien, laat maar weten hoe hij was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:18 schreef picodealion het volgende:
Wie maakt voor mij de keuze: Skyfall of Oslo, 31 October 2012.
Deze kardinaal speelt voor het andere team.quote:
Feyenoord?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deze kardinaal speelt voor het andere team.
Aardige film, maar niet denderend. Hij kabbelt rustig voort, maar er zitten daardoor niet echt pieken en dalen in, waardoor ik het moeilijk vond echt binding te vinden met de hoofdpersoon. Het mooie zit 'm vooral in de zeer subtiele manier van uitdrukken hoe de hoofdpersoon, een ex-junkie, zijn plek in zijn oude omgeving terug probeert te vinden. Prima (maar niet uitblinkend) camerawerk en dito geacteerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die laatste wil ik ook nog zien, laat maar weten hoe hij was.
Graag gedaan meid.quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:20 schreef wyccie het volgende:
Damn, is DF aan de drugs of zo?
Jullie hebben me aan het lachen gemaakt, en nu kan ik vast niet slapen.
Ik doe niet aan drugsquote:Op woensdag 16 januari 2013 01:20 schreef wyccie het volgende:
Damn, is DF aan de drugs of zo?
Jullie hebben me aan het lachen gemaakt, en nu kan ik vast niet slapen.
Terug van weggeweest? Waar ben je al die tijd geweest man... Gaat niet goed he... ach misschien de komende 2 weken weer wat puntenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:21 schreef JayHovah het volgende:
Hey Dyon, hoe gaat het met de voetbalpoule?
http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/subleagues/index/id/596
Ik ben er altijd al geweest hoor Dyon, met uitzondering van 2 weken vakantie in de US. Ben alleen niet meer actief met de Movie Trivia. Vondt het erg leuk om te doen maar, ondanks je erg je best doet vragen te onderhouden, wordt je er soms wel eens van beschuldigd dit niet te doen. Ik wil het graag leuk houden en besloten maar niet meer mee te spelen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Terug van weggeweest? Waar ben je al die tijd geweest man...
Aha, nou ja ik kom nergens anders dan het film gedeelte van Fok!... dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik ben er altijd al geweest hoor Dyon, met uitzondering van 2 weken vakantie in de US. Ben alleen niet meer actief met de Movie Trivia. Vondt het erg leuk om te doen maar, ondanks je erg je best doet vragen te onderhouden, wordt je er soms wel eens van beschuldigd dit niet te doen. Ik wil het graag leuk houden en besloten maar niet meer mee te spelen.
Uit het zicht, uit het hart?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aha, nou ja ik kom nergens anders dan het film gedeelte van Fok!... dusAls ik je hier niet zie dan denk ik ook dat je er niet meer bent
Doe lekker mee man, als ze gaan zeuren snoer ik ze de mond wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Uit het zicht, uit het hart?
Maar ik begrijp je helemaal hoor...
Niet uit het hart, maar ik ga inderdaad geen moeite doen om te kijken waar je wel bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Uit het zicht, uit het hart?
Maar ik begrijp je helemaal hoor...
Zoiets?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doe lekker mee man, als ze gaan zeuren snoer ik ze de mond wel.
Je verkleden als een hond met een sigaar in je mond?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen doe ik alleen 's nachts.
Die sigaar steek ik ook weleens in andere plekjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je verkleden als een hond met een sigaar in je mond?
Vast en zeker in je neus...quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die sigaar steek ik ook weleens in andere plekjes
een onderwerp... je wil met mij converseren en dan moet ik iets verzinnen... dat gaat niet lukken... ik ben slecht in verzinnen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou wel een keer diepgaand met jou willen converseren Dyon, gewoon voor de grap.
Kom eens met een onderwerp, ik daag je uit.
Laten we even verdergaan met 'Uit de kast'.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
een onderwerp... je wil met mij converseren en dan moet ik iets verzinnen... dat gaat niet lukken... ik ben slecht in verzinnen...
Die heb ik ook gezien. En ik vind de reactie van zijn ouders schokkend. Maar dit is wel iets waarbij ik vind dat het programma een nut heeftquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Laten we even verdergaan met 'Uit de kast'.
Wow... ik heb net een stukje gezien van een jongen die is opgegroeid in een zwaar christelijk gezin, waarin de hele omgeving sterk gereformeerd is. Die jongen gaat elke zondag 2x naar de kerk.
En hij vertelt het nu aan z'n ouders, zonder camera erbij.. die staat op afstand maar hij heeft wel zenders mee zodat je kunt het allemaal kunt horen.
Wat vind je daarvan?
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat die waarbij hij eerst met broers zussen en aanhang anar de efteling is geweest?
Wat is daar precies het nut van? Dat die mensen bestaan weten we al, en dat vermoedde die jongen zelf al. Hoezo is dat het nut van het programma?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Nu kan je de rest van de wereld duidelijk maken dat er mensen zijn die niets snappen.
Hoe, wie? De familie doet het niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:46 schreef dyonvbaal het volgende:
En op zo'n moment vind ik dat het programma nut heeft. Nu kun je die jongen steunen.
Nou, hij heeft wel doorgehad dat hij al jaren homo is, dat zei hij ook tegen Arie. Hij zocht al jaren naar een punt waarop hij dit kon zeggen. En in zijn omgeving moet hij zich er wel zorgen over maken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:46 schreef dyonvbaal het volgende:
En op zo'n moment vind ik dat het programma nut heeft. Nu kun je die jonge steunen. Nu kan je de rest van de wereld duidelijk maken dat er mensen zijn die niets snappen.
Een jonge die tegen zijn ouders zegt pap, mam ik ben gay. En als reactie krijgt, dat weten we toch al sinds je 4de. Daar heb je niks aan. Die jonge heeft blijkbaar niet doorgehad dat hij jaren lang uitstraalt wat hij is. Dat hij zich geen zorgen erover hoeft te maken dat hij het is.
Ja dat is precies waar het programma om draait, wat ik overigens heel goed vind en ook vind passen bij de zender.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:53 schreef wyccie het volgende:
Dit programma heeft volgens mij een andere insteek (ik kijk het niet, kan het dus mis hebben), namelijk het bemoedigen van de jongeren om uit de kast te komen, hen helpen uit hun schulp te kruipen, laten zien dat ze vaak toch wel steun en liefde van hun familie en vrienden krijgen.
Ik denk dat het uit de kast komen ondanks een niet-steunend gezin nuttig is (en dit programma helpt je daarbij). Als je het niet uitspreekt, krijg je ook geen steun en anderzijds ook geen directe afkeuring. De onzekerheid en 'het geheim' frustreren het meest. Als het eenmaal op tafel ligt, weet je tenminste wat je aan je familie hebt. Dan is het de keus aan jezelf om verdere actie te ondernemen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:53 schreef Robby87 het volgende:
Dat zit er zo diep in geworteld, en dat gaat dus verder dan de eigen liefde voor je kind. En dat is wat ik nu zo eng vindt.
Thoughts?
Praat ik zo onduidelijk... blijkbaar wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is daar precies het nut van? Dat die mensen bestaan weten we al, en dat vermoedde die jongen zelf al. Hoezo is dat het nut van het programma?
Het zou pas nuttig zijn als je met die mensen in discussie gaat en hun gedachtegang en 'argumenten' tegen die van de anderen afzet.
Dit programma heeft volgens mij een andere insteek (ik kijk het niet, kan het dus mis hebben), namelijk het bemoedigen van de jongeren om uit de kast te komen, hen helpen uit hun schulp te kruipen, laten zien dat ze vaak toch wel steun en liefde van hun familie en vrienden krijgen.
[..]
Hoe, wie? De familie doet het niet.
Dat is ook eng.. En juist daar moet iets aan gedaan worden. Dat bereik je niet door een uit de kast komer te nemen die volledig geaccepteerd word door familie en vrienden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel doorgehad dat hij al jaren homo is, dat zei hij ook tegen Arie. Hij zocht al jaren naar een punt waarop hij dit kon zeggen. En in zijn omgeving moet hij zich er wel zorgen over maken.
Hij wilde er zelfs een eind aan maken zei hij aan tafel.
Maar dan moet je dus een voorstelling maken van het volgende:
Die jongen zit dus helemaal in tranen, echt in de shit en geeft zichzelf helemaal bloot. En dan zit je daar dus bij als ouder, en hem soort van te troosten/geruststellen. Maar enkele luttele seconden later beginnen ze over het geloof.
Dat zit er zo diep in geworteld, en dat gaat dus verder dan de eigen liefde voor je kind. En dat is wat ik nu zo eng vindt.
Thoughts?
Ik heb meer respect voor de mensen die zonder camera uit de kast durft te komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:02 schreef wyccie het volgende:
Dyon, waar jij het over hebt, is uiteraard het grootste probleem. En dat ban je niet zo 1-2-3 uit met tv-programma's.
Dit programma is zeker wel nuttig. Niet om de wereld te verbeteren (maar dat moet je ook niet per se met tv nastreven), maar om de, zoals jij ze noemt, 'slachtoffers' een hart onder de riem te steken en hen te steunen uit de kast te komen. Het programma is, volgens mij, slechts bedoeld als steuntje in de rug voor de in-de-kast-zittenden, het pretendeert niet het probleem van homofobie tegen te gaan.
Dat jij vindt dat dit een nutteloos programma is, doet afbreuk aan de gevoelens van die personen die nog niet uit de kast zijn gekomen. Het is zeker wel een relevant programma voor deze groep.
wat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:03 schreef wyccie het volgende:
Zit ik weer voor de zoveelste keer te soggen.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb meer respect voor de mensen die zonder camera uit de kast durft te komen
Omdat ik het vreemd vind dat je je op zo'n moment achter een camera moet verschuilen. Een half uur later is die camera weg en ben je weer helemaal je zelf en dan? De klap die je dan (kan) krijgen van de gemeenschap is groter dan dat je het zonder verteldquote:
Ze verschuilen zich toch niet. Ze kunnen het blijkbaar niet helemaal zelf en hebben daarbij hulp nodig. Die erkenning vind ik wel getuigen van zelfkennis, en dan is het mooi dat er zo'n programma is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik het vreemd vind dat je je op zo'n moment achter een camera moet verschuilen. Een half uur later is die camera weg en ben je weer helemaal je zelf en dan? De klap die je dan (kan) krijgen van de gemeenschap is groter dan dat je het zonder verteld
ja/nee De camera mag bij zo'n gezin het huis niet in. Daar was geen keus over. Maar zo'n gezin is dan weer zo'n gezin waarbij ik het programma nut vind hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ze verschuilen zich toch niet. Ze kunnen het blijkbaar niet helemaal zelf en hebben daarbij hulp nodig. Die erkenning vind ik wel getuigen van zelfkennis, en dan is het mooi dat er zo'n programma is.
Maar die jongen van net bijv. die deed het dus zonder camera bij z'n ouders.
Hoezo dan? Wat is er in dit programma anders bij dit gezin dan bij andere gezinnen waardoor jij vindt dat het meer nut heeft voor die jongen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar zo'n gezin is dan weer zo'n gezin waarbij ik het programma nut vind hebben
Dan denk ik... waarom heb je in godsnaam een camera nodig. I don't care dat je op mannen valt en ik zal je er in steunen (met andere woorden, mijn zoon (als ik ooit kinderen krijg) zal zich niet zorgen erover hoeven te maken dat hij zich thuis moet verantwoorden voor zijn geaardheid)quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, als jouw zoon later thuiskomt en met dit programma jou vertelt dat hij homo is. Wat denk je dan?
Dat zeg ik toch de hele tijd. Het feit dat er door een overtuiging moeilijk word gedaan. Daar heeft het programma pas nut. Niet bij een gezin dat zegt ok en het daarmee af isquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wat is er in dit programma anders bij dit gezin dan bij andere gezinnen waardoor jij vindt dat het meer nut heeft voor die jongen?
Die jongens zitten daar heel erg mee, dat zie jij toch ook? En misschien wil het programma juist helemaal niet die strijd aangaan met die overtuigingen van 'tegenstanders'. Puur een platform waar mensen uit de kast komen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat zeg ik toch de hele tijd. Het feit dat er door een overtuiging moeilijk word gedaan. Daar heeft het programma pas nut. Niet bij een gezin dat zegt ok en het daarmee af is
Okee, dank voor de review. Ik zet hem wat lager op mijn to watch lijstjequote:Op woensdag 16 januari 2013 00:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Aardige film, maar niet denderend. Hij kabbelt rustig voort, maar er zitten daardoor niet echt pieken en dalen in, waardoor ik het moeilijk vond echt binding te vinden met de hoofdpersoon. Het mooie zit 'm vooral in de zeer subtiele manier van uitdrukken hoe de hoofdpersoon, een ex-junkie, zijn plek in zijn oude omgeving terug probeert te vinden. Prima (maar niet uitblinkend) camerawerk en dito geacteerd.
Ik zie het bijna als een soort tegenbeeld van Requiem for a Dream, zoals Haneke's films een tegenbeeld van Tarantino zijn in termen van (verglamourisering van) geweld. Niet vergelijkbaar in kwaliteit met voorgenoemde drie overigens.
7/10
Ga nu maar die aflevering met die 2 doven kijken, nu je die gristen aflevering al hebt gezien. Spoiler: de moeder van het dove meisje is ook gelovig!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel doorgehad dat hij al jaren homo is, dat zei hij ook tegen Arie. Hij zocht al jaren naar een punt waarop hij dit kon zeggen. En in zijn omgeving moet hij zich er wel zorgen over maken.
Hij wilde er zelfs een eind aan maken zei hij aan tafel.
Maar dan moet je dus een voorstelling maken van het volgende:
Die jongen zit dus helemaal in tranen, echt in de shit en geeft zichzelf helemaal bloot. En dan zit je daar dus bij als ouder, en hem soort van te troosten/geruststellen. Maar enkele luttele seconden later beginnen ze over het geloof.
Thoughts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |