abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 september 2013 @ 16:16:59 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_131062470
Hoezo heeft Sven Nys dat nooit kunnen testen? Dat kun je toch prima doen in de veldritten in het begin van het seizoen zoals nu?

Nou ja, hij zal wel letterlijk testen bedoelen, dus in trainingen ofzo :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_131078762
Van der Haar laat net in Langs de Lijn opnieuw doorschemeren volgend jaar naar Argos te gaan, maar dan wel als veldrijder. Dat hij daar de enige veldrijder zal zijn vindt hij geen probleem.

Richard Groenendaal (volgens mij) zegt dat Van der Haar voor het geld kiest.
  woensdag 11 september 2013 @ 23:16:54 #203
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131080794
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef heywoodu het volgende:
Hoezo heeft Sven Nys dat nooit kunnen testen? Dat kun je toch prima doen in de veldritten in het begin van het seizoen zoals nu?

Nou ja, hij zal wel letterlijk testen bedoelen, dus in trainingen ofzo :P
Seizoen is nog niet begonnen of hij loopt al weer te janken. Hoezo niet kunnen testen? Rethoriek voor de buhne, meer is het niet. Want als Nys een kik geeft rijdt er vanavond nog een monteurke naar Italie om daar zo'n Colnago frame en vork met schijfrem adaptors op te halen. Wat nou niet kunnen testen. Keloel! Maar hij zal het wel niet aangedurfd hebben
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 september 2013 @ 23:18:10 #204
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_131080843
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Seizoen is nog niet begonnen of hij loopt al weer te janken. Hoezo niet kunnen testen? Rethoriek voor de buhne, meer is het niet. Want als Nys een kik geeft rijdt er vanavond nog een monteurke naar Italie om daar zo'n Colnago frame en vork met schijfrem adaptors op te halen. Wat nou niet kunnen testen. Keloel! Maar hij zal het wel niet aangedurfd hebben
Het ging me er niet om om weer zo'n voorspelbare en inmiddels saaie Nys-bash te beginnen :O, het was gewoon een normale vraag, dus graag een serieus antwoord of anders niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 11 september 2013 @ 23:22:25 #205
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131080997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van der Haar laat net in Langs de Lijn opnieuw doorschemeren volgend jaar naar Argos te gaan, maar dan wel als veldrijder. Dat hij daar de enige veldrijder zal zijn vindt hij geen probleem.

Richard Groenendaal (volgens mij) zegt dat Van der Haar voor het geld kiest.
Richard moet niet mauwen. Gewoon laten gaan want vdH heft natuurlijk gelijk dat hij voor een beter contract weggaat. Pakken wat je pakken kan, van Rabo hoeft hij niet veel te verwachten.

Maar als Richard slim is, dan loopt hij nu de benen uit z'n lijf om Mathieu van der Poel een miljoenen (voor)contract te laten tekenen. Dan zit je de komende 15 jaar gegarandeerd voor een koopje op de eerste rij en hoef je je over een sponsor aanbod ook nooit meer druk te maken.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 11 september 2013 @ 23:24:15 #206
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131081058
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het ging me er niet om om weer zo'n voorspelbare en inmiddels saaie Nys-bash te beginnen :O, het was gewoon een normale vraag, dus graag een serieus antwoord of anders niet.
Mijn laatste zin was heel serieus, en de rest een gevolg daarvan. Het typeert gewoon de persoon Nys.

En over Nys die zonodig in Vegas moet crossen wil ik nog wel dit zeggen: altijd zo begaan met z'n supporters dat hij overal startte en ineens moet het seizoen in Vegas beginnen. Had de mond vol toen Wellens dit deed en doet nu hetzelfde. En niet omdat het daar zo fantastisch crossen is hoor in die kermis, maar eerder twijfelen over vorm en dan eerst maar eens in verweggistan met minimale tegenstand kijken hoe de vlag er voor staat.

[ Bericht 21% gewijzigd door buzz1291 op 11-09-2013 23:29:47 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_131081121
buzz is alvast scherp in de voorbereiding, mooi! ^O^

En ik vind het ook wel een stomme opmerking van Nys en snap er ook zo weinig van dat die gasten niet meer uitproberen. :) Als het je beroep is zijn dat juist ook de leuke dingen toch?!
Jack does it in real time...
  woensdag 11 september 2013 @ 23:51:08 #208
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131082008
Die Groenendaal denkt soms ook niet na. Zegt hij in Cyclo-Cross dat hij er van uitgaat dat alle 5 Rabo beloften voor alle WB wedstrijden geselecteerd zullen worden. Alsof er niet nog een paar Nederlandse beloften elders rondrijden.... _O-
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_131087985
De naam Rabobank Development Team geeft natuurlijk al aan, en dat zegt Groenendaal zelf ook, een opleidingsploeg is waarbij renners op een gegeven moment uitwaaien naar andere ploegen.

Was Argos een aantal jaren terug al niet subsponsor van een Belgisch veldploeg?
pi_131317277
quote:
Sven Nys: ‘Misschien cross ik tot mijn veertigste’

Het moet al aardig fout lopen wil Sven Nys vanavond – morgenochtend half zeven Belgische tijd – de Clif Bar Cross in Vegas niet winnen. De vier Belgische tegenstanders mogen geen partij zijn voor de wereldkampioen. De top van Amerika tekent wel present, maar hun niveau haalt (nog) niet het Europese. Het zou de eerste keer zijn dat er een Belg in Vegas wint.

Las Vegas is Nys’ eerste afspraak van zijn ultieme cyclus. ‘In het slechtste geval ga ik door tot maart 2016’, zegt hij. ‘Slechtste omdat dat zou betekenen dat dat offroad centrum in Baal nog niet klaar is. Normaal stop ik maart 2015 om naadloos over te gaan in die andere job. Indien niet ga ik, met plezier, door tot maart 2016, ik zal er dan veertig zijn. Als iemand van 41 de Vuelta kan winnen, waarom zou ik dan niet kunnen crossen tot veertig?’
pi_131321722
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:27 schreef wimderon het volgende:

[..]

Lekker Buzz trollen. :')
pi_131375310
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_131388328
quote:
Slimme zet van BKCP.
  vrijdag 20 september 2013 @ 23:37:35 #214
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131401500
quote:
Van der Poels tekenen profcontract tot eind 201720.09.2013

Mathieu en David van der Poel zullen op 1 januari in het BKCP-Powerplusshirt in Baal hun eerste cyclocross als prof afwerken. De talentvolle Nederlandse beloften tekenden een contract van vier jaar bij Ciclismo Mundial, het bedrijf van de broers Roodhooft. Dat melden zij in een persbericht.
Photopress.be
Laatstejaarsbelofte David van der Poel is Nederlands kampioen in het veld, eerstejaars Mathieu (foto) geldt als het grootste talent dat het veldrijden de voorbije jaren heeft gekend. Straks verdedigt hij als junior nog de Nederlandse eer op de wereldkampioenschappen op de weg in Firenze, maar op 1 januari heeft hij dus al een profstatuut. Ongezien, voor iemand van achttien jaar.
Dat ze er bij BKCP – Powerplus apetrots op zijn dat ze hun goudhaantje – vorig jaar ongeslagen in het veld en goed voor een karrenvracht overwinningen op de weg – tot eind 2017 aan zich wisten te binden, mag duidelijk zijn. “Er zit een kloof van tien jaar tussen Niels Albert en Mathieu. Met Niels hebben we de huidige top in huis, met Mathieu de toekomst. We gaan nog ongelooflijk veel plezier aan hem beleven”, vertelt een tevreden Christoph Roodhooft in GvA.
“Dit contract maakt duidelijk dat Mathieu voor het veldrijden kiest. Hij is een uitstekende wegrenner, maar liet zijn hart spreken. Wij kunnen Mathieu de stabiele omgeving bieden die hem moet toelaten rustig door te groeien. Deze winter rijdt hij nog uitsluitend in de beloftecategorie, de kans is reëel dat we hem nadien uitspelen in een klassement bij de profs.”
De broers Roodhooft hebben dankzij het nieuws de toekomst van hun ploeg helemaal verzekerd. Ook kopman Niels Albert, Michael Vanthourenhout en hoofdsponsor BKCP liggen immers tot eind 2017 onder contract.
Bron: http://www.cyclo-cross.in(...)tekent-profcontract/

Hoop, geloof en voorspellingen van twee jaar geleden komen dus gewoon uit. Als Lars van der Haar nu dit jaar al een stapje extra kan maken dan wordt het vanaf seizoen 2014 / 15 gewoon voor de tweede plek rijden voor alle local Hero's. Zal wel Ba(a)len zijn... ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door buzz1291 op 20-09-2013 23:48:19 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  vrijdag 20 september 2013 @ 23:52:31 #215
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131402165
quote:
Mathieu Van der Poel: “Mijn hart ligt bij de cross

Volgende week één van de kanshebbers op het WK op de weg in Firenze, half oktober de man die met argusogen zal worden gevolgd bij zijn debuut bij de beloften in het veld en op 1 januari als 18-jarige prof bij BKCP – Powerplus: het gaat razendsnel voor Mathieu van der Poel. En, waarschuwt hij de concurrentie: “Ik ben nog sterker geworden.”
Amen!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 21 september 2013 @ 00:04:40 #216
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131402585
Vraag me af of de cross het afscheid (wanneer dan ook) van Nys en Wellens overleeft. Er komt sowieso alleen maar volk kijken in België en qua aanhang komt alleen Albert wat flauwtjes in de buurt van de 2 veteranen, met Pauwels, Vantornout en Meeusen ga je 't niet redden en voor de rest is 't niet veel soeps meer bij de jeugd. Buitenlanders zijn al helemaal irrelevant in dat verhaal.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 21 september 2013 @ 00:20:06 #217
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131403066
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 september 2013 00:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vraag me af of de cross het afscheid (wanneer dan ook) van Nys en Wellens overleeft. Er komt sowieso alleen maar volk kijken in België en qua aanhang komt alleen Albert wat flauwtjes in de buurt van de 2 veteranen, met Pauwels, Vantornout en Meeusen ga je 't niet redden en voor de rest is 't niet veel soeps meer bij de jeugd. Buitenlanders zijn al helemaal irrelevant in dat verhaal.
Bij mij is het glas altijd half vol......

In de tijd dat Van der Poel, Pontoni, Bramati en Groenendaal overheersten bestond de cross ook. En vorige week bij de Supercross in Baden zag het er aardig zwart uit. Maar dat er wat minder bier tokkies naar de cross zullen komen is natuurlijk alleen maar toe te juichen. En van hetgeen er nu van nieuwelingen doorstroomt, daar zit ook nog wel wat talent bij.

Maar natuurlijk, een talent als een Messi kom je ook maar eens in de zoveel decennia tegen. En wat Wuyts er ook van zal maken of beweren, Mathieu van der Poel rijdt op het WK altijd in een ORANJE trui! w/
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 21 september 2013 @ 11:32:31 #218
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131407903
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 00:20 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Bij mij is het glas altijd half vol......

In de tijd dat Van der Poel, Pontoni, Bramati en Groenendaal overheersten bestond de cross ook.
Toen stond het mountainbiken nog in de kinderschoenen en hadden andere landen nog interesse, nu niet meer.

De enige waterkans op overleven moet volgens mij uit de VS komen, daar lijken ze 't nog enigszins charmant te vinden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_131408742
Thijs Al heeft eerste cross overwinning dit Seizoen op zak. Wint eerste Chinese UCI veldrit
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:06:37 #220
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131413848
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Toen stond het mountainbiken nog in de kinderschoenen en hadden andere landen nog interesse, nu niet meer.

De enige waterkans op overleven moet volgens mij uit de VS komen, daar lijken ze 't nog enigszins charmant te vinden.
Nou weet ik wel dat SoK altijd gelijk wil hebben, maar staaf dan even met feiten waar "andere" landen geen interesse meer zouden hebben.

In alle landen waar 10 - 15 jaar geleden gecrosst werd, wordt nog steeds evenveel crossen georganiseerd, alleen wordt er in de internationale media nu wat minder aandacht aan geschonken. En mountainbiken is een zomersport die buiten de WT toch helemaal geen publiek trekt omdat het veel te saai is om naar te kijken.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:05:04 #221
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131641850
Er zijn er die met een kleiner palmares naar de beloften overgestapt zijn.... w/
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_131642363
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:05 schreef buzz1291 het volgende:
Er zijn er die met een kleiner palmares naar de beloften overgestapt zijn.... w/
_O_

Straks om 14:00 Grote Prijs van Neerpelt live op VRT1.
pi_131644819
Van der Haar kopstart.
pi_131645037
Van der Haar heeft er zin in. ^O^
  zaterdag 28 september 2013 @ 14:44:50 #225
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131645103
Dit zijn natuurlijk wel de wedstrijden waar je als Belofte al die profs eens lekker te kijk zou kunnen zetten. Want als Van Aert kan volgen....... Ik denk dat mijn.verwachtingen wel eens sneller bewaarheid zouden kunnen worden dan ooit gedacht. w/

En als je zo graag in Vegas rijdt, mag je NOOIT meer over enige ondergrond klagen. ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')