Ik niet. Ik ben tegen harddrugs. Blowtje is het meeste wat ik gedaan hebquote:Op zondag 13 januari 2013 14:25 schreef graspolder11 het volgende:
Nie zo druk om maken. Iedereen heeft het weleens gedaan. Als het recreatief is kan het prima!
Denken dat alleen christelijke mensen tegen drugs zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Babela het volgende:
Wat moet je met zo'n vent als je er zo tegen bent? Zoek een christelijke jongen denk dat die meer bij je past.
onwetendequote:Op maandag 14 januari 2013 10:05 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben tegen harddrugs. Blowtje is het meeste wat ik gedaan heb
3 familieleden in een afkickkliniek gehad, voor 2 vrienden was het de doodsoorzaak.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:31 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat heb je vast aan jezelf te danken
Dan hebben zij het vast aan zichzelf te dankenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:33 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
3 familieleden in een afkickkliniek gehad, voor 2 vrienden was het de doodsoorzaak.
Mag jij mij vertellen hoe ik dit aan mezelf te danken heb
Zij welquote:Op maandag 14 januari 2013 11:34 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dan hebben zij het vast aan zichzelf te danken
Nee dat is juist gaaf, van die ouders die niet vies zijn van afentoe een blowtje, truffeltje, pilletje. Dat je die leeftijd hebt betekent niet dat je onvolwassen bent als je drugs gebruiktquote:Op zondag 13 januari 2013 16:41 schreef madeliefff het volgende:
Hoe oud is je vriend ts? als iemand in zijn jeugd af en toe wat drugs gebruikt zou ik dat wel oke vinden, maar mannen boven een jaar of 24 die nog aan drugs doen vind ik triest. van die gasten die niet volwassen willen wordenen dat zie je dan in alles terug niet alleen in het drugs gebruik.
Mensen die zoiets roepen weten niet eens wat volwassenheid inhoudt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat is juist gaaf, van die ouders die niet vies zijn van afentoe een blowtje, truffeltje, pilletje. Dat je die leeftijd hebt betekent niet dat je onvolwassen bent als je drugs gebruikt. Feesten waar ik kom is merendeel boven de 25 en een aantal zelfs boven de 40 en spacen ook lekker.
En de TS moet eens niet zo bekrompen doen.
hahahquote:Op zondag 13 januari 2013 14:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat je niet van drugs en de muziek houdt, maakt nog niet alle vrouwen op dergelijke feesten hoeren.
Hier bedoel ik ook mee het niet op stap willen gaan etc.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Denken dat alleen christelijke mensen tegen drugs zijn
Alle hypocrisie van je mening in een zin samengevat.quote:Ik heb zelf een hele hekel aan drugs omdat ik niet weet wat t met je doet
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:54 schreef hoenselman het volgende:
[..]
i can't find molly where is she
Haha jij bent een baasquote:Op zondag 13 januari 2013 14:28 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik snap je angst TS. Ik heb in het verleden ook een keer een xtc pilletje op. Nu zit ik zwaar in de shit en ben ik er van overtuigd dat ik een sinaasappel ben, en zit ik constant met de paranoïde gedachte dat mensen me proberen te schillen.
Sowieso als mijn vriendin zegt: "Als je dit wel/niet doet maak ik het uit" is het afgelopen. Als 1 ding ervoor zorgt dat ze zo'n uitspraak doet, dan kan ze dat voor alles doen.. (uitzondering vreemdgaan e.d.)quote:Op zondag 13 januari 2013 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daarom mag ze het ook gewoon uitmaken als ze geen 'drugsjunk' als vriend wil.
Had je je post hier niet mee kunnen beginnen? Had ik gelijk kunnen stoppen met lezen.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:16 schreef xoxoxox het volgende:
Ik heb zelf een hele hekel aan drugs omdat ik niet weet wat t met je doet, en op die feesten helemaal en die hoeren en muziek...
Je hebt een hekel aan iets waar je in feite niets van weet. Yeah, right...quote:Op zondag 13 januari 2013 14:16 schreef xoxoxox het volgende:
Ik heb zelf een hele hekel aan drugs omdat ik niet weet wat t met je doet, en op die feesten helemaal en die hoeren en muziek...
Waarom zou je eigenlijk tegen drugs zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Denken dat alleen christelijke mensen tegen drugs zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |